Loading…

ELEKTRYK SAMOCHODOWY

Mobilny elektryk samochodowy Warszawa - Mechanika Samochodowa, Dojazd do klienta, mechanik przyjedzie do ciebie i naprawi auto pod domem.
Kontakt

Auta bez ściemy – sprawdzamy jak to jest z tymi akumulatorami w autach elektrycznych

Mobilny Mechanik i Elektryk Warszawa i okolice – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk
+48 512 149 689



Każdy materiał o samochodzie elektrycznym kończy się setkami komentarzy o tym jakie te elektryczne auta są złe. Nagle okazuje się, że większość osób codziennie przejeżdża ponad 1 000 km. A akumulatory już po kilku latach będą nadawały się tylko na śmietnik. Postanowiliśmy zatem sprawdzić jak to jest naprawdę z tym akumulatorami, co może sprawiać, że czasem zbyt szybko się kończą i jak uniknąć takich sytuacji. Więc jeśli jesteście ciekawi jak to jest naprawdę z tymi akumulatorami – to odpowiedź na to pytanie znajdziecie w tym materiale. Powiemy krótko – nie taki diabeł straszny 🙂

SUBSKRYBUJ: https://www.youtube.com/user/autoswiatv?sub_confirmation=1

Zobacz inne odcinki:
Mazda CX-3 kontra Opel Mokka – Auta bez ściemy – https://www.youtube.com/watch?v=aNawUgzxpso
BMW M550d xDrive kontra Volkswagen Touareg – Auta bez ściemy – https://www.youtube.com/watch?v=C2gCIUFne8s
Skoda Superb – Auta bez ściemy – https://www.youtube.com/watch?v=cKuZh4seG8M
Audi A4 kontra Peugeot 508 i Opel Insignia – Auta bez ściemy – https://www.youtube.com/watch?v=JNN37AnMjx0
Handlarz prawdę ci powie 4. – Trumna na kołach z ważnym przeglądem – https://www.youtube.com/watch?v=lf8WHe1al6g

Youtube Naprawa elektroniki samochodowej, naprawy komputerów, liczników, airbag, immobilizerów, korekta liczników, cb radio serwis. Naprawa elektryki samochodowej Warszawa mazowieckie, stan elektryki i elektroniki auta, nie ma co zaczynać większości napraw, nawet mechanicznych! Podłączenie i programowanie sterownika ECU, Jak diagnozować i naprawiać sprzęt elektroniczny w Samochodzie, mechanika pojazdów w Warszawie.

Naprawa i serwis elektryki samochodów osobowych i dostawczych marki Audi, Toyota, Mercedes, Kia lub Skoda

Naprawa – Magistrala CAN w samochodzie, naprawa elektryki samochodowej, naprawa elektroniki samochodowej, Elektryk samochodowy Warszawa.

Konserwacja i serwis samochodów osobowych i dostawczych marki Mercedes-Benz
AM-Serwis istnieje od około 21 lat, choć jej założyciele pracują w swoich dziedzinach od ponad 23 lat.
Super inteligentny MB

Dysponujemy jedną czterokolumnową windą, która może pomieścić pojazdy o masie do 3,5 tony i wysokości 4,3 metra na wjazd oraz pięć dwukolumnowych wind do obsługi samochodów osobowych.

Wspólnie z naszym zespołem zdobyliśmy wieloletnie doświadczenie w oficjalnej obsłudze MB i Bosch. W AM-Serwis pracuje dwunastu pracowników. Resztę zespołu tworzy zespół mechaników, elektryk specjalizujący się w elektronice samochodowej, dostawca niezbędnych podzespołów oraz kierowcy. Dzięki temu możemy szybko i skutecznie naprawić każdy powierzony nam pojazd, nawet flotowy. Stali Klienci mogą liczyć na nas w zakresie obsługi „od drzwi do drzwi”.

Mercedes Benz W201(190), W123, A-Class, B-Class, C-Class, E-Class, G-Class, M-Class, S-Class, V-Class, Sprinter, Vito naprawy elektryczne i elektroniczne są wykonane.

Serwisowane są tu zarówno pojazdy napędzane benzyną, jak i olejem napędowym.

Aby diagnozować i naprawiać pojazdy marki Mercedes zgodnie ze specyfikacją fabryczną, dużo zainwestowaliśmy w wyposażenie techniczne.

Elektryk Samochodowy z Dojazdem

Możemy dostarczyć oryginalny artykuł lub tańszą alternatywę wykonaną przez godnego zaufania producenta.

Wszystkie dostarczane przez nas nowe komponenty i usługi są objęte 12-miesięczną gwarancją bez dodatkowych kosztów.

Testowanie elektroniki za pomocą diagnoskopu dedykowanego do mercedesa

Nasza organizacja wykorzystuje tylko najnowocześniejszy sprzęt diagnostyczny do przeprowadzania testów diagnostycznych podzespołów elektronicznych pojazdów marki Mercedes zobacz artykuł >. Nasze narzędzia pozwalają nam na naprawę pojazdów nawet z 2018 roku, jak i tych z lat 80-tych, w tym zarówno nowych Mercedesów, jak i klasyków.

Oddając swojego Mercedesa na serwis elektryczny i elektroniczny możesz liczyć na kompleksową analizę komputerową elektroniki Twojego pojazdu, a także na jej wymianę lub naprawę.
Silniki: benzyna i olej napędowy
automatyczne skrzynie biegów, w tym stosowane w modelach 140, 202, 203, 210, 211 i 220
– Systemy zapobiegające blokowaniu się kół podczas hamowania i kontroli stabilności
Przełączniki dźwigniowe do takich rzeczy, jak poduszki powietrzne, centralny zamek, immobilizery i inne (komputery)
Mercedes S211 i W211 SBC Programowanie pompy hamulcowej więcej informacji >
garaże parkingowe stabilizacja wysokości pojazdu
Obsługa sterownika Mercedes W169 i W245 EGS 722.8 dodatkowe szczegóły >
Elektryka w samochodach, sprawdzanie sond lambda i ich wymiana w razie potrzeby, abyśmy mogli sprawdzić, czy nasze samochody z rocznika 1998 i późniejsze podają prawdziwy przebieg Bez zdejmowania głowicy silnika można odkręcić uszkodzone świece żarowe.

Filtry DPF są przez nas czyszczone. Filtr cząstek stałych, znany również jako filtr DPF (skrót od Diesel Particulate Filter), to filtr służący do usuwania cząstek sadzy ze spalin w silnikach Diesla. Od 1996 roku są standardem w elektrowniach samochodowych. Czarny dym nie był już produkowany po ich wdrożeniu.

Mobilny Mechanik i Elektryk Warszawa i okolice – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk
+48 512 149 689

44 thoughts on “Auta bez ściemy – sprawdzamy jak to jest z tymi akumulatorami w autach elektrycznych

  1. co to za ekologia lit potrzebny do baterii wydobywają w trzecich krajach dzieci i prawie niewolnicy, a prąd w gniazdku to pewnie z ekologicznego nieba i nie mowcie ze jak wiekszosc będzie jezdzić na prąd to wystarczą wiatraki i panele sloneczne

  2. DLACZEGO DRORZEJE PRĄD BO UNIA NAKŁADA KARY ZA TURÓWJOUROWA TO CZESKA DLATEGO POLSKA MUSI PŁACIĆ KARY ZA TURÓW fundusz odbudowy przecierz to porzyczka którą polska musi spłacić do 2058 r4oku z procentem na 13% każdy z europ osłów biorą 50 tysiędzy miesięcznie a TUSK 80 tysięcy euro ( Mira Modelska) dlatego tak walczą za nasze pieniądze składkowe dla UE dlaczego dla unji mamy płacić a nie czechom bo po brexicie polska musi płacić zeby unia miała pieniądze z turowa TSUE nałożył kolejną karę na Polskę. Milion euro dziennie! w sumie 1.500 miliona dziennie

    po Berxicie nie ma żadnego Anglika w Unii po polexicie nie będzie zadnego Polaka w unii pojdziecie do waszej ulubinej dziedziny do krów (Spurek krowy są gwałcone) za nasze pieniądze siedzą w unii UNIA NIE JEST PAŃSTWEM TYLKO ZSREUROPEJSKICH WSZYSCY Z PZPR SIEDZĄ W UNII JAK MILLER ITD…

    Był Brexit składek ubyło dla Unii nie mogą dopuścic do dalszych Polexitów itd bo kto będzie na nich płacił . unia nic nie produkuje NIE MA PKB (produkt krajowy brutto z czego wartość waluty jest naliczana) pieniądze sa tylko ze składek państw Ona dazy do Polexitu wtedy pojdzie do krow bo Unia nie bedzie jej utrzymywac Jak Polska przestanie placic 35 miljardow euro rocznie skladki dla Uni na ich utrzymanie Unia za swoje ich utrzymywac Nie bedzie Pienadze dla Polska sa tulko ze skladek polakow ZSRR=ZSRE europejskich unia UNJA ISTNIEJE TYLKO Z CUDZYCH PIENIĘDZY turów bo mają JOUROWĄ a nmie jak TUSK likwidował wszystko co polskie (stocznia …lotnisko chciał zbankrutować itd…) TUSK PRZECIERZ POWIEDZIAŁ POLSKOŚĆ TO NIENORMALNOŚĆ TRZASKOWSKI przecierz powiedział (po co nam lotnisko bo mamy w berlinie).

  3. Mieszkam na 10 piętrze w bloku parkuję trochę od bloku. Już jutro kupię elektryka i będę go ładował w garażu jak mi go wybudują lub pociągnę kabel z domu :).

  4. Każdego chcę namówić, ale nikt nie chce podjąć wyzwania. Ile traci bateria podczas nieużywania w aucie elektrycznym przez 2 tygodnie w zimie. Znalazłem wiarygodne informacje, gdzie Tesla traci 50% stopnia naładowania jeśli nie jest ładowana w zimie. Prąd pobiera na internet, kamery i podgrzewanie baterii aby nie uległy degradacji. Szok. Już nie myślę o samochodzie elektrycznym.

  5. I po co te wszystkie komplikacje, obawy i kłopoty ? Przecież jest technologia spalinowa, sprawdzona, bezproblemowa i bardzo wygodna. Czy to tylko moda czy wyjątkowo sprytny rabunek zuchwały ?

  6. i własnie ja jako mechanik czekam na was frajerów co kupuje takie grzmoty hahah np dziura w podłodze bo zgniła standard w roku 2021 auto gnije naprawa 80 tys zł hahahah a czemu wy przeciez znawcy elektryków wiec kupujcie dalej nie bede wyjasniał takich zwykłych mechanicznych napraw za 20zl tak 20złotych w benzyniaku czy dieslu!!! a naprawy te same w elektryku kosztuja od 60do 80tys zł !!!!! w elektryu !!! juz wiecie dlaczego auta elek. sa tanie z usa ? jak nie pytajcie ….nie wspomne juz o kosztach wymian akumulatorów po 10 latach bo juz wymieniałem idiocie koszt wiecej niz nowe auto razy 3 hahah wiec pozdrawiam i pytajcie mechanika a nie pieprzenia debilów z netow bo o kosztach nie mowia ….a tu gosc na filmie wali takie głupoty ze szok !!!!!!!!!! zapomniał o jednej rzeczy jedna głupia stłuczka (kazdemu sie zdarza ) i koszt naprawy kup se 3 nowe z saolnu takie auta po temacie dziekuje o zasiegu nie wspomne auta do biedronki i do domu …. wiec taak kupujjcie tesle bmw itd ja naprawie i zarobie w huj bede milioner !!!:) 🙂 wiec czekam na was frajerów …hahahh

  7. Czyli żeby kupić sobie używany samochód elektryczny za 100 tysięcy, muszę jeszcze dokupić sobie garaż za 30 tysięcy. Interes życia. 🙂 Co to za ekologia jak do auta trzeba dobudować garaż i zużyć tony betonu? 😉

  8. No teraz zima pokazała elektrykom gdzie ich miejscem w przyszłości motoryzacji…. W garażu pod ładowarką.Panowie zapomnieli dodać,że przy -20 zasięg spada błyskawicznie i nic z tym nie można zrobić.

  9. ….eee to ja mam kolegę, który ma 28-letni samochód spalinowy, zrobił już ponad milion kilometrów i nadal ma zasięg 700 km na pełnym tankowaniu, zasięg jak fabryczny. To co jest lepsze? Ponadto ludzie to jest taka rasa, że najpierw robią, a potem dopiero myślą. Mamy przykład z plastikiem. Niby taka prosta rzecz do utylizacji, a wszędzie go pełno. W oceanach, w glebie, w jedzeniu i w nas samych. A zaczęło się tak niewinnie z plastikiem. No to jak to jest? Teraz sobie to analogicznie wyobraźcie jak ludzkość przesiądzie się na elektryki. Ile akumulatorów trafi do morza? Warszawa też ma oczyszczalnię ścieków, a ile ścieków trafiło do Wisły? Tu nie trzeba wielkiej umiejętności przewidywania. Wystarczy spojrzeć na analogiczne działania ludzkości w innych dziedzinach. Wszyscy wiemy teoria jest teorią, a w praktyce jak zawsze czyli do du.. Zatrzymajcie tą elektro-głupotę zanim zabijecie planetę Ziemia!!!!

  10. Dopóki ładowanie elektryka w publicznej stacji ładowania nie będzie tak szybkie jak wlanie paliwa na stacji benzynowej, to dla mnie i dla wielu ludzi w Polsce taki samochód jest NIEPRAKTYCZNY !!! Ładowanie raz dziennie na własnej ładowarce jest rozwiązaniem dla ludzi mających własne domy z garażami. Jak ktoś mieszka w bloku, kamienicy lub innym domu wielorodzinnym i nie ma własnego garażu, to sobie samochodu nie naładuje. Nawet jeżeli ładowarki bedą powszechnie instalowane na osiedlach i ulicach, to ZAWSZE bedą zajęte, bo nie ma takiej możliwości, żeby na osiedlu było tyle stacji ładowania ilu jest mieszkańców.

  11. Latam od półtora roku i3 do miasta i tylko do miasta bo taki był zamysł BMW i3 🙂 na noc w ładowarce najmniejsza bateria rano 130 km zasięgu do latania po mieście 🙂 koszty ładowania? taryfa antysmogowa na cały dom od 22 do 6 rano 🙂 🙂 jak mi rachunki wzrosły? 50 pln na miesiąc 🙂 mega opcja polecam !!! codziennie 50 pln przy dystrybutorze vs. 50 pln miesięcznie … szacun 🙂 niech nikt się nie pyta jak na trasie bo … nie wiem … auto kupiłem do miasta

  12. Proszę o nakręcenie filmiku z Oplem Amperą. Ciekawy jestem Panów opinii i wrażeń z jazdy tym autem (moim zdaniem niedocenionym). Pozdrawiam. … Dobrze że już bez masek 🙂

  13. Od 3 lat jeżdżę Leafem z aku 24kWh, zrobiłem 60tys km i degradacja baterii to 1% na 10tys km.
    Prędzej zardzewieje niż mu aku w naszym klimacie padnie 🙂
    Dodam, że auto ma obecnie 110tys przebiegu, a klocki i tarcze jak nowe.
    Zero kosztów serwisowania.

  14. Problem jest taki, że nigdy tak nie będzie, że wszyscy będą mieli możliwość ładowania elektryka w garażu bo zwyczajnie nie wszyscy ludzie mają dostęp do garażu więc problem szybkiego zużycia się ogniw baterii elektrykach dalej pozostaje aktualny.

Dodaj komentarz

Call Now ButtonZadzwoń!