
OSCYLOSKOP W WARSZTACIE SAMOCHODOWYM, GOŚĆ PROFESORA- ELEKTROMECHANIK PIOTR OPOWIADA.
Mobilny Mechanik i Elektryk Warszawa i okolice – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych
Mobilny Elektryk
+48 570 933 114
Zajęte dzwoń dalej! ⬇️
Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114
Mobilny Elektryk
+48 512 149 689
Siemanko
Przyjechał do mnie Piotr który jest elektromechanikiem, postanowił podzielić się z Wami swoją wiedzą i doświadczeniem związanym z elektromechaniką. Dzisiaj tematem głównym jest zastosowanie oscyloskopu w podstawowych badaniach wyposażenia elektrycznego silnika.
Zapraszam do pytań i dyskusji w komentarzach
Jeśli chcielibyście żebym rozwinął tę tematykę to proszę pisać w komentarzach.
Pozdrawiam!
Kanał YT Piotra:
https://www.youtube.com/channel/UC3MMsK93zBt3mlTXgK6p4mA
Gadżety Profesora !!!
https://sklep660527.shoparena.pl/
Program do obsługi warsztatu którego ja używam i polecam:
https://warsztat24.com/ KOD RABATOWY: “profesorkris” Pisane razem 🙂
Wsparcie działalności Profesora:
https://zrzutka.pl/ba9dyn
ALBO
09 2490 0005 0000 4000 3938 8281
Paypal:
https://paypal.me/ProfesorChris?locale.x=pl_PL
facebook
https://www.facebook.com/ProfesorKris/
Instagram:
https://www.instagram.com/profesor_chris/
Warsztat Profesora:
https://g.page/ProfesorChris?share
Meble warsztatowe których używam
https://fastservice24.pl/
Youtube Naprawa elektroniki samochodowej, naprawy komputerów, liczników, airbag, immobilizerów, korekta liczników, cb radio serwis. Naprawa elektryki samochodowej Warszawa mazowieckie, stan elektryki i elektroniki auta, nie ma co zaczynać większości napraw, nawet mechanicznych! Podłączenie i programowanie sterownika ECU, Jak diagnozować i naprawiać sprzęt elektroniczny w Samochodzie, mechanika pojazdów w Warszawie.
Naprawa i serwis elektryki samochodów osobowych i dostawczych marki Audi, Toyota, Mercedes, Kia lub Skoda
Naprawa – Magistrala CAN w samochodzie, naprawa elektryki samochodowej, naprawa elektroniki samochodowej, Elektryk samochodowy Warszawa.
Konserwacja i serwis samochodów osobowych i dostawczych marki Mercedes-Benz
AM-Serwis istnieje od około 21 lat, choć jej założyciele pracują w swoich dziedzinach od ponad 23 lat.
Super inteligentny MB
Dysponujemy jedną czterokolumnową windą, która może pomieścić pojazdy o masie do 3,5 tony i wysokości 4,3 metra na wjazd oraz pięć dwukolumnowych wind do obsługi samochodów osobowych.
Wspólnie z naszym zespołem zdobyliśmy wieloletnie doświadczenie w oficjalnej obsłudze MB i Bosch. W AM-Serwis pracuje dwunastu pracowników. Resztę zespołu tworzy zespół mechaników, elektryk specjalizujący się w elektronice samochodowej, dostawca niezbędnych podzespołów oraz kierowcy. Dzięki temu możemy szybko i skutecznie naprawić każdy powierzony nam pojazd, nawet flotowy. Stali Klienci mogą liczyć na nas w zakresie obsługi „od drzwi do drzwi”.
Mercedes Benz W201(190), W123, A-Class, B-Class, C-Class, E-Class, G-Class, M-Class, S-Class, V-Class, Sprinter, Vito naprawy elektryczne i elektroniczne są wykonane.
Serwisowane są tu zarówno pojazdy napędzane benzyną, jak i olejem napędowym.
Aby diagnozować i naprawiać pojazdy marki Mercedes zgodnie ze specyfikacją fabryczną, dużo zainwestowaliśmy w wyposażenie techniczne.
Elektryk Samochodowy z Dojazdem
Możemy dostarczyć oryginalny artykuł lub tańszą alternatywę wykonaną przez godnego zaufania producenta.
Wszystkie dostarczane przez nas nowe komponenty i usługi są objęte 12-miesięczną gwarancją bez dodatkowych kosztów.
Testowanie elektroniki za pomocą diagnoskopu dedykowanego do mercedesa
Nasza organizacja wykorzystuje tylko najnowocześniejszy sprzęt diagnostyczny do przeprowadzania testów diagnostycznych podzespołów elektronicznych pojazdów marki Mercedes zobacz artykuł >. Nasze narzędzia pozwalają nam na naprawę pojazdów nawet z 2018 roku, jak i tych z lat 80-tych, w tym zarówno nowych Mercedesów, jak i klasyków.
Oddając swojego Mercedesa na serwis elektryczny i elektroniczny możesz liczyć na kompleksową analizę komputerową elektroniki Twojego pojazdu, a także na jej wymianę lub naprawę.
Silniki: benzyna i olej napędowy
automatyczne skrzynie biegów, w tym stosowane w modelach 140, 202, 203, 210, 211 i 220
– Systemy zapobiegające blokowaniu się kół podczas hamowania i kontroli stabilności
Przełączniki dźwigniowe do takich rzeczy, jak poduszki powietrzne, centralny zamek, immobilizery i inne (komputery)
Mercedes S211 i W211 SBC Programowanie pompy hamulcowej więcej informacji >
garaże parkingowe stabilizacja wysokości pojazdu
Obsługa sterownika Mercedes W169 i W245 EGS 722.8 dodatkowe szczegóły >
Elektryka w samochodach, sprawdzanie sond lambda i ich wymiana w razie potrzeby, abyśmy mogli sprawdzić, czy nasze samochody z rocznika 1998 i późniejsze podają prawdziwy przebieg Bez zdejmowania głowicy silnika można odkręcić uszkodzone świece żarowe.
Filtry DPF są przez nas czyszczone. Filtr cząstek stałych, znany również jako filtr DPF (skrót od Diesel Particulate Filter), to filtr służący do usuwania cząstek sadzy ze spalin w silnikach Diesla. Od 1996 roku są standardem w elektrowniach samochodowych. Czarny dym nie był już produkowany po ich wdrożeniu.
Mobilny Mechanik i Elektryk Warszawa i okolice – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych
Mobilny Elektryk
+48 570 933 114
Zajęte dzwoń dalej! ⬇️
Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

Już mi się diagnosta podoba 🙂 profesjonalizm sporo aut jakie miałem po specach przebite kable przecinane itp zero płynnej izolacji a tu gość działa jak należy 🙂
Na miejsce proszę odkładać Panie Krisie
Facet z niesamowitą wiedzą, szkoda że profesor nie pociągnął dalej tej serii. Odcinek mega, bo większość fachmanów w PL o tej dziedzinie nie ma pojęcia.
Król..
Facet z wiedzą ale brakiem umiejętności przekazu swojej wiedzy, może być doskonałym elektromechanikiem ale beznadziejnym nauczycielem 🙂
przytarcie silnika przy 80 km/h najlepsze że ten błąd jest nie do zniwelowania
szybko zmieniam biegi w sensie gałką biegową i czasami eco nie wskoczy i przy 80km/h prawie zawsze wyskakuje błąd producent twiedzi że szybciej trzeba zmieniać biegi ale to nic to nie zmienia
Szanowny Panie chrisie Ładnie się zaczęło ale Pana gość nie trzyma się tematu miał zacząć jak działa i do czego służy oscyloskop , a zaczął od gdzie podłączyć nie wyjaśnił dlaczego zbyt często powtarzał ,, ale to nie ważne" Powiem tak skoro to nie ważne . to po co ten wykład. Masło maślane, a kasza kaszana. Niech Pan więcej nie zaprasza Takich specjalistów.
Ogólnie nie ważne 🤣 oby moneta sie zgadzała
To kiedy ten odcinek o oscyloskopach? 😀
TAK, POPROSZĘ. INTERESUJE BARDZO. SEŃKJU 🤗👍👌
A jeszcze ważna rzecz , ale to jest nieważne 😁 minął rok a mnie się to podoba
no i co, byliście chętni nagrać kolejny odcinek i co ? będzie ?
Chris. Mówicie o dwóch programach z których można wziąść prawidłowe przebiegi sygnałów do poszczególnych odbiorników.
Chodzi o AUTODATA i ???
Jak się nazywa ten drugi program?
Witam Serdecznie
Chcialbym bratu sprawic prezent. ksztalci sie on na elektromechanika(niejest amatorem ) i chcialbym mu kupic sprzet do pomiarow(scope czy oscyloskop samochodowy) ja sie natym nieznam . I zwiasku z tym moje pytanie czy moglibyscie mi cos polecic , doradzic do 10.000 pl? +/- Byl bym szalonie wdzieczny . Dziekuje i Pozdrawiam
Pewnie nagrywaj jestem za!!!!!!!!
PWM to wspołczynnik wypełnienia impulsu… ale to nie ważne bo gość ma wiedzę przeogromną i najpewniej to tylko omyłkowo nazywa po swojemu. Ja bym mu auto w ciemno dał do naprawy – po oglądnięciu tego filmu.
Fajny odcinek ale to NIEWAŻNE
✋👍
Gdzie Piotr ma swój warsztat?
Ja tam się temu panu nie dziwię że tak mówi. W szkole bardzo dobrze szło mi z mechaniki i kiedyś nauczyciel kazał poprowadzić mi lekcję i układzie paliwowym silnika ZS. Miałem mówić 30 minut i reszta na pytania, a skończyłem w trzy. Okazało się, że coś co dla mnie jest oczywiste, nie musi takie być dla reszty i nie wystarczy powiedzieć że po wytworzeniu odpowiedniego ciśnienia przez pompę paliwa następuje wtrysk do cylindra tylko "element tłoczący pompy wtryskowej spręża paliwo, które za pomocą metalowych przewodów wysokiego ciśnienia (które dzięki specjalnemu kształtowy, różnym zawinięcią itd. mają jednakową długość co jest konieczne żeby wyeliminować opóźnienie początku wtrysku, a co za tym idzie zapłonu) napiera pod pewnym ciśnieniem na iglicę wtryskiwacza, która z drugiej strony dociskana jest do dyszy przy pomocy sprężyny. Po pokonaniu oporu sprężyny sprężony olej napędowy unosi iglicę, przez co zostaje otwarta dysza wtryskiwacza i następuje wtrysk paliwa. Dodatkowo kształt, odpowiednie kąty i ilość otworów w rozpylaczu zapewnia jak najlepsze rozpylenie i wymieszanie mieszanki paliwowo- powietrznej. Przy pomocy śruby w korpusie wtryskiwacza zmieniamy napięcie sprężyny, dzięki czemu możemy zmieniać ciśnienie wtrysku. Tyle gadki o zwykłym momencie wtrysku paliwa do starego silnika. Dlatego wiem, że nie nadaje się, ani nie chcę być nauczycielem. Teraz wyobraźcie sobie, jak długi byłby ten film, gdyby ten mechanik chciał wytłumaczyć oscyloskop takiemu laikowi jak ja i zaczął by od tłumaczenia pojęć napięcie, natężenie, rezystancja. Bo bez podstaw nie można zrozumieć o czym on mówi.
Sprzet jest ale szkolenia zadnego niet. TEN OSCYLOSKOP TO TAKA POTEGA WIEDZY KTORA JEST W ZASIEGU REKI ALE BEZ ZROZUMIENIA NIE DOSTEPNA
Czy ten Pan? Jakies indywidualne szkolenie w warsztacie by przeprowadzil?
Kurde akurat wkuwam teorię z książki,teraz teorię z filmiku to w praktyce może będzie łatwiej 😉
8:21 i wymiękłem.
Widać że wiedzą ogromną ale z tego odcinka niestety nie wyciągnę zbyt dużo. Niestety nie każdy potrafi przekazywać wiedzę.
Chcemy. Kiedy? 🙂
Ej, a gdzie jakieś nazwisko gościa albo adres warsztatu?
Klasa przypomina mi się szkoła zawodowa
ALE TO NIE WAŻNE JEST,:) TO SE NE WRATI
To by nic nie dało
Oglądam to 5 raz ….. Ale nie ważne to jest 😉
PWM -modulacja szerokości impulsu ,czy to w gałęzi +(zasilania),czy to w gałęzi -(masy) uzależnione od konstrukcji urządzenia a nie jak Piotr mówił że pwm na masie bo na plusie się zjara! Wiedze Piotr ma ale nie umie jej przekazać i wychodzi misz masz.Pozdrawiam
gość nie uchronił się przed przekazaniem błędów "ale to nie ważne", pewnie trema
Zajefajny gość, poprosimy więcej filmików z jego udziałem
Co się do chłopa dopiero. …
To świetny mechanik a nie narrator czy nauczyciel Oglądając ten film trzeba znać podstawy i wszystko jest jasne A jak nie macie pojęcia to do szkoły na fizykę
PWM=RCO ?
Wszystko pięknie ale ta masa u mechanika ok w potocznym języku ale taki łebski gość który zajmuje się elektronika i pomiarami to powinien mówić punkt lub biegun ujemny zasilania lub baterii 👍
Trawka halo halo czy to trawka, dzień dobry 😀…
Jedźcie z oscyloskopem upalić kapola 😁
krytyka wybitnego fachowca ŻAŁOSNE !!!!!!!!!!!!!!!!
Gość ma wiedzę ale trzeba się skupić aby ją wyciągnąć, zestresowany i haotycznie gada