Loading…

ELEKTRYK SAMOCHODOWY

Mobilny elektryk samochodowy Warszawa - Mechanika Samochodowa, Dojazd do klienta, mechanik przyjedzie do ciebie i naprawi auto pod domem.
Kontakt

opel wymiana sterownika silnika ecu opcom



Poradnik w którym pokazuje w jaki sposób wymienić sterownik silnika przy użyciu interfejsu op-com na przykładzie samochodu Opel Vectra C 1.8 z silnikiem o oznaczeniu Z18XE.

tom.fix@o2.pl

Youtube Naprawa elektroniki samochodowej, naprawy komputerów, liczników, airbag, immobilizerów, korekta liczników, cb radio serwis. Naprawa elektryki samochodowej Warszawa mazowieckie, stan elektryki i elektroniki auta, nie ma co zaczynać większości napraw, nawet mechanicznych! Podłączenie i programowanie sterownika ECU, Jak diagnozować i naprawiać sprzęt elektroniczny w Samochodzie, mechanika pojazdów w Warszawie.

Naprawa i serwis elektryki samochodów osobowych i dostawczych marki Audi, Toyota, Mercedes, Kia lub Skoda

Naprawa – Magistrala CAN w samochodzie, naprawa elektryki samochodowej, naprawa elektroniki samochodowej, Elektryk samochodowy Warszawa.

Konserwacja i serwis samochodów osobowych i dostawczych marki Mercedes-Benz
AM-Serwis istnieje od około 21 lat, choć jej założyciele pracują w swoich dziedzinach od ponad 23 lat.
Super inteligentny MB

Dysponujemy jedną czterokolumnową windą, która może pomieścić pojazdy o masie do 3,5 tony i wysokości 4,3 metra na wjazd oraz pięć dwukolumnowych wind do obsługi samochodów osobowych.

Wspólnie z naszym zespołem zdobyliśmy wieloletnie doświadczenie w oficjalnej obsłudze MB i Bosch. W AM-Serwis pracuje dwunastu pracowników. Resztę zespołu tworzy zespół mechaników, elektryk specjalizujący się w elektronice samochodowej, dostawca niezbędnych podzespołów oraz kierowcy. Dzięki temu możemy szybko i skutecznie naprawić każdy powierzony nam pojazd, nawet flotowy. Stali Klienci mogą liczyć na nas w zakresie obsługi „od drzwi do drzwi”.

Mercedes Benz W201(190), W123, A-Class, B-Class, C-Class, E-Class, G-Class, M-Class, S-Class, V-Class, Sprinter, Vito naprawy elektryczne i elektroniczne są wykonane.

Serwisowane są tu zarówno pojazdy napędzane benzyną, jak i olejem napędowym.

Aby diagnozować i naprawiać pojazdy marki Mercedes zgodnie ze specyfikacją fabryczną, dużo zainwestowaliśmy w wyposażenie techniczne.

Elektryk Samochodowy z Dojazdem

Możemy dostarczyć oryginalny artykuł lub tańszą alternatywę wykonaną przez godnego zaufania producenta.

Wszystkie dostarczane przez nas nowe komponenty i usługi są objęte 12-miesięczną gwarancją bez dodatkowych kosztów.

Testowanie elektroniki za pomocą diagnoskopu dedykowanego do mercedesa

Nasza organizacja wykorzystuje tylko najnowocześniejszy sprzęt diagnostyczny do przeprowadzania testów diagnostycznych podzespołów elektronicznych pojazdów marki Mercedes zobacz artykuł >. Nasze narzędzia pozwalają nam na naprawę pojazdów nawet z 2018 roku, jak i tych z lat 80-tych, w tym zarówno nowych Mercedesów, jak i klasyków.

Oddając swojego Mercedesa na serwis elektryczny i elektroniczny możesz liczyć na kompleksową analizę komputerową elektroniki Twojego pojazdu, a także na jej wymianę lub naprawę.
Silniki: benzyna i olej napędowy
automatyczne skrzynie biegów, w tym stosowane w modelach 140, 202, 203, 210, 211 i 220
– Systemy zapobiegające blokowaniu się kół podczas hamowania i kontroli stabilności
Przełączniki dźwigniowe do takich rzeczy, jak poduszki powietrzne, centralny zamek, immobilizery i inne (komputery)
Mercedes S211 i W211 SBC Programowanie pompy hamulcowej więcej informacji >
garaże parkingowe stabilizacja wysokości pojazdu
Obsługa sterownika Mercedes W169 i W245 EGS 722.8 dodatkowe szczegóły >
Elektryka w samochodach, sprawdzanie sond lambda i ich wymiana w razie potrzeby, abyśmy mogli sprawdzić, czy nasze samochody z rocznika 1998 i późniejsze podają prawdziwy przebieg Bez zdejmowania głowicy silnika można odkręcić uszkodzone świece żarowe.

Filtry DPF są przez nas czyszczone. Filtr cząstek stałych, znany również jako filtr DPF (skrót od Diesel Particulate Filter), to filtr służący do usuwania cząstek sadzy ze spalin w silnikach Diesla. Od 1996 roku są standardem w elektrowniach samochodowych. Czarny dym nie był już produkowany po ich wdrożeniu.

34 thoughts on “opel wymiana sterownika silnika ecu opcom

  1. Dzień dobry, mam pytanie: po wymianie ECU komputer auta wyświetla 2 błędy: P0615 oraz P0704 (pierwszy z nich to przekaźnik rozrusznika, drugi to czujnik położenia pedału sprzęgła). Auto to Opel Vectra C Z19DTH z automatyczną skrzynią biegów. Ten pierwszy błąd wyskakuje przy zmianie przełożeń, jest aktywny w pozycjach D oraz R, w pozycjach P oraz N brak błędu. W poprzednim ECU nie było takich błędów. W programowaniu silnika zaznaczyłem automatyczną skrzynię biegów. Czy po wymianie ECU trzeba jeszcze zaprogramować skrzynię biegów? Dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam serdecznie.

  2. Witam. W mojej vectrze c z18xe zostalo zalozony sterownik z astry h. Niby wszystko mialo byc ok lecz samochod nie odpala. brak polaczenia z modulem CIM. Na desce wyswietla sie zielona ikona od tempomatu a i wskazowka paliwa jest na full. W czym moze byc problem?

  3. Mam pytanie, byłbym wdzięczny za odpowiedź. Mam Astre H 1.3 cdti, prawdopodobnie komputer ecu padł. Na co zwracać uwagę kupując używany moduł, aby pasował? Oprócz oczywiście pasujących złącz, jakiś numer/oznaczenie? Czy wystarczy, że będzie pochodził z Opla z tym samym silnikiem? I rozumiem, że muszę mieć do niego załączony kod pin aby go zalogować tak?

  4. Witam posuadam astre h rok 06 1.9 cdti 120 koni 8v z dpf .
    Mam też 2 astre na części rok 05 1.9 cdti 120 koni 8v fabrycznie bez dpfa czy jak założę ecu z tej starszej astry czy powinno być wszystko ok ,mam piny i opcoma.

  5. witam, majstra, pytanko mam tak dla oświecenia. czy kupując sterownik muszę mieć do niego pin ? czy potrzebuje tylko pin mojego sterownika ? bardzo dziekuje za odpowiedz. pozdrawiam i zostawiam łapke w górę

  6. Mam takie pytanie. Mechanik wymienił mi ECU na używany. Okazało się że bez potrzeby bo problem był gdzie indziej. Teraz auto jest ogarnięte i śmiga ale jeśli władze stary sterownik to muszę coś robić jeszcze kompem czy będzie działał??

  7. W drugim roku użytkowania po nagłym zatrzymaniu <wolne miejsce na parkingu> auto mi zgasło<źle zgrałem chyba sprzęgło z gazę przy wybieraniu wstecznego> i już nie odpaliło , na pych nic , dopiero odłączenie aku auto odpaliło . Niestety następnego dnia to samo , mimo pomocy kolegów by z 2 biegu odpalić nic , a wiec laweta , mechanik miał problem z połączeniem a raczej opcom nie widział auta a że to sobota wiec klapa . W poniedziałek dopiero elektromechanik uświadomił mnie , że to oto ustrojstwo ,ten sterownik wiec nie odpali.
    Wiec czekałem na naprawę , na która miała mnie sporo kosztować , po tym jak zobaczyłem ceny używanych sterowników <od 1000zł w 2017r.> , plus programowanie . Wyczekiwałem nerwowo telefonu z warsztatu , gdy zadzwonił pierwsze moje pytanie ile , w odpowiedzi usłyszałem 800zł i w tym momencie zrobiło mi się błogo. Udało się naprawić stary sterownik za pomocą dawcy i co najważniejsze obyło się bez programowania , wiec taka cena , która mnie sprawiła mi wielka radość i mniejsze ulgę dla portfela bo spodziewałem się większej kwoty 😀

  8. Witam. Czy po wciśnięciu „Reset ECU” zastaje on wylogowany czy też kasowane są wszystkie ustawienia ? Niechcący to kliknąłem i migał kluczyk od immo. Po zalogowaniu ecu i kluczyka auto odpala. Czy coś trzeba by było jeszcze ustawić ? Pozdrawiam serdecznie.

  9. Witam Pana. Mam pytanie gdzie Pan mieszka. Bo mam taki problem. Wymieniłem silnik (wcześniej dwa padły) ale ten jest w porządku, już zrobiłem na nim 8 tyś km. Ale od początku kiedy został zamontowany. Po pojawia się wciąż błąd P0420 więc wymieniłem wszystkie sondy lambda. A ten błąd nadal. Tak samo wyskakuje mi na wyświetlaczu DIP Sprawdzenie Płynu Chłodzenia, za każdym razem kiedy uruchamiam auto. Ktoś mi powiedział, że są zapisane w trybie awaryjnym te kody błędów I trzeba zresetować komputer auta. Więc widzę że Pan ma oprogramowanie OP-COM-a to może by mi to zrobił? Oczywiście nie za darmo. Pozdrawiam.Kazimierz z Wrocławia.

Dodaj komentarz