Loading…

ELEKTRYK SAMOCHODOWY

Mobilny elektryk samochodowy Warszawa - Mechanika Samochodowa, Dojazd do klienta, mechanik przyjedzie do ciebie i naprawi auto pod domem.
Kontakt

SAMOCHÓD ELEKTRYCZNY . NIE KUPUJCIE TEGO BADZIEWIA



SAMOCHÓD ELEKTRYCZNY NIE KUPUJCIE TEGO BADZIEWIA
Ja mam to i to więc dla mnie przesiąść się w spaliniaka na dłuższą trasę żaden problem. Tylko znowu trochę trudno się przyzwyczaić, Muli i szarpie, wzdycha i kicha, i rusza powoli jak żółw ociężale takie to mulisko niedoskonałe.

Marek Wenta
Jak tak sobie wysiądę wk…ny z mojego EV i włączę ładowanie z paneli na dachu, to aż spać nie mogę, kiedy pomyślę ,,kiedy to wszystko mi się zwróci”. A źle śpię już od 2000 roku. Martwię się strasznie o stan nerwów mojego kolegi, który cały czas liczy co się opłaca i kiedy to się zwróci, oczywiście przypasowując różne liczby do z góry założonej tezy, że to k…wa nie może się opłacać. Ale do rzeczy, w roku 2000 założyłem panele na ogrzewanie wody użytkowej. Kolega stwierdził, że to się nie opłaca, no bo to się ,,nie zwróci”. Po 6 latach grzania wody ze słońca, jakoś tak, nie wiem czemu, zużycie gazu mi spadło. A co u kolegi, ano liczy. Jakoś tak nie zauważył, że wokół ceny wzrosły i znowu mu się nie opłaca, no bo się ,,nie zwróci”. Kolega dalej liczy. Ja już w roku 2015 zakładam, trochę na próbę (ustawy jeszcze nie ma, prosumencka w roku 2016 ) 6 paneli fotowoltaicznych. Cholera wie kiedy to się zwróci, no ale i tak w Domu Whisky, już na wyższych półkach, wzrok mogę zawiesić. Kolega nic nigdzie nie zawiesza, kolega liczy. W 2016 jest ustawa, robię na dachu 9,8 kW. W/g wyliczeń kolegi, koncepcja o dupę rozbić, no bo w życiu się nie zwróci. U mnie mija 5 lat, jak założyłem panele, wzrok już wisi na jeszcze wyższych półkach w Domu Whisky i pojawia się samochód elektryczny. No tego już kolega pojąć nie może, nie dość że w dupę, nic się nie opłaca, to jeszcze w koncepcji ,,kiedy to się zwróci” liczby przestają pasować. No cóż, martwię się o kolegę, bo zamiast myśleć samodzielnie to się chłop ,,zaliczy w tych swoich wyliczeniach”, aby tylko komuś przy…..dolić. No i to by było na tyle. Pozdrawiam wszystkich ,,elektrycznych”, bardzo serdecznie i zapraszam do mojej książki – ,,Na przekór bałwanom”
PO 20 LATACH;;;;;Lekko siwizną przyprószony kolega dalej liczy. Od nowego roku, cieplej w domu się ubiera, no bo na ogrzewaniu oszczędza. Po 1 kwietnia, kupię flaszkę whisky, tą z górnej półki i wpadnę do kolegi zobaczyć co mu tam w rachunkach wychodzi odnośnie fotowoltaiki. Co by taniej wyszło to EV pojadę, tylko k…..wa kiedy mi się flaszka zwróci, jak z kolegą ową obalimy. ps. żeby nie było, od kolegi, żona mnie do domu przywiezie. 🙂⚓️

Youtube Naprawa elektroniki samochodowej, naprawy komputerów, liczników, airbag, immobilizerów, korekta liczników, cb radio serwis. Naprawa elektryki samochodowej Warszawa mazowieckie, stan elektryki i elektroniki auta, nie ma co zaczynać większości napraw, nawet mechanicznych! Podłączenie i programowanie sterownika ECU, Jak diagnozować i naprawiać sprzęt elektroniczny w Samochodzie, mechanika pojazdów w Warszawie.

Naprawa i serwis elektryki samochodów osobowych i dostawczych marki Audi, Toyota, Mercedes, Kia lub Skoda

Naprawa – Magistrala CAN w samochodzie, naprawa elektryki samochodowej, naprawa elektroniki samochodowej, Elektryk samochodowy Warszawa.

Konserwacja i serwis samochodów osobowych i dostawczych marki Mercedes-Benz
AM-Serwis istnieje od około 21 lat, choć jej założyciele pracują w swoich dziedzinach od ponad 23 lat.
Super inteligentny MB

Dysponujemy jedną czterokolumnową windą, która może pomieścić pojazdy o masie do 3,5 tony i wysokości 4,3 metra na wjazd oraz pięć dwukolumnowych wind do obsługi samochodów osobowych.

Wspólnie z naszym zespołem zdobyliśmy wieloletnie doświadczenie w oficjalnej obsłudze MB i Bosch. W AM-Serwis pracuje dwunastu pracowników. Resztę zespołu tworzy zespół mechaników, elektryk specjalizujący się w elektronice samochodowej, dostawca niezbędnych podzespołów oraz kierowcy. Dzięki temu możemy szybko i skutecznie naprawić każdy powierzony nam pojazd, nawet flotowy. Stali Klienci mogą liczyć na nas w zakresie obsługi „od drzwi do drzwi”.

Mercedes Benz W201(190), W123, A-Class, B-Class, C-Class, E-Class, G-Class, M-Class, S-Class, V-Class, Sprinter, Vito naprawy elektryczne i elektroniczne są wykonane.

Serwisowane są tu zarówno pojazdy napędzane benzyną, jak i olejem napędowym.

Aby diagnozować i naprawiać pojazdy marki Mercedes zgodnie ze specyfikacją fabryczną, dużo zainwestowaliśmy w wyposażenie techniczne.

Elektryk Samochodowy z Dojazdem

Możemy dostarczyć oryginalny artykuł lub tańszą alternatywę wykonaną przez godnego zaufania producenta.

Wszystkie dostarczane przez nas nowe komponenty i usługi są objęte 12-miesięczną gwarancją bez dodatkowych kosztów.

Testowanie elektroniki za pomocą diagnoskopu dedykowanego do mercedesa

Nasza organizacja wykorzystuje tylko najnowocześniejszy sprzęt diagnostyczny do przeprowadzania testów diagnostycznych podzespołów elektronicznych pojazdów marki Mercedes zobacz artykuł >. Nasze narzędzia pozwalają nam na naprawę pojazdów nawet z 2018 roku, jak i tych z lat 80-tych, w tym zarówno nowych Mercedesów, jak i klasyków.

Oddając swojego Mercedesa na serwis elektryczny i elektroniczny możesz liczyć na kompleksową analizę komputerową elektroniki Twojego pojazdu, a także na jej wymianę lub naprawę.
Silniki: benzyna i olej napędowy
automatyczne skrzynie biegów, w tym stosowane w modelach 140, 202, 203, 210, 211 i 220
– Systemy zapobiegające blokowaniu się kół podczas hamowania i kontroli stabilności
Przełączniki dźwigniowe do takich rzeczy, jak poduszki powietrzne, centralny zamek, immobilizery i inne (komputery)
Mercedes S211 i W211 SBC Programowanie pompy hamulcowej więcej informacji >
garaże parkingowe stabilizacja wysokości pojazdu
Obsługa sterownika Mercedes W169 i W245 EGS 722.8 dodatkowe szczegóły >
Elektryka w samochodach, sprawdzanie sond lambda i ich wymiana w razie potrzeby, abyśmy mogli sprawdzić, czy nasze samochody z rocznika 1998 i późniejsze podają prawdziwy przebieg Bez zdejmowania głowicy silnika można odkręcić uszkodzone świece żarowe.

Filtry DPF są przez nas czyszczone. Filtr cząstek stałych, znany również jako filtr DPF (skrót od Diesel Particulate Filter), to filtr służący do usuwania cząstek sadzy ze spalin w silnikach Diesla. Od 1996 roku są standardem w elektrowniach samochodowych. Czarny dym nie był już produkowany po ich wdrożeniu.

40 thoughts on “SAMOCHÓD ELEKTRYCZNY . NIE KUPUJCIE TEGO BADZIEWIA

  1. Świetny film, gratuluję Panu . Stoję właśnie przed decyzją zakupu tego Niro. Czy gdyby Pan ponownie kupował to auto zmienił by Pan coś w jego wyposażeniu, coś dodał bądź uznał za zbedną funkcję.Czy prywatna ładowarka ma wystarczającą moc do szybkiego jego naładowania.Dodam że posiadam siłę w garażu oraz celowo przewymiarowaną fotowoltaike gdyż w planie miałem zmienę auto na elektryka. Będę wdzięczny za odp.pozdrawiam

  2. Lubię tradycyjną motoryzację, nie uznaję SUVów…..ale litości…po co ten hejt na elektryki? Przecież gdy będą tańsze od spalinówek (a będą) to dzisiejsi hejterzy będą cmokać z zachwytu.

  3. Kolego chuj kogo obchodzi czym kto jeździ i co lubi (zachwala) jeden lubi kawior drugi pasztetową. Ważne żeby mieć wybór . Problem w tym że eurocwele pozbawiają nas wyboru .

  4. Ślepym trzeba być by nie widzieć po co to wszystko ma miejsce! Kupujesz auto za 5.000 zł i smigasz do pracy masz dzięki takiemu rozwiązaniu pracę i z każdej najdalszej dziury jesteś w stanie się wydostać bo jesteś zmotoryzowany! A jeśli ktoś cię tego pozbawi to wali ci się cały dotychczasowy świat nie masz roboty bo nie masz czym do niej dojechać nie masz wtedy nic,i głównie chodzi o to by Polacy nie mieli czym jeździć żeby nie mieli możliwości zarobkowania bo staną przed komunikacyjna katastrofa! I gdy jakiś mądry głosi że darmo tankuje to mnie krew zalewa jacy wy krótkowzroczni jesteście,a do tego kto poniesie koszty i jak wysokie one będą utylizacji tych akumulatorów do tych aut i tych cudownych paneli fotowoltaicznych?? Czy ktoś bierze to pod uwagę czy ktoś już to utylizowal i za ile?? Pomyślnie zanim nawypisujecie bzdur.

  5. Manipulacja – po pierwsze prąd nie jest za darmo. Na potrzeby domu mam 4kWp, do auta musiał bym dołożyć kolejne 6kWp, czyli ok 25tys zł. Po drugie porównywanie dwóch aut z tą samą ratą leasingu, ale innych karoseriach, wyposażeniu, wielkości (również bagażnika) jest bez sensu. Pokazuje tylko że elektryki są na razie za drogie. Kolejna rzecz że nie wszyscy jeżdżą wokół komina, ja np robię 1, 2 razy w miesiącu trasę 800-1000km i tu przy elektrykach z realnym zasięgiem 200km już jest tragedia, szczególnie jeśli nie trzymamy się głównych tras i mamy jakiś grafik w pracy. Przymusowe przystanki na stacjach, jeżdżenie za TIRem, wyłączanie klimy lub ogrzewania itd.

  6. Ale się wzruszyłem tymi problemami PIERWSZEGO świata. Pierwszy samochód taki, drugi taki a trzeci owaki. Proszę pamiętać że wraz ze wzrostem ilości samochodów będzie Pan bardziej ekologiczny. Przy szóstym samochodzie dostanie Pan medal MISTRZA EKOLOGII, a przy dziesiątym ma Pan zagwarantowane świeże powietrze do końca życia.

  7. dal 170 tys za takie male byle brzydkie g. nie wie ze za kilka kat to auto zezlomuje bo wymiana baterii wyniesie polowe zakupu nowego. debil

  8. Na paliwo nie wydajesz nic ale prąd za darmo nie jest. Poza tym po paru latach zasięg tego elektryka spadnie. Dodatkowo fotowoltaika – nie każdego na takie coś stać. Mało tego. Sam przyznajesz, że ładowałeś tego elektrycznego gruchota 2h. Spalinówke zatankujesz w 2 minuty. Realnie wokół komina gdzie nie robisz przebiegów owszem elektrykiem może się opłacić przy fotowoltaice ale szaremu Kowalskiemu się to nie opłaci szczególnie gdy robi trasy. Hołowczyc ostatnio dobrze elektryki podsumował.

  9. Tak, paliwa nie spalisz, w czasie jazdy akumulator sam się naładuje za darmo i autko gotowe do drogi w dniu następnym a nadwyżkę prądu sprzedasz i opłacisz leasing. Cud.

  10. Jedna rzecz kto go kupi za 5 lat. Jak 🔋 zacznie szwankować🤫 koszt baterii to 60% wartości auta będziesz włosy z głowy rwać że sąsiad jednak miał racje bo ty kupiłeś sobie auto na 5 lat a Kadjara sprzedasz bez problemu. Poczytajcie o Norwegach oni już to przerobili tyle że stać ich na nowe auto co 5 lat😂

  11. Gdybym miał prąd za darmo, już dawno jezdzilbym elektrykiem, ale tylko jako 2 samochód. Samochód to wolność, mam wolny zawód, różne hobby, jest pogoda siadam w autko i jadę w np Bieszczady ( ok 600 km), nieraz zła pogoda, lub inne sprawy i wracam lub jadę dalej, często dziennie robię po 700-900 km i zaliczam 2-3 miejscówki, nie mający czasu na obiad. Nie wspominam nawet o wakacjach i trasach dłuższych. Elektryk tylko do miasta i okolice, chyba ze są już takie co robią po 900-1000 km i szybko sit ładują. No i 100 km nie może być droższe niż 30 PLN (bez własnej fotowoltaiki), inaczej pi…. Elektryki

  12. Wydaje mi się że jeśli ma się panele w domu to się opłaca elektryk ale ja nie mam możliwości montażu tego u siebie. Dla mnie najlepszym rozwiązaniem jest benzyniak przerobiony na gaz.

  13. Co nic na paliwo??? A prąd to co??? A zwłaszcza teraz koszty prądu przewyższają koszty paliwa a do tego ładowanie poza domem UWAGA!! Nie jest zaś darmo!! Więc albo wychodzi to samo albo więcej, elektryk moim zdani się nie opłaca niewiem jak u pana może ma pan woltaike na dachu to ok ale tak to jak kto niema to prawie zero opłacalności i ten zasieng to do kitu 300km max bez klimy no katastrofa elektryki mnie nie przekonują może jak zarobię. 60 tys. Miesięcznie to sobie kupię bo będę miał a tak wolę spalinowe

  14. Trafiłem na ten film jakiś czas temu. Jako przeciwnik elektryków dałem się nabrać na tytuł filmu.
    Ciekaw jestem czy autor w niedługiej przyszłości nadal jarał będzie się ranua jazda, czy czasem tytuł filmu nie nabierze prawdziwego znaczenia.
    Osobiście uważam, że dzisiejsze społeczeństwo daje się rozgrywać jak dzieci w przedszkolu i to jest mega słabe.

  15. "witam wszystkich co mają samochody elektryczne od razu wam powiem, nie kupujcie tego badziewia"
    delikatnie mówiąc, nie logiczne… skoro już ktoś raz kupił, po co miałby to robić ponownie ?

  16. Żeby być sprawiedliwym to trzeba by te 26kw/100km pomnożyć przez prognozowane 2.4zl/kw to wychodzi 62zl/100km, nie licząc strat na ładowaniu baterii, o których nikt nie wspomina

Dodaj komentarz