Loading…

ELEKTRYK SAMOCHODOWY

Mobilny elektryk samochodowy Warszawa - Mechanika Samochodowa, Dojazd do klienta, mechanik przyjedzie do ciebie i naprawi auto pod domem.
Kontakt

Naprawa sterownika brak iskry BMW M54 B30

Mobilny Mechanik i Elektryk Warszawa i okolice – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk
+48 512 149 689



Brak sterownia cewki błąd wypadanie zapłonu na cylindrze 6 , wymiana cewki na drugą oraz naprawa sterownika przyniosła 100% skuteczności , oryginalna końcówka nie ma zabezpieczenia przed napieciem wtórym na sterownik. Producent Siemens Continental , montował układy bez diody zabezpieczającej Driver , ten który zamontowałem już nie uszkodzi kanału , z praktyki powiem że były przypadki kiedy przewód sterujący dotykał Masy i uszkadzał Cewki a Driver nadal działał.
Materiał nie jest instruktarzem ,
naprawy od początku usterki , jest pokazane jak przebiega naprawa sterownika, naprawa samodzielna innych sterowników z podobnym problemem może być inna ze względu inaczej wysterowania bramki , w tym przypadku Driver zamienny pasuje , innych sterownikach może być problem dlatego naprawę powinien zrobić doświadczony elektronik który ma praktykę przy naprawach sterowników silnika , zakup na znanym polskim portalu aukcyjnym elementów nie wiąże się ze 100% naprawą ponieważ 95% układów sprzedawanych nie działa ponieważ są to chińskie
Kopie o oznaczeniach oryginalnych .

Sprzęt który był widziany na filmie : Fluke , Weller ,Jbc , Quick
Chemia : Alpha , Wurth ,
Cyna : Alpha

Youtube Naprawa elektroniki samochodowej, naprawy komputerów, liczników, airbag, immobilizerów, korekta liczników, cb radio serwis. Naprawa elektryki samochodowej Warszawa mazowieckie, stan elektryki i elektroniki auta, nie ma co zaczynać większości napraw, nawet mechanicznych! Podłączenie i programowanie sterownika ECU, Jak diagnozować i naprawiać sprzęt elektroniczny w Samochodzie, mechanika pojazdów w Warszawie.

Naprawa i serwis elektryki samochodów osobowych i dostawczych marki Audi, Toyota, Mercedes, Kia lub Skoda

Naprawa – Magistrala CAN w samochodzie, naprawa elektryki samochodowej, naprawa elektroniki samochodowej, Elektryk samochodowy Warszawa.

Konserwacja i serwis samochodów osobowych i dostawczych marki Mercedes-Benz
AM-Serwis istnieje od około 21 lat, choć jej założyciele pracują w swoich dziedzinach od ponad 23 lat.
Super inteligentny MB

Dysponujemy jedną czterokolumnową windą, która może pomieścić pojazdy o masie do 3,5 tony i wysokości 4,3 metra na wjazd oraz pięć dwukolumnowych wind do obsługi samochodów osobowych.

Wspólnie z naszym zespołem zdobyliśmy wieloletnie doświadczenie w oficjalnej obsłudze MB i Bosch. W AM-Serwis pracuje dwunastu pracowników. Resztę zespołu tworzy zespół mechaników, elektryk specjalizujący się w elektronice samochodowej, dostawca niezbędnych podzespołów oraz kierowcy. Dzięki temu możemy szybko i skutecznie naprawić każdy powierzony nam pojazd, nawet flotowy. Stali Klienci mogą liczyć na nas w zakresie obsługi „od drzwi do drzwi”.

Mercedes Benz W201(190), W123, A-Class, B-Class, C-Class, E-Class, G-Class, M-Class, S-Class, V-Class, Sprinter, Vito naprawy elektryczne i elektroniczne są wykonane.

Serwisowane są tu zarówno pojazdy napędzane benzyną, jak i olejem napędowym.

Aby diagnozować i naprawiać pojazdy marki Mercedes zgodnie ze specyfikacją fabryczną, dużo zainwestowaliśmy w wyposażenie techniczne.

Elektryk Samochodowy z Dojazdem

Możemy dostarczyć oryginalny artykuł lub tańszą alternatywę wykonaną przez godnego zaufania producenta.

Wszystkie dostarczane przez nas nowe komponenty i usługi są objęte 12-miesięczną gwarancją bez dodatkowych kosztów.

Testowanie elektroniki za pomocą diagnoskopu dedykowanego do mercedesa

Nasza organizacja wykorzystuje tylko najnowocześniejszy sprzęt diagnostyczny do przeprowadzania testów diagnostycznych podzespołów elektronicznych pojazdów marki Mercedes zobacz artykuł >. Nasze narzędzia pozwalają nam na naprawę pojazdów nawet z 2018 roku, jak i tych z lat 80-tych, w tym zarówno nowych Mercedesów, jak i klasyków.

Oddając swojego Mercedesa na serwis elektryczny i elektroniczny możesz liczyć na kompleksową analizę komputerową elektroniki Twojego pojazdu, a także na jej wymianę lub naprawę.
Silniki: benzyna i olej napędowy
automatyczne skrzynie biegów, w tym stosowane w modelach 140, 202, 203, 210, 211 i 220
– Systemy zapobiegające blokowaniu się kół podczas hamowania i kontroli stabilności
Przełączniki dźwigniowe do takich rzeczy, jak poduszki powietrzne, centralny zamek, immobilizery i inne (komputery)
Mercedes S211 i W211 SBC Programowanie pompy hamulcowej więcej informacji >
garaże parkingowe stabilizacja wysokości pojazdu
Obsługa sterownika Mercedes W169 i W245 EGS 722.8 dodatkowe szczegóły >
Elektryka w samochodach, sprawdzanie sond lambda i ich wymiana w razie potrzeby, abyśmy mogli sprawdzić, czy nasze samochody z rocznika 1998 i późniejsze podają prawdziwy przebieg Bez zdejmowania głowicy silnika można odkręcić uszkodzone świece żarowe.

Filtry DPF są przez nas czyszczone. Filtr cząstek stałych, znany również jako filtr DPF (skrót od Diesel Particulate Filter), to filtr służący do usuwania cząstek sadzy ze spalin w silnikach Diesla. Od 1996 roku są standardem w elektrowniach samochodowych. Czarny dym nie był już produkowany po ich wdrożeniu.

Mobilny Mechanik i Elektryk Warszawa i okolice – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk
+48 512 149 689

17 thoughts on “Naprawa sterownika brak iskry BMW M54 B30

  1. Mistrzu te czyszczenie pola lutowniczego bez topika grozi urwaniem padów z płyty.Wiedze pewnie masz ale te Twoje lutowanie,rozlutowanie i czyszczenie tą plecionką to kurwa amator lepiej robi i nawet nie chcę chłopie myśleć jak Ty procki ogarniasz już nie mówię BGA

  2. Potrzebuje pomocy Ssangyong 2015 rok 1,6 benzyna.
    Faliwanie obrotów przy zimnym silniku, szarpie przy ruszaniu i przy 650 obrotach gdy lekko dodam gazu obroty wzrastają na 2000. Proszę radę

  3. Mowi Pan ze problem z tą kostka powstal przez problem w uzwojeniu cewki. Czy jezeli np wysylamy sterownik na naprawe a nie wymienimy cewki to sytuacja moze sie powtorzyc ? Czy obowiazkowo trzeba ja wymienic? Czy serwisy o tym informuja ?

  4. Oglądałem kolego noooooo powiedzmy że dobra robota coś tam się znasz jak będę miał więcej czasu to też nagram coś z ECU, poważniejszy film tylko jak będę miał czas widzę że dałeś link w komentarzu pod moim filmem nich będzie niech się niesie np ja zrobił bym inaczej : Kupił ECU zrobił klon 1:1 i gitara ale liczy się robota Pozdro

Dodaj komentarz

Call Now ButtonZadzwoń!