Loading…

ELEKTRYK SAMOCHODOWY

Mobilny elektryk samochodowy Warszawa - Mechanika Samochodowa, Dojazd do klienta, mechanik przyjedzie do ciebie i naprawi auto pod domem.
Kontakt

Czym jest Kodowanie sterownika silnika wyjaśnia Adam Klimek. FLASH Silnika S4E65



Zapraszam na odcinek w którym Adam Klimek wyjaśnia czym jest FLASH’owanie silnika i dlaczego w jego trakcie potrzebujemy urządzenia (np. prostownika), które zapewni nam odpowiednią ilość energii w jego trakcie, aby nie być skazanym wyłącznie na akumulator.

Zapraszam i pozdrawiam
Robert Mazurek

Vlog firmy: https://www.youtube.com/channel/UCy_mwxUyHJY91Ba3vcTnF9w
Vlog english: https://www.youtube.com/channel/UCetBPKIA6MEb3ds9KgonyaQ

🙏 Wsparcie dla @mrAkumulator:
☕ KUBEK za WSPARCIE: https://www.sklep.akubiz.biz/pl/p/Darowizna-na-wsparcie-kanalu-mrAkumulator/605

🏪 Moje sklepy z akumulatorami
„Świat Akumulatorów”
Szczecin ul. Gryfińska 106
Szczecin ul. Santocka 42

🛒 Moje sklepy internetowe z akumulatorami:
Sklep internetowy: www.e-moto.pl/
Elektryka do kamperów: www.mrKapitan.pl

💟 Moje media społecznościowe:
Instagram: https://www.instagram.com/mrakumulator/
Facebook: https://www.facebook.com/mrAkumulator/
Twitter: https://twitter.com/mrakumulator
TikTok: tiktok.com/mrAkumulator

Robert Mazurek, twórca kanały @mrAkumulator i firmy Świat Akumulatorów oraz portalu AKUBIZ a także jednego z pierwszych sklepów internetowych z akumulatorami w Europie www.e-moto.pl

#AdamKlimek #FlashSilnika #BANNER #RobertMazurek #ŚwiatAkumulatorów

Youtube Naprawa elektroniki samochodowej, naprawy komputerów, liczników, airbag, immobilizerów, korekta liczników, cb radio serwis. Naprawa elektryki samochodowej Warszawa mazowieckie, stan elektryki i elektroniki auta, nie ma co zaczynać większości napraw, nawet mechanicznych! Podłączenie i programowanie sterownika ECU, Jak diagnozować i naprawiać sprzęt elektroniczny w Samochodzie, mechanika pojazdów w Warszawie.

Naprawa i serwis elektryki samochodów osobowych i dostawczych marki Audi, Toyota, Mercedes, Kia lub Skoda

Naprawa – Magistrala CAN w samochodzie, naprawa elektryki samochodowej, naprawa elektroniki samochodowej, Elektryk samochodowy Warszawa.

Konserwacja i serwis samochodów osobowych i dostawczych marki Mercedes-Benz
AM-Serwis istnieje od około 21 lat, choć jej założyciele pracują w swoich dziedzinach od ponad 23 lat.
Super inteligentny MB

Dysponujemy jedną czterokolumnową windą, która może pomieścić pojazdy o masie do 3,5 tony i wysokości 4,3 metra na wjazd oraz pięć dwukolumnowych wind do obsługi samochodów osobowych.

Wspólnie z naszym zespołem zdobyliśmy wieloletnie doświadczenie w oficjalnej obsłudze MB i Bosch. W AM-Serwis pracuje dwunastu pracowników. Resztę zespołu tworzy zespół mechaników, elektryk specjalizujący się w elektronice samochodowej, dostawca niezbędnych podzespołów oraz kierowcy. Dzięki temu możemy szybko i skutecznie naprawić każdy powierzony nam pojazd, nawet flotowy. Stali Klienci mogą liczyć na nas w zakresie obsługi „od drzwi do drzwi”.

Mercedes Benz W201(190), W123, A-Class, B-Class, C-Class, E-Class, G-Class, M-Class, S-Class, V-Class, Sprinter, Vito naprawy elektryczne i elektroniczne są wykonane.

Serwisowane są tu zarówno pojazdy napędzane benzyną, jak i olejem napędowym.

Aby diagnozować i naprawiać pojazdy marki Mercedes zgodnie ze specyfikacją fabryczną, dużo zainwestowaliśmy w wyposażenie techniczne.

Elektryk Samochodowy z Dojazdem

Możemy dostarczyć oryginalny artykuł lub tańszą alternatywę wykonaną przez godnego zaufania producenta.

Wszystkie dostarczane przez nas nowe komponenty i usługi są objęte 12-miesięczną gwarancją bez dodatkowych kosztów.

Testowanie elektroniki za pomocą diagnoskopu dedykowanego do mercedesa

Nasza organizacja wykorzystuje tylko najnowocześniejszy sprzęt diagnostyczny do przeprowadzania testów diagnostycznych podzespołów elektronicznych pojazdów marki Mercedes zobacz artykuł >. Nasze narzędzia pozwalają nam na naprawę pojazdów nawet z 2018 roku, jak i tych z lat 80-tych, w tym zarówno nowych Mercedesów, jak i klasyków.

Oddając swojego Mercedesa na serwis elektryczny i elektroniczny możesz liczyć na kompleksową analizę komputerową elektroniki Twojego pojazdu, a także na jej wymianę lub naprawę.
Silniki: benzyna i olej napędowy
automatyczne skrzynie biegów, w tym stosowane w modelach 140, 202, 203, 210, 211 i 220
– Systemy zapobiegające blokowaniu się kół podczas hamowania i kontroli stabilności
Przełączniki dźwigniowe do takich rzeczy, jak poduszki powietrzne, centralny zamek, immobilizery i inne (komputery)
Mercedes S211 i W211 SBC Programowanie pompy hamulcowej więcej informacji >
garaże parkingowe stabilizacja wysokości pojazdu
Obsługa sterownika Mercedes W169 i W245 EGS 722.8 dodatkowe szczegóły >
Elektryka w samochodach, sprawdzanie sond lambda i ich wymiana w razie potrzeby, abyśmy mogli sprawdzić, czy nasze samochody z rocznika 1998 i późniejsze podają prawdziwy przebieg Bez zdejmowania głowicy silnika można odkręcić uszkodzone świece żarowe.

Filtry DPF są przez nas czyszczone. Filtr cząstek stałych, znany również jako filtr DPF (skrót od Diesel Particulate Filter), to filtr służący do usuwania cząstek sadzy ze spalin w silnikach Diesla. Od 1996 roku są standardem w elektrowniach samochodowych. Czarny dym nie był już produkowany po ich wdrożeniu.

25 thoughts on “Czym jest Kodowanie sterownika silnika wyjaśnia Adam Klimek. FLASH Silnika S4E65

  1. Obecnie za minimum uważam 50A, optymalnie 100A. Jak zasilaczowi brakuje wydajności to się odłącza niektóre elementy do których jest łatwy dostęp jak np. wentylator chłodnicy który zazwyczaj najwięcej prądu pobiera lub przednie światła led. Wszystko zależy od modelu auta, w nowych MB niekiedy trzeba kilka modułów programować po sobie i schodzi do 1h, a command lub licznik nawet kilka godzin. Jeżeli sprzęt ma być dobry to Gys proponuje do oferty wprowadzić.

  2. Pomogę Wam panowie.
    Ten Banner to w rzeczywistości Fronius 35.
    Super firma i prostowniki lecz dla Adama pod flash-owanie jest to zdecydowanie za mało i się nie sprawdzi. Lepszym rozwiązaniem byłby Fronius Flash 70 lecz i dla mnie nie do końca wart swojej ceny, tzn. prąd który jest w stanie podać. Polecam CTEK 120 Pro, tego nie zaskoczy żadne auto. Cena wysoka ale warto. Równie wydajny sprzęt a dużo tańszy to GYS flash 121.12. Przerobiłem wszystkie te prostowniki i na w/w pracuję codziennie.
    Celowo pomijam inne rozwiązania bo mówimy tu o pracy w warsztacie a nie w garażu. Wiem że można używać zasilacza serwerowergo za 100pln który poda 100A(mam taki) ale tu mamy do czynienia z autami klientów za kilkadziesiąt czy kilkaset tyś zł i wypadało by zadbać o cudzą wlasność najlepiej jak się da.
    Jeśli będą pytania to służę pomocą.
    p.s. Bmw Serie E i F podczas programowania potrafią ciągnąć po 90-105A.

  3. Wiem, że moje subiektywne wypociny będą nic nie warte przy takim autorytecie, ale chociaż spróbuję… 18A w BMW 😂 Z całym szacunkiem do wiedzy i doświadczenia Adama, ale Adam chyba robił tylko Flash sterownika silnika, nie kodował modułu świateł czy klimatyzacji oraz nie robił testu sprawdzającego czy też podgrzewacza płynu czy sterownika świec w dieslu 😜 Wystarczy zrobić ozonowanie na samym zapłonie + klimatronik i już mamy stały pobór brany z zasilacza w ok 20A, test świateł to ok 40A, świece żarowe ok 60A, podgrzewacz płynu ok 100A (parę sekund ale jest) tyle ja zaobserwowałem na swoim egzemplarzu E46 3.0xd 😉 Rozgraniczmy starsze auta i nowsze, nowsze teoretycznie mniej pobierają (ledy, nowsza technologia itp), ale więcej urządzeń w jednym czasie włączają, starsze modele są bardziej wymagające w prąd, ale w krótszym czasie. Wiadomo jest jeszcze akumulator, który część zapotrzebowania odda od siebie więc sumarycznie ogólny pobór prądu rozdzieli się na aku i zasilacz, ale w przypadku sprawnego aku. Temat bardziej złożony niż się wydaje, bo flashowac pojedyncze moduły, sterowniki nie zawsze się da i trzeba mieć to na uwadze 😜 Ja uważam, że bezpiecznie to mieć 50A w zapasie, a najlepiej 100A i nie na darmo fachowcy (gdzie ja bywałem, a widziałem w autoryzowanym serwisie BMW również) korzystają z GYS Gysflash 100 lub inne np Telwin, CTEK, MST itd. właśnie wydajności powyżej 50A niż niższej 😜
    Ja jak już grzebie amatorsko w jakimś aucie to podłączam 3 zasilacze jakie mam równolegle 20A + 15A + 15A lub drugi akumulator żeby mieć pewność, że mi napięcie nie siadzie poniżej 12V (ogólnie przyjęty zakres to 13,2-13,8V), bo poniżej to już duże ryzyko rozłączenia i uwalenia sterowników 🤣

  4. Mam pytanie jedno. Czemu usuwacie komentarze. Reklamuje się u was padaczkę to chociaż wolę przestrzegać ludzi przed tym padłem. Rozumiem sponsoring i oglądam wasze filmiki ale za kasę ludziom nie wciska się badziewia i szrostu. Rozumiem kasa musi się zgadzać ale ja wolę nie zarobić niż klientowi wciskać szrot. Pozdrawiam

  5. Klimek spoko, ale uważaj z kim trzymasz bo te czarodzieje z TVN to powinni ulice zamiatać a nie świrować znawców.
    Bardziej sobie i swojej uczciwości zaszkodzisz niż…

  6. Zasilacz laboratoryjny stałonapięciowy VOLTCRAFT SPS 12/120 12.6 – 14.8 V/DC 120 A 1700 W używam tego od 6 lat to programowania v8 diesli i nigdy moduł się nie wysypał .Dostepny w sklepie Conrad .pozdrawiam

  7. Tak jak pisałem silnika się nie koduję. Nie ma czego tam kodować. Co niby korbowody do wału, czy głowicę do bloku. Sterowniki i to różne w samochodzie jak najbardziej. A zmieniając cały software w sterowniku dzieją się cuda. Sterownik znika z systemu magistrali samochodowej więc często pozostałe wchodzą w tryb awaryjny. I zaczynają uruchamiać procedury awaryjne. Często włączają się wentylatory. I inne systemy sterowane PWM na max. Więc pobór prądu rzędu 25-40A nie są niczym niezwykłym. Co więcej często podczas wgrywania nowego softu są ograniczenia odnośnie minimalnego napięcia akumulatora. I nie uda się jak napięcie spadnie poniżej pewniej granicy.

Dodaj komentarz