Loading…

ELEKTRYK SAMOCHODOWY

Mobilny elektryk samochodowy Warszawa - Mechanika Samochodowa, Dojazd do klienta, mechanik przyjedzie do ciebie i naprawi auto pod domem.
Kontakt

Odc. 14 – Czy przyczyną pożaru w garażu podziemnym przy Górczewskiej w Warszawie był elektryk?



W dzisiejszym odcinku odpowiemy sobie na pytanie czy przyczyną pożaru w garażu przy Górczewskiej w Warszawie był samochód elektryczny. Taka informacja pojawiała się w wielu serwisach i portalach informacyjnych. Czy słusznie? Zapraszam do obejrzenia odcinka.

Gorące podziękowania przy ustalaniu marki samochodu dla rzeczoznawcy samochodowego Jacka Balkana, którego kanał MotoDziennik serdecznie polecam!

Youtube Naprawa elektroniki samochodowej, naprawy komputerów, liczników, airbag, immobilizerów, korekta liczników, cb radio serwis. Naprawa elektryki samochodowej Warszawa mazowieckie, stan elektryki i elektroniki auta, nie ma co zaczynać większości napraw, nawet mechanicznych! Podłączenie i programowanie sterownika ECU, Jak diagnozować i naprawiać sprzęt elektroniczny w Samochodzie, mechanika pojazdów w Warszawie.

Naprawa i serwis elektryki samochodów osobowych i dostawczych marki Audi, Toyota, Mercedes, Kia lub Skoda

Naprawa – Magistrala CAN w samochodzie, naprawa elektryki samochodowej, naprawa elektroniki samochodowej, Elektryk samochodowy Warszawa.

Konserwacja i serwis samochodów osobowych i dostawczych marki Mercedes-Benz
AM-Serwis istnieje od około 21 lat, choć jej założyciele pracują w swoich dziedzinach od ponad 23 lat.
Super inteligentny MB

Dysponujemy jedną czterokolumnową windą, która może pomieścić pojazdy o masie do 3,5 tony i wysokości 4,3 metra na wjazd oraz pięć dwukolumnowych wind do obsługi samochodów osobowych.

Wspólnie z naszym zespołem zdobyliśmy wieloletnie doświadczenie w oficjalnej obsłudze MB i Bosch. W AM-Serwis pracuje dwunastu pracowników. Resztę zespołu tworzy zespół mechaników, elektryk specjalizujący się w elektronice samochodowej, dostawca niezbędnych podzespołów oraz kierowcy. Dzięki temu możemy szybko i skutecznie naprawić każdy powierzony nam pojazd, nawet flotowy. Stali Klienci mogą liczyć na nas w zakresie obsługi „od drzwi do drzwi”.

Mercedes Benz W201(190), W123, A-Class, B-Class, C-Class, E-Class, G-Class, M-Class, S-Class, V-Class, Sprinter, Vito naprawy elektryczne i elektroniczne są wykonane.

Serwisowane są tu zarówno pojazdy napędzane benzyną, jak i olejem napędowym.

Aby diagnozować i naprawiać pojazdy marki Mercedes zgodnie ze specyfikacją fabryczną, dużo zainwestowaliśmy w wyposażenie techniczne.

Elektryk Samochodowy z Dojazdem

Możemy dostarczyć oryginalny artykuł lub tańszą alternatywę wykonaną przez godnego zaufania producenta.

Wszystkie dostarczane przez nas nowe komponenty i usługi są objęte 12-miesięczną gwarancją bez dodatkowych kosztów.

Testowanie elektroniki za pomocą diagnoskopu dedykowanego do mercedesa

Nasza organizacja wykorzystuje tylko najnowocześniejszy sprzęt diagnostyczny do przeprowadzania testów diagnostycznych podzespołów elektronicznych pojazdów marki Mercedes zobacz artykuł >. Nasze narzędzia pozwalają nam na naprawę pojazdów nawet z 2018 roku, jak i tych z lat 80-tych, w tym zarówno nowych Mercedesów, jak i klasyków.

Oddając swojego Mercedesa na serwis elektryczny i elektroniczny możesz liczyć na kompleksową analizę komputerową elektroniki Twojego pojazdu, a także na jej wymianę lub naprawę.
Silniki: benzyna i olej napędowy
automatyczne skrzynie biegów, w tym stosowane w modelach 140, 202, 203, 210, 211 i 220
– Systemy zapobiegające blokowaniu się kół podczas hamowania i kontroli stabilności
Przełączniki dźwigniowe do takich rzeczy, jak poduszki powietrzne, centralny zamek, immobilizery i inne (komputery)
Mercedes S211 i W211 SBC Programowanie pompy hamulcowej więcej informacji >
garaże parkingowe stabilizacja wysokości pojazdu
Obsługa sterownika Mercedes W169 i W245 EGS 722.8 dodatkowe szczegóły >
Elektryka w samochodach, sprawdzanie sond lambda i ich wymiana w razie potrzeby, abyśmy mogli sprawdzić, czy nasze samochody z rocznika 1998 i późniejsze podają prawdziwy przebieg Bez zdejmowania głowicy silnika można odkręcić uszkodzone świece żarowe.

Filtry DPF są przez nas czyszczone. Filtr cząstek stałych, znany również jako filtr DPF (skrót od Diesel Particulate Filter), to filtr służący do usuwania cząstek sadzy ze spalin w silnikach Diesla. Od 1996 roku są standardem w elektrowniach samochodowych. Czarny dym nie był już produkowany po ich wdrożeniu.

23 thoughts on “Odc. 14 – Czy przyczyną pożaru w garażu podziemnym przy Górczewskiej w Warszawie był elektryk?

  1. Gratuluję świetnej analizy i rozłożenia tematu na czynniki pierwsze. Tak do sprawy powinno podejść każda redakcja, która bez żadnej analizy od razu obwiniła pojazd elektryczny jako przyczynę pożaru.

  2. Potem zmieniły się zeznania i że to była hulajnoga w schowku, a druga sprawa że wybuchy były ze wzgledu na auta LPG i ich butle i dobrze że nie było ich wiecej bo by całe osiedle zmiotło…
    Więc myśle że ciekawym materiałem by była prezentacja zbiorników LPG i ich zasada działania i co sie z nimi dzieje podczas wysokich temperatur. Bo dużo ludzi niesie fałszywe plotki o tym jakie one są niebezpieczne i najlepiej zestawić taki zbiornik LPG z benzynowym/diesla. 🙂

  3. Jakiś czas temu mieszkałem pod tym adresem, a że miejsce w garażu miałem odległe od klatki, to czasem przemierzałem tę część strawioną przez pożar. Kiedy pierwszy raz przeczytałem o tym zdarzeniu i pogłoskach nt. przyczyn, przypomniałem sobie, że widziałem raz czy dwa ładujące się hulajnogi Lime w liczbie około 5, jedna koło drugiej. Jak myślisz, są jakieś przesłanki wykluczające winę takich hulajnóg, albo, przeciwnie, przemawiające za nią? Pożar wybuchł chyba w okolicy standardowej pory rozwożenia hulajnóg przez "juicerów", a same pojazdy bywają w różnym stanie, co pewnie zwiększa ryzyko niepożądanych efektów przy ładowaniu.

  4. Po co ta czcza gadanina. Ekspert oceniający przyczynę i przebieg pożaru miał tę wiedzę pierwszego dnia śledztwa. Po przesłuchaniu poszkodowanych i obejrzeniu dowodów rejestracyjnych wiadomo jest czy stał tam fullelektryk, hybryda twarda czy miękka. Aut z LPG nie wolno parkować w garażach podziemnych gdzie są studzienki albo kanały zęzowe. Największa skłonność do awarii baterii litowych ich przegrzania i pożaru występuje w czasie ładowania. Dlatego w garażach podziemnych powinno być zabronione ładowanie wszelkiej maści elektryków. Nie wolno także przechowywać przedmiotów z materiałów palnych nie będących integralną częścią samochodu. Na zdjęciach widać jakieś przepierzenia z desek, można domniemywać że znajdowały się tam również komórki lokatorskie. A to już kryminał dla projektanta lub wykonawcy.

  5. Więc nie elektryk – czyli nie da się wydębić odszkodowania od producenta :/ no jaka szkoda. To chociaż może właściciel jaguara jest jakimś potentatem, nie wiem, naftowym?

  6. 5:14 to się pan nie dobrze orientujesz. W dzisiejszych czasach, to nawet elektryki nie zawsze są całkiem tylko elektryczne. Np. BMW i3 REx jak najbardziej ma wlew paliwa, bo do przedłużenia zasięgu stosuje… agregat prądotwórczy. Czyli taki elektryczny, ale nie do końca.

    BMW i3 ma akurat wlew paliwa z przodu.

    A przyczyną była elektryczna… hulajnoga 😉

  7. Teraz tylko pytanie czy to był w ogóle samochód? Dla mnie ten jaguar który jest najbardziej spalony nie mógł być przyczyną pożaru. Pożar mógł się przenieść od samochodu tylko pytanie jest czy było coś pod samochodem, czy miał wadliwą elektrykę.

  8. no fajowy odcinek, super analiza, ciekawe czy pokryje się z ekspertyzą. No i temat parkowania i ładowania samochodów elektrycznych czy hybryd plug-in w garażach podziemnych też jest interesujący bo myślę że to będzie teraz nagminne. Tak jak wjazd samochodów z LPG do garaży gdzie deweloperzy aby uniknąć kosztów nie projektują instalacji detekcji gazu i stawiają znak "zakaz wjazdu samochodów z LPG" i myśli że sprawa załatwiona tylko statystycznie biorąc pewnie z 15% samochodów tam parkujących ma instalację gazową – taka polska natura.

  9. Wydaje mi się, że "parkowanie" samochodów elektrycznych nie jest problemem. Problematyczne jest to, że parkowanie elektryka równa się jego lądowaniu, a to może być niebezpieczne.
    Na halach magazyniwych, gdzie operują wózki widłowe elektryczne ich stację lądowania muszą mieć czujniki metanu, wentylatory chemoodporne, okapy że stali nierdzewnej… Może jakaś dod. wentylacja w garażu, wlaczana w trakcie ładowania samochodów elek. by wystarczyła?

  10. Po raz kolejny widać, jak koszmarna jest paranoja na punkcie samochodów elektrycznych, i ile pracy trzeba włożyć w odkręcenie tych bzdur produkowanych (lub częściej: bezmyślnie odtwarzanych) przez "znaffcuf" motoryzacji z koziej d….

Dodaj komentarz