Loading…

ELEKTRYK SAMOCHODOWY

Mobilny elektryk samochodowy Warszawa - Mechanika Samochodowa, Dojazd do klienta, mechanik przyjedzie do ciebie i naprawi auto pod domem.
Kontakt

Prąd elektryczny – co warto wiedzieć? Kurs elektroniki w pigułce dla początkujących od FORBOT [#2] »

Mobilny Mechanik i Elektryk Warszawa i okolice – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk
+48 512 149 689



Czym jest prąd? Najważniejsze informacje w skrócie!
➡ Nasz darmowy kurs elektroniki: https://4bot.pl/DC6-4
➡ Więcej w artykule na blogu: https://4bot.pl/Le5sx
➡ Jak czytać schematy? Sprawdź poradnik: https://4bot.pl/Q8BX1
➡ Przyjazne dla początkujących forum o elektronice: https://4bot.pl/DnjKo
➡ Wszystkie filmy z tej serii: https://4bot.pl/V6O2O

Z poprzedniego filmu powinieneś już wiedzieć czym jest i jak mierzyć napięcie. Jeśli ominąłeś ten materiał, to gorąco zachęcam do nadrobienia zaległości. Przejdźmy do tematu dzisiejszego filmu. Czym jest prąd? Jak już wiesz, napięcie mierzymy pomiędzy dwoma punktami. W przypadku omawianego dziś prądu jest przeciwnie – prąd określa się w jednym punkcie. Wróćmy do znanej ci już analogii wodnej i wspominanej ostatnio tamy. W tym przykładzie prąd możemy przyrównać do prędkości z jaką woda wydostaje się ze zbiornika przez otwartą śluzę.

Youtube Naprawa elektroniki samochodowej, naprawy komputerów, liczników, airbag, immobilizerów, korekta liczników, cb radio serwis. Naprawa elektryki samochodowej Warszawa mazowieckie, stan elektryki i elektroniki auta, nie ma co zaczynać większości napraw, nawet mechanicznych! Podłączenie i programowanie sterownika ECU, Jak diagnozować i naprawiać sprzęt elektroniczny w Samochodzie, mechanika pojazdów w Warszawie.

Naprawa i serwis elektryki samochodów osobowych i dostawczych marki Audi, Toyota, Mercedes, Kia lub Skoda

Naprawa – Magistrala CAN w samochodzie, naprawa elektryki samochodowej, naprawa elektroniki samochodowej, Elektryk samochodowy Warszawa.

Konserwacja i serwis samochodów osobowych i dostawczych marki Mercedes-Benz
AM-Serwis istnieje od około 21 lat, choć jej założyciele pracują w swoich dziedzinach od ponad 23 lat.
Super inteligentny MB

Dysponujemy jedną czterokolumnową windą, która może pomieścić pojazdy o masie do 3,5 tony i wysokości 4,3 metra na wjazd oraz pięć dwukolumnowych wind do obsługi samochodów osobowych.

Wspólnie z naszym zespołem zdobyliśmy wieloletnie doświadczenie w oficjalnej obsłudze MB i Bosch. W AM-Serwis pracuje dwunastu pracowników. Resztę zespołu tworzy zespół mechaników, elektryk specjalizujący się w elektronice samochodowej, dostawca niezbędnych podzespołów oraz kierowcy. Dzięki temu możemy szybko i skutecznie naprawić każdy powierzony nam pojazd, nawet flotowy. Stali Klienci mogą liczyć na nas w zakresie obsługi „od drzwi do drzwi”.

Mercedes Benz W201(190), W123, A-Class, B-Class, C-Class, E-Class, G-Class, M-Class, S-Class, V-Class, Sprinter, Vito naprawy elektryczne i elektroniczne są wykonane.

Serwisowane są tu zarówno pojazdy napędzane benzyną, jak i olejem napędowym.

Aby diagnozować i naprawiać pojazdy marki Mercedes zgodnie ze specyfikacją fabryczną, dużo zainwestowaliśmy w wyposażenie techniczne.

Elektryk Samochodowy z Dojazdem

Możemy dostarczyć oryginalny artykuł lub tańszą alternatywę wykonaną przez godnego zaufania producenta.

Wszystkie dostarczane przez nas nowe komponenty i usługi są objęte 12-miesięczną gwarancją bez dodatkowych kosztów.

Testowanie elektroniki za pomocą diagnoskopu dedykowanego do mercedesa

Nasza organizacja wykorzystuje tylko najnowocześniejszy sprzęt diagnostyczny do przeprowadzania testów diagnostycznych podzespołów elektronicznych pojazdów marki Mercedes zobacz artykuł >. Nasze narzędzia pozwalają nam na naprawę pojazdów nawet z 2018 roku, jak i tych z lat 80-tych, w tym zarówno nowych Mercedesów, jak i klasyków.

Oddając swojego Mercedesa na serwis elektryczny i elektroniczny możesz liczyć na kompleksową analizę komputerową elektroniki Twojego pojazdu, a także na jej wymianę lub naprawę.
Silniki: benzyna i olej napędowy
automatyczne skrzynie biegów, w tym stosowane w modelach 140, 202, 203, 210, 211 i 220
– Systemy zapobiegające blokowaniu się kół podczas hamowania i kontroli stabilności
Przełączniki dźwigniowe do takich rzeczy, jak poduszki powietrzne, centralny zamek, immobilizery i inne (komputery)
Mercedes S211 i W211 SBC Programowanie pompy hamulcowej więcej informacji >
garaże parkingowe stabilizacja wysokości pojazdu
Obsługa sterownika Mercedes W169 i W245 EGS 722.8 dodatkowe szczegóły >
Elektryka w samochodach, sprawdzanie sond lambda i ich wymiana w razie potrzeby, abyśmy mogli sprawdzić, czy nasze samochody z rocznika 1998 i późniejsze podają prawdziwy przebieg Bez zdejmowania głowicy silnika można odkręcić uszkodzone świece żarowe.

Filtry DPF są przez nas czyszczone. Filtr cząstek stałych, znany również jako filtr DPF (skrót od Diesel Particulate Filter), to filtr służący do usuwania cząstek sadzy ze spalin w silnikach Diesla. Od 1996 roku są standardem w elektrowniach samochodowych. Czarny dym nie był już produkowany po ich wdrożeniu.

Mobilny Mechanik i Elektryk Warszawa i okolice – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk
+48 512 149 689

10 thoughts on “Prąd elektryczny – co warto wiedzieć? Kurs elektroniki w pigułce dla początkujących od FORBOT [#2] »

  1. Upraszczając elektrony w zamkniętym obwodzie płynął jak woda. Napięcie to szerokość i głębokość koryta rzeki, prąd to ilość przepływającej wody, tama to rezystancja. Zmniejsza ilość przepływającej wody a wiec prądu. Jak za mała to będzie się nagrzewać wtedy mamy grzałkę oporową. Ilość przepływającego prądu można też ograniczyć dzieląc koryto rzeki na dwa lub więcej nurtów. Ilość przepływającej wody w czasie to moc zwykle w ciągu godziny więc piszemy Wh. Większość urządzeń domowych potrzebuje do 1000 W więc dla ułatwienia piszemy 1kW. Dlatego licznik domowy liczy kWh.

  2. Wydaje mi się, że na początku jest fundamentalne wprowadzenie widzów w błąd. Przykład z tamą. Mówicie "prąd" a pokazujecie napięcie. Już na tym etapie należy wyraźnie rozróżniać te dwa zjawiska bo potem widzą się myli np.: pomiar napięcia i pomiar prądu. Pozdrawiam.

Dodaj komentarz

Call Now ButtonZadzwoń!