Loading…

ELEKTRYK SAMOCHODOWY

Mobilny elektryk samochodowy Warszawa - Mechanika Samochodowa, Dojazd do klienta, mechanik przyjedzie do ciebie i naprawi auto pod domem.
Kontakt

Naprawa konektorów CEM/GEM w Volvo C30 S40 V50 C70, Ford Focus MK2



Zaśniedziałe połączenia modułu CEM w Volvo V50, S40, C30 i GEM w Ford Focus MK2 mogą powodować problemy z komunikacją między modułami elektronicznymi. Objawiać się to może błędem poduszek powietrznych, kontroli trakcji, wycieraczek, centralnego zamka, gaśnięciem silnika, problemami z uruchomieniem samochodu (immobilizer). Towarzyszą temu różne inne komunikaty i ostrzeżenia na desce rozdzielczej. Zobacz jak poprawić łączność między modułami w twoim samochodzie i przywrócić mu sprawność.

Muzyka: Kevin MacLeod: Airport Lounge – Disco Ultralounge – na licencji Creative Commons Attribution (https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/)
Źródło: http://incompetech.com/music/royalty-free/index.html?isrc=USUAN1100806
Wykonawca: http://incompetech.com/

Więcej na http://mr-fix.pl/
Facebook: https://www.facebook.com/mrfixpl/
Instagram: https://www.instagram.com/mrfixpl/
Pinterest: https://pinterest.com/mrfixpl/
Instructables: http://www.instructables.com/member/mr-fix/

Youtube Naprawa elektroniki samochodowej, naprawy komputerów, liczników, airbag, immobilizerów, korekta liczników, cb radio serwis. Naprawa elektryki samochodowej Warszawa mazowieckie, stan elektryki i elektroniki auta, nie ma co zaczynać większości napraw, nawet mechanicznych! Podłączenie i programowanie sterownika ECU, Jak diagnozować i naprawiać sprzęt elektroniczny w Samochodzie, mechanika pojazdów w Warszawie.

Naprawa i serwis elektryki samochodów osobowych i dostawczych marki Audi, Toyota, Mercedes, Kia lub Skoda

Naprawa – Magistrala CAN w samochodzie, naprawa elektryki samochodowej, naprawa elektroniki samochodowej, Elektryk samochodowy Warszawa.

Konserwacja i serwis samochodów osobowych i dostawczych marki Mercedes-Benz
AM-Serwis istnieje od około 21 lat, choć jej założyciele pracują w swoich dziedzinach od ponad 23 lat.
Super inteligentny MB

Dysponujemy jedną czterokolumnową windą, która może pomieścić pojazdy o masie do 3,5 tony i wysokości 4,3 metra na wjazd oraz pięć dwukolumnowych wind do obsługi samochodów osobowych.

Wspólnie z naszym zespołem zdobyliśmy wieloletnie doświadczenie w oficjalnej obsłudze MB i Bosch. W AM-Serwis pracuje dwunastu pracowników. Resztę zespołu tworzy zespół mechaników, elektryk specjalizujący się w elektronice samochodowej, dostawca niezbędnych podzespołów oraz kierowcy. Dzięki temu możemy szybko i skutecznie naprawić każdy powierzony nam pojazd, nawet flotowy. Stali Klienci mogą liczyć na nas w zakresie obsługi „od drzwi do drzwi”.

Mercedes Benz W201(190), W123, A-Class, B-Class, C-Class, E-Class, G-Class, M-Class, S-Class, V-Class, Sprinter, Vito naprawy elektryczne i elektroniczne są wykonane.

Serwisowane są tu zarówno pojazdy napędzane benzyną, jak i olejem napędowym.

Aby diagnozować i naprawiać pojazdy marki Mercedes zgodnie ze specyfikacją fabryczną, dużo zainwestowaliśmy w wyposażenie techniczne.

Elektryk Samochodowy z Dojazdem

Możemy dostarczyć oryginalny artykuł lub tańszą alternatywę wykonaną przez godnego zaufania producenta.

Wszystkie dostarczane przez nas nowe komponenty i usługi są objęte 12-miesięczną gwarancją bez dodatkowych kosztów.

Testowanie elektroniki za pomocą diagnoskopu dedykowanego do mercedesa

Nasza organizacja wykorzystuje tylko najnowocześniejszy sprzęt diagnostyczny do przeprowadzania testów diagnostycznych podzespołów elektronicznych pojazdów marki Mercedes zobacz artykuł >. Nasze narzędzia pozwalają nam na naprawę pojazdów nawet z 2018 roku, jak i tych z lat 80-tych, w tym zarówno nowych Mercedesów, jak i klasyków.

Oddając swojego Mercedesa na serwis elektryczny i elektroniczny możesz liczyć na kompleksową analizę komputerową elektroniki Twojego pojazdu, a także na jej wymianę lub naprawę.
Silniki: benzyna i olej napędowy
automatyczne skrzynie biegów, w tym stosowane w modelach 140, 202, 203, 210, 211 i 220
– Systemy zapobiegające blokowaniu się kół podczas hamowania i kontroli stabilności
Przełączniki dźwigniowe do takich rzeczy, jak poduszki powietrzne, centralny zamek, immobilizery i inne (komputery)
Mercedes S211 i W211 SBC Programowanie pompy hamulcowej więcej informacji >
garaże parkingowe stabilizacja wysokości pojazdu
Obsługa sterownika Mercedes W169 i W245 EGS 722.8 dodatkowe szczegóły >
Elektryka w samochodach, sprawdzanie sond lambda i ich wymiana w razie potrzeby, abyśmy mogli sprawdzić, czy nasze samochody z rocznika 1998 i późniejsze podają prawdziwy przebieg Bez zdejmowania głowicy silnika można odkręcić uszkodzone świece żarowe.

Filtry DPF są przez nas czyszczone. Filtr cząstek stałych, znany również jako filtr DPF (skrót od Diesel Particulate Filter), to filtr służący do usuwania cząstek sadzy ze spalin w silnikach Diesla. Od 1996 roku są standardem w elektrowniach samochodowych. Czarny dym nie był już produkowany po ich wdrożeniu.

39 thoughts on “Naprawa konektorów CEM/GEM w Volvo C30 S40 V50 C70, Ford Focus MK2

  1. Witam, czy jak po podpieciu komputera wyskakuje mi blad CEM . Auto nie odpala , kierownica jest odblokowana i wyskakuje komunikat "turn key to start " . czy ta metoda moze cos pomoc? Wydaje mi sie , ze ktorys z procesorow w plycie jest uszkodzony.

  2. Ja mam problem w focusie że przestały mi działać światła mijania. Robiłem test gemu i niby funkcja działa ale światła nie świecą wcześniej wystarczyło puknąć ale od wczoraj można pukać i pukać a światła się nie włączają

  3. Edit: Problem wrócił 🙁
    Uratowałeś mnie człowieku przed nerwicą w młodym wieku i bankructwiem.
    Moja przygoda z v50 zaczeła się rok temu. Po 5 miesiącach od zakupu sypał błędami: a to hamulec, a to abs, układ wspomagania i wszystko co możliwe. Nauczony doświadczeniami z włoską myślą techniczną olewałem temat dopóki samochód jeździł nienagannie. Potem były problemy z potencjometrem (pedałem) gazu, których mam już w domu 3(!) bo żaden nie działał poprawnie, mechanicy wymienili mi też czujnik położenia wału rozrządu, świece, przepływkę bo takie błędy wawało po podłączeniu do komputera i według "wymieniaczy" miało być już wszystko ok. Czar goryczy przelał się po miesiącu kiedy podczas jazdy wycieraczki zaczeły same się włączać a po zgaszeniu silnika już go nie odpaliłem. Samochód wstawiony został do najlepszego elektronika w okolicy, czego efektem był miesięczny postój u niego na parkingu, wydane 2100 zł na diagnozę, wymianę stacyjki i odpięcie podgrzewacza oleju który to razem ze stacyjką miał powodować zwarcie. Przedwczoraj znowu zaczęło sypać błedami, ale jako że auto trochę stało nieużywane podłączyłem je pod prostownik. Ładowanie nic nie dało, znów zaczęły się błędy z napierdzielającymi wycieraczkami włącznie. Zrezygnowany, wczoraj chciałem już wystawiać ogłoszenie o sprzedaży uszkodzonego auta aż natknąłem się na Twój film. Dziś przejechane 60 km bez żadnych błędów. Oby na tym się skończyło. Piona! 😀

  4. Witaj!
    Volvo S40 II 2.0D 136KM.
    Posiada fabryczne Webasto, które szaleje i załącza się samo bez ustawień timera. W pozycji ustawień ma dwa timery wyłączone, ale opcja " Bezpośrednie uruchamianie ogrzewania parkingowego'' włącza się sama, nawet podczas jazdy pojawia się komunikat na desce /I i pokazuje, że się włączyło samoczynnie, mruganie kilka razy, wyłączy się samo, ewentualnie sam wyłączę przyciskiem w menetce.
    Chyba dość dokładnie to opisałem. Czy czyszczenie konektorow w tym przypadku pomoże?

    Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedz😊

  5. ​ @mr-fix i mnie coś dopadło; czujniki parkowania raz wydają dźwięki raz nie, błąd na desce raz jest raz nie… Mam wrażenie, że deszcze jej katalizatorem tych dziwnych zachowań.

  6. Witam mam pytanie jeden zawias jakimś cudem urwał się ponieważ żona niechcący uszkodziła go butem zawias się wyłamał w brązowej kostce od dołu modułu. Idzie go jakoś naprawić??? Niby się trzyma ale nie wiadomo jak będzie podczas jazdy. Nie wiesz może od czego jest odpowiedzialna brązowa kostka od dołu modułu którą wypiołeś jako pierwszy???

  7. Pytanie co z immobilizerem? Wiem, że w tych samochodach (C30, S40, V50) jak padnie akumulator, to może wysypać się immo. Pytanie jednak, czy chodzi o powolny spadek napięcia, czy też calkowite odpięcie akumulatora?

  8. Witam mam problem z volvo s40 2008r po przekrecenju kluczyka na pozyci 1 dziala dwa dziala a 3 nie dziala nie odpala stalo mi sie tak z minut na minute to tez czeba ten modul wyczyscic pomurzcie prosze

  9. Czesc 🖐️ mam problem w swojej V50.
    Nagle przestały działać całkowicie zegary,el.fotel kierowcy i podświetlanie kabiny ( przed tym problemem zaświecił się komunikat o poduszce).
    Wyciągnąłem wyczyściłem cem i sprawdziłem wszystkie bezpieczniki.
    Myślisz że padł cem czy bardziej gdzieś brak masy od tych elementów?

  10. Czy jest możliwość że przez to Volvo v50 2.5t nie ma siły jechać? Chodzi jakby miało 100 koni a nie 220.. Po podłączeniu pod komputer za każdym razem wyskakują inne błędy

  11. Dzień dobry
    Pytanie do Pana twórcy pięknego filmiku, Spowodował że nie musiałem lawety ściągać, wyskoczył błąd kontroli trakcji i absu i mocy nie miał po czyszczeniu podłączeniu klemy błędu nie ma i wszystko działa dziwna sprawa:) proszę powiedzieć czy błędy zniknęły dlatego że komputer został zresetowany przez brak prądu i one zaraz wrócą czy usterka została zlikwidowana i nie widzi problemu???
    Pozdrawiam

  12. super film.mam podobne objawy,czasami nie dzialają szyby czasem drzwi.Najgorzej ze czasem nie chce odpalic chociaż kreci b dobrze by za którymś razem zapalił jakby nigdy nic.Swieci się serwis poduszki pow.Czy to może być ten moduł? Jak nazywa sie ten preperat?Dzieki za info.Czarek

  13. Zgodnie z sugestią konektory sprawdzone i są okej. Alternator i aku też. Jest jeden błąd dot.modułu sterującego pracą silnika. Spontaniczne pojawianie się różnych kontrolek w czasie jazdy nie ustępuje. Pytam wirtualnie bo terminy do dobrych elektroników idą w moich okolicach w tygodnie ….jakiś koszmar. Auto sprawdzałem u Elektro-mechanika i więcej nie był w stanie pomóc. Czy na Twojego nosa można jeździć i na spokojnie umawiać wizytę, czy to może być jakąś grubsza sprawa i ryzyko w przyp. ruszenia autem w trasę ?

  14. Witaj!
    Wiem, że volvo już nie posiadasz, ale może pamiętasz czy styki cem mogą mieć wpływ na błąd poduszek powietrznych? Dodam, że błąd wyskoczył z dnia na dzien
    Pozdrawiam

  15. Dzięki, filmik pomógł. Nie działały mi kierunkowskazy, a wycieraczki działały bez przerwy. Paliły się kontrolki od wszystkiego prawie. Po wyczyszczeniu styków, sprawdziliśmy też masy na karoserii (może warto dodać taki krok do filmu?). Super w każdym razie, dzięki.

  16. Witam, żadnych błędów nie ma. Rozruch silnika tylko na 2 cylindrach (ogromna trudność) , odpiecie 2 kostek na cylindrach nie powoduje żadnej reakcji silnika. Po 2-3 min zaczyna zaczyna pracowc na 4. cylindry. Po rozgrzaniu idealnie się zachowuje. Gdy wystygnie – to samo. Wymieniłem te dwa wtryski, objawy te same, na zimnym tylko 2 pracują. Podejrzewam ECU, może też być GEM? a MOŻE COŚ JESZCZE INNEGO?

  17. Zamowilam ten preparat jutro powalcze 🙂 generanie to zapala mi sie podczas jazdy stop auto, abs, reczny, wycieraczki zaczynaja chodzic, sam wrzuca obroty.. mam nadzieje ze to to.. na poczatku gasly mi zegary w sensie obroty, gaz, wszystko z zegarow.. teraz juz gasnie :/

  18. Dobry filmik, zawiasy tej skrzyneczki są wysuwane ? czyli po odpięciu wiążek nie ma problemu z jej wyjęciem ? nic nie połamię ? oraz wIdzę, że udziela Pan fajnych porad, zapytam i ja :). Czy tempomat i czujnik deszczu też przynależą do tego modułu ? Tempomat raz się załącza, raz nie i czasem mimo, żę się włączy to nie blokuje prędkości, a czujnik deszczu przeważnie udaje, że go nie ma, gdy próbuję go włączyć, ale czasem zaskoczy i jest… ? z góy dziękuję Pordrawiam

  19. Witam. Dziś pojawił się problem z wycieraczkami w moim V50 gdy włączałem manetką wycieraczki to nie reagowały w żadnym zakresie.Spryskiwacze także ale gdy włączyłem czujnik deszczu to się ruszyły. Czy to może być wina konwektorów. Po kilkukrotnym ruszaniu manetką zadziałały. To samo dzieje się z przełączaniem na światła drogowe

  20. Witam ja mam problem właśnie z bledem kontroli trakcji ale głównym jest błąd pedału gazu wyskakuje mi ze jest za słabe napięcie i odcina i gaz nie reaguje:(

  21. A czy napięcie (mierzone przez obd i aplikacje) .. Jest prawidłowe 11.6v przed odpaleniem auta i 14.4v po uruchomieniu? Bo pewnie jeżeli jest za niskie to też mogą moduły szaleć.
    PS. Ostatnio mam problem taki ze po pracy idę do auta i nie umiem otworzyć auta z pilota. Otwieram kluczykiem, centralny dalej nie działa jakiś czas.. Jak włączę pozycje 1 kluczykiem to włącza się błąd poduszek i czerwony trójkąt.. Skasuje błąd przez obd wyłączam zapłon i po czasie już jest normalnie. Miałem tak już kilka razy i nie wiem co się dzieje.
    Wtyczki pod fotelem sprawdzone na docisk. Ostatnio sprawdzałem bezpieczniki, może coś przestało łączyć jak pokazujesz na filmiku? Co myślisz?

Dodaj komentarz