Loading…

ELEKTRYK SAMOCHODOWY

Mobilny elektryk samochodowy Warszawa - Mechanika Samochodowa, Dojazd do klienta, mechanik przyjedzie do ciebie i naprawi auto pod domem.
Kontakt

Aktualizacja sterownika ECU silnika MS42 BMW E39 Flashowanie pamięci WinKFP + synchronizacja EWS

Mobilny Mechanik i Elektryk Warszawa i okolice – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk
+48 512 149 689

Sterownik MS42 – występuje w BMW E39 M52 B25 TU 1999r
Flashowanie innych sterowników odbywa się pewnie analogicznie.
Jak w lecie przestanie telepać na zimnym (czasem tak się w mojej e39 dzieje) dam znać. Jak zacznie palić połowę mniej i przybędzie 50hp też dam znać 😉

flash ms42
m52b25tu
winkfp upgrade
aktualizacja sterownika silnika BMW.

Youtube Naprawa elektroniki samochodowej, naprawy komputerów, liczników, airbag, immobilizerów, korekta liczników, cb radio serwis. Naprawa elektryki samochodowej Warszawa mazowieckie, stan elektryki i elektroniki auta, nie ma co zaczynać większości napraw, nawet mechanicznych! Podłączenie i programowanie sterownika ECU, Jak diagnozować i naprawiać sprzęt elektroniczny w Samochodzie, mechanika pojazdów w Warszawie.

Naprawa i serwis elektryki samochodów osobowych i dostawczych marki Audi, Toyota, Mercedes, Kia lub Skoda

Naprawa – Magistrala CAN w samochodzie, naprawa elektryki samochodowej, naprawa elektroniki samochodowej, Elektryk samochodowy Warszawa.

Konserwacja i serwis samochodów osobowych i dostawczych marki Mercedes-Benz
AM-Serwis istnieje od około 21 lat, choć jej założyciele pracują w swoich dziedzinach od ponad 23 lat.
Super inteligentny MB

Dysponujemy jedną czterokolumnową windą, która może pomieścić pojazdy o masie do 3,5 tony i wysokości 4,3 metra na wjazd oraz pięć dwukolumnowych wind do obsługi samochodów osobowych.

Wspólnie z naszym zespołem zdobyliśmy wieloletnie doświadczenie w oficjalnej obsłudze MB i Bosch. W AM-Serwis pracuje dwunastu pracowników. Resztę zespołu tworzy zespół mechaników, elektryk specjalizujący się w elektronice samochodowej, dostawca niezbędnych podzespołów oraz kierowcy. Dzięki temu możemy szybko i skutecznie naprawić każdy powierzony nam pojazd, nawet flotowy. Stali Klienci mogą liczyć na nas w zakresie obsługi „od drzwi do drzwi”.

Mercedes Benz W201(190), W123, A-Class, B-Class, C-Class, E-Class, G-Class, M-Class, S-Class, V-Class, Sprinter, Vito naprawy elektryczne i elektroniczne są wykonane.

Serwisowane są tu zarówno pojazdy napędzane benzyną, jak i olejem napędowym.

Aby diagnozować i naprawiać pojazdy marki Mercedes zgodnie ze specyfikacją fabryczną, dużo zainwestowaliśmy w wyposażenie techniczne.

Elektryk Samochodowy z Dojazdem

Możemy dostarczyć oryginalny artykuł lub tańszą alternatywę wykonaną przez godnego zaufania producenta.

Wszystkie dostarczane przez nas nowe komponenty i usługi są objęte 12-miesięczną gwarancją bez dodatkowych kosztów.

Testowanie elektroniki za pomocą diagnoskopu dedykowanego do mercedesa

Nasza organizacja wykorzystuje tylko najnowocześniejszy sprzęt diagnostyczny do przeprowadzania testów diagnostycznych podzespołów elektronicznych pojazdów marki Mercedes zobacz artykuł >. Nasze narzędzia pozwalają nam na naprawę pojazdów nawet z 2018 roku, jak i tych z lat 80-tych, w tym zarówno nowych Mercedesów, jak i klasyków.

Oddając swojego Mercedesa na serwis elektryczny i elektroniczny możesz liczyć na kompleksową analizę komputerową elektroniki Twojego pojazdu, a także na jej wymianę lub naprawę.
Silniki: benzyna i olej napędowy
automatyczne skrzynie biegów, w tym stosowane w modelach 140, 202, 203, 210, 211 i 220
– Systemy zapobiegające blokowaniu się kół podczas hamowania i kontroli stabilności
Przełączniki dźwigniowe do takich rzeczy, jak poduszki powietrzne, centralny zamek, immobilizery i inne (komputery)
Mercedes S211 i W211 SBC Programowanie pompy hamulcowej więcej informacji >
garaże parkingowe stabilizacja wysokości pojazdu
Obsługa sterownika Mercedes W169 i W245 EGS 722.8 dodatkowe szczegóły >
Elektryka w samochodach, sprawdzanie sond lambda i ich wymiana w razie potrzeby, abyśmy mogli sprawdzić, czy nasze samochody z rocznika 1998 i późniejsze podają prawdziwy przebieg Bez zdejmowania głowicy silnika można odkręcić uszkodzone świece żarowe.

Filtry DPF są przez nas czyszczone. Filtr cząstek stałych, znany również jako filtr DPF (skrót od Diesel Particulate Filter), to filtr służący do usuwania cząstek sadzy ze spalin w silnikach Diesla. Od 1996 roku są standardem w elektrowniach samochodowych. Czarny dym nie był już produkowany po ich wdrożeniu.

Mobilny Mechanik i Elektryk Warszawa i okolice – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk
+48 512 149 689

18 thoughts on “Aktualizacja sterownika ECU silnika MS42 BMW E39 Flashowanie pamięci WinKFP + synchronizacja EWS

  1. A kojarzysz może jak po aktualizacji sterownika dde w dieslu zsynchronizować ews? Bo w inpie jak się łącze to nie ma takiej opcji a w moim ms42 była

  2. Siemano zrobiłem właśnie u siebie taką aktualizację gdyż nie działał mi zawór disa. Po aktualizacji zawór działa ale zaczęły się dziać dziwne rzeczy na postoju a mianowicie skaczące obroty 450 – 1000. Falowanie zaczyna się gdy włącze jakieś odbiorniki prądu np. światła i grzanie foteli. Myślisz że to może aktualizacja mogła być tego przyczyną czy to poprostu zbieg okoliczności. Cała aktualizacja oczywiście przebiegła bezproblemowo.

  3. Mam podejrzenie, że ktoś grzebał w kompie próbując nie udolnie wywalić sondy za katem. Chcę od nowa ori soft wgrać ale nie ogarniam tego. Szukam po necie jakiś informacji ale dupa.
    Robiąc to co Ty na filmiku, czyli aktualizując ecu mogę osiągnąć swój efekt ?

  4. Byc moze jedna rzecz sie poprawila a mianowicie sterowanie przepustnica, mam wrazenie ze odpowiedz (response) silnika jest szybszy i dokladniejszy.
    Spalanie zależy od wielu czynników ale nie widzę po komputerku żeby miało być inne 🙂

  5. A możesz się wypowiedzieć jak działa ci zawór disa bo ja mam problem właśnie z disa nie działa ona prawidłowo po odpaleniu samochodu powinna być zaciągnięta a disa stoi w miejscu dopiero jak przekroczy jakieś obroty się zaciąga czyli działa odwrotnie jak powinna podobno właśnie aktualizacja oprogramowania może to rozwiązać lub adaptacja disy można jeszcze próbować ale to trzeba w programie ISTA bądź NCS tylko że nie ogarniam trochę bo działam tylko na IMPA tak jak większość i jak narazie nie robiłem jeszcze tego tematu a muszę sobie to zrobić żeby to działało poprawnie silnik M54B25 2001 rok

  6. Hej, dzięki za merytoryczny filmik, ale przy okazji zapytam czy masz jakieś zdanie na temat oryginalnego rozwiązania wycieraczek ze spoilerem? Pytam bo kupiłem auto bez spoilerów, tylko z wycieraczkami montowanymi wprost do ramienia, i przy wyższych prędkościach nie zdaje to egzaminu i chyba wrócę do oryginalnego rozwiązania(koszty nie grają roli)

Dodaj komentarz

Call Now ButtonZadzwoń!