Loading…

ELEKTRYK SAMOCHODOWY

Mobilny elektryk samochodowy Warszawa - Mechanika Samochodowa, Dojazd do klienta, mechanik przyjedzie do ciebie i naprawi auto pod domem.
Kontakt

CAN bez tajemnic – CZĘŚĆ 2/3



CAN bez tajemnic to seria 3 materiałów poświęconych budowie, działaniu oraz diagnostyce magistrali danych.

Z drugiego odcinka dowiecie się jakie są różnice oraz cechy wspólne w magistrali CAN samochodów starszej generacji i najnowszych modelach. Omówię topologię, która jest bardziej rozbudowana w nowych modelach. Oprócz tego zrobię kilka testów które zobrazują jak zakłócenia w jednej sieci oddziałują na drugą sieć. Do tego wszystkiego kilka słów na temat sieci FlexRay.

Zapisy na szkolenie dostępne pod adresem : https://autonomis.pl/sklep

Youtube Naprawa elektroniki samochodowej, naprawy komputerów, liczników, airbag, immobilizerów, korekta liczników, cb radio serwis. Naprawa elektryki samochodowej Warszawa mazowieckie, stan elektryki i elektroniki auta, nie ma co zaczynać większości napraw, nawet mechanicznych! Podłączenie i programowanie sterownika ECU, Jak diagnozować i naprawiać sprzęt elektroniczny w Samochodzie, mechanika pojazdów w Warszawie.

Naprawa i serwis elektryki samochodów osobowych i dostawczych marki Audi, Toyota, Mercedes, Kia lub Skoda

Naprawa – Magistrala CAN w samochodzie, naprawa elektryki samochodowej, naprawa elektroniki samochodowej, Elektryk samochodowy Warszawa.

Konserwacja i serwis samochodów osobowych i dostawczych marki Mercedes-Benz
AM-Serwis istnieje od około 21 lat, choć jej założyciele pracują w swoich dziedzinach od ponad 23 lat.
Super inteligentny MB

Dysponujemy jedną czterokolumnową windą, która może pomieścić pojazdy o masie do 3,5 tony i wysokości 4,3 metra na wjazd oraz pięć dwukolumnowych wind do obsługi samochodów osobowych.

Wspólnie z naszym zespołem zdobyliśmy wieloletnie doświadczenie w oficjalnej obsłudze MB i Bosch. W AM-Serwis pracuje dwunastu pracowników. Resztę zespołu tworzy zespół mechaników, elektryk specjalizujący się w elektronice samochodowej, dostawca niezbędnych podzespołów oraz kierowcy. Dzięki temu możemy szybko i skutecznie naprawić każdy powierzony nam pojazd, nawet flotowy. Stali Klienci mogą liczyć na nas w zakresie obsługi „od drzwi do drzwi”.

Mercedes Benz W201(190), W123, A-Class, B-Class, C-Class, E-Class, G-Class, M-Class, S-Class, V-Class, Sprinter, Vito naprawy elektryczne i elektroniczne są wykonane.

Serwisowane są tu zarówno pojazdy napędzane benzyną, jak i olejem napędowym.

Aby diagnozować i naprawiać pojazdy marki Mercedes zgodnie ze specyfikacją fabryczną, dużo zainwestowaliśmy w wyposażenie techniczne.

Elektryk Samochodowy z Dojazdem

Możemy dostarczyć oryginalny artykuł lub tańszą alternatywę wykonaną przez godnego zaufania producenta.

Wszystkie dostarczane przez nas nowe komponenty i usługi są objęte 12-miesięczną gwarancją bez dodatkowych kosztów.

Testowanie elektroniki za pomocą diagnoskopu dedykowanego do mercedesa

Nasza organizacja wykorzystuje tylko najnowocześniejszy sprzęt diagnostyczny do przeprowadzania testów diagnostycznych podzespołów elektronicznych pojazdów marki Mercedes zobacz artykuł >. Nasze narzędzia pozwalają nam na naprawę pojazdów nawet z 2018 roku, jak i tych z lat 80-tych, w tym zarówno nowych Mercedesów, jak i klasyków.

Oddając swojego Mercedesa na serwis elektryczny i elektroniczny możesz liczyć na kompleksową analizę komputerową elektroniki Twojego pojazdu, a także na jej wymianę lub naprawę.
Silniki: benzyna i olej napędowy
automatyczne skrzynie biegów, w tym stosowane w modelach 140, 202, 203, 210, 211 i 220
– Systemy zapobiegające blokowaniu się kół podczas hamowania i kontroli stabilności
Przełączniki dźwigniowe do takich rzeczy, jak poduszki powietrzne, centralny zamek, immobilizery i inne (komputery)
Mercedes S211 i W211 SBC Programowanie pompy hamulcowej więcej informacji >
garaże parkingowe stabilizacja wysokości pojazdu
Obsługa sterownika Mercedes W169 i W245 EGS 722.8 dodatkowe szczegóły >
Elektryka w samochodach, sprawdzanie sond lambda i ich wymiana w razie potrzeby, abyśmy mogli sprawdzić, czy nasze samochody z rocznika 1998 i późniejsze podają prawdziwy przebieg Bez zdejmowania głowicy silnika można odkręcić uszkodzone świece żarowe.

Filtry DPF są przez nas czyszczone. Filtr cząstek stałych, znany również jako filtr DPF (skrót od Diesel Particulate Filter), to filtr służący do usuwania cząstek sadzy ze spalin w silnikach Diesla. Od 1996 roku są standardem w elektrowniach samochodowych. Czarny dym nie był już produkowany po ich wdrożeniu.

30 thoughts on “CAN bez tajemnic – CZĘŚĆ 2/3

  1. To super wiadomość że zmieniono przewody z 0.5mm na 0.3mm 🤓 Klient może dziś się chwalić że jest EKO, a warsztaty będą zarabiać 👍 Miliony samochodów już do nas jadą hurrra 👌

  2. Szanowny Panie, wymawiamy "gejtłej" czyli brama. Nie "getełej".
    Mówi informatyk. Więc sugeruję poprawną wymowę. Sieci to sieci, ale chcąc być fachowcem, to używaj proszę poprawnych słów, nazewnectwa.

  3. Jestem pod wrażeniem i Twej wiedzy i faktu tak rozbudowanej elektroniki we współczesnych samochodach. Ukończyłem Politechnikę Śląską – Transport Samochodowy.. Pracowałem również na warsztacie samaochodowym (ojciec miał warsztat i autoryzacje na przeglady diagnostyczne F126p), ale to były początki lat 80-tych.. Od lat nie zajmuje sie tą dziedziną.. dziś raczej głównie muzyka i elektronika..Kupiłem niedawno zdekompletowanego elektryka. -Think City 2011r.. Już prawie cała elektryka samochodu mi działa.. teraz muszę … chyba zrobić falownik (kupiłem bez i bez akumulatorów)… i tak trafiłem na te filmy na YT. Wierzę że dam sobie radę… ale to jest PRZEPAŚĆ pomiedzy tym co kiedyś było i co jest dzisiaj. Świetnie że ten temat przybliżasz. DZIĘKI i pozdrawiam

  4. Witam! Stary fachowiec który lubił schematy i szukanie usterek nie tylko samochodowych ,nie było by tej techniki gdyby nie tamta ,zaczynałem od zwykłej po rozwiązania techniczne, Wielkie uznanie dla tego Pana!! Jak i innych fachowców co potrafią przekazać wiedzę!( Ja mlodym też przekazywałem wiedzę! Dobrego!

  5. Zasadniczo określenie High, Low speed jest mylące bo nie do końca odnosi się do prędkości a warstwy fizycznej. tzw. Low Speed to Fault Tolerant CAN zgodny z ISO 11898-3, z rozproszoną dynamiczną terminacją i zwykle faktycznie prędkość do 100kbps. Oraz High Speed CAN (który też może działać np na 100kbps lub mniej) zgodny z ISO 11898-2 z terminacją rezystorami krańcowymi, dlatego tak ładnie wychodziły pomiary rezystancji w poprzednim filmie.

  6. Wszystko super, już nawet próbowałem coś sparwdzac samemu prostym oscyloskopem. Przydałby się jakiś poradnik jak czytać opisy schematów w WISie. Niby wszystko proste i czarno na białym, ale jednak brakuje jakiejs wiedzy:)

  7. To niemcy maja taka technologie w swoich furmankach a mimo to wojne przegrali jak to? 😉 Duza wiedza na poziomie az szkoda tak sie dzielic ze wszystkimi pozdrawiam.

  8. Mam pytanie, co moze byc brakiem komunikacji z wieloma modulami ale szynami ,”Medium speed can”?? Glownie jest Bcm, Instr cluster, Fcim (heating ventilation modul itd.?? Z gory dzieki za odp 💪😁

Dodaj komentarz