Diagnostyka elektroniki krok po kroku – naprawa prostownika z funkcją rozruchu WAECO Perfectcharge
W tym filmie pokażę mój proces myślowy jak sprawdzić/zdiagnozować krok po kroku urządzenie, które nie działa – pokażę moje metody diagnostyczne/sposoby diagnostyki elektroniki, pokażę jak sprawdzić przekaźnik/sprawdzenie przekaźnika,mostka prostowniczego/mostek prostowniczy – jak działa, jak sprawdzić poszczególne/pojedyncze diody scalonego mostka prostowniczego miernikiem/multimetrem, samemu i prosto/łatwo, będzie trochę o lutowaniu – jak lutować/rozlutować/rozlutowywać/odlutowywać, jak naprawić wypaloną/przerwaną ścieżkę na płytce drukowanej czyli PCB (ang. printed circuit board).
Mam nadzieję, że czegoś ciekawego się dowiecie/nauczycie z tego filmu 🙂
Film nieco dłuższy, ale chyba w sam raz na Niedzielę rano 🙂
Miłego oglądania!
Prostownik z filmu to WAECO Perfectcharge W2000 12V/24V z funkcją jumpstart czyli wspomaganiem rozruchu/funkcją wspomagania rozruchu.
A tutaj film z kanału mrAkumulator jak działa prostownik, jak jest zbudowany, od podstaw – i pokazane na oscyloskopie:
Jak lutować:
Zobacz też moje playlisty elektroniczne:
lub podstaw elektroniki:
A tutaj hasła dla wyszukiwarki oraz SEO:
Jak sprawdzić mostek prostowniczy miernikiem/multimetrem?
Jak sprawdzić pojedyncze, poszczególne diody mostka prostowniczego?
Jak sprawdzić diodę czy przewodzi, jak ma spadek napięcia złącza diody, jak co i gdzie, którą sondę przyłożyć do której nóżki/elektrody/konektora/wyprowadzenia 🙂
Po prostu – tłumaczenie łopatologiczne, proste, „na idiotę” 🙂
Sprawdź sam/sama!
Scalony mostek prostowniczy dwupołówkowy, jednofazowy, półprzewodnikowy, krzemowy, cztero diodowy (4 diody) – zawsze pracuje jedna para diod czyli tylko dwie diody pracują jednocześnie dla każdej z połówek sinusa (napięcia sinusiodalnego sieci energetycznej 230V, kiedyś 220V)
e-mail: rzezbiarz.tytus@gmail.com
Instagram: www.instagram.com/rzezbiarz.tytus
#mrAkumulator #Tytus #Rzeźbiarz
Youtube Naprawa elektroniki samochodowej, naprawy komputerów, liczników, airbag, immobilizerów, korekta liczników, cb radio serwis. Naprawa elektryki samochodowej Warszawa mazowieckie, stan elektryki i elektroniki auta, nie ma co zaczynać większości napraw, nawet mechanicznych! Podłączenie i programowanie sterownika ECU, Jak diagnozować i naprawiać sprzęt elektroniczny w Samochodzie, mechanika pojazdów w Warszawie.
Naprawa i serwis elektryki samochodów osobowych i dostawczych marki Audi, Toyota, Mercedes, Kia lub Skoda
Naprawa – Magistrala CAN w samochodzie, naprawa elektryki samochodowej, naprawa elektroniki samochodowej, Elektryk samochodowy Warszawa.
Konserwacja i serwis samochodów osobowych i dostawczych marki Mercedes-Benz
AM-Serwis istnieje od około 21 lat, choć jej założyciele pracują w swoich dziedzinach od ponad 23 lat.
Super inteligentny MB
Dysponujemy jedną czterokolumnową windą, która może pomieścić pojazdy o masie do 3,5 tony i wysokości 4,3 metra na wjazd oraz pięć dwukolumnowych wind do obsługi samochodów osobowych.
Wspólnie z naszym zespołem zdobyliśmy wieloletnie doświadczenie w oficjalnej obsłudze MB i Bosch. W AM-Serwis pracuje dwunastu pracowników. Resztę zespołu tworzy zespół mechaników, elektryk specjalizujący się w elektronice samochodowej, dostawca niezbędnych podzespołów oraz kierowcy. Dzięki temu możemy szybko i skutecznie naprawić każdy powierzony nam pojazd, nawet flotowy. Stali Klienci mogą liczyć na nas w zakresie obsługi „od drzwi do drzwi”.
Mercedes Benz W201(190), W123, A-Class, B-Class, C-Class, E-Class, G-Class, M-Class, S-Class, V-Class, Sprinter, Vito naprawy elektryczne i elektroniczne są wykonane.
Serwisowane są tu zarówno pojazdy napędzane benzyną, jak i olejem napędowym.
Aby diagnozować i naprawiać pojazdy marki Mercedes zgodnie ze specyfikacją fabryczną, dużo zainwestowaliśmy w wyposażenie techniczne.
Elektryk Samochodowy z Dojazdem
Możemy dostarczyć oryginalny artykuł lub tańszą alternatywę wykonaną przez godnego zaufania producenta.
Wszystkie dostarczane przez nas nowe komponenty i usługi są objęte 12-miesięczną gwarancją bez dodatkowych kosztów.
Testowanie elektroniki za pomocą diagnoskopu dedykowanego do mercedesa
Nasza organizacja wykorzystuje tylko najnowocześniejszy sprzęt diagnostyczny do przeprowadzania testów diagnostycznych podzespołów elektronicznych pojazdów marki Mercedes zobacz artykuł >. Nasze narzędzia pozwalają nam na naprawę pojazdów nawet z 2018 roku, jak i tych z lat 80-tych, w tym zarówno nowych Mercedesów, jak i klasyków.
Oddając swojego Mercedesa na serwis elektryczny i elektroniczny możesz liczyć na kompleksową analizę komputerową elektroniki Twojego pojazdu, a także na jej wymianę lub naprawę.
Silniki: benzyna i olej napędowy
automatyczne skrzynie biegów, w tym stosowane w modelach 140, 202, 203, 210, 211 i 220
– Systemy zapobiegające blokowaniu się kół podczas hamowania i kontroli stabilności
Przełączniki dźwigniowe do takich rzeczy, jak poduszki powietrzne, centralny zamek, immobilizery i inne (komputery)
Mercedes S211 i W211 SBC Programowanie pompy hamulcowej więcej informacji >
garaże parkingowe stabilizacja wysokości pojazdu
Obsługa sterownika Mercedes W169 i W245 EGS 722.8 dodatkowe szczegóły >
Elektryka w samochodach, sprawdzanie sond lambda i ich wymiana w razie potrzeby, abyśmy mogli sprawdzić, czy nasze samochody z rocznika 1998 i późniejsze podają prawdziwy przebieg Bez zdejmowania głowicy silnika można odkręcić uszkodzone świece żarowe.
Filtry DPF są przez nas czyszczone. Filtr cząstek stałych, znany również jako filtr DPF (skrót od Diesel Particulate Filter), to filtr służący do usuwania cząstek sadzy ze spalin w silnikach Diesla. Od 1996 roku są standardem w elektrowniach samochodowych. Czarny dym nie był już produkowany po ich wdrożeniu.
Dobra robota 👍👍😉
Maez schemat trafo.
super wciąga chcemy wiecej
PERFECTO 👌👌👌
37:01 – zmień opis przełącznika od 24V i będzie git 😉
Tylko jako hobby. Etat, co miesiac pensja i święty spokój. Naprawy jako dodatek , nauka, fuchy, etc.
Transformator daje za niskie napięcie, coś z nim nie tak., powinno być 24V a przy starcie więcej .volt .
Jesteś gość pozdrawiam i szacun
Szczerze, to wiemy że nic nie wiemy -> Ogólnie było dużo ruchów pozorowanych.
Nie zainteresowałeś się w jakim celu został dolutowany obwód elektrolit + Rezystor + Tranzystor w obwód sterowania cewką przekaźnika. Nie sprawdziłeś elektrolitów pod kątem poprawnych parametrów pojemności i ESR.
Dlaczego drugi układ (stabilizator 5V??) nie posiada radiatora, a był wcześniej przesmarowany pastą termoprzewodzącą.
Uważam że "naprawa" była dosyć chaotyczna.
Szacun za taką naprawę !
Szanowny PANIE Co to znaczy coś ROKMINIC ? Pierwszy raz słyszę że prąd się ODBIJA . W tym temacie pracuje tylko 50 lat .Na kop. Mialem silniczki 2 000 000 W
Zmiana kabli na przelonczniku i po sprawie
Widzę twój seiken wyrobiony, też tak kiedyś miałem…. Kyokushin, to kiedyś było moje życie 👊
Pozdrawiam serdecznie super profesjonalne
Twoje filmy tak wciągają że zawsze oglądam od początku do końca 😀
Dobra robota. pozdro
Dałoby radę Upgrade ować zwykły czerwony prostownik z analogicznym wskaźnikiem naładowania akumulatora na Wskaźnik cyfrowy pokazujący poziom naładowania? 🙂
Teraz już wiem dlaczego na mosku są 4diody
Naprawdę świetna robota🤝😌, masz niesamowitą wiedzę
Szacun i bardzo podziwiam 🙂👌
Nigdy nie bierz Kobiety – po kimś , bo Ci może niespodziankę zafundować *
Najgorzej robić naprawy po takich geniuszach którzy nawet mylą wtyczki przy naprawach. Wszystkiego można się spodziewać.
Z życia wzięte, wieczna rozkmina co i jak , pozdrawiam.
witaj naprawiłbyś prostownik sena elektroniczny?
gruba rzeźba👍ale robota super 👌
Mam też tą rozlutownicę. Też mi się zatykała. Wymieniłem pistolet na taki od ZD-8925 i chodzi jak złoto. Musisz tylko sprawdzić ile pinów ma wtyczka u ciebie, bo ZD-8915 jest 6 pin i 7pin, a ZD-8925 tylko 6 pin. Możesz też kupić i przełożyć tylko grzałkę z ZD-8925 oraz rurkę mocującą i groty (Średnica grzałki jest większa więc groty i mocowanie jest takie jak w ZD-915). Uprzedzam, że pistolet od ZD-915 nie zadziała, bo ma inny czujnik temperatury