Loading…

ELEKTRYK SAMOCHODOWY

Mobilny elektryk samochodowy Warszawa - Mechanika Samochodowa, Dojazd do klienta, mechanik przyjedzie do ciebie i naprawi auto pod domem.
Kontakt

Mercedes V klasa usterka w oprogramowaniu.



Materiał w którym pokazuję jak trudne do zdiagnozowania są usterki po ingerencji w oprogramowanie.

Zapisy na szkolenie dostępne pod adresem : https://autonomis.pl/sklep

Youtube Naprawa elektroniki samochodowej, naprawy komputerów, liczników, airbag, immobilizerów, korekta liczników, cb radio serwis. Naprawa elektryki samochodowej Warszawa mazowieckie, stan elektryki i elektroniki auta, nie ma co zaczynać większości napraw, nawet mechanicznych! Podłączenie i programowanie sterownika ECU, Jak diagnozować i naprawiać sprzęt elektroniczny w Samochodzie, mechanika pojazdów w Warszawie.

Naprawa i serwis elektryki samochodów osobowych i dostawczych marki Audi, Toyota, Mercedes, Kia lub Skoda

Naprawa – Magistrala CAN w samochodzie, naprawa elektryki samochodowej, naprawa elektroniki samochodowej, Elektryk samochodowy Warszawa.

Konserwacja i serwis samochodów osobowych i dostawczych marki Mercedes-Benz
AM-Serwis istnieje od około 21 lat, choć jej założyciele pracują w swoich dziedzinach od ponad 23 lat.
Super inteligentny MB

Dysponujemy jedną czterokolumnową windą, która może pomieścić pojazdy o masie do 3,5 tony i wysokości 4,3 metra na wjazd oraz pięć dwukolumnowych wind do obsługi samochodów osobowych.

Wspólnie z naszym zespołem zdobyliśmy wieloletnie doświadczenie w oficjalnej obsłudze MB i Bosch. W AM-Serwis pracuje dwunastu pracowników. Resztę zespołu tworzy zespół mechaników, elektryk specjalizujący się w elektronice samochodowej, dostawca niezbędnych podzespołów oraz kierowcy. Dzięki temu możemy szybko i skutecznie naprawić każdy powierzony nam pojazd, nawet flotowy. Stali Klienci mogą liczyć na nas w zakresie obsługi „od drzwi do drzwi”.

Mercedes Benz W201(190), W123, A-Class, B-Class, C-Class, E-Class, G-Class, M-Class, S-Class, V-Class, Sprinter, Vito naprawy elektryczne i elektroniczne są wykonane.

Serwisowane są tu zarówno pojazdy napędzane benzyną, jak i olejem napędowym.

Aby diagnozować i naprawiać pojazdy marki Mercedes zgodnie ze specyfikacją fabryczną, dużo zainwestowaliśmy w wyposażenie techniczne.

Elektryk Samochodowy z Dojazdem

Możemy dostarczyć oryginalny artykuł lub tańszą alternatywę wykonaną przez godnego zaufania producenta.

Wszystkie dostarczane przez nas nowe komponenty i usługi są objęte 12-miesięczną gwarancją bez dodatkowych kosztów.

Testowanie elektroniki za pomocą diagnoskopu dedykowanego do mercedesa

Nasza organizacja wykorzystuje tylko najnowocześniejszy sprzęt diagnostyczny do przeprowadzania testów diagnostycznych podzespołów elektronicznych pojazdów marki Mercedes zobacz artykuł >. Nasze narzędzia pozwalają nam na naprawę pojazdów nawet z 2018 roku, jak i tych z lat 80-tych, w tym zarówno nowych Mercedesów, jak i klasyków.

Oddając swojego Mercedesa na serwis elektryczny i elektroniczny możesz liczyć na kompleksową analizę komputerową elektroniki Twojego pojazdu, a także na jej wymianę lub naprawę.
Silniki: benzyna i olej napędowy
automatyczne skrzynie biegów, w tym stosowane w modelach 140, 202, 203, 210, 211 i 220
– Systemy zapobiegające blokowaniu się kół podczas hamowania i kontroli stabilności
Przełączniki dźwigniowe do takich rzeczy, jak poduszki powietrzne, centralny zamek, immobilizery i inne (komputery)
Mercedes S211 i W211 SBC Programowanie pompy hamulcowej więcej informacji >
garaże parkingowe stabilizacja wysokości pojazdu
Obsługa sterownika Mercedes W169 i W245 EGS 722.8 dodatkowe szczegóły >
Elektryka w samochodach, sprawdzanie sond lambda i ich wymiana w razie potrzeby, abyśmy mogli sprawdzić, czy nasze samochody z rocznika 1998 i późniejsze podają prawdziwy przebieg Bez zdejmowania głowicy silnika można odkręcić uszkodzone świece żarowe.

Filtry DPF są przez nas czyszczone. Filtr cząstek stałych, znany również jako filtr DPF (skrót od Diesel Particulate Filter), to filtr służący do usuwania cząstek sadzy ze spalin w silnikach Diesla. Od 1996 roku są standardem w elektrowniach samochodowych. Czarny dym nie był już produkowany po ich wdrożeniu.

36 thoughts on “Mercedes V klasa usterka w oprogramowaniu.

  1. Bardzo interesujący i merytoryczny materiał👍, duża wiedza 😎. Wielki szacun.
    P.S.
    Czy problem pojawiał się cyklicznie czy sporadycznie , bo w moim w176 A200 (też zmodyfikowany) pojawia się raz na kilka miesięcy?

  2. Fajnie że dzielisz się swoją wiedzą z widzami, ciekawe się to ogląda.
    Mam pytanie czy ta kontrolka świec zarowych może pojawić się przy problemach z samą pracą sterownika silnika a nie mieć nic wspólnego z usterkami swiec żarowych lub sterownika swiec. B180 w245 cdi

  3. Czy w takim przypadku nie można by zlecić cofnięcia modyfikacji tej firmie która wcześniej modyfikowała ten sterownik? Nie wiem jak w tym przypadku ale raczej oni oferują powrót do oryginału.

  4. Poziom wiedzy i przekazanie informacji jest super tylko to, że nagranie materiału filmowego, który pokazuje wykroczenie drogowe w postaci jazdy w obszarze zabudowanym z prędkością powyżej 100 km/h jest niedopuszczalne.

  5. Gdyby każdy warsztat wrzucał filmiki tylko z udanych napraw i z takimi usterkami do których się przygotował poza kamerą to ich poziom wiedzy był by imponujący prawda? Tutaj widać jaką świadomość macie ludzie na temat internetu i filmików komentując "ale on ma wiedzę, imponujące" itp. To tylko film wiec zacznijcie myśleć.

  6. Film zawierał "lokowanie produktu, budowanie wizerunku". Co interesujące większość komentarzy "tryska zachwytem". Nie wiem, skąd taka moda żeby nagrywać swoją pracę i dawać ludziom jako "rozrywkę". Nie próbuję być "złośliwy" ale większość tych kanałów to nic innego jak bezpłatna reklama, która czasem prowadzi na manowce.

  7. Wygląda jak torque monitoring, takie cuda się dzieją, jak się go nie zablokuje, tudzież przegapi, po podniesieniu mocy. (Zatrzymałem się na 9:35, jeszcze do końca nie doleciałem)

  8. Czesc. Właśnie trafiłem na Twój film.
    Problem ze sterownikiem EDC17C66.
    Tylko w ostatnich wersjach oprogramowania jest ten problem.
    Tylko w niskich temperaturach.
    (Tu jest problem. W lecie tego nie ma. Dopiero w zimie sie pojawia😉)
    Tylko jak auto jest zimne.
    Związane jest to z dodatkowym torque limiterem. Naprawdę dużo znanych firm miała z tym problem 😉

  9. Witam, miałem taki sam przypadek, w447, szybko u mnie poszło, bo zauważyłem, że ECU było otwierane, szybki tel. do klienta czy coś było robione. Po informacji, że dwa tygodnie wcześniej był robiony chiptunig, wgrałem ori plik i spokój, w oprogramowaniu był problem z monitorawniem momentu obrotowego.

  10. Mialem podobny problem w W164 320CDI, nie ruszony podczas modyfikacji przez tunera limiter momentu obrotowego, flashowanie ecu za pomoca smiesznego chinskiego Launcha rozwiazalo problem

  11. "Materiał w którym pokazuję jak trudne do zdiagnozowania są usterki po ingerencji w oprogramowanie."
    Dzisiejsze samochody jak laptopy jest problem to czysty bios i me region i mozna zaczynać tak w samochodzie wywiad czy było grzebane w oprogramowaniu.
    Nie jesteś pewny to programujesz wszystko fabrycznym wsadem i dopiero diagnoza! Z mojego doświadczenia jak mam dziwną usterke zawsze programuje na nowo sterowniki.

  12. Że też kierowca tego sam nie skojarzył, ja jestem uczulony na takie tematy, wiem że często po sofcie sterowniki się wysypują po jakimś czasie.
    Niestety w nowych autach ciężko wyczyścić drugie ecu .
    Dla potomnych egr się nie zaślepia, tylko blokuje się zawór w starszych autach (egr z cewką indukcyjną), ecu musi widzieć że egr zamknięty, nawet nie wywala check na desce tylko mamy błąd egr przy diagnostyce i tyle.
    Sprawdzone w starych oplach i renówkach.

  13. Panie szanowny ten kanał to skarb – dla nas mechaników bo to co wyprawiają ludziska ze swoimi samochodami to granda . Praktycznie co 3 auto do naprawy to zdłubana mina przez jakiegoś szarlatana a ty siedzisz ,kombinujesz ,godziny lecą ……

Dodaj komentarz