Loading…

ELEKTRYK SAMOCHODOWY

Mobilny elektryk samochodowy Warszawa - Mechanika Samochodowa, Dojazd do klienta, mechanik przyjedzie do ciebie i naprawi auto pod domem.
Kontakt

Objawy Uszkodzenia Sterownika Silnika ECU – Zobacz Przykład Problemu | AUTOFAN



Jeżeli film jest Tobie pomocny, to polub ten film, subskrybuj kanał i dodaj komentarz pod filmem. Z góry dziękuję.
Zobacz, co mam do powiedzenia na temat sterowników silnika i jakie problemy generują ich usterki. Mam nadzieję, że wielu z Was dzięki filmom zaoszczędzi sporo pieniędzy i zdobędzie przydatną widzę wynikającą z doświadczenia, jakie zdobywam.

Sterownik silnika można naprawiać, ale tylko u elektroników. Specjalistyczny warsztat to podstawa!

Zapraszam do komentowania, czy interesują Was czasem takie filmy o ważnych sprawach, chodź z pozoru nieistotne?

Jeśli film się Tobie spodobał, udostępnij dalej swoim znajomym, co pomoże w rozwoju projektu AUTO FAN – Zrób To Sam 🙂

———————-
Jeśli chcesz wesprzeć rozwój kanału AUTO FAN – Zrób To Sam, to:
———————-

1. Subskrybuj kanał (Kliknij link i potwierdź)
https://www.youtube.com/channel/UCQSHT4Sgs0CtHOjdgjiuKZQ?sub_confirmation=1

2. Wbijaj na Fejsa (Kliknij link i polub)
https://www.facebook.com/AutoFanZrobToSam/

——————–
PARTNERZY AUTO FAN – Zrób To Sam:
——————–

1. AUTO-TRONIC Elektronika Samochodowa w Bytomiu
https://www.facebook.com/autotronic.elektronikasamochodowa

Na hasło: AUTOFAN możliwy rabat na usługi w warsztacie, warto próbować :), oczywiście jeśli jesteś fanem AUTOFAN – Zrób To Sam.

2. AUTO PARTS – Części Samochodowe w Internecie
https://www.facebook.com/apartspl

W sklepie internetowym: http://www.APARTS.pl rabat dla fanów „AUTO FAN – Zrób To Sam” z kodem rabatowym AUTOFAN – warto korzystać 🙂 – POLECAM

#autofan #motoryzacja #auto #samochód #opel #poradnik #car #bogdan #diy

Youtube Naprawa elektroniki samochodowej, naprawy komputerów, liczników, airbag, immobilizerów, korekta liczników, cb radio serwis. Naprawa elektryki samochodowej Warszawa mazowieckie, stan elektryki i elektroniki auta, nie ma co zaczynać większości napraw, nawet mechanicznych! Podłączenie i programowanie sterownika ECU, Jak diagnozować i naprawiać sprzęt elektroniczny w Samochodzie, mechanika pojazdów w Warszawie.

Naprawa i serwis elektryki samochodów osobowych i dostawczych marki Audi, Toyota, Mercedes, Kia lub Skoda

Naprawa – Magistrala CAN w samochodzie, naprawa elektryki samochodowej, naprawa elektroniki samochodowej, Elektryk samochodowy Warszawa.

Konserwacja i serwis samochodów osobowych i dostawczych marki Mercedes-Benz
AM-Serwis istnieje od około 21 lat, choć jej założyciele pracują w swoich dziedzinach od ponad 23 lat.
Super inteligentny MB

Dysponujemy jedną czterokolumnową windą, która może pomieścić pojazdy o masie do 3,5 tony i wysokości 4,3 metra na wjazd oraz pięć dwukolumnowych wind do obsługi samochodów osobowych.

Wspólnie z naszym zespołem zdobyliśmy wieloletnie doświadczenie w oficjalnej obsłudze MB i Bosch. W AM-Serwis pracuje dwunastu pracowników. Resztę zespołu tworzy zespół mechaników, elektryk specjalizujący się w elektronice samochodowej, dostawca niezbędnych podzespołów oraz kierowcy. Dzięki temu możemy szybko i skutecznie naprawić każdy powierzony nam pojazd, nawet flotowy. Stali Klienci mogą liczyć na nas w zakresie obsługi „od drzwi do drzwi”.

Mercedes Benz W201(190), W123, A-Class, B-Class, C-Class, E-Class, G-Class, M-Class, S-Class, V-Class, Sprinter, Vito naprawy elektryczne i elektroniczne są wykonane.

Serwisowane są tu zarówno pojazdy napędzane benzyną, jak i olejem napędowym.

Aby diagnozować i naprawiać pojazdy marki Mercedes zgodnie ze specyfikacją fabryczną, dużo zainwestowaliśmy w wyposażenie techniczne.

Elektryk Samochodowy z Dojazdem

Możemy dostarczyć oryginalny artykuł lub tańszą alternatywę wykonaną przez godnego zaufania producenta.

Wszystkie dostarczane przez nas nowe komponenty i usługi są objęte 12-miesięczną gwarancją bez dodatkowych kosztów.

Testowanie elektroniki za pomocą diagnoskopu dedykowanego do mercedesa

Nasza organizacja wykorzystuje tylko najnowocześniejszy sprzęt diagnostyczny do przeprowadzania testów diagnostycznych podzespołów elektronicznych pojazdów marki Mercedes zobacz artykuł >. Nasze narzędzia pozwalają nam na naprawę pojazdów nawet z 2018 roku, jak i tych z lat 80-tych, w tym zarówno nowych Mercedesów, jak i klasyków.

Oddając swojego Mercedesa na serwis elektryczny i elektroniczny możesz liczyć na kompleksową analizę komputerową elektroniki Twojego pojazdu, a także na jej wymianę lub naprawę.
Silniki: benzyna i olej napędowy
automatyczne skrzynie biegów, w tym stosowane w modelach 140, 202, 203, 210, 211 i 220
– Systemy zapobiegające blokowaniu się kół podczas hamowania i kontroli stabilności
Przełączniki dźwigniowe do takich rzeczy, jak poduszki powietrzne, centralny zamek, immobilizery i inne (komputery)
Mercedes S211 i W211 SBC Programowanie pompy hamulcowej więcej informacji >
garaże parkingowe stabilizacja wysokości pojazdu
Obsługa sterownika Mercedes W169 i W245 EGS 722.8 dodatkowe szczegóły >
Elektryka w samochodach, sprawdzanie sond lambda i ich wymiana w razie potrzeby, abyśmy mogli sprawdzić, czy nasze samochody z rocznika 1998 i późniejsze podają prawdziwy przebieg Bez zdejmowania głowicy silnika można odkręcić uszkodzone świece żarowe.

Filtry DPF są przez nas czyszczone. Filtr cząstek stałych, znany również jako filtr DPF (skrót od Diesel Particulate Filter), to filtr służący do usuwania cząstek sadzy ze spalin w silnikach Diesla. Od 1996 roku są standardem w elektrowniach samochodowych. Czarny dym nie był już produkowany po ich wdrożeniu.

35 thoughts on “Objawy Uszkodzenia Sterownika Silnika ECU – Zobacz Przykład Problemu | AUTOFAN

  1. Dziękuję za Twoją pracę, bardzo mi pomaga. Pytanie: na filmie po podmianie ECU, kiedy mówisz, że obroty się ustabilizowały, widać, że wskazówka lekko się waha, dosłownie o pół jej grubości, ale jednak. Czy jest to normalne?

  2. Hej ja mam właśnie podobny problem w polo V .z dnia na dzień pokazał się problem check engine i dodatkowo ESP.( I tu ciekawe dlaczego ESP się swieci jednocześnie 🤔)Pokazał problem na kompie czujnik położenia wałka rozrządu,wymieniłam i problem dalej jest. Ale koledze pokazało na kompie błąd 01314 .Engine Control module.Jutro dzwonię do elektromechanika. Tylko te ceny co podajesz kochany to u nas nierealne,bo podejrzewam,że zabule u naszego najlepszego elektromechanika z 2.500 zł.

  3. Witam mam problem z Zafirą b 1.6 16v natomiast podczas jazdy nie zakazdym razem ale szarpie silnikiem podłączałem pod kąputer wyskoczyło kilka błędów np wypadanie zapłonu i uszkodzone wszystkie wtryski czy to też morze być sterownik silnika

  4. Ja miałem w Focusie 2.0 tdci 136 km (akurat diesel) to co opowiadasz – odpalał i wchodził na 500 obrotów i gasł, przy hamowaniu potrafił zejść na 500 obrotów i gasł, sporadycznie zimą odpalał dopiero za którymś razem. U mnie były za małe dawki paliwa, trzy wtryskiwacze w ogóle nie miały pilotażowej dawki paliwa, 0,00 ml, po regulacji wtryskiwaczy te objawy zniknęły.

  5. Witam. Pierwszy raz w tym aucie odłączyłem akumulator. Honda CIVIC 2015 14000 przebieg. I od tego czasu pokazuje mi na displeju, sprawdź system. Od tego momentu nie funkcjonuje Ato Stop. Na OBD II KUULAA , pokazuje mi po skanowaniu. Błąd ECU. Czy to nie jesz związane z filtrem powietrza? Jeśli uzyskam, małą podpowiedz, z góry dziękuje. Pozdrawiam.

  6. Ja mam Megane 1ke i czasami nie reaguje na pedał gazu… gazuje sobie sama muszę wyłączyć silnik włączyć od nowa i się uspokaja albo gaśnie i tak w kółko😔😔😔

  7. Witam,potrzebuje pomocy.Mam dylemat z moim peugeotem 206+ 1.4hdi z 2012r,był po zderzenie czolowym od strony kierowcy,po tym zderzeniu wogule juz niechce odpalic,zaznacze ze poduszki nie zostały wystrzelone,w tym modelu niema czujnika uderzeniowego,mozliwe ze byłby uszkodzony sterownik ecu,wszystkie przewody zostały dobrze sprawdzone,czy jest mozliwosc ze cos innego zostało uszkodzone,jesli nie ten sterownik.prosze o pomoc.Dziekuje

  8. Witam. Ja mam audi a6 c7 2013 2.0 tdi 177 bhp
    I mam problem jak ruszam powoli puszczając sprzeglo. Na sekundę zatelepie i czasem na dwójce. Ale nie zawsze A jak ruszę szybciej to czasami tylko a czasami zdążą się ze nawed powoli ruszam i jest Ok.

  9. Posiadam Renault Clio 3 1.2 16v 55kw 2006r. i od pewnego czasu borykam się z trudnym do rozwiązania problemem i mam nadzieję, że ktoś z państwa sobie z takim już poradził 
    Otóż co jakiś czas podczas próby uruchomienia silnika zaraz po przekręceniu zapłonu pojawia się kontrolka kluczyka i komunikat "EINSPRITZ UBERPRUFEN" któremu towarzyszą dwa błędy p0638 i p0560. Po odpaleniu silnika samochód jest w trybie awaryjnym czyli przepustnica się nie otwiera i objawia sie to spadkiem mocy do minimum czyli nie wchodzi na obroty nawet do 3000, praktycznie nie ma możliwości jechać samochodem, chyba że na jedynce do garażu.
    O tyle dobrze, że problem nie pojawia się nigdy w trakcie jazdy a tylko w momencie uruchomiania samochodu zaraz po przekręceniu zapłonu czyli jeszcze przed uruchomieniem silnika widać, że z jazdy nic nie będzie. Po usunięciu błędów można normalnie odpalić samochód i wszystko jest w porządku aż do kolejnego razu kiedy problem się pojawi. Czasem kilkukrotnie uruchomię silnik i błędy się nie pojawią a czasem raz za razem jest problem i trzeba kasować żeby można było jechać, nie ma na to reguły. (wiem, że nie jest to rozwiązanie, dlatego potrzebuje pomocy, za co z góry dziękuję).
    Do tej pory zrobiłem:
    Wyczyściłem przepustnicę, ale nic to nie dało więc podmieniłem na nową, ale też nie pomogło, włożyłem więc swoją starą do innego samochodu i wiem, że jest ona dobra.
    Następnie wymieniłem pedał gazu wraz z przelutowaniem kostki przy nim myśląc, że może uszkodzony potencjometr, ale to także nie przyniosło oczekiwanych rezultatów.
    Kolejnym krokiem było wyczyszczenie wszystkich kostek, bezpieczników, uziemień, klem wspomagając zabieg odpowiednim preparatem do tego typu prac, ale to także nic nie dało.
    Zanim oddam auto do mechanika, który zacznie podejrzewam jeszcze raz od rzeczy które juz sprawdzałem i wygeneruje koszta naprawy to zwracam się z prośbą do was o sugestie co można by ewentualnie sprawdzić. A może ktoś miał podobnie?
    z góry dzięki za pomoc

    macj85

    To jest mój post z forum clio.
    Dzisisiaj po obejrzeniu filmu i oczywiście dzwoneczku zamówiłem zestaw naprawczy czyli sterownik z immo. Dam znać czy pomogło

  10. dziękuje za film wg mnie jest pouczający chciałem przedstawić swój problem , oczywiście oczekuje na podpowiedź. Kupiłem nowego golfa 8 generacji ponieważ jestem sezonowym użytkownikiem chciałbym zapytać czy po zdemontontowaniu akumulatora na okres zimowy mój samochód odpali , gdy na wiosnę zamontuje akumulator. chcę powiedzieć, że w poprzednim samochodzie wymontowywałem akumulator a po zamontowaniu po okresie zimowym wszystkie kontrolki zestawu wskaźnikoó gasły po przejechaniu kilku metrów i wszystko było OK. obecny samochód jest wyposażony w więcej systemów elektronicznych stąd moja niepewność . serwis autoryzowany nie wyjaśnił mi tego problemu. dlatego też uprzejmie proszę o zajęcie stanowiska w tej kwestii. z góry bardzo dziękuje za odpowiedź.

  11. Witam posiadam astrę f i po odpaleniu na zimnym auto trzyma 3 tys obrotów a nieraz falują na dość wysokim poziomie i zauważyłem, że dzieje się tak po deszczu albo rano jak samochód jest mokry i podejrzewam wilgoć bo jak się rozgrzeje to jest dobrze ale też nie zawsze

  12. Witam. Opisałeś jeden problem który mam w swoim aucie mianowicie chodzi o to ,samochód odpalam normalnie ale gdy dodaję gazu dławi się nie ma mocy mówiono mi, że to wtryski,uszczelka pod głowica i parę jeszcze rzeczy..sam nie znam się na defektach aut ,ale miałem przeczucie ze to raczej chyba nie to.. pomyślałem nie dzialaj pochopnie upewnij się w 90%, że dana usterka to akurat to, niech chociaż 5 osób definitywne powie ze to akurat jest przyczyną usterki i co…szukałem pytałem się nie jednego mechaniką i nic do momentu obejzenia twojego filmiku i jestem w 99.9% przekonany że znalazłem winowajcę dzięki Tobie. Jakiś rok temu moje auto w czasie jazdy zaczynało tracić moc, przy odpalaniu jak wspomniałeś w filmiku miał podwyższone obroty aż w końcu 2 tygodnie temu z dnia na dzień gdy odpaliłem auto I troszkę chciałem przygazowac dławił się i nie miał mocy . Reasumujac jestem przekonany jak wspomniałem już powyżej, że masz rację w 99.9% gdy naprawię usterkę i będzie tak jak opisywałeś dam od razu znać. Pozdrawiam 👍

  13. Witam. Mam problem z golfem 5 1.9 tdi. Przy 120 zapala się żółta spirala i przechodzi w tryb awaryjny. Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu jest wszystko ok. Czy może to być od tego sterownika ? Proszę o pomoc.

  14. Mam pytanie. Czy uszkodzony komputer może być powodem tego, że w fiacie grande punto po odpaleniu na zimnym silnik po kilku sek gaśnie (wyświetla się komunikat, że za małe ciśnienie oleju). Po kilku odpaleniach chodzi nierówno (ale nie gaśnie) do czasu przełączenia się na gaz (na gazie chodzi ok). Na benzynie nie ma mocy.

  15. Czujnik w prawym lusterku też sprawny, wentylator chodzi na pełnej mocy tak jak np. Latem jak jest 40 stopni tylko co z tą klima, ostatnio działała teraz nie chce, napełniona. Już nie mam pomysłów, czy za zdezakiem też jest jakiś czujnik? Pomóżcie ludzie.

  16. Peugeot 508 1. 6 thp ciągła praca wentylatora na zimnym silniku. Wymieniony rezystor, cały termostat, przekaźnik, czujnik ciśnienia klimatyzacji, klima nie reaguje na przycisk AC. Po wyjęciu kostki czujnika ciśnienia klimatyzacji i zrobienie mostka na pinie 1 i 3 wyskakuje usterka silnika. Czy to zwarcie już niewiem o co kaman, pomożesz?

  17. Witaj. Mama podobny problem jaki właśnie przedstawiłeś. Honda cr-v 2002r benzyna z lpg. Po wrzuceniu na luz podczas jazdy obroty skaczą mi między 2-3 tyś. Na Pb i Lpg. Oczywiście przepustnica i krokowy wylizane wręcz i nie pomogło. Czyżby faktycznie sterownik ??

Dodaj komentarz