Loading…

ELEKTRYK SAMOCHODOWY

Mobilny elektryk samochodowy Warszawa - Mechanika Samochodowa, Dojazd do klienta, mechanik przyjedzie do ciebie i naprawi auto pod domem.
Kontakt

Spalony moduł po zwarciu – jak zdiagnozować, robić pomiary multimetrem elementów w układzie (na PCB)

Mobilny Mechanik i Elektryk Warszawa i okolice – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk
+48 512 149 689



W tym filmie pokażę jak diagnozowałem Inverter bieżni Kettler – LEPOW INVERTER BPA28HUB-K 2100W – czyli ogólnie jak sprawdzić/zmierzyć/zdiagnozować uszkodzone płytki/moduły elektroniczne, jak mierzyć elementy w obwodzie/w układzie multimetrem/miernikiem.

Jak nie dać się zwieść, gdy multimetr w trybie testu diody pokazuje zwarcie lub niskie wartości impedancji blisko zwarcia – jak trzeba myśleć, które elementy są elementami głównymi wykonawczymi a które są zabezpieczające/pomocnicze jak np. diody/tranzystory

Pokażę moje sposoby diagnostyczne, będzie trochę walki z pomiarami/elementami i ich lutowaniem oraz odlutowaniem z PCB – ogólnie takie prace są dosyć czasochłonne i mozolne – oraz jest dużo demontażu, pomiarów i „odgadywanie” co jak po co i do czego służy/jaką pełni rolę w układzie 🙂

Jeśli przeczytałeś/aś opis do końca napisz w komentarzu: „Siema Lolo” 😉

e-mail: rzezbiarz.tytus@gmail.com
Instagram: www.instagram.com/rzezbiarz.tytus

Youtube Naprawa elektroniki samochodowej, naprawy komputerów, liczników, airbag, immobilizerów, korekta liczników, cb radio serwis. Naprawa elektryki samochodowej Warszawa mazowieckie, stan elektryki i elektroniki auta, nie ma co zaczynać większości napraw, nawet mechanicznych! Podłączenie i programowanie sterownika ECU, Jak diagnozować i naprawiać sprzęt elektroniczny w Samochodzie, Naprawa
Magistrala CAN w samochodzie, naprawa elektryki samochodowej, naprawa elektroniki samochodowej, Elektryk samochodowy Warszawa.

Konserwacja i serwis samochodów osobowych i dostawczych marki Mercedes-Benz
AM-Serwis istnieje od około 21 lat, choć jej założyciele pracują w swoich dziedzinach od ponad 23 lat.
Super inteligentny MB

Dysponujemy jedną czterokolumnową windą, która może pomieścić pojazdy o masie do 3,5 tony i wysokości 4,3 metra na wjazd oraz pięć dwukolumnowych wind do obsługi samochodów osobowych.

Wspólnie z naszym zespołem zdobyliśmy wieloletnie doświadczenie w oficjalnej obsłudze MB i Bosch. W AM-Serwis pracuje dwunastu pracowników. Resztę zespołu tworzy zespół mechaników, elektryk specjalizujący się w elektronice samochodowej, dostawca niezbędnych podzespołów oraz kierowcy. Dzięki temu możemy szybko i skutecznie naprawić każdy powierzony nam pojazd, nawet flotowy. Stali Klienci mogą liczyć na nas w zakresie obsługi „od drzwi do drzwi”.

Mercedes Benz W201(190), W123, A-Class, B-Class, C-Class, E-Class, G-Class, M-Class, S-Class, V-Class, Sprinter, Vito naprawy elektryczne i elektroniczne są wykonane.

Serwisowane są tu zarówno pojazdy napędzane benzyną, jak i olejem napędowym.

Aby diagnozować i naprawiać pojazdy marki Mercedes zgodnie ze specyfikacją fabryczną, dużo zainwestowaliśmy w wyposażenie techniczne.

Możemy dostarczyć oryginalny artykuł lub tańszą alternatywę wykonaną przez godnego zaufania producenta.

Wszystkie dostarczane przez nas nowe komponenty i usługi są objęte 12-miesięczną gwarancją bez dodatkowych kosztów.

Testowanie elektroniki za pomocą diagnoskopu dedykowanego do mercedesa

Nasza organizacja wykorzystuje tylko najnowocześniejszy sprzęt diagnostyczny do przeprowadzania testów diagnostycznych podzespołów elektronicznych pojazdów marki Mercedes zobacz artykuł >. Nasze narzędzia pozwalają nam na naprawę pojazdów nawet z 2018 roku, jak i tych z lat 80-tych, w tym zarówno nowych Mercedesów, jak i klasyków.

Oddając swojego Mercedesa na serwis elektryczny i elektroniczny możesz liczyć na kompleksową analizę komputerową elektroniki Twojego pojazdu, a także na jej wymianę lub naprawę.
Silniki: benzyna i olej napędowy
automatyczne skrzynie biegów, w tym stosowane w modelach 140, 202, 203, 210, 211 i 220
– Systemy zapobiegające blokowaniu się kół podczas hamowania i kontroli stabilności
Przełączniki dźwigniowe do takich rzeczy, jak poduszki powietrzne, centralny zamek, immobilizery i inne (komputery)
Mercedes S211 i W211 SBC Programowanie pompy hamulcowej więcej informacji >
garaże parkingowe stabilizacja wysokości pojazdu
Obsługa sterownika Mercedes W169 i W245 EGS 722.8 dodatkowe szczegóły >
Elektryka w samochodach, sprawdzanie sond lambda i ich wymiana w razie potrzeby, abyśmy mogli sprawdzić, czy nasze samochody z rocznika 1998 i późniejsze podają prawdziwy przebieg Bez zdejmowania głowicy silnika można odkręcić uszkodzone świece żarowe.

Filtry DPF są przez nas czyszczone. Filtr cząstek stałych, znany również jako filtr DPF (skrót od Diesel Particulate Filter), to filtr służący do usuwania cząstek sadzy ze spalin w silnikach Diesla. Od 1996 roku są standardem w elektrowniach samochodowych. Czarny dym nie był już produkowany po ich wdrożeniu.

Mobilny Mechanik i Elektryk Warszawa i okolice – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk
+48 512 149 689

20 thoughts on “Spalony moduł po zwarciu – jak zdiagnozować, robić pomiary multimetrem elementów w układzie (na PCB)

  1. Dzień dobry Panie rzeźbiarzu! Czy można jakoś ocenić sprawność kondensatorów SMD mając jedynie zwykły miernik? Na jakim ustawieniu miernika je sprawdzać?

  2. ale dziad … jak bys mi tak naprawil plytke i przyszla by do mnie w tkaim stanie podziarana cala zbesztana to bym Ci nia morde przerysowal. na koniec sie czysci pcb miedziana scierka pod temperatura i czysci wszytkie odlutowane kanaly .. BLEEEEE ZWYMIOTOWAC MOZNA . tak to mozn sie bawic w gimnazjum .

  3. czy ty jesteś wstanie naprawić (do tego momentu głupie pytanie) i wzmocnić zasil. laboratoryjny 30V 10A firmy WEP? na tych samych parametrach. Oczywiście odcinek który wspomoże widownie ? za naprawę i wysyłkę ja płace

  4. Jakbym widział samego siebie ładnych parę lat temu 😏
    Teraz rzuciłbym to w diabły. Płytka porzeźbiona okrutnie. Gratuluję uporu i dociekliwości.
    A, zapomniał bym: Siema Lolo 😊

  5. Ahh, ja robiłem u siebie, układ PCB jest programowalny i pewnie jak zamówię to będzie on czysty i nic on nie zdziała :< zwarcie na kondensatorach tez tak było samo. Podgrzewałem kontroler to coś tam robił x). Ale po odlutowaniu zwarcia na kondensatorach ustały.

Dodaj komentarz

Call Now ButtonZadzwoń!