Loading…

ELEKTRYK SAMOCHODOWY

Mobilny elektryk samochodowy Warszawa - Mechanika Samochodowa, Dojazd do klienta, mechanik przyjedzie do ciebie i naprawi auto pod domem.
Kontakt

Sterownik AJL (8D0907558DA) w AGU czyli 180KM przez wymianę ECU – czy to działa?

Mobilny Mechanik i Elektryk Warszawa i okolice – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk
+48 512 149 689

Kontakt z Damianem przez nasz FP:
https://www.facebook.com/marewelYT/

Zrobiłem reup bo stary filmik się przycinał.

Youtube Naprawa elektroniki samochodowej, naprawy komputerów, liczników, airbag, immobilizerów, korekta liczników, cb radio serwis. Naprawa elektryki samochodowej Warszawa mazowieckie, stan elektryki i elektroniki auta, nie ma co zaczynać większości napraw, nawet mechanicznych! Podłączenie i programowanie sterownika ECU, Jak diagnozować i naprawiać sprzęt elektroniczny w Samochodzie, mechanika pojazdów w Warszawie.

Naprawa i serwis elektryki samochodów osobowych i dostawczych marki Audi, Toyota, Mercedes, Kia lub Skoda

Naprawa – Magistrala CAN w samochodzie, naprawa elektryki samochodowej, naprawa elektroniki samochodowej, Elektryk samochodowy Warszawa.

Konserwacja i serwis samochodów osobowych i dostawczych marki Mercedes-Benz
AM-Serwis istnieje od około 21 lat, choć jej założyciele pracują w swoich dziedzinach od ponad 23 lat.
Super inteligentny MB

Dysponujemy jedną czterokolumnową windą, która może pomieścić pojazdy o masie do 3,5 tony i wysokości 4,3 metra na wjazd oraz pięć dwukolumnowych wind do obsługi samochodów osobowych.

Wspólnie z naszym zespołem zdobyliśmy wieloletnie doświadczenie w oficjalnej obsłudze MB i Bosch. W AM-Serwis pracuje dwunastu pracowników. Resztę zespołu tworzy zespół mechaników, elektryk specjalizujący się w elektronice samochodowej, dostawca niezbędnych podzespołów oraz kierowcy. Dzięki temu możemy szybko i skutecznie naprawić każdy powierzony nam pojazd, nawet flotowy. Stali Klienci mogą liczyć na nas w zakresie obsługi „od drzwi do drzwi”.

Mercedes Benz W201(190), W123, A-Class, B-Class, C-Class, E-Class, G-Class, M-Class, S-Class, V-Class, Sprinter, Vito naprawy elektryczne i elektroniczne są wykonane.

Serwisowane są tu zarówno pojazdy napędzane benzyną, jak i olejem napędowym.

Aby diagnozować i naprawiać pojazdy marki Mercedes zgodnie ze specyfikacją fabryczną, dużo zainwestowaliśmy w wyposażenie techniczne.

Elektryk Samochodowy z Dojazdem

Możemy dostarczyć oryginalny artykuł lub tańszą alternatywę wykonaną przez godnego zaufania producenta.

Wszystkie dostarczane przez nas nowe komponenty i usługi są objęte 12-miesięczną gwarancją bez dodatkowych kosztów.

Testowanie elektroniki za pomocą diagnoskopu dedykowanego do mercedesa

Nasza organizacja wykorzystuje tylko najnowocześniejszy sprzęt diagnostyczny do przeprowadzania testów diagnostycznych podzespołów elektronicznych pojazdów marki Mercedes zobacz artykuł >. Nasze narzędzia pozwalają nam na naprawę pojazdów nawet z 2018 roku, jak i tych z lat 80-tych, w tym zarówno nowych Mercedesów, jak i klasyków.

Oddając swojego Mercedesa na serwis elektryczny i elektroniczny możesz liczyć na kompleksową analizę komputerową elektroniki Twojego pojazdu, a także na jej wymianę lub naprawę.
Silniki: benzyna i olej napędowy
automatyczne skrzynie biegów, w tym stosowane w modelach 140, 202, 203, 210, 211 i 220
– Systemy zapobiegające blokowaniu się kół podczas hamowania i kontroli stabilności
Przełączniki dźwigniowe do takich rzeczy, jak poduszki powietrzne, centralny zamek, immobilizery i inne (komputery)
Mercedes S211 i W211 SBC Programowanie pompy hamulcowej więcej informacji >
garaże parkingowe stabilizacja wysokości pojazdu
Obsługa sterownika Mercedes W169 i W245 EGS 722.8 dodatkowe szczegóły >
Elektryka w samochodach, sprawdzanie sond lambda i ich wymiana w razie potrzeby, abyśmy mogli sprawdzić, czy nasze samochody z rocznika 1998 i późniejsze podają prawdziwy przebieg Bez zdejmowania głowicy silnika można odkręcić uszkodzone świece żarowe.

Filtry DPF są przez nas czyszczone. Filtr cząstek stałych, znany również jako filtr DPF (skrót od Diesel Particulate Filter), to filtr służący do usuwania cząstek sadzy ze spalin w silnikach Diesla. Od 1996 roku są standardem w elektrowniach samochodowych. Czarny dym nie był już produkowany po ich wdrożeniu.

Mobilny Mechanik i Elektryk Warszawa i okolice – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk
+48 512 149 689

47 thoughts on “Sterownik AJL (8D0907558DA) w AGU czyli 180KM przez wymianę ECU – czy to działa?

  1. Kolego mam golfa iv 1.8t agu ze sterownikiem 06A 906 018R sterownik tez ma blad romu. Jaki inny sterownik bedzie pasował do tego silnika? Mam elektryka który bez problemu wyłączy immo.

  2. U mnie po wymianie sterownika w A3 agu na AJL nie dało żadnego przyrostu mocy auto jedzie tak samo jak wcześniej czym to może być spowodowane? Na vagu brak błędów czy trzeba coś adaptowac po wymianie ecu?

  3. 2:60 Polska… Nie rozumiem drogowców, którzy robią łatki, przez co tworzą kolejne dziury… Już lepiej było by sfrezować tą drogę… Barany zarządzają tymi drogami.

  4. Ja siedzę w bmkach i różne swapy do mnie przyprowadzali ze zdjętym immo, w każdym była potrzeba wymienay ecu na taki z ews i niezwykłym trafem auta zaczęły odzyskiwać swoją moc.

  5. działa, w okolicach 2011/12 r zamieniałem takie ECU w moim AEBie 98r i po wywaleniu immo działało, wcześniej szukałem info czy ktoś w PL robił coś podobnego i nie udało mi się niczego znaleźć
    potem zaczęło się kombinowanie z ECU AGU w AEBie, i też wszystko smigało

    AEB to mechanicznie identyczny silnik jak AGU tylko wzdłużny, różnica jest we wtryskach, w AEBie miałe wtryski 225ccm ale na regulatorze 4bar, a w AGU są 260 na listwie 3bar, i tylko dlatego że to bliźniacza konstrukcja taka zamiana ma rację bytu, inne 1.8T to już inna historia zupełnie
    dodatkowo, AJL 180KM wzdłużne to bliźniak AEBa, wszystko jest to samo oprócz sterownika – nawet turbo jest tej samej, małej wielkości podczas gdy niektórzy idą w zaparte i mylą ze 180tkami poprzecznymi że niby jest większe

    samo ECU od AJLa jest jakimś krokiem naprzód, ale to wraz seryjny soft z niskim momentem, najlepiej jest mimo wszystko dołożyć kilka stów i znaleźć kogos kto zrobi porządny program pod dane auto

  6. możesz zastosować czujnik prędkości pojazdu ze starego Opla/Daewoo, jest przykrecany do skrzyni i do niego jest przykręcana linka, bawiłem się w takie coś jak dorabiałem wspomaganie elektryczne do auta i właśnie wykorzystałem sobie ten czujnik, groszowe sprawy. Choć w Twoim przypadku to Ci do szczęścia raczej to nie potrzebne 😉

    https://allegro.pl/oferta/czujnik-predkosci-impulsator-nexia-espero-daewoo-7813964786?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=_mtrzcj_czesci_pla_czesci-samochodowe&ev_adgr=Cz%C4%99%C5%9Bci+samochodowe&gclid=CjwKCAjwqfDlBRBDEiwAigXUaPtJ-eLLMirrYeGIqic8dOCjQwP8wf9Hev1ntKHHHLUvoEH058JZpBoC62IQAvD_BwE

Dodaj komentarz

Call Now ButtonZadzwoń!