Loading…

ELEKTRYK SAMOCHODOWY

Mobilny elektryk samochodowy Warszawa - Mechanika Samochodowa, Dojazd do klienta, mechanik przyjedzie do ciebie i naprawi auto pod domem.
Kontakt

Włączyli diagnostykę i nie wierzyli w to co widzą! #Naprawy_nie_do_naprawy

Więcej: https://www.youtube.com/hashtag/naprawy_nie_do_naprawy
Oglądaj „Naprawy nie do naprawy ” w niedzielę o 9:55 w TVN Turbo oraz Player.pl: https://player.pl/playerplus/programy-online/naprawy-nie-do-naprawy-odcinki,37341/odcinek-3,S01E03,235642
Subskrybuj kanał TVN Turbo: https://www.youtube.com/c/TVNTurbo?sub_confirmation=1
Normalną sprawą jest, że samochody się psują. Niektóre awarie można usunąć bez większego problemu, czasem jednak usterka staje się poważnym wyzwaniem. Zamiast cieszyć właściciela, auto staje się utrapieniem. Właśnie na takie przypadki czeka Adam Klimek w nowej produkcji pod tytułem „Naprawy nie do naprawy”!

#tvnturbo #motoryzacja #naprawyniedonaprawy

Youtube Naprawa elektroniki samochodowej, naprawy komputerów, liczników, airbag, immobilizerów, korekta liczników, cb radio serwis. Naprawa elektryki samochodowej Warszawa mazowieckie, stan elektryki i elektroniki auta, nie ma co zaczynać większości napraw, nawet mechanicznych! Podłączenie i programowanie sterownika ECU, Jak diagnozować i naprawiać sprzęt elektroniczny w Samochodzie, mechanika pojazdów w Warszawie.

Naprawa i serwis elektryki samochodów osobowych i dostawczych marki Audi, Toyota, Mercedes, Kia lub Skoda

Naprawa – Magistrala CAN w samochodzie, naprawa elektryki samochodowej, naprawa elektroniki samochodowej, Elektryk samochodowy Warszawa.

Konserwacja i serwis samochodów osobowych i dostawczych marki Mercedes-Benz
AM-Serwis istnieje od około 21 lat, choć jej założyciele pracują w swoich dziedzinach od ponad 23 lat.
Super inteligentny MB

Dysponujemy jedną czterokolumnową windą, która może pomieścić pojazdy o masie do 3,5 tony i wysokości 4,3 metra na wjazd oraz pięć dwukolumnowych wind do obsługi samochodów osobowych.

Wspólnie z naszym zespołem zdobyliśmy wieloletnie doświadczenie w oficjalnej obsłudze MB i Bosch. W AM-Serwis pracuje dwunastu pracowników. Resztę zespołu tworzy zespół mechaników, elektryk specjalizujący się w elektronice samochodowej, dostawca niezbędnych podzespołów oraz kierowcy. Dzięki temu możemy szybko i skutecznie naprawić każdy powierzony nam pojazd, nawet flotowy. Stali Klienci mogą liczyć na nas w zakresie obsługi „od drzwi do drzwi”.

Mercedes Benz W201(190), W123, A-Class, B-Class, C-Class, E-Class, G-Class, M-Class, S-Class, V-Class, Sprinter, Vito naprawy elektryczne i elektroniczne są wykonane.

Serwisowane są tu zarówno pojazdy napędzane benzyną, jak i olejem napędowym.

Aby diagnozować i naprawiać pojazdy marki Mercedes zgodnie ze specyfikacją fabryczną, dużo zainwestowaliśmy w wyposażenie techniczne.

Elektryk Samochodowy z Dojazdem

Możemy dostarczyć oryginalny artykuł lub tańszą alternatywę wykonaną przez godnego zaufania producenta.

Wszystkie dostarczane przez nas nowe komponenty i usługi są objęte 12-miesięczną gwarancją bez dodatkowych kosztów.

Testowanie elektroniki za pomocą diagnoskopu dedykowanego do mercedesa

Nasza organizacja wykorzystuje tylko najnowocześniejszy sprzęt diagnostyczny do przeprowadzania testów diagnostycznych podzespołów elektronicznych pojazdów marki Mercedes zobacz artykuł >. Nasze narzędzia pozwalają nam na naprawę pojazdów nawet z 2018 roku, jak i tych z lat 80-tych, w tym zarówno nowych Mercedesów, jak i klasyków.

Oddając swojego Mercedesa na serwis elektryczny i elektroniczny możesz liczyć na kompleksową analizę komputerową elektroniki Twojego pojazdu, a także na jej wymianę lub naprawę.
Silniki: benzyna i olej napędowy
automatyczne skrzynie biegów, w tym stosowane w modelach 140, 202, 203, 210, 211 i 220
– Systemy zapobiegające blokowaniu się kół podczas hamowania i kontroli stabilności
Przełączniki dźwigniowe do takich rzeczy, jak poduszki powietrzne, centralny zamek, immobilizery i inne (komputery)
Mercedes S211 i W211 SBC Programowanie pompy hamulcowej więcej informacji >
garaże parkingowe stabilizacja wysokości pojazdu
Obsługa sterownika Mercedes W169 i W245 EGS 722.8 dodatkowe szczegóły >
Elektryka w samochodach, sprawdzanie sond lambda i ich wymiana w razie potrzeby, abyśmy mogli sprawdzić, czy nasze samochody z rocznika 1998 i późniejsze podają prawdziwy przebieg Bez zdejmowania głowicy silnika można odkręcić uszkodzone świece żarowe.

Filtry DPF są przez nas czyszczone. Filtr cząstek stałych, znany również jako filtr DPF (skrót od Diesel Particulate Filter), to filtr służący do usuwania cząstek sadzy ze spalin w silnikach Diesla. Od 1996 roku są standardem w elektrowniach samochodowych. Czarny dym nie był już produkowany po ich wdrożeniu.

43 thoughts on “Włączyli diagnostykę i nie wierzyli w to co widzą! #Naprawy_nie_do_naprawy

  1. Pierdu, pierdu. Typowa usterka. To uszkodzony kabel wiązki do ECU. Brak zasilania lub brak którejś masy i sypią się błędy. Wystarczy schemat i żarówka z kablem i trochę cierpliwości.

  2. Prosta osoboweczka.. w Obecnie najmniej skomplikowanej ciężarówce jest co najmniej kilka rodzajów CAN . Pomijam już ich prędkości np 250 czy 500 Kbs ale i napięcia CAN ze wzgledu na odległości między modułami i co za tym idzie odporności na zakłócenia.

  3. Gnijące przewody .. zmora samochodów naszpikowanych elektroniką… 😅. Po doświadczeniach ze skodą powiem że nie warto ufać pięknie wyglądającym przewodom… W środku i tak może być próchno… Jedynie to dokładny multimetr i mierzenie oporności wiązek w nadziei, że odnajdzie się winowajcę…

  4. Diagnosci 🤣 moze bledy sporadyczne po odpieciu aku lub usterce jakiegos podzespolu ktory zapisal bpad w innych sterownikach. Najlepiej skasowac te bledy i zobaczyc co faktycznie wroci. Tvn turbo kamera 🤣

  5. Ja się nie znam, ale jeśli twierdzicie że magistrala idzie szeregowo i błąd jest już na pierwszym urządzeniu to czy nie logicznym się wydaje że w szeregu pierwszy błąd powoduje błędy następnych? Ewentualnie jeszcze przed pierwszym urządzeniem jak kilka osób zauważyło że często jest wina przewodu masy

  6. 2:33 patrząc na schemat (nie widać tam połączeń szeregowych) magistrala can jest równoległa, to oznacza że uszkodzenie jednego elementu nie powoduje odłączenie wszystkich (pomijamy kwestie zakłóceń, siania błędnych danych i terminowania skrajnych połączeń), kolejny schemat połączenia szeregowe, komunikacyjne, główny węzeł can dalej pozostaje równoległy (przy szeregowym tester z niczym by się nie połączył, błąd logiczny w okolicach 2:40….

  7. Ja u siebie w a3 8p dokładałem samodzielnie linie CAN podkradając ze sterownika gateway. I mam błąd magistrali CAN ponieważ mam radio Android z modułem. Musiałem zaprogramować VCDS Aktywne radio/nawigacje inaczej radio mi nie chciało poprawnie działać. Może ktoś cos grzebał w samochodzie i po włączał w sterownikach tego co nie powinien.

  8. Ech tak to jest kupić właśnie auto od tzw. "handlorza". W każdym aucie "korekta" licznika o 3/4 lub połowę, każde ma jakąś wadę mniejszą lub większą a potem nowy właściciel zostawia we warsztatach 10-15 tys zł na naprawy….

  9. U mnie padł przewód masowy przy skrzyni biegów i były te same błędy. Wystarczyło na nowo zarobić oczko i przykręcić do skrzyni biegów. Można się oszukać bo termokurcz jest tak sztywny, że nie widać uszkodzonego przewodu.

Dodaj komentarz