Loading…

ELEKTRYK SAMOCHODOWY

Mobilny elektryk samochodowy Warszawa - Mechanika Samochodowa, Dojazd do klienta, mechanik przyjedzie do ciebie i naprawi auto pod domem.
Kontakt

Jak działa przekaźnik ? Informacje które pozwolą Ci naprawić swój samochód.



Podstawy to podstawa ! Więcej na https://www.facebook.com/UndergroundGaragePL/

Youtube Naprawa elektroniki samochodowej, naprawy komputerów, liczników, airbag, immobilizerów, korekta liczników, cb radio serwis. Naprawa elektryki samochodowej Warszawa mazowieckie, stan elektryki i elektroniki auta, nie ma co zaczynać większości napraw, nawet mechanicznych! Podłączenie i programowanie sterownika ECU, Jak diagnozować i naprawiać sprzęt elektroniczny w Samochodzie, mechanika pojazdów w Warszawie.

Naprawa i serwis elektryki samochodów osobowych i dostawczych marki Audi, Toyota, Mercedes, Kia lub Skoda

Naprawa – Magistrala CAN w samochodzie, naprawa elektryki samochodowej, naprawa elektroniki samochodowej, Elektryk samochodowy Warszawa.

Konserwacja i serwis samochodów osobowych i dostawczych marki Mercedes-Benz
AM-Serwis istnieje od około 21 lat, choć jej założyciele pracują w swoich dziedzinach od ponad 23 lat.
Super inteligentny MB

Dysponujemy jedną czterokolumnową windą, która może pomieścić pojazdy o masie do 3,5 tony i wysokości 4,3 metra na wjazd oraz pięć dwukolumnowych wind do obsługi samochodów osobowych.

Wspólnie z naszym zespołem zdobyliśmy wieloletnie doświadczenie w oficjalnej obsłudze MB i Bosch. W AM-Serwis pracuje dwunastu pracowników. Resztę zespołu tworzy zespół mechaników, elektryk specjalizujący się w elektronice samochodowej, dostawca niezbędnych podzespołów oraz kierowcy. Dzięki temu możemy szybko i skutecznie naprawić każdy powierzony nam pojazd, nawet flotowy. Stali Klienci mogą liczyć na nas w zakresie obsługi „od drzwi do drzwi”.

Mercedes Benz W201(190), W123, A-Class, B-Class, C-Class, E-Class, G-Class, M-Class, S-Class, V-Class, Sprinter, Vito naprawy elektryczne i elektroniczne są wykonane.

Serwisowane są tu zarówno pojazdy napędzane benzyną, jak i olejem napędowym.

Aby diagnozować i naprawiać pojazdy marki Mercedes zgodnie ze specyfikacją fabryczną, dużo zainwestowaliśmy w wyposażenie techniczne.

Elektryk Samochodowy z Dojazdem

Możemy dostarczyć oryginalny artykuł lub tańszą alternatywę wykonaną przez godnego zaufania producenta.

Wszystkie dostarczane przez nas nowe komponenty i usługi są objęte 12-miesięczną gwarancją bez dodatkowych kosztów.

Testowanie elektroniki za pomocą diagnoskopu dedykowanego do mercedesa

Nasza organizacja wykorzystuje tylko najnowocześniejszy sprzęt diagnostyczny do przeprowadzania testów diagnostycznych podzespołów elektronicznych pojazdów marki Mercedes zobacz artykuł >. Nasze narzędzia pozwalają nam na naprawę pojazdów nawet z 2018 roku, jak i tych z lat 80-tych, w tym zarówno nowych Mercedesów, jak i klasyków.

Oddając swojego Mercedesa na serwis elektryczny i elektroniczny możesz liczyć na kompleksową analizę komputerową elektroniki Twojego pojazdu, a także na jej wymianę lub naprawę.
Silniki: benzyna i olej napędowy
automatyczne skrzynie biegów, w tym stosowane w modelach 140, 202, 203, 210, 211 i 220
– Systemy zapobiegające blokowaniu się kół podczas hamowania i kontroli stabilności
Przełączniki dźwigniowe do takich rzeczy, jak poduszki powietrzne, centralny zamek, immobilizery i inne (komputery)
Mercedes S211 i W211 SBC Programowanie pompy hamulcowej więcej informacji >
garaże parkingowe stabilizacja wysokości pojazdu
Obsługa sterownika Mercedes W169 i W245 EGS 722.8 dodatkowe szczegóły >
Elektryka w samochodach, sprawdzanie sond lambda i ich wymiana w razie potrzeby, abyśmy mogli sprawdzić, czy nasze samochody z rocznika 1998 i późniejsze podają prawdziwy przebieg Bez zdejmowania głowicy silnika można odkręcić uszkodzone świece żarowe.

Filtry DPF są przez nas czyszczone. Filtr cząstek stałych, znany również jako filtr DPF (skrót od Diesel Particulate Filter), to filtr służący do usuwania cząstek sadzy ze spalin w silnikach Diesla. Od 1996 roku są standardem w elektrowniach samochodowych. Czarny dym nie był już produkowany po ich wdrożeniu.

50 thoughts on “Jak działa przekaźnik ? Informacje które pozwolą Ci naprawić swój samochód.

  1. A kolego powiedz mi
    W Nissan Micra mk12 (3) 2004 rok nie działa klakson, jak naciskam go to słychać przy przekaźnik że pyka ale nie działa, może to być on czy klakson sam w sobie już siadł?
    Jakby chyba przekaźnik nie działał to by żadnego dźwięku nie dawał?
    Jak go wyciągnąłem i klikałem klakson to nie było słychać żadnego klikania
    Pozdrawiam

  2. Witam .czy przekaźnik wycieraczek może być uszkodzony gdy wycieraczki działają ale skaczą i przy końcu pracy "podskakują" do góry i w ten sposób powstaje pisk i ogólnie.glosna pracę …?

  3. Witam. Mam taki problem w toyota auris. Chodzi o to że kontrolka migacza w prawo świeci/mruga normalnie, a w lewo bardzo "blado" i słabo. Jak włączę światła awaryjne to tak samo prawa strzałka normalnie a lewa blado i słabo. Czy to może być przekaźnik?

  4. Czyli gdybyśmy zamontowali taki przekaźnik blisko akumulatora to prąd nie będzie przechodził dalej za przekaźnik aż dopóki nie uruchomimy przełącznika który ma włączać albo wyłączać urządzenie tak ?

    przekaźnik dopiero po włączeniu włącznika zasili nam dane urządzenie pradem tak ?

    Czy pobór będzie cały czas ?

  5. Mam pytanie…Iż Jestem amatorem…Mam podłączone Halogeny Ledowe (dosyć duże) Włącznik jest dosyć masywny…Ale gdy światła długo świecą…Topia się kable przy bezpiecznikach do takiego stopnia że potrafi bezpiecznik wyleciec( obudowa bezpiecznikow się nagrzewa plastik się topi) Czy w takiej sytuacji przekaźnik rozwiązał by problem?

  6. Spotkałem się w toyota były 3 piny na przekaźniku . Trochę mnie to zdziwiło więc rozebrałem . Okazało się zeby przekaźnik działał trzeba od niego odciąć prąd sterujący . Czyli nie pobiera prądu podczas pracy . Skośno okie cwaniaki 😁

  7. Witam jak mam podłączyć by otwierać szyby w aucie bo z korbki przerobiłem na otwieranie na przycisk i jak taki przekaźnik zainstalować podłączyć

  8. dzięki za wyjaśnienie konstrukcji "przekaźnika"… dla mnie… ja myślałem początkowo, ze w nim jest po prostu tranzystor… ale tak sobie teraz myślę, że chyba nie istnieją tranzystory które wytrzymały by 40, albo 30 A. Dobrze wiedzieć, że elementem "sterującym" wewnątrz niego jest mały elektromagnes. 🙂

  9. Filmik dość zrozumiały. Mam małe pytanko: Czy wiesz jaki jest minimalny prąd, który podajesz na cewkę, żeby przekaźnik zadziałał? Czy jest to gdzieś opisane na przekaźniku, czy trzeba się samemu domyślić?

Dodaj komentarz