Loading…

ELEKTRYK SAMOCHODOWY

Mobilny elektryk samochodowy Warszawa - Mechanika Samochodowa, Dojazd do klienta, mechanik przyjedzie do ciebie i naprawi auto pod domem.
Kontakt

Pożar na stacji ładowania samochodów elektrycznych



Więcej ciekawych momentów z życia elektryków: http://elektrykapradnietyka.com/z-zycia-elektryka/

Youtube Naprawa elektroniki samochodowej, naprawy komputerów, liczników, airbag, immobilizerów, korekta liczników, cb radio serwis. Naprawa elektryki samochodowej Warszawa mazowieckie, stan elektryki i elektroniki auta, nie ma co zaczynać większości napraw, nawet mechanicznych! Podłączenie i programowanie sterownika ECU, Jak diagnozować i naprawiać sprzęt elektroniczny w Samochodzie, mechanika pojazdów w Warszawie.

Naprawa i serwis elektryki samochodów osobowych i dostawczych marki Audi, Toyota, Mercedes, Kia lub Skoda

Naprawa – Magistrala CAN w samochodzie, naprawa elektryki samochodowej, naprawa elektroniki samochodowej, Elektryk samochodowy Warszawa.

Konserwacja i serwis samochodów osobowych i dostawczych marki Mercedes-Benz
AM-Serwis istnieje od około 21 lat, choć jej założyciele pracują w swoich dziedzinach od ponad 23 lat.
Super inteligentny MB

Dysponujemy jedną czterokolumnową windą, która może pomieścić pojazdy o masie do 3,5 tony i wysokości 4,3 metra na wjazd oraz pięć dwukolumnowych wind do obsługi samochodów osobowych.

Wspólnie z naszym zespołem zdobyliśmy wieloletnie doświadczenie w oficjalnej obsłudze MB i Bosch. W AM-Serwis pracuje dwunastu pracowników. Resztę zespołu tworzy zespół mechaników, elektryk specjalizujący się w elektronice samochodowej, dostawca niezbędnych podzespołów oraz kierowcy. Dzięki temu możemy szybko i skutecznie naprawić każdy powierzony nam pojazd, nawet flotowy. Stali Klienci mogą liczyć na nas w zakresie obsługi „od drzwi do drzwi”.

Mercedes Benz W201(190), W123, A-Class, B-Class, C-Class, E-Class, G-Class, M-Class, S-Class, V-Class, Sprinter, Vito naprawy elektryczne i elektroniczne są wykonane.

Serwisowane są tu zarówno pojazdy napędzane benzyną, jak i olejem napędowym.

Aby diagnozować i naprawiać pojazdy marki Mercedes zgodnie ze specyfikacją fabryczną, dużo zainwestowaliśmy w wyposażenie techniczne.

Elektryk Samochodowy z Dojazdem

Możemy dostarczyć oryginalny artykuł lub tańszą alternatywę wykonaną przez godnego zaufania producenta.

Wszystkie dostarczane przez nas nowe komponenty i usługi są objęte 12-miesięczną gwarancją bez dodatkowych kosztów.

Testowanie elektroniki za pomocą diagnoskopu dedykowanego do mercedesa

Nasza organizacja wykorzystuje tylko najnowocześniejszy sprzęt diagnostyczny do przeprowadzania testów diagnostycznych podzespołów elektronicznych pojazdów marki Mercedes zobacz artykuł >. Nasze narzędzia pozwalają nam na naprawę pojazdów nawet z 2018 roku, jak i tych z lat 80-tych, w tym zarówno nowych Mercedesów, jak i klasyków.

Oddając swojego Mercedesa na serwis elektryczny i elektroniczny możesz liczyć na kompleksową analizę komputerową elektroniki Twojego pojazdu, a także na jej wymianę lub naprawę.
Silniki: benzyna i olej napędowy
automatyczne skrzynie biegów, w tym stosowane w modelach 140, 202, 203, 210, 211 i 220
– Systemy zapobiegające blokowaniu się kół podczas hamowania i kontroli stabilności
Przełączniki dźwigniowe do takich rzeczy, jak poduszki powietrzne, centralny zamek, immobilizery i inne (komputery)
Mercedes S211 i W211 SBC Programowanie pompy hamulcowej więcej informacji >
garaże parkingowe stabilizacja wysokości pojazdu
Obsługa sterownika Mercedes W169 i W245 EGS 722.8 dodatkowe szczegóły >
Elektryka w samochodach, sprawdzanie sond lambda i ich wymiana w razie potrzeby, abyśmy mogli sprawdzić, czy nasze samochody z rocznika 1998 i późniejsze podają prawdziwy przebieg Bez zdejmowania głowicy silnika można odkręcić uszkodzone świece żarowe.

Filtry DPF są przez nas czyszczone. Filtr cząstek stałych, znany również jako filtr DPF (skrót od Diesel Particulate Filter), to filtr służący do usuwania cząstek sadzy ze spalin w silnikach Diesla. Od 1996 roku są standardem w elektrowniach samochodowych. Czarny dym nie był już produkowany po ich wdrożeniu.

26 thoughts on “Pożar na stacji ładowania samochodów elektrycznych

  1. Każde stanowisko do ładowania powinno być odseparowane murkiem 1.5m i powinny być wbudowane czujniki dymu oraz dyszę z systemem gaśniczym. Myślę że powinno tak być na każdej takiej stacji.

  2. Może ktoś je naprawi…? Porażka te elektryki. Brawo Hołowczyc za prawdę o tych przereklamowanych zabytkach XXI wieku. Napewno ludzie trochę zmienia zdanie na temat tych aut rzekomo takich eko…

  3. Kup elektryka – napal nim w zimę 🙂
    Nie jestem aż tak krytyczna, jednak wypadki sprzed lat, że zbierane zużyte baterie też potrafiły w szkołach wybuchać – daje do myślenia.

  4. Ładowanie elektryka wprost na śmietnik ! Ekologia na pierwszym miejscu?! Ochrona środowiska bo spala się ekologicznie a nie jakąś benzynę czy olej napędowy! Ile samochodów z silnikiem spalinowym spłonęło na stacji benzynowej od początku istnienia motoryzacji? Elektryki coś chętnie się palą ale te pożary są eko!??!

  5. Stoisz na autostradzie w korku, jest lato. Dookola Ciebie same elektryki.
    I pomyśl sobie, że jeden z nich ma właśnie taką awarie.
    Dobrze, że mam diesla 😊

  6. Najbezpieczniejsze samochody diesle zniszczyli że się tym nie da jeździć do tego już nie są takie bezpieczne bo od dpf-u mogą się zapalić. Benzyniaki wiadomo benzyna łatwopalna do tego jazda na bombie w bagażniku w postaci lpg no i elektryki chyba jeszcze bardziej niebezpieczne i mniej przewidywalne od benzyniaków z gazem. Ludzi jest za dużo? No i ile węgla do tego trzeba spalić aby naładować takiego elektryka plus utylizacja takiej baterii.

Dodaj komentarz