Loading…

ELEKTRYK SAMOCHODOWY

Mobilny elektryk samochodowy Warszawa - Mechanika Samochodowa, Dojazd do klienta, mechanik przyjedzie do ciebie i naprawi auto pod domem.
Kontakt

EXPERT JAK RESETOWAĆ STEROWNIK KOMPUTER SAMOCHODU , KASUJEMY WARTOŚCI WYUCZONE 2020 temat sprawdzony



CAŁY FILM POKAZUJE SPOSÓB JAKIM MOŻNA W WIĘKSZOŚCI AUT WYRESETOWAĆ KOMPUTER CZYLI STEROWNIK SILNIKA , NIE ZNACZY SKASOWAĆ BŁĘDY!!! METODA SPRAWDZONA POTWIERDZIŁO TO WIELE OSÓB LECZ PAMIĘTAJ ZAWSZE ZABIEGI WYKONUJESZ NA WŁASNE RYZYKO GDYŻ ZAWSZE MOŻNA ZROBIĆ COŚ NIE TAK ZAPRASZAM
Metoda to usprawniła wiele pojazdów o czym świadczą pozytywne komentarze , tych którzy zechcieli się podzielić , za to Dziękuję 👍

Youtube Naprawa elektroniki samochodowej, naprawy komputerów, liczników, airbag, immobilizerów, korekta liczników, cb radio serwis. Naprawa elektryki samochodowej Warszawa mazowieckie, stan elektryki i elektroniki auta, nie ma co zaczynać większości napraw, nawet mechanicznych! Podłączenie i programowanie sterownika ECU, Jak diagnozować i naprawiać sprzęt elektroniczny w Samochodzie, mechanika pojazdów w Warszawie.

Naprawa i serwis elektryki samochodów osobowych i dostawczych marki Audi, Toyota, Mercedes, Kia lub Skoda

Naprawa – Magistrala CAN w samochodzie, naprawa elektryki samochodowej, naprawa elektroniki samochodowej, Elektryk samochodowy Warszawa.

Konserwacja i serwis samochodów osobowych i dostawczych marki Mercedes-Benz
AM-Serwis istnieje od około 21 lat, choć jej założyciele pracują w swoich dziedzinach od ponad 23 lat.
Super inteligentny MB

Dysponujemy jedną czterokolumnową windą, która może pomieścić pojazdy o masie do 3,5 tony i wysokości 4,3 metra na wjazd oraz pięć dwukolumnowych wind do obsługi samochodów osobowych.

Wspólnie z naszym zespołem zdobyliśmy wieloletnie doświadczenie w oficjalnej obsłudze MB i Bosch. W AM-Serwis pracuje dwunastu pracowników. Resztę zespołu tworzy zespół mechaników, elektryk specjalizujący się w elektronice samochodowej, dostawca niezbędnych podzespołów oraz kierowcy. Dzięki temu możemy szybko i skutecznie naprawić każdy powierzony nam pojazd, nawet flotowy. Stali Klienci mogą liczyć na nas w zakresie obsługi „od drzwi do drzwi”.

Mercedes Benz W201(190), W123, A-Class, B-Class, C-Class, E-Class, G-Class, M-Class, S-Class, V-Class, Sprinter, Vito naprawy elektryczne i elektroniczne są wykonane.

Serwisowane są tu zarówno pojazdy napędzane benzyną, jak i olejem napędowym.

Aby diagnozować i naprawiać pojazdy marki Mercedes zgodnie ze specyfikacją fabryczną, dużo zainwestowaliśmy w wyposażenie techniczne.

Elektryk Samochodowy z Dojazdem

Możemy dostarczyć oryginalny artykuł lub tańszą alternatywę wykonaną przez godnego zaufania producenta.

Wszystkie dostarczane przez nas nowe komponenty i usługi są objęte 12-miesięczną gwarancją bez dodatkowych kosztów.

Testowanie elektroniki za pomocą diagnoskopu dedykowanego do mercedesa

Nasza organizacja wykorzystuje tylko najnowocześniejszy sprzęt diagnostyczny do przeprowadzania testów diagnostycznych podzespołów elektronicznych pojazdów marki Mercedes zobacz artykuł >. Nasze narzędzia pozwalają nam na naprawę pojazdów nawet z 2018 roku, jak i tych z lat 80-tych, w tym zarówno nowych Mercedesów, jak i klasyków.

Oddając swojego Mercedesa na serwis elektryczny i elektroniczny możesz liczyć na kompleksową analizę komputerową elektroniki Twojego pojazdu, a także na jej wymianę lub naprawę.
Silniki: benzyna i olej napędowy
automatyczne skrzynie biegów, w tym stosowane w modelach 140, 202, 203, 210, 211 i 220
– Systemy zapobiegające blokowaniu się kół podczas hamowania i kontroli stabilności
Przełączniki dźwigniowe do takich rzeczy, jak poduszki powietrzne, centralny zamek, immobilizery i inne (komputery)
Mercedes S211 i W211 SBC Programowanie pompy hamulcowej więcej informacji >
garaże parkingowe stabilizacja wysokości pojazdu
Obsługa sterownika Mercedes W169 i W245 EGS 722.8 dodatkowe szczegóły >
Elektryka w samochodach, sprawdzanie sond lambda i ich wymiana w razie potrzeby, abyśmy mogli sprawdzić, czy nasze samochody z rocznika 1998 i późniejsze podają prawdziwy przebieg Bez zdejmowania głowicy silnika można odkręcić uszkodzone świece żarowe.

Filtry DPF są przez nas czyszczone. Filtr cząstek stałych, znany również jako filtr DPF (skrót od Diesel Particulate Filter), to filtr służący do usuwania cząstek sadzy ze spalin w silnikach Diesla. Od 1996 roku są standardem w elektrowniach samochodowych. Czarny dym nie był już produkowany po ich wdrożeniu.

23 thoughts on “EXPERT JAK RESETOWAĆ STEROWNIK KOMPUTER SAMOCHODU , KASUJEMY WARTOŚCI WYUCZONE 2020 temat sprawdzony

  1. Witam mam problem Renault Megane 3 1.5 dCi 86 km, Wtryski i pompa po regeneracji ponieważ fałowały obroty i na kompie pokazywało skoki ciśnienia. Po regeneracji problem zniknął lecz pojawiło się rzegotanie któregoś wtrysku. Filtr nowy orginalny wyczyszczony bak wszystkie przewody, a w wtryskach wszystkie zaworki nowe orginalne, oczywiście wygenerowane nowe kody wtrysków i kodowanie. Na zimnym tak tego nie słychac, najgorszej po rozgrzaniu przy rozpędzaniu samochodu lub na postoju tak do 2500 obr

  2. Witam, wie Pan może z czym może być związany błąd p1693 w Suzuki Swift "turbo charge control circuit malfunction" taka informacja wyskoczyła, oraz błąd p0301, jakiś problem z 1 cylindrem. Po odpaleniu obroty falują przez jakiś czas silnik nie pracuje równo, później się umiarkowują te obroty do 900. zakres falowania między 1100-950 odrazu po odpaleniu.

  3. Witam. Pierwszy raz w tym aucie odłączyłem akumulator. Honda CIVIC 2015 14000 przebieg. I od tego czasu pokazuje mi na displeju, sprawdź system. Od tego momentu nie funkcjonuje Ato Stop. Na OBD II KUULAA , pokazuje mi po skanowaniu. Błąd ECU. Czy to nie jesz związane z filtrem powietrza? Jeśli uzyskam, małą podpowiedz, z góry dziękuje. Pozdrawiam.

  4. Panie Szefie,istny cud!!!Po tym resecie Mondeo Mk4 TDCI,pali na strzał,korekty się wyrównały,wszystkie w okolicy 0,9 a silnik tak mruczy że nie myslałem że on tak cicho może chodzić.DZIĘKUJĘ👍

  5. po wyresetowaniu w ten sposób przejechaniu 8km mam takie korekty w sceniku 1,5dci na wtryskach 4: 0,78 3: 1.01 2: 1,16 1: 1,06 to jest w normie ? po resecie auto zaraz po odpaleniu nadal pracowało lekko nierówno , po nagrzaniu pracuje nadal jakby głośniej i bardziej "cyka" . (2 wtrysk był niedawno naprawiony i były zmieniane wszystkie świece bo 2 nie grzała)

  6. Super tłumaczysz. To, co pokazujesz, jest z tak zwanej starej szkoły. Ja tylko wiem, że w tym przypadku jest dobrze, tak jak pokazujesz odłączyć akumulator. Ale do minusa, czyli wiszącej klemy lub masy doczepić jakiś kabel, może być nawet taki, co służy do równoległego podłączania akumulatorów. I jedną końcówkę rzucić na ziemie,lub nawet ja przycisnąć, albo na zacisk, zacisnąć kawałek blachy. Powoduje to całkowite rozładowanie auta, z wszystkich ładunków. Kiedyś zakładało właśnie takie paski wprowadzające naładowania elektryczne. Czy były one dobre, to nie wiem, bo to było z gumy, ale podobno było w niej wtopiona siatka z miedzi? Nawet słyszałam, że takie rozładowanie warto robić co jakiś czas, nawet nie musząc odkręcić klemy z akumulatora.

  7. Jacek ciekawy reset sprawdzę w swoim mondeo MK3 bo mam problem z falującymi obrotami i jeszcze jedno pytanko do Pana szefa, jak wyłączyć te podwójne uciążliwe ryglowanie drzwi po włączeniu kluczyka nawet gdy auto jest na postoju z góry dziękuje

  8. Witam mam problem z Alfa Romeo 147 1.9JTD dwa lata temu z dnia na dzień zgasł i już nie zapalił . Po dwóch latach zapalił na samo starcie pochodził 15 minut zaczął palić na 3 cylindry i zgasł . Na wtrysku od rozrządu zaczęło ciekło paliwo i nie chce zapalić nawet na samo starcie . Proszę o pomoc Bartek

Dodaj komentarz