ZALANE AUTO!? Jak przywrócić elektronikę do życia!
🚗 Bohaterem odcinka „AUTODYŻURU” jest AUDI A3 🚗
W dzisiejszym, niedzielnym odcinku, postanowiłem, że pokażę Wam jak wygląda naprawa auta po powodzi, a dokładniej jak wygląda regeneracja praktycznie całej elektroniki w takich pechowych egzemplarzach.
Zajmiemy się czyszczeniem modułów, które są całe w błocie, poruszymy też tematy związane z systemem keyless go i co najważniejsze… sprawimy, że serce naszego pacjenta znowu zacznie bić!
📢 EKG Auto Serwis znajdziesz na:
Facebooku: https://www.facebook.com/EKGAutoSerwis
WWW: https://ekgautoserwis.pl/
Instagramie: https://www.instagram.com/auto_dyzur
Tiktoku: https://www.tiktok.com/@autodyzur
📍 EKG AUTO SERWIS
Skórzewska 14A
62-081 Wysogotowo
Email – biuro@ekgautoserwis.pl
#AUTODYŻUR #EKGAUTOSERWIS
Youtube Naprawa elektroniki samochodowej, naprawy komputerów, liczników, airbag, immobilizerów, korekta liczników, cb radio serwis. Naprawa elektryki samochodowej Warszawa mazowieckie, stan elektryki i elektroniki auta, nie ma co zaczynać większości napraw, nawet mechanicznych! Podłączenie i programowanie sterownika ECU, Jak diagnozować i naprawiać sprzęt elektroniczny w Samochodzie, mechanika pojazdów w Warszawie.
Naprawa i serwis elektryki samochodów osobowych i dostawczych marki Audi, Toyota, Mercedes, Kia lub Skoda
Naprawa – Magistrala CAN w samochodzie, naprawa elektryki samochodowej, naprawa elektroniki samochodowej, Elektryk samochodowy Warszawa.
Konserwacja i serwis samochodów osobowych i dostawczych marki Mercedes-Benz
AM-Serwis istnieje od około 21 lat, choć jej założyciele pracują w swoich dziedzinach od ponad 23 lat.
Super inteligentny MB
Dysponujemy jedną czterokolumnową windą, która może pomieścić pojazdy o masie do 3,5 tony i wysokości 4,3 metra na wjazd oraz pięć dwukolumnowych wind do obsługi samochodów osobowych.
Wspólnie z naszym zespołem zdobyliśmy wieloletnie doświadczenie w oficjalnej obsłudze MB i Bosch. W AM-Serwis pracuje dwunastu pracowników. Resztę zespołu tworzy zespół mechaników, elektryk specjalizujący się w elektronice samochodowej, dostawca niezbędnych podzespołów oraz kierowcy. Dzięki temu możemy szybko i skutecznie naprawić każdy powierzony nam pojazd, nawet flotowy. Stali Klienci mogą liczyć na nas w zakresie obsługi „od drzwi do drzwi”.
Mercedes Benz W201(190), W123, A-Class, B-Class, C-Class, E-Class, G-Class, M-Class, S-Class, V-Class, Sprinter, Vito naprawy elektryczne i elektroniczne są wykonane.
Serwisowane są tu zarówno pojazdy napędzane benzyną, jak i olejem napędowym.
Aby diagnozować i naprawiać pojazdy marki Mercedes zgodnie ze specyfikacją fabryczną, dużo zainwestowaliśmy w wyposażenie techniczne.
Elektryk Samochodowy z Dojazdem
Możemy dostarczyć oryginalny artykuł lub tańszą alternatywę wykonaną przez godnego zaufania producenta.
Wszystkie dostarczane przez nas nowe komponenty i usługi są objęte 12-miesięczną gwarancją bez dodatkowych kosztów.
Testowanie elektroniki za pomocą diagnoskopu dedykowanego do mercedesa
Nasza organizacja wykorzystuje tylko najnowocześniejszy sprzęt diagnostyczny do przeprowadzania testów diagnostycznych podzespołów elektronicznych pojazdów marki Mercedes zobacz artykuł >. Nasze narzędzia pozwalają nam na naprawę pojazdów nawet z 2018 roku, jak i tych z lat 80-tych, w tym zarówno nowych Mercedesów, jak i klasyków.
Oddając swojego Mercedesa na serwis elektryczny i elektroniczny możesz liczyć na kompleksową analizę komputerową elektroniki Twojego pojazdu, a także na jej wymianę lub naprawę.
Silniki: benzyna i olej napędowy
automatyczne skrzynie biegów, w tym stosowane w modelach 140, 202, 203, 210, 211 i 220
– Systemy zapobiegające blokowaniu się kół podczas hamowania i kontroli stabilności
Przełączniki dźwigniowe do takich rzeczy, jak poduszki powietrzne, centralny zamek, immobilizery i inne (komputery)
Mercedes S211 i W211 SBC Programowanie pompy hamulcowej więcej informacji >
garaże parkingowe stabilizacja wysokości pojazdu
Obsługa sterownika Mercedes W169 i W245 EGS 722.8 dodatkowe szczegóły >
Elektryka w samochodach, sprawdzanie sond lambda i ich wymiana w razie potrzeby, abyśmy mogli sprawdzić, czy nasze samochody z rocznika 1998 i późniejsze podają prawdziwy przebieg Bez zdejmowania głowicy silnika można odkręcić uszkodzone świece żarowe.
Filtry DPF są przez nas czyszczone. Filtr cząstek stałych, znany również jako filtr DPF (skrót od Diesel Particulate Filter), to filtr służący do usuwania cząstek sadzy ze spalin w silnikach Diesla. Od 1996 roku są standardem w elektrowniach samochodowych. Czarny dym nie był już produkowany po ich wdrożeniu.
Witajcie! Dajcie znac jak Wam się spodobał dzisiejszy film oraz o jakiej tematyce chcielibyście następne materiały! Zostawiajcie łapki w górę oraz komentarze :D! UDANEJ MAJÓWKI!
Nie części a wiedza kosztuje. Brawo dla was 😉
Pokaz jak sie czysci pirotechnike pasów i kurtyn. Powodzenia kto chce tym jezdzic..
Ja bym tylko powiedział elektronicznym okiem żę woda wpływa na korozje takich układów nawet bez zasilania. Co jak co ale woda nie jest najczystsza i zawsze pewne minerały z niej zostaną. Do czyszczenia takich rzeczy polecam izopropanol.:p
Kiles sie mówi a nie kejles
Nie da się i się nie opłaca
Brawo
Ta elektryka powinna być pakowana z nowych częci nie rzeźbiona, bo jak sam autor powiedział nie wiadomo jak długo to pożyje. A tak to jest współudział z handlarzyną w wciskaniu nieświadomemu nabywcy "jedynej takiej"
Oprócz tego że jesteś dobrym mechanikiem to jeszcze elektronik, noo czapka z głowy.
Obejrzałem do końca, jesteś kurw. Mistrz 😉
Witaj wymienisz podzespoły a co audi ma ochrone kaponetow sam przypisujesz je
Takich mechaników potrzebujemy. Znających się na fachu, potrafiących naprawić rzeczy które są zbyt skomplikowane dla zwykłego zjadacza chleba. Nie tylko wymienić, bo to akurat każdy zdrowy człowiek jest w stanie zrobić przy odrobinie chęci i warunków. Gdyby każdy tak podchodził do tematu, nie istniałyby takie opcje jak „opinie google”😉
super robota widać znasz się na tym co robisz dobrze że do Poznania mam blisko będę miał gdzie wpaść jak coś 😃
Dokladnie za jakiś czas wyjdzie korozja na takiej płytce PCB i …. Pewnie klient zaraz po naprawie będzie chciał go sprzedać poki działa…. moim zdaniem dla bezpieczeństwa takie auta powinny być z góry kasowane całkowicie. Takie powinno być prawo. Ps. Jestem elektronikiem praktykiem na codzień.
Dokładnie to nie jest wymiana zawieszenia czy robienie przy silniku
Jest to czasochłonne i czasami lepiej wziasc coś co wiesz ile godzin zajmie niż takie „wodocianki” bo nie wiesz co powiedzieć klijentowi
A każdy pyta się jaka cena i ile to zajmie🤣🤣Ale życzę każdemu żeby to ogarniał
Czy udzielisz jakiejś gwarancji na taką usługę? Bo klient to raczej później nie będzie wyrozumiały tylko będzie pamiętał że dużo kasy zostawił…
Auto na handel 🙂
Brawo jesteś mistrz, i masz anielską cierpliwość 💪👍
Chociaż bym se pierdolną bym butelkę szampana 🤣🤣🤣
Woda zawsze robi krzywdę elektronice, podpowiedz widzom czym myć układy aby nie korodowały nawet po krótkim kontakcie z cieczą. Bo samo suszenie nie do końca styka.
ludzie nie wiedzą za co płacą i wydaje im się że ktoś ich zdziera. dzięki takim filmom dwa razy się zastanowią. Dobra robota, pozdrawiam
No i znowu na czasie 👀
Cierpliwie czekamy na odcinek o diagnostyce silnika za pomocą odczytów z sondy lambda
Ile kur…a? 17koła? Naprawdę?
Kupiłem utopione Porsche 928 i sprzedałem bez odpalenia. Poszło jako reklama. Umarło całkiem
Najlepiej, zezłomować utopca i kupić nowe.
Lepszy wy kulany niż topiony
I ktoś potem kupuje taki śmietnik i nie może dojść do ładu, bo raz to, raz tamto nie działa 😀
ehhh dziki zachód motoryzacyjny 😀
Dla Ciebie oczywiście szacun za wiedze i umiejetnosci! zostaje na dłużej
Krótko… Bardzo dobra robota 👍Pozdrawiam 😁
auto po powodzi , to zlom !i koniec , kropka ! ale material zajebisty !
Fajnie fajnie, ale nie sadzisz, ze po umyciu w wodzie, dobrze by bylo taka plytke wyplukac w izopropanolu, zeby na 100% pozbyc sie resztek wilgoci? (a nawet wrzucic na jakis czas do wanienki ultra).
Krótko i rzeczowo podziwiam że bierzesz się za taką pracę lecz czy jest to opłacalne żeby robić taka reanimacje?
Też mi się przewinęły auta po powodzi.. tylko do mnie już na końcowym etapie przyjeżdżają. Trafiłem przypadkiem, suba zostawiam i zostaje na dłużej
Ha błotko, znam ten rodzaj błotka. Po ubiegłorocznej powodzi w DE.sporo takich aut trafiło do polski . To nie błotko.Jak powiedział Sergiej znajomy , który pracował przy demontażu takiego: To gó…no jest . Tak, to są nieczystości a auta otrzymują na placu oznaczenie biohazard. Te auta trafiają czasem na rynek i nikt słowem nie wspomina o tym tzw. zalaniu, a cena odpowiada rynkowej. Dużo z tym jest zachodu.Trzeba też dużej wnikliwości,żeby odkryć prawdę.Przestrzegam ludzie.
Nie wyglàda źle…!!! No to tylko w Polsce.Przecieź to jest auto na zĺom!!!Ktoß juz wziàĺ za to odszkodowanie za szkodè caĺkowità,a gĺ..i polacy siè jarajà i krècà z gòwna bat .! ŹENUJÀCE !!!
Super!
Czy ta kolumna kierownicza jest dobra do key-less bo takie wersje nie miały stacyjki tylko miejsce do awaryjnego przyłożenia w przypadku rozładowania kluczyka?
Do procesorów lutowania jak i odlutowania polecam podgrzewacz do lutowania SMD, płyta jest równomiernie nagrzana i jest mniejsza szansa na wyrwanie nóżki
Ogromna wiedza i doświadczenie dobrze mieć w ulubionych ten kanał 💪Pozdro
Strach takie kupić, bo pewnie trafi na handel prędzej czy później.
Dokładnie jak ma być powódź odepnij akumulator i dużo kasy zaoszczędzisz zatkaj wydech i filtr powietrza i auto może pływać 🙂
Dochodzę do wniosku, że lepiej bawić się elektroniką w grupie PSA 😀
Utopielec zawsze będzie utopielcem nie da się go przywrócić w 100% do sprawności.