Loading…

ELEKTRYK SAMOCHODOWY

Mobilny elektryk samochodowy Warszawa - Mechanika Samochodowa, Dojazd do klienta, mechanik przyjedzie do ciebie i naprawi auto pod domem.
Kontakt

Policja zatrzymała mnie za jazdę po buspasie | DZIAŁAJĄCE wideo 360 stopni – www.elektrowoz.pl



Jak skończył się spór z policjantami? TUTAJ więcej: https://elektrowoz.pl/porady/mandat-za-jazde-po-buspasie-nie-przyjmuj-stresujace-spotkanie-z-policja-wideo-360/

Samochody Elektryczne – www.elektrowoz.pl

Youtube Naprawa elektroniki samochodowej, naprawy komputerów, liczników, airbag, immobilizerów, korekta liczników, cb radio serwis. Naprawa elektryki samochodowej Warszawa mazowieckie, stan elektryki i elektroniki auta, nie ma co zaczynać większości napraw, nawet mechanicznych! Podłączenie i programowanie sterownika ECU, Jak diagnozować i naprawiać sprzęt elektroniczny w Samochodzie, mechanika pojazdów w Warszawie.

Naprawa i serwis elektryki samochodów osobowych i dostawczych marki Audi, Toyota, Mercedes, Kia lub Skoda

Naprawa – Magistrala CAN w samochodzie, naprawa elektryki samochodowej, naprawa elektroniki samochodowej, Elektryk samochodowy Warszawa.

Konserwacja i serwis samochodów osobowych i dostawczych marki Mercedes-Benz
AM-Serwis istnieje od około 21 lat, choć jej założyciele pracują w swoich dziedzinach od ponad 23 lat.
Super inteligentny MB

Dysponujemy jedną czterokolumnową windą, która może pomieścić pojazdy o masie do 3,5 tony i wysokości 4,3 metra na wjazd oraz pięć dwukolumnowych wind do obsługi samochodów osobowych.

Wspólnie z naszym zespołem zdobyliśmy wieloletnie doświadczenie w oficjalnej obsłudze MB i Bosch. W AM-Serwis pracuje dwunastu pracowników. Resztę zespołu tworzy zespół mechaników, elektryk specjalizujący się w elektronice samochodowej, dostawca niezbędnych podzespołów oraz kierowcy. Dzięki temu możemy szybko i skutecznie naprawić każdy powierzony nam pojazd, nawet flotowy. Stali Klienci mogą liczyć na nas w zakresie obsługi „od drzwi do drzwi”.

Mercedes Benz W201(190), W123, A-Class, B-Class, C-Class, E-Class, G-Class, M-Class, S-Class, V-Class, Sprinter, Vito naprawy elektryczne i elektroniczne są wykonane.

Serwisowane są tu zarówno pojazdy napędzane benzyną, jak i olejem napędowym.

Aby diagnozować i naprawiać pojazdy marki Mercedes zgodnie ze specyfikacją fabryczną, dużo zainwestowaliśmy w wyposażenie techniczne.

Elektryk Samochodowy z Dojazdem

Możemy dostarczyć oryginalny artykuł lub tańszą alternatywę wykonaną przez godnego zaufania producenta.

Wszystkie dostarczane przez nas nowe komponenty i usługi są objęte 12-miesięczną gwarancją bez dodatkowych kosztów.

Testowanie elektroniki za pomocą diagnoskopu dedykowanego do mercedesa

Nasza organizacja wykorzystuje tylko najnowocześniejszy sprzęt diagnostyczny do przeprowadzania testów diagnostycznych podzespołów elektronicznych pojazdów marki Mercedes zobacz artykuł >. Nasze narzędzia pozwalają nam na naprawę pojazdów nawet z 2018 roku, jak i tych z lat 80-tych, w tym zarówno nowych Mercedesów, jak i klasyków.

Oddając swojego Mercedesa na serwis elektryczny i elektroniczny możesz liczyć na kompleksową analizę komputerową elektroniki Twojego pojazdu, a także na jej wymianę lub naprawę.
Silniki: benzyna i olej napędowy
automatyczne skrzynie biegów, w tym stosowane w modelach 140, 202, 203, 210, 211 i 220
– Systemy zapobiegające blokowaniu się kół podczas hamowania i kontroli stabilności
Przełączniki dźwigniowe do takich rzeczy, jak poduszki powietrzne, centralny zamek, immobilizery i inne (komputery)
Mercedes S211 i W211 SBC Programowanie pompy hamulcowej więcej informacji >
garaże parkingowe stabilizacja wysokości pojazdu
Obsługa sterownika Mercedes W169 i W245 EGS 722.8 dodatkowe szczegóły >
Elektryka w samochodach, sprawdzanie sond lambda i ich wymiana w razie potrzeby, abyśmy mogli sprawdzić, czy nasze samochody z rocznika 1998 i późniejsze podają prawdziwy przebieg Bez zdejmowania głowicy silnika można odkręcić uszkodzone świece żarowe.

Filtry DPF są przez nas czyszczone. Filtr cząstek stałych, znany również jako filtr DPF (skrót od Diesel Particulate Filter), to filtr służący do usuwania cząstek sadzy ze spalin w silnikach Diesla. Od 1996 roku są standardem w elektrowniach samochodowych. Czarny dym nie był już produkowany po ich wdrożeniu.

42 thoughts on “Policja zatrzymała mnie za jazdę po buspasie | DZIAŁAJĄCE wideo 360 stopni – www.elektrowoz.pl

  1. A jaki kłamczuszek z tego policjanta 🙂 Ostatnio jechał facet takim samym samochodem i walczył w sądzie i przegrał 🙂 Ładnie tak obywatela ściemniać aby ukryć swoją niekompetencję i brak wiedzy. Trzeba się dokształcać na bieżąco panowie , szkółka policyjna ukończona kilka lat wcześniej nie gwarantuje wszechwiedzy na każdy temat 🙂 a przepisy się zmieniają

  2. Mam pytanie z innej beczki. Czy to jest oryginalna jakość nagrania z tej kamerki czy kompresja wynikająca z renderu? Jestem zainteresowany zakupem kamery 360 ale zastanawia mnie ta jakość

  3. Jak radykalnie zmniejszyć zużycie paliwa przy minimalnych zmianach obecnego spalinowego taboru, który już jeździ po drogach? Jest na to prosty sposób. Wyposażyć te pojazdy w same silniki elektryczne w kołach i zainstalować w drogach przynajmniej najwyższych kategorii sieć trakcyjną, tak żeby indukcyjnie auto mogło jechać na takiej drodze będąc zasilane prądem. Przynajmniej na tych drogach obecne pojazdy będą mogły poruszać się bezemisyjnie. Jest to gigantyczna oszczędność, bez wymiany obecnego traboru na auta w pełni elekteryczne, oszczędności w zużyciu paliwa będą gigantyczne, wystarczy sam silnik elektryczny, żeby żeglować po drogach szybkiego ruchu a po zjeździe z takiej drogi no trudno trzeba będzie włączyć silnik spalinowy ale jest to stosunkowo tani pomysł na istotną redukcję emisji CO2 a nie jej całkowite wyeliminowanie.

    Następny pomysł jak wyeliminować bezsensowne spalanie na jałowym biegu w korkach? Zbiornik na sprężone powietrze. Silnik spalinowy włączałby się tylko na napełnienie tego zbiornika ze sprężonym powietrzem i nie musiałby chodzić cały czas w korku. Samo podjeżdżanie w korkach odbywało by się poprzez wtłaczanie do silnika tego sprężonego powietrza bez używania zapłonu.

    Ale przyjdzie urzędas i powie, że to nie ma prawa działać bo jak spadają wpływy dystrybutorom paliw to jebać ekologię.

  4. Aby Trzaskowski mógł grabić kierowców w Warszawie nie weszła ot i cała tajemnica szaleńców tęczowych TRZA SPONSOROWAĆ Z CZEGOŚ PRZECIEŻ

  5. Nie umiem zrozumieć czemu ludzie dyskutują z idiotami. Wiem, że mam rację, stoją za mną przepisy, nakazuje sporządzić wniosek do sądu. Równocześnie składam zażalenie na pracę funkcjonariusza, żądam zadośćuczynienia dla strat tj. kosztów, stresu, czasu. Następnym razem jak spotykam tego policjanta jest jak plaster miodu.

  6. Hahaha w stolicy nie można jeździć elektrycznym samochodem po buss pasie. Śmieszne są tam tylko 2 samochody elektryczne i biedny policjant walczy z nimi.

  7. I bardzo dobrze. Niech wlepia mandaty. Co to za pomysł żeby elektryk jeździł po buspasie. A co to ustawodawca ma naganiac klientów i tak zachęcać do kupna? Przecież ideą buspasa jest żeby zachęcać do komunikacji miejskiej a zmniejszać ilość wszystkich samochodów również elektryków. Nie po ktoś jeździ autobusem żeby elektryk blokował ten pas.

Dodaj komentarz