Loading…

ELEKTRYK SAMOCHODOWY

Mobilny elektryk samochodowy Warszawa - Mechanika Samochodowa, Dojazd do klienta, mechanik przyjedzie do ciebie i naprawi auto pod domem.
Kontakt

Magistrala CAN, podłączanie i kodowanie sterowników VAG



Podłączanie sterownika do magistrali CAN w grupie VAG. Próbujemy podłączyć na stole sterownik haka, bez podłącznia się do auta. Pinujemy wtyczki, podłączamy sterowniki i je kodujemy VCDSem.

Youtube Naprawa elektroniki samochodowej, naprawy komputerów, liczników, airbag, immobilizerów, korekta liczników, cb radio serwis. Naprawa elektryki samochodowej Warszawa mazowieckie, stan elektryki i elektroniki auta, nie ma co zaczynać większości napraw, nawet mechanicznych! Podłączenie i programowanie sterownika ECU, Jak diagnozować i naprawiać sprzęt elektroniczny w Samochodzie, mechanika pojazdów w Warszawie.

Naprawa i serwis elektryki samochodów osobowych i dostawczych marki Audi, Toyota, Mercedes, Kia lub Skoda

Naprawa – Magistrala CAN w samochodzie, naprawa elektryki samochodowej, naprawa elektroniki samochodowej, Elektryk samochodowy Warszawa.

Konserwacja i serwis samochodów osobowych i dostawczych marki Mercedes-Benz
AM-Serwis istnieje od około 21 lat, choć jej założyciele pracują w swoich dziedzinach od ponad 23 lat.
Super inteligentny MB

Dysponujemy jedną czterokolumnową windą, która może pomieścić pojazdy o masie do 3,5 tony i wysokości 4,3 metra na wjazd oraz pięć dwukolumnowych wind do obsługi samochodów osobowych.

Wspólnie z naszym zespołem zdobyliśmy wieloletnie doświadczenie w oficjalnej obsłudze MB i Bosch. W AM-Serwis pracuje dwunastu pracowników. Resztę zespołu tworzy zespół mechaników, elektryk specjalizujący się w elektronice samochodowej, dostawca niezbędnych podzespołów oraz kierowcy. Dzięki temu możemy szybko i skutecznie naprawić każdy powierzony nam pojazd, nawet flotowy. Stali Klienci mogą liczyć na nas w zakresie obsługi „od drzwi do drzwi”.

Mercedes Benz W201(190), W123, A-Class, B-Class, C-Class, E-Class, G-Class, M-Class, S-Class, V-Class, Sprinter, Vito naprawy elektryczne i elektroniczne są wykonane.

Serwisowane są tu zarówno pojazdy napędzane benzyną, jak i olejem napędowym.

Aby diagnozować i naprawiać pojazdy marki Mercedes zgodnie ze specyfikacją fabryczną, dużo zainwestowaliśmy w wyposażenie techniczne.

Elektryk Samochodowy z Dojazdem

Możemy dostarczyć oryginalny artykuł lub tańszą alternatywę wykonaną przez godnego zaufania producenta.

Wszystkie dostarczane przez nas nowe komponenty i usługi są objęte 12-miesięczną gwarancją bez dodatkowych kosztów.

Testowanie elektroniki za pomocą diagnoskopu dedykowanego do mercedesa

Nasza organizacja wykorzystuje tylko najnowocześniejszy sprzęt diagnostyczny do przeprowadzania testów diagnostycznych podzespołów elektronicznych pojazdów marki Mercedes zobacz artykuł >. Nasze narzędzia pozwalają nam na naprawę pojazdów nawet z 2018 roku, jak i tych z lat 80-tych, w tym zarówno nowych Mercedesów, jak i klasyków.

Oddając swojego Mercedesa na serwis elektryczny i elektroniczny możesz liczyć na kompleksową analizę komputerową elektroniki Twojego pojazdu, a także na jej wymianę lub naprawę.
Silniki: benzyna i olej napędowy
automatyczne skrzynie biegów, w tym stosowane w modelach 140, 202, 203, 210, 211 i 220
– Systemy zapobiegające blokowaniu się kół podczas hamowania i kontroli stabilności
Przełączniki dźwigniowe do takich rzeczy, jak poduszki powietrzne, centralny zamek, immobilizery i inne (komputery)
Mercedes S211 i W211 SBC Programowanie pompy hamulcowej więcej informacji >
garaże parkingowe stabilizacja wysokości pojazdu
Obsługa sterownika Mercedes W169 i W245 EGS 722.8 dodatkowe szczegóły >
Elektryka w samochodach, sprawdzanie sond lambda i ich wymiana w razie potrzeby, abyśmy mogli sprawdzić, czy nasze samochody z rocznika 1998 i późniejsze podają prawdziwy przebieg Bez zdejmowania głowicy silnika można odkręcić uszkodzone świece żarowe.

Filtry DPF są przez nas czyszczone. Filtr cząstek stałych, znany również jako filtr DPF (skrót od Diesel Particulate Filter), to filtr służący do usuwania cząstek sadzy ze spalin w silnikach Diesla. Od 1996 roku są standardem w elektrowniach samochodowych. Czarny dym nie był już produkowany po ich wdrożeniu.

35 thoughts on “Magistrala CAN, podłączanie i kodowanie sterowników VAG

  1. No super . Mam pytanko w skodzie octavia2 uciekł mi światła na gniezdzie haka. Nie am napiecia na ponach podłączyłem drugi sterownik i jest to samo! Może wiesz co może być? Vcds nie laczy sie z modułem haka .modul Westfalia

  2. Hej, mam pytanie, chcę sobie sprawdzić BCM w Passacie B7 na stole. Jak sprawdzałem w schematach muszę podłączyć masę pod T52c-05, Can Comfort High pod T52c-15, Can Comfort Low pod T52c-16 i plus pod T52c-42, czy jeszcze powinienem coś podłączyć pod BCM aby go na stole uruchomić?

  3. Hej. Zrobiłem dziś też sobie taką magistrale na bazie tourana 1t1. Vcds Gateway widzi i sie łączy, problem jest gdy wchodzę w liczniki – brak komunikacji. Czy może to być spowodowane brakiem modułu z pod kierownicy?

  4. Czy da się sterować przez PC fotelami od np. Audi a8 bez samochodu? Podłączyłem takie fotele na krótko, działa regulacja, ale zastanawiam się nad sterowaniem takich funkcji na wentylacja i masaż.

  5. Hej,
    Fajny kanal, sub polecial 🙂 Duzo wartosciowych rzeczy. Mam problem u siebie, gdyz nie moge polaczyc sie z licznikiem przez vcds, wyskakuje brak polaczenia. Inne kanaly czyta normalnie. Mozna na stole polaczyc sie z samym licznikiem? Z tego co czytalem to moj model nie ma gatewaya. Auto to a4 b7. Dzieki z gory 🙂

  6. Super materiał. Mam Audi a4 b8, Chciałbym zrobić zabezpiecznie, odcinke gniazda obd, zrobić ukryty przełącznik na jeden przewodów. Jakieś propozycje porady jak to zrobić? obd : 8A0972695, Pozdrawiam

  7. Poleciał sub. Porządna treść, przydatne informacje, wysoki poziom. Ogólnie super! Ale jeśli to czytasz, to BŁAGAM!!… tnij bardziej filmy. Wydaje mi się że można by Twoje filmy często o połowę skrócić, wycinając momenty w których np nic nie mówisz lub przyspieszając niektóre fragmenty. Zerknij np na kanały Applied Science lub Matias Wandel – widać tam jak często robią cięcia, są to dla mnie przykłady kanałó∑ o świetnym współczynniku treści do długości. W momencie gdy ktoś trafia na tak wartościowy kanał jak Twój to chce od razu przejrzeć jak najwięcej filmów a to ciężko byłoby zrobić:) Pozdrawiam!

  8. Pomocne video i ładnie wytłumaczone. Czy cany do tego haka można podłączyć w module komfortu czyli prawy boczek- pisze o audi A3??? Pytam dlatego bo od gaetway jest spory dystans do pokonania. W bezpiecznikach mamy 2 zasilania te grube czarne i czerwone. Który to plus przed stacyjką a który po stacyjce??? Pozdrawiam.

  9. Witam,widzę że masz wiedze i pojęcie o kabelkach,może wiesz jak ogarnąć składane lusterka w golf V plus.Lustra już zamontowałem oświetlenie otoczenia aktywowałem vcds-em i chodzi włącznik zmieniony i co dalej? Wyczytałem że trzeba zmienić silniczki w drzwiach tam są moduły do sterowania masz kolego jakąś wiedze jak to ogarnąć co trzeba wymienić i ewentualnie na jakie i czy to wszystko czy trzeba coś jeszcze wypruwać

  10. Bardzo ciekawy materiał. Od pewnego czasu wiedziałem, ze w autach znajduję kilka magistrali np. LIN lub VAN, ale zastanawiałem się jak one komunikują się między sobą. No i proszę, sterownik "gateway" i wszystko jasne. Czy znasz może najczęstsze przyczyny niemożności połączenia się z jakimś sterownikiem? Jak diagnozuję i usuwa się takie usterki?
    Pozdrawiam i oczekuję następnych filmów!

Dodaj komentarz