Loading…

ELEKTRYK SAMOCHODOWY

Mobilny elektryk samochodowy Warszawa - Mechanika Samochodowa, Dojazd do klienta, mechanik przyjedzie do ciebie i naprawi auto pod domem.
Kontakt

Prosty sposób na samodzielną diagnostykę auta! #101_Gadżetów



Oglądaj „101 gadżetów motoryzacyjnych” w niedziele o godz. 11:45 w TVN Turbo oraz Player.pl: https://player.pl/playerplus/programy-online/101-gadzetow-motoryzacyjnych-odcinki,24777/odcinek-6,S04E06,217403 Subskrybuj kanał TVN Turbo: https://www.youtube.com/channel/UCfsSoUSQzUimrjKhAKmshDQ?sub_confirmation=1
W podróży samochodem przydają się różnorodne akcesoria, które mogą nie tylko umilić czy ułatwić jazdę, ale niejednokrotnie uratować nas z opresji.

#tvn #tvnturbo #101gadżetów

Youtube Naprawa elektroniki samochodowej, naprawy komputerów, liczników, airbag, immobilizerów, korekta liczników, cb radio serwis. Naprawa elektryki samochodowej Warszawa mazowieckie, stan elektryki i elektroniki auta, nie ma co zaczynać większości napraw, nawet mechanicznych! Podłączenie i programowanie sterownika ECU, Jak diagnozować i naprawiać sprzęt elektroniczny w Samochodzie, mechanika pojazdów w Warszawie.

Naprawa i serwis elektryki samochodów osobowych i dostawczych marki Audi, Toyota, Mercedes, Kia lub Skoda

Naprawa – Magistrala CAN w samochodzie, naprawa elektryki samochodowej, naprawa elektroniki samochodowej, Elektryk samochodowy Warszawa.

Konserwacja i serwis samochodów osobowych i dostawczych marki Mercedes-Benz
AM-Serwis istnieje od około 21 lat, choć jej założyciele pracują w swoich dziedzinach od ponad 23 lat.
Super inteligentny MB

Dysponujemy jedną czterokolumnową windą, która może pomieścić pojazdy o masie do 3,5 tony i wysokości 4,3 metra na wjazd oraz pięć dwukolumnowych wind do obsługi samochodów osobowych.

Wspólnie z naszym zespołem zdobyliśmy wieloletnie doświadczenie w oficjalnej obsłudze MB i Bosch. W AM-Serwis pracuje dwunastu pracowników. Resztę zespołu tworzy zespół mechaników, elektryk specjalizujący się w elektronice samochodowej, dostawca niezbędnych podzespołów oraz kierowcy. Dzięki temu możemy szybko i skutecznie naprawić każdy powierzony nam pojazd, nawet flotowy. Stali Klienci mogą liczyć na nas w zakresie obsługi „od drzwi do drzwi”.

Mercedes Benz W201(190), W123, A-Class, B-Class, C-Class, E-Class, G-Class, M-Class, S-Class, V-Class, Sprinter, Vito naprawy elektryczne i elektroniczne są wykonane.

Serwisowane są tu zarówno pojazdy napędzane benzyną, jak i olejem napędowym.

Aby diagnozować i naprawiać pojazdy marki Mercedes zgodnie ze specyfikacją fabryczną, dużo zainwestowaliśmy w wyposażenie techniczne.

Elektryk Samochodowy z Dojazdem

Możemy dostarczyć oryginalny artykuł lub tańszą alternatywę wykonaną przez godnego zaufania producenta.

Wszystkie dostarczane przez nas nowe komponenty i usługi są objęte 12-miesięczną gwarancją bez dodatkowych kosztów.

Testowanie elektroniki za pomocą diagnoskopu dedykowanego do mercedesa

Nasza organizacja wykorzystuje tylko najnowocześniejszy sprzęt diagnostyczny do przeprowadzania testów diagnostycznych podzespołów elektronicznych pojazdów marki Mercedes zobacz artykuł >. Nasze narzędzia pozwalają nam na naprawę pojazdów nawet z 2018 roku, jak i tych z lat 80-tych, w tym zarówno nowych Mercedesów, jak i klasyków.

Oddając swojego Mercedesa na serwis elektryczny i elektroniczny możesz liczyć na kompleksową analizę komputerową elektroniki Twojego pojazdu, a także na jej wymianę lub naprawę.
Silniki: benzyna i olej napędowy
automatyczne skrzynie biegów, w tym stosowane w modelach 140, 202, 203, 210, 211 i 220
– Systemy zapobiegające blokowaniu się kół podczas hamowania i kontroli stabilności
Przełączniki dźwigniowe do takich rzeczy, jak poduszki powietrzne, centralny zamek, immobilizery i inne (komputery)
Mercedes S211 i W211 SBC Programowanie pompy hamulcowej więcej informacji >
garaże parkingowe stabilizacja wysokości pojazdu
Obsługa sterownika Mercedes W169 i W245 EGS 722.8 dodatkowe szczegóły >
Elektryka w samochodach, sprawdzanie sond lambda i ich wymiana w razie potrzeby, abyśmy mogli sprawdzić, czy nasze samochody z rocznika 1998 i późniejsze podają prawdziwy przebieg Bez zdejmowania głowicy silnika można odkręcić uszkodzone świece żarowe.

Filtry DPF są przez nas czyszczone. Filtr cząstek stałych, znany również jako filtr DPF (skrót od Diesel Particulate Filter), to filtr służący do usuwania cząstek sadzy ze spalin w silnikach Diesla. Od 1996 roku są standardem w elektrowniach samochodowych. Czarny dym nie był już produkowany po ich wdrożeniu.

30 thoughts on “Prosty sposób na samodzielną diagnostykę auta! #101_Gadżetów

  1. Ale czy jeżdżenie na podłączonym obd nie uszkodzi komputer w samochodzie przecież to jest złącze diagnostyczne czy może ktoś mi odpowiedzieć na to…?

  2. Mam takie cudo w toyota corolla verso 2005, 1,6 benzyna +LPG i jeśli mam obd2 podłączone to po jakimś czasie nie mogę odpalić auta. Muszę odłączyć obd2 i wtedy pali od strzała. Ktoś też ma podobnie?

  3. Mam taki do toyota avensis 2008 rok. Raz łączy się szybko i diagnostyka trwa minutę innym razem wielokrotnie się łączy tracąc kwadrans. Następnym razem wybrałbym urządzenie z kablem i ekranem za ponad 100 zł

  4. Mam pytanko. Posiadam, kupiony zestaw Wi-Fi. Dotyczy Honda Civic. W radiu nie ma wejścia wideo, dlatego musiałem dokupić specjalny przedłużacz kostkowy z jednym kablem wideo, żółty czincz, który połączą się z odbiornikiem Wi-Fi, a który otrzymuje.sygnał z nadajnika umieszczonego w tylnej klapie i podłączony jest do lampy biegu wstecznego. Przednie zasilanie, główne 12 V podczepiłem pod zapalniczkę. Tak ze ten odbiornik po włączeniu stacyjki pali się na czerwono. A ten w klapie pali się na niebiesko dioda, ale tylko wtedy jak włączę wsteczny bieg. W tej dokupionej przedłużce, tak jak już mówiłem, czincz żółty jest połączona z czincz tego odbiornika Wi-Fi.Ale przy tej przedłużce, jest taki dodatkowy kabelek czerwony, i ten powinien być podłączony to tego displeja w Hondzie, by automatycznie włączył się obraz na displeju, kiedy dostanie sygnał z nadajnika z tylu. I tu jest problem, bo przy kostce nie ma oznaczeń, tej oryginalnej od Hondy. Podobno, trzeba się wczepić w kabel koloru pink, jedni go określają fioletowym a inni różowym ciemnym. Ze ten system działa na Hondzie na tym displeju od radia. Pokazuje gość na YouTube z USA. Tylko on ma ten normalny system. Czyli ciągnięcie kabli wzdłuż auta. Ja chciałem, się przed tym uchronić chciałem zastosować ten właśnie system Wi-Fi. No i właśnie nie wiem. Do jakiego gniazda, a raczej kabla w tej kostce powinienem się podczepić. Byłbym wdzięczny, jakbym uzyskał wskazówkę, bo nie chce niszczyć oryginalnych kabli od Hondy, by każdy po kolei sprawdzać i liczyć na szczęście, że w końcu trafie na odpowiedni.

Dodaj komentarz