Loading…

ELEKTRYK SAMOCHODOWY

Mobilny elektryk samochodowy Warszawa - Mechanika Samochodowa, Dojazd do klienta, mechanik przyjedzie do ciebie i naprawi auto pod domem.
Kontakt

#1 Naprawa licznika Audi TT MK1 8N – wymiana MCU, LCD



Naprawa licznika Audi TT 8N MK1 – wymiana MCU, LCD

Godzinny materiał, niezbyt ciekawy.
Wrzucam dla własnej przyjemności.
Jeżeli jednak dla kogoś okaże się pomocny, proszę o polubienie, subskrypcję, komentarz. Chętnie wrzucę więcej podobnych materiałów.

04:25 test MCU
14:35 demontaż wyświetlacza
17:58 plecionki
20:18 montaż nowego wyświetlacza
22:25 topniki
27:59 wymiana MCU
45:52 pęknięcie spoiwa
54:50 silniki
56:11 montaż wskazówek

Zapraszam również na mój drugi, firmowy kanał- totaltronics.com:
https://www.youtube.com/channel/UCwq_vhnkcF06MKZiHwbZnzA

https://facebook.com/totaltronics/

https://www.instagram.com/totaltronics/

Youtube Naprawa elektroniki samochodowej, naprawy komputerów, liczników, airbag, immobilizerów, korekta liczników, cb radio serwis. Naprawa elektryki samochodowej Warszawa mazowieckie, stan elektryki i elektroniki auta, nie ma co zaczynać większości napraw, nawet mechanicznych! Podłączenie i programowanie sterownika ECU, Jak diagnozować i naprawiać sprzęt elektroniczny w Samochodzie, mechanika pojazdów w Warszawie.

Naprawa i serwis elektryki samochodów osobowych i dostawczych marki Audi, Toyota, Mercedes, Kia lub Skoda

Naprawa – Magistrala CAN w samochodzie, naprawa elektryki samochodowej, naprawa elektroniki samochodowej, Elektryk samochodowy Warszawa.

Konserwacja i serwis samochodów osobowych i dostawczych marki Mercedes-Benz
AM-Serwis istnieje od około 21 lat, choć jej założyciele pracują w swoich dziedzinach od ponad 23 lat.
Super inteligentny MB

Dysponujemy jedną czterokolumnową windą, która może pomieścić pojazdy o masie do 3,5 tony i wysokości 4,3 metra na wjazd oraz pięć dwukolumnowych wind do obsługi samochodów osobowych.

Wspólnie z naszym zespołem zdobyliśmy wieloletnie doświadczenie w oficjalnej obsłudze MB i Bosch. W AM-Serwis pracuje dwunastu pracowników. Resztę zespołu tworzy zespół mechaników, elektryk specjalizujący się w elektronice samochodowej, dostawca niezbędnych podzespołów oraz kierowcy. Dzięki temu możemy szybko i skutecznie naprawić każdy powierzony nam pojazd, nawet flotowy. Stali Klienci mogą liczyć na nas w zakresie obsługi „od drzwi do drzwi”.

Mercedes Benz W201(190), W123, A-Class, B-Class, C-Class, E-Class, G-Class, M-Class, S-Class, V-Class, Sprinter, Vito naprawy elektryczne i elektroniczne są wykonane.

Serwisowane są tu zarówno pojazdy napędzane benzyną, jak i olejem napędowym.

Aby diagnozować i naprawiać pojazdy marki Mercedes zgodnie ze specyfikacją fabryczną, dużo zainwestowaliśmy w wyposażenie techniczne.

Elektryk Samochodowy z Dojazdem

Możemy dostarczyć oryginalny artykuł lub tańszą alternatywę wykonaną przez godnego zaufania producenta.

Wszystkie dostarczane przez nas nowe komponenty i usługi są objęte 12-miesięczną gwarancją bez dodatkowych kosztów.

Testowanie elektroniki za pomocą diagnoskopu dedykowanego do mercedesa

Nasza organizacja wykorzystuje tylko najnowocześniejszy sprzęt diagnostyczny do przeprowadzania testów diagnostycznych podzespołów elektronicznych pojazdów marki Mercedes zobacz artykuł >. Nasze narzędzia pozwalają nam na naprawę pojazdów nawet z 2018 roku, jak i tych z lat 80-tych, w tym zarówno nowych Mercedesów, jak i klasyków.

Oddając swojego Mercedesa na serwis elektryczny i elektroniczny możesz liczyć na kompleksową analizę komputerową elektroniki Twojego pojazdu, a także na jej wymianę lub naprawę.
Silniki: benzyna i olej napędowy
automatyczne skrzynie biegów, w tym stosowane w modelach 140, 202, 203, 210, 211 i 220
– Systemy zapobiegające blokowaniu się kół podczas hamowania i kontroli stabilności
Przełączniki dźwigniowe do takich rzeczy, jak poduszki powietrzne, centralny zamek, immobilizery i inne (komputery)
Mercedes S211 i W211 SBC Programowanie pompy hamulcowej więcej informacji >
garaże parkingowe stabilizacja wysokości pojazdu
Obsługa sterownika Mercedes W169 i W245 EGS 722.8 dodatkowe szczegóły >
Elektryka w samochodach, sprawdzanie sond lambda i ich wymiana w razie potrzeby, abyśmy mogli sprawdzić, czy nasze samochody z rocznika 1998 i późniejsze podają prawdziwy przebieg Bez zdejmowania głowicy silnika można odkręcić uszkodzone świece żarowe.

Filtry DPF są przez nas czyszczone. Filtr cząstek stałych, znany również jako filtr DPF (skrót od Diesel Particulate Filter), to filtr służący do usuwania cząstek sadzy ze spalin w silnikach Diesla. Od 1996 roku są standardem w elektrowniach samochodowych. Czarny dym nie był już produkowany po ich wdrożeniu.

41 thoughts on “#1 Naprawa licznika Audi TT MK1 8N – wymiana MCU, LCD

  1. Mega szacun za Twoją pracę oraz wiedzę na temat elektroniki. Profesjonalizm od poczatku do samego końca.Takich fachowców nam trzeba Poproszę o namiar do Ciebie, gdyz zajmuję się naprawą aut w Uk i niekiedy pomoc takiego fachowca byłaby nieoceniona. Dzieki raz jeszcze i pozdrawiam

  2. Jestem w trakcie oglądania. Mam Leona 1m i problem z licznikiem typu takiego ze po zgaszeniu zamknięciu auta po kilku sekundach licznik zaczyna się oświecać migać mrygac… wina procka czy połączeń?

  3. Coś się tak czepił Elektrody, to nie jest to forum co było na początku, po 2010 r zeszło na psy a prawdziwi serwisanci wymarli, pochowali się, zeszli do elektronicznego podziemia i to się nie wróci.
    pozdrawiam SławeK

  4. Bardzo fajny material, dzieki bardzo 🙂 Bede sie staral wymienic lcd sam dzieki panu, teraz mam pytanie czy wskazowki da sie manualnie ustawic, bez kalibracji za pomoca oprogramowania ? Od razu tez skorzystam z okazji i zapytam o wskazowki, migaja mi wskazowki od paliwa i temperatury, albo raczej po odpaleniu auta gasna po kilku minutach calkowicie, wie pan co moze byc przyczyna ? Czy to diody czy processor czy jeszcze cos innego ?

  5. Całe oglądałem 🙂 naprawiając licznik. Dwa razy niestety nie działa po wymianie wyświetlacza. Coś kiepsko idzie mi lutowanie tej taśmy i czerwony ekranik cały jest. Dzięki za filmik na razie dużo pomaga.

  6. Witam, dotrwałem do końca filmu, jestem pełen podziwu wiedzy i umiejętności, ale nie byłbym sobą, gdybym nie zwrócił uwagi na jeden mały szczegół – wskazówka od prędkościomierza nie jest wycentrowana idealnie 😀

  7. Super. Naprawdę rzadko chwalę ale dla Ciebie pochwała leci wielka. Nawet nie wiesz jak wiele można się nauczyć praktycznej wiedzy z Twoich filmów. Proszę o więcej nawet jeśli będą 2 godzinne 🙂

  8. Witam, czy każdy wyświetlacz wyświetla informacje dotyczące skrzyni biegow (w sensie: P R N D). Czy jest jakiś inny wyświetlacz który jest konkretnie do automatycznej skrzyni biegów i do manualnej, ponieważ będzie mnie czekała wymiana wyświetlacza fis w Audi TT ze skrzynią DSG.

  9. Cześć. Naprawisz licznik audi tt 8n (8n1919880e)?
    Boje się dawać do naprawy „januszom”. Po tym co zobaczyłem w filmiku to wyglada bardzo profesjonalnie. Odezwij się gdziekolwiek ale również na jackuzii@interia.pl
    Dogadamy szczegóły. Pozdrawiam i subuje 👍

  10. 55:40 – TT 8N u nas wcale nie jest tak mało popularne, a grupy z nimi związane są cały czas zalewane informacjami o tym, że komuś padł licznik. U nas niestety mało kto się tym zajmuje, rzetelnie oczywiście. Bo partaczy nie brakuje. Sam osobiście znam jedną osobę do której każdy uderza w ciemno, ale chyba głównie dlatego, że nikt inny się tym nie zajmuje. Porównując go do Ciebie to to jest poziom przedszkola.. Także jest nam niezmiernie miło, że ktoś tworzy takie wartościowe filmy bo może dzięki temu ktoś się pokusi żeby samemu dokonać naprawy. Ja się ograniczyłem do wymiany FISa i diód bo nie miałem za bardzo chęci i pieniędzy na zgłębienie tematu z programatorami i procesorami.

  11. Ja się dowiedziałem na własnej głupocie ze taki fluks po lutowaniu może robić zwory:/ od tego momentu zawsze czyszczę luty. Pozatym fluks jest kwaśny i po pewnym czasie wszystko rdzewieje.

  12. A czemu tak nie lubisz jak cyna jest na grocie? To ułatwia grzanie i z elementem posmarowanym pastą daje dobre luty. Fakt że taka cyna po minucie to wyglada jak żużel i masz tyle cyny ile ci się nabrało.
    Hehe 20 min filmu i sam tak robi bo drugą rękę ma zajęta.
    Moze tam w serwisach nie mają stołu i mają jedną rękę zajętą? Albo na fajsie siedzą a drugą robią?
    PS ja wyciąg zrobiłem z wentylatora od komputera ( w zasadzie od szafy elektrycznej bo miał zasilanie 230) plus kawałek ramki- rury dla stabilności i na wlocie filtr filcowy przeciw pyłowy bo akurat był w ładnej ramce od szafy sterowniczej.

  13. Witaj, ogladalem twoje dwa filmiki i jestem zadowolony. Masz duza wiedze i sprzet. Ja sam pracuje z plytami laptopow, smartphonow itp. Uzywam takze amscop mikroskopu, JBC nano lutownicy i hot air quick bo to klasa sama w sobie i komfort pracy. Podobal mi sie twoj filmik godzinny, nie byl ani nudny a wrecz ciekawy. Mam chec uczyc sie w kierunku napraw licznikow itp elektroniki samochodowej. Dzieki twoim filmikom moge nabrac fajnej wiedzy. Dziekuje Serdecznie i czekam na kazdy nowy filmik.

  14. Ciekawy filmik wyszedł. Ja mam mały problem bo mi się zaroweczka w volvo v50 przepaliła od obrotomierza reszta działa otworzyć i wydobyć go nie umiem. Próbowałem i zostawiłem to żeby nie robić problemów samemu sobie. Pozdrawiam serdecznie.

Dodaj komentarz