
CAN bez tajemnic – CZĘŚĆ 1/3
Mobilny Mechanik i Elektryk Warszawa i okolice – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych
Mobilny Elektryk
+48 570 933 114
Zajęte dzwoń dalej! ⬇️
Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114
Mobilny Elektryk
+48 512 149 689
CAN bez tajemnic to seria 3 materiałów poświęconych budowie, działaniu oraz diagnostyce magistrali danych.
Z pierwszego odcinka dowiecie się jak jest zbudowana sieć, jakie są popularne usterki oraz jakich narzędzi można używać do diagnozy.
Zobaczymy również prawidłowy przebieg sygnałów oraz symulowane usterki na szynie danych High i Low speed.
Zapisy na szkolenie dostępne pod adresem : https://autonomis.pl/sklep
Youtube Naprawa elektroniki samochodowej, naprawy komputerów, liczników, airbag, immobilizerów, korekta liczników, cb radio serwis. Naprawa elektryki samochodowej Warszawa mazowieckie, stan elektryki i elektroniki auta, nie ma co zaczynać większości napraw, nawet mechanicznych! Podłączenie i programowanie sterownika ECU, Jak diagnozować i naprawiać sprzęt elektroniczny w Samochodzie, mechanika pojazdów w Warszawie.
Naprawa i serwis elektryki samochodów osobowych i dostawczych marki Audi, Toyota, Mercedes, Kia lub Skoda
Naprawa – Magistrala CAN w samochodzie, naprawa elektryki samochodowej, naprawa elektroniki samochodowej, Elektryk samochodowy Warszawa.
Konserwacja i serwis samochodów osobowych i dostawczych marki Mercedes-Benz
AM-Serwis istnieje od około 21 lat, choć jej założyciele pracują w swoich dziedzinach od ponad 23 lat.
Super inteligentny MB
Dysponujemy jedną czterokolumnową windą, która może pomieścić pojazdy o masie do 3,5 tony i wysokości 4,3 metra na wjazd oraz pięć dwukolumnowych wind do obsługi samochodów osobowych.
Wspólnie z naszym zespołem zdobyliśmy wieloletnie doświadczenie w oficjalnej obsłudze MB i Bosch. W AM-Serwis pracuje dwunastu pracowników. Resztę zespołu tworzy zespół mechaników, elektryk specjalizujący się w elektronice samochodowej, dostawca niezbędnych podzespołów oraz kierowcy. Dzięki temu możemy szybko i skutecznie naprawić każdy powierzony nam pojazd, nawet flotowy. Stali Klienci mogą liczyć na nas w zakresie obsługi „od drzwi do drzwi”.
Mercedes Benz W201(190), W123, A-Class, B-Class, C-Class, E-Class, G-Class, M-Class, S-Class, V-Class, Sprinter, Vito naprawy elektryczne i elektroniczne są wykonane.
Serwisowane są tu zarówno pojazdy napędzane benzyną, jak i olejem napędowym.
Aby diagnozować i naprawiać pojazdy marki Mercedes zgodnie ze specyfikacją fabryczną, dużo zainwestowaliśmy w wyposażenie techniczne.
Elektryk Samochodowy z Dojazdem
Możemy dostarczyć oryginalny artykuł lub tańszą alternatywę wykonaną przez godnego zaufania producenta.
Wszystkie dostarczane przez nas nowe komponenty i usługi są objęte 12-miesięczną gwarancją bez dodatkowych kosztów.
Testowanie elektroniki za pomocą diagnoskopu dedykowanego do mercedesa
Nasza organizacja wykorzystuje tylko najnowocześniejszy sprzęt diagnostyczny do przeprowadzania testów diagnostycznych podzespołów elektronicznych pojazdów marki Mercedes zobacz artykuł >. Nasze narzędzia pozwalają nam na naprawę pojazdów nawet z 2018 roku, jak i tych z lat 80-tych, w tym zarówno nowych Mercedesów, jak i klasyków.
Oddając swojego Mercedesa na serwis elektryczny i elektroniczny możesz liczyć na kompleksową analizę komputerową elektroniki Twojego pojazdu, a także na jej wymianę lub naprawę.
Silniki: benzyna i olej napędowy
automatyczne skrzynie biegów, w tym stosowane w modelach 140, 202, 203, 210, 211 i 220
– Systemy zapobiegające blokowaniu się kół podczas hamowania i kontroli stabilności
Przełączniki dźwigniowe do takich rzeczy, jak poduszki powietrzne, centralny zamek, immobilizery i inne (komputery)
Mercedes S211 i W211 SBC Programowanie pompy hamulcowej więcej informacji >
garaże parkingowe stabilizacja wysokości pojazdu
Obsługa sterownika Mercedes W169 i W245 EGS 722.8 dodatkowe szczegóły >
Elektryka w samochodach, sprawdzanie sond lambda i ich wymiana w razie potrzeby, abyśmy mogli sprawdzić, czy nasze samochody z rocznika 1998 i późniejsze podają prawdziwy przebieg Bez zdejmowania głowicy silnika można odkręcić uszkodzone świece żarowe.
Filtry DPF są przez nas czyszczone. Filtr cząstek stałych, znany również jako filtr DPF (skrót od Diesel Particulate Filter), to filtr służący do usuwania cząstek sadzy ze spalin w silnikach Diesla. Od 1996 roku są standardem w elektrowniach samochodowych. Czarny dym nie był już produkowany po ich wdrożeniu.
Mobilny Mechanik i Elektryk Warszawa i okolice – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!
Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych
Mobilny Elektryk
+48 570 933 114
Zajęte dzwoń dalej! ⬇️
Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

17:50s 120/120= 1 , 120/2=60 🤔
Obszernie CAN opisuje ul. Jutrzenki Warszawa nowa siedziba "Bosa" tam jest taki Jacuś… pisze skrotem myślowym. CAN to jest temat rzeka i trzeba nad nim troche posiedziec zeby dobrze zrozumiec…
Pytanie z innej beczki, gdzie znajdę źródła informacji na temat sieci CAN w pojazdach samochodowych ? Są jakieś płatne programy które to obsługują ?
Skręcanie kabli eliminuje zjawisko przesłuchu 🙂 ps. Fajny kanał dobrze aby się rozwijal
Jesteś przekozak #ślunsk
👍
Jaka szkoda że dopiero teraz odkryłem ten kanał ;( nie wiedzialem że ktoś tak dobrze po polsku to zrobił, pozdro!
Kogo to interesuje 😁
Bardzo dobry i pouczający program. chociaż mam niedosyt , byłbym bardzo wdzięczny gdyby zechciał Pan dokonać szczegółowego pokazu jak należy podpiąć oscyloskop, oraz czy czyta Pan wykresy bezpośrednio z ekranu oscyloskopu , czy może ma Pan oscyloskop skojarzony z komputerem jeśli tak to interesuje mnie czy w komputerze musi być wgrany program. Będe bardzo wdzięczny jeśli zechce Pan zaspokoić moją ciekawość. Z wyrazami szacunku T.T
Więc jak to jest z tą siecią can wysokich prędkości? Jak zachowa się sieć gdy zamienimy przez pomyłkę przewody low speed i hi speed?
Trochę obok tematu. Czy są jakieś scanery, które umożliwiają dostęp do funkcji serwisowych Merc np.glc od roku 2160, ale uwaga w cenie około 2000zl.
brawoo za przemial wiedzy
dzieki tobie naprawilem swojego mercedesa jestes wielki pozdr
Co to za glupoty! NIE uczcie sie z tego… lepiej siegnijcie po ksiazke. Nawet nie jest wyjasniony arbitraz
Nareszcie fajny materiał na temat CAN, Dzięki!
…a jak znasz już CAN, to możesz się tak bawić: https://www.youtube.com/watch?v=cxDYwka952I
Niesamowite Kawał zajebistej wiedzy. Dziękuję serdecznie. Cieszę się ze mogłem ją dostać za darmo w takiej jakości oby tak dalej leci łapka 😉
CAN (high) pin 6 CAN (low) pin 14
Trochę zamieszanie na tym rysunku o szybkim CAN 🙂 Co do 60 Ohm – to nie ma to nic wspólnego z prawem Ohma, tylko wychodzi to z wzoru na równoległe połączenie rezystorów.
Film bardzo ciekawy, zagadnienie wytłumaczone w przystępny sposób. Pozdrawiam 🙂
"Getełej" 🙂
Bardzo dobry i ciekawy materiał. Pozdrawiam.
👍
Dzięki za bardzo dużą ilość wiedzy, mam na myśli wszystkie filmy jakie zapodajesz. Subik kliknięty.
Pozdrawiam, Kamil.
getełej (get away) brzmi i znaczy co innego niż, gejtway(gateway) który nie do końca tłumaczy (pomijam prędkości i inne magistrale jak FR), a raczej filtruje ruch (routing) a przede wszystkim fizycznie separuje sieci by w przypadku np zwarcia lub innego uszkodzenia podsieci nie "kłaść" całej architektury. Ale bardzo fajnie że poruszasz ten temat. Pozdrawiam
W obecnie produkowanych samochodach pojawia się siec przemysłowa ethernet. "Gateway" staje się klasycznym routerem pomiędzy podsieciami. Czy zasada działania autonomicznych podsieci pozostaje taka sama?
Instrukcje nie przewidują ze samochód jest po kolizji źle naprawiony tylko ze wszystko działało i nagle przestało