Loading…

ELEKTRYK SAMOCHODOWY

Mobilny elektryk samochodowy Warszawa - Mechanika Samochodowa, Dojazd do klienta, mechanik przyjedzie do ciebie i naprawi auto pod domem.
Kontakt

AUTOTUNER Programowanie sterowników, logi dynamiczne, BENCH, OBD. Innowacyjne nazędzie do odczytu!



https://www.autotuner-tool.com/en/

10% rabatu na raport twojego samochodu-
https://www.carvertical.com/pl/landing/v3?utm_source=infl&a=Piotr&b=596ea163&voucher=piter

👊 SUBSKRYBUJ ORAZ KLIKNIJ 🔔 ► https://www.youtube.com/channel/UCKqNJB1rwIGiVAAWX_dA8rA
💎 WSPIERAJ MÓJ KANAŁ I BĄDŹ W LEPSZYM KONTAKCIE ► https://patronite.pl/PiterZrobToSam
👍🏻 FACEBOOK ► https://www.facebook.com/Piter-Zr%C3%B3btosam-116530503050438/

Potrzebujesz pomocy z autem? Nie jesteś pewny zakupu samochodu? Chcesz sprzedać samochód?
Dołącz do naszej grupy gdzie jest nas na ten moment 250 osób! Możesz to zrobić, wspierając mnie na patronite
https://patronite.pl/PiterZrobToSam

Korzyści ze wspierania kanału:
✅ Moją pomoc poprzez kontakt telefoniczny i również na grupie
✅ Wgląd na to jakimi auta sprzedaje do Polski i wiele wiele innych!
I wiele innych wejdź w link na Patronite i SPRAWDŹ SAM ! 😁

Wsparcie przez normalny przelew (też dodaje do grupy i pomagam JUŻ OD 5zł!!) :
PL – 45 1160 2202 0000 0004 8293 8162
DE – DE89280501000092360007

👩‍💻 Montaż – https://www.youtube.com/user/hastoklai

Youtube Naprawa elektroniki samochodowej, naprawy komputerów, liczników, airbag, immobilizerów, korekta liczników, cb radio serwis. Naprawa elektryki samochodowej Warszawa mazowieckie, stan elektryki i elektroniki auta, nie ma co zaczynać większości napraw, nawet mechanicznych! Podłączenie i programowanie sterownika ECU, Jak diagnozować i naprawiać sprzęt elektroniczny w Samochodzie, mechanika pojazdów w Warszawie.

Naprawa i serwis elektryki samochodów osobowych i dostawczych marki Audi, Toyota, Mercedes, Kia lub Skoda

Naprawa – Magistrala CAN w samochodzie, naprawa elektryki samochodowej, naprawa elektroniki samochodowej, Elektryk samochodowy Warszawa.

Konserwacja i serwis samochodów osobowych i dostawczych marki Mercedes-Benz
AM-Serwis istnieje od około 21 lat, choć jej założyciele pracują w swoich dziedzinach od ponad 23 lat.
Super inteligentny MB

Dysponujemy jedną czterokolumnową windą, która może pomieścić pojazdy o masie do 3,5 tony i wysokości 4,3 metra na wjazd oraz pięć dwukolumnowych wind do obsługi samochodów osobowych.

Wspólnie z naszym zespołem zdobyliśmy wieloletnie doświadczenie w oficjalnej obsłudze MB i Bosch. W AM-Serwis pracuje dwunastu pracowników. Resztę zespołu tworzy zespół mechaników, elektryk specjalizujący się w elektronice samochodowej, dostawca niezbędnych podzespołów oraz kierowcy. Dzięki temu możemy szybko i skutecznie naprawić każdy powierzony nam pojazd, nawet flotowy. Stali Klienci mogą liczyć na nas w zakresie obsługi „od drzwi do drzwi”.

Mercedes Benz W201(190), W123, A-Class, B-Class, C-Class, E-Class, G-Class, M-Class, S-Class, V-Class, Sprinter, Vito naprawy elektryczne i elektroniczne są wykonane.

Serwisowane są tu zarówno pojazdy napędzane benzyną, jak i olejem napędowym.

Aby diagnozować i naprawiać pojazdy marki Mercedes zgodnie ze specyfikacją fabryczną, dużo zainwestowaliśmy w wyposażenie techniczne.

Elektryk Samochodowy z Dojazdem

Możemy dostarczyć oryginalny artykuł lub tańszą alternatywę wykonaną przez godnego zaufania producenta.

Wszystkie dostarczane przez nas nowe komponenty i usługi są objęte 12-miesięczną gwarancją bez dodatkowych kosztów.

Testowanie elektroniki za pomocą diagnoskopu dedykowanego do mercedesa

Nasza organizacja wykorzystuje tylko najnowocześniejszy sprzęt diagnostyczny do przeprowadzania testów diagnostycznych podzespołów elektronicznych pojazdów marki Mercedes zobacz artykuł >. Nasze narzędzia pozwalają nam na naprawę pojazdów nawet z 2018 roku, jak i tych z lat 80-tych, w tym zarówno nowych Mercedesów, jak i klasyków.

Oddając swojego Mercedesa na serwis elektryczny i elektroniczny możesz liczyć na kompleksową analizę komputerową elektroniki Twojego pojazdu, a także na jej wymianę lub naprawę.
Silniki: benzyna i olej napędowy
automatyczne skrzynie biegów, w tym stosowane w modelach 140, 202, 203, 210, 211 i 220
– Systemy zapobiegające blokowaniu się kół podczas hamowania i kontroli stabilności
Przełączniki dźwigniowe do takich rzeczy, jak poduszki powietrzne, centralny zamek, immobilizery i inne (komputery)
Mercedes S211 i W211 SBC Programowanie pompy hamulcowej więcej informacji >
garaże parkingowe stabilizacja wysokości pojazdu
Obsługa sterownika Mercedes W169 i W245 EGS 722.8 dodatkowe szczegóły >
Elektryka w samochodach, sprawdzanie sond lambda i ich wymiana w razie potrzeby, abyśmy mogli sprawdzić, czy nasze samochody z rocznika 1998 i późniejsze podają prawdziwy przebieg Bez zdejmowania głowicy silnika można odkręcić uszkodzone świece żarowe.

Filtry DPF są przez nas czyszczone. Filtr cząstek stałych, znany również jako filtr DPF (skrót od Diesel Particulate Filter), to filtr służący do usuwania cząstek sadzy ze spalin w silnikach Diesla. Od 1996 roku są standardem w elektrowniach samochodowych. Czarny dym nie był już produkowany po ich wdrożeniu.

37 thoughts on “AUTOTUNER Programowanie sterowników, logi dynamiczne, BENCH, OBD. Innowacyjne nazędzie do odczytu!

  1. Cześć Piter możesz mi powiedzieć jakim kabelkiem mogę odblokować pompę do focusa mk1 1.8tddi kess Delphi interesuje mnie coś taniego mogę zrobić wtyczkę z OBD2 na psg5 proszę o odpowiedź

  2. Kurdę mam problem ze swoją furą A4 b9 silnik DETA 190 ps.. błąd P26f400 problem dotyczy dodatkowe elektrycznej pompy 4h0965567A która chłodzi intercooler…
    Zrobiłem test wydajnośći pompa buczy i wibruje delikatnie
    Wtyczka sprawdzona 12,3V
    Podmieniłem pompę i tak samo działa ale błędu nie mogę wykasować,check świeci masaaakra, ręcę opadają. Jak myślicie wiązka czy sterownik?

  3. Siemka Piter powoli się szykuj do swiąt jajka trzeba poswięcic hehhe chyba ze to koszyka zabierzesz komplet kluczy zamiast swięconki bo w tym pędzie mozna sie zapomniec Pozdro dla Majstra 🤓

  4. Sprawdziłem cenę tego sprzętu w PL, u jednego gościa na allegro widziałem za 23000 urządzenie nowe ale typ nie wystawia faktury oraz roczne aktualizacje, drugie ogłoszenie też w allegro i tu od firmy wersja Master 27200 5 lat aktualizacji oraz faktura, mówiłeś że dałeś 5tys € to na PL wychodzi 23000 tysiące, kupując w allegro 4tys w plecy w stosunku to tego gdzie udało się kupić za 5tys €

    Widziałem że sprzęt obsługuje Clio III 1.6 16v 110hp/151Nm
    Sterownik Sagem S3000 SH705x
    Najlepsze że przez OBD czyta i zapisuje super, szkoda że nie mieszkam gdzieś w pobliżu to bym do majstra podjechał na wpinke, ciekawe co by dało rade zrobić? W sensie nowsza ulepszona oryginalna mapa czy tylko zgrać tą która jest i poddać modyfikacji żeby podnieść moc, pytanie czy majster też modyfikujesz mapy czy wysyłasz do znajomego kumatego tunera?

  5. Ciekawi mnie jedna rzecz, jeśli mamy auto z 2006r z oryginalną mapą, przez ten czas producent danej marki wydał jakąś nowszą mapę która sama w sobie może podnieść moc choć w to wątpię, za pomocą Autotunera jest możliwość taka mapę która jest dostępna w ASO danej marki wgrać bez ASO za pomocą Autotunera?, czy jest możliwość sprawdzić numer czy datę jednej mapy i drugiej oraz jakąś listę w danej najnowszej mapie poprawiono względem tej która była wgrana od nowości, czyli po zgraniu powiedzmy oryginalnej mapy możemy wgrać zmodyfikowaną która powiedzmy podkręci moc, wiadomo że nie zawsze jest to wynik satysfakcjonujący ale czasem nawet 20km więcej może być ok, czyli to urządzenie służy do zgrywania i wgrywania mapy oraz odczytu logów dynamicznych, pytanie czym później obrobić mapę żeby dajmy na to zwiększyć moc, wiem najlepiej auto schamowac, no i przydała by się wiedza tunera przy obróbce mapy bo samemu można niezłego bałaganu narobić 😂, kiedyś się pytałem w firmie zajmującej się chip tuningiem o chipa itd to mi powiedzieli że w moim przypadku jest niewielka możliwość podniesienia mocy oraz cena oscylowała by w granicach 20k😂🤦🤣, kupię sportowy wydech i kilka km przybędzie no i bez jaj😂

  6. Witam ten zasilacz się nie nadaje ponieważ jest impulsowy …….
    Duże skoki napięcia ……. Programowanie po odczycie virtuala jest praktycznie identyczne jak urządzeniem Fabrycznym. Przy Bench mamy możliwość czytania eprom

  7. Super sprawa
    Audi A3 2015r wersja USA 2.0 tfsi direct injection na dual injection po zainstalowaniu nowego kolektora z wtryskami port?
    Dasz radę zrobić taki filmik ? Będziesz chyba jako pierwszy.
    Zreszta to nie tylko Audi ale i VW , większość przed modernizacją miała tylko port. W USA nadal jest tylko port.
    Pozdrawiam

  8. Witam Mistrza w swojej dziedzinie szacun wielki Piter masz głowę na karku z tym co robisz. Serwisy aso podnoszą ręce A Ty uważasz to za wyzwanie i nie odpuszczasz. Ale tak to jest jak się robi to co się lubi. Chciałbym złapać kontakt z Tobą jest możliwość? Ps za chwilę sezon na rybki🐳Pozdrawiam

  9. Majster prośba.
    Pacjent Seat cordoba 1.4 MPI 2000r benzyna. ( Bez LPG).
    Gaśnie w czasie jazdy.
    Nie wiadomo kiedy to się stanie.
    Później zapali wchodzi na obroty po chwili się staniziluje , podjedziesz że trzy ( dwa kilometry) albo pięć i znowu gaśnie.
    Stoi u mechanika pięć tygodni i nie wiedzą co mu dolega.
    Pomocy.
    To auto ojca. Jeździ nim od 2008r😁😜.

Dodaj komentarz