Loading…

ELEKTRYK SAMOCHODOWY

Mobilny elektryk samochodowy Warszawa - Mechanika Samochodowa, Dojazd do klienta, mechanik przyjedzie do ciebie i naprawi auto pod domem.
Kontakt

Mercedes po kolizji – diagnoza i naprawa krok po kroku.

W materiale zobaczysz jak krok po kroku diagnozuję i naprawiam Mercedesa E klasę. Zgaduję i weryfikuję usterki jakie występują w aucie po kolizji drogowej.

Zapisy na szkolenie dostępne pod adresem : https://autonomis.pl/sklep

00:00 Wstęp
00:45 Intro
01:00 Co pod maską
02:24 Usterki na liczniki i w sterownikach
08:37 Diagnoza usterek silnika
11:47 Usterka klemy pirotechnicznej
13:39 Usterki aktywnej maski
22:09 Test komputerowy po usunięciu usterek
25:48 Jazda próbna
28:01 Usterka po jeździe próbnej
31:58 Druga jazda próbna
36:46 Test komputerowy po naprawie
37:48 Podsumowanie

Materiał z diagnozy czujnika zmierzchu i deszczu:

Youtube Naprawa elektroniki samochodowej, naprawy komputerów, liczników, airbag, immobilizerów, korekta liczników, cb radio serwis. Naprawa elektryki samochodowej Warszawa mazowieckie, stan elektryki i elektroniki auta, nie ma co zaczynać większości napraw, nawet mechanicznych! Podłączenie i programowanie sterownika ECU, Jak diagnozować i naprawiać sprzęt elektroniczny w Samochodzie, mechanika pojazdów w Warszawie.

Naprawa i serwis elektryki samochodów osobowych i dostawczych marki Audi, Toyota, Mercedes, Kia lub Skoda

Naprawa – Magistrala CAN w samochodzie, naprawa elektryki samochodowej, naprawa elektroniki samochodowej, Elektryk samochodowy Warszawa.

Konserwacja i serwis samochodów osobowych i dostawczych marki Mercedes-Benz
AM-Serwis istnieje od około 21 lat, choć jej założyciele pracują w swoich dziedzinach od ponad 23 lat.
Super inteligentny MB

Dysponujemy jedną czterokolumnową windą, która może pomieścić pojazdy o masie do 3,5 tony i wysokości 4,3 metra na wjazd oraz pięć dwukolumnowych wind do obsługi samochodów osobowych.

Wspólnie z naszym zespołem zdobyliśmy wieloletnie doświadczenie w oficjalnej obsłudze MB i Bosch. W AM-Serwis pracuje dwunastu pracowników. Resztę zespołu tworzy zespół mechaników, elektryk specjalizujący się w elektronice samochodowej, dostawca niezbędnych podzespołów oraz kierowcy. Dzięki temu możemy szybko i skutecznie naprawić każdy powierzony nam pojazd, nawet flotowy. Stali Klienci mogą liczyć na nas w zakresie obsługi „od drzwi do drzwi”.

Mercedes Benz W201(190), W123, A-Class, B-Class, C-Class, E-Class, G-Class, M-Class, S-Class, V-Class, Sprinter, Vito naprawy elektryczne i elektroniczne są wykonane.

Serwisowane są tu zarówno pojazdy napędzane benzyną, jak i olejem napędowym.

Aby diagnozować i naprawiać pojazdy marki Mercedes zgodnie ze specyfikacją fabryczną, dużo zainwestowaliśmy w wyposażenie techniczne.

Elektryk Samochodowy z Dojazdem

Możemy dostarczyć oryginalny artykuł lub tańszą alternatywę wykonaną przez godnego zaufania producenta.

Wszystkie dostarczane przez nas nowe komponenty i usługi są objęte 12-miesięczną gwarancją bez dodatkowych kosztów.

Testowanie elektroniki za pomocą diagnoskopu dedykowanego do mercedesa

Nasza organizacja wykorzystuje tylko najnowocześniejszy sprzęt diagnostyczny do przeprowadzania testów diagnostycznych podzespołów elektronicznych pojazdów marki Mercedes zobacz artykuł >. Nasze narzędzia pozwalają nam na naprawę pojazdów nawet z 2018 roku, jak i tych z lat 80-tych, w tym zarówno nowych Mercedesów, jak i klasyków.

Oddając swojego Mercedesa na serwis elektryczny i elektroniczny możesz liczyć na kompleksową analizę komputerową elektroniki Twojego pojazdu, a także na jej wymianę lub naprawę.
Silniki: benzyna i olej napędowy
automatyczne skrzynie biegów, w tym stosowane w modelach 140, 202, 203, 210, 211 i 220
– Systemy zapobiegające blokowaniu się kół podczas hamowania i kontroli stabilności
Przełączniki dźwigniowe do takich rzeczy, jak poduszki powietrzne, centralny zamek, immobilizery i inne (komputery)
Mercedes S211 i W211 SBC Programowanie pompy hamulcowej więcej informacji >
garaże parkingowe stabilizacja wysokości pojazdu
Obsługa sterownika Mercedes W169 i W245 EGS 722.8 dodatkowe szczegóły >
Elektryka w samochodach, sprawdzanie sond lambda i ich wymiana w razie potrzeby, abyśmy mogli sprawdzić, czy nasze samochody z rocznika 1998 i późniejsze podają prawdziwy przebieg Bez zdejmowania głowicy silnika można odkręcić uszkodzone świece żarowe.

Filtry DPF są przez nas czyszczone. Filtr cząstek stałych, znany również jako filtr DPF (skrót od Diesel Particulate Filter), to filtr służący do usuwania cząstek sadzy ze spalin w silnikach Diesla. Od 1996 roku są standardem w elektrowniach samochodowych. Czarny dym nie był już produkowany po ich wdrożeniu.

43 thoughts on “Mercedes po kolizji – diagnoza i naprawa krok po kroku.

  1. Witam pana ja mam problem z w202 c220 2.2cdi a mianowicie z czujnikiem doladowania turbo . Wymieniony zostal juz 3 raz a auto nadal niema mocy . Kompletnie wiewiem co robic mechanik muwi ze sterownik silnika jest uszkodzony czy to morzliwe czy oby nie wywalam pieniedzy w bloto kupujac co rusz nowe czujniki a poprawy niema . Czy jest pan wstanie podpowiedziec w kturym kierunku diagnozowac ( podcisnienia czy instalacji ) gdyz watpliwe jest to ze dwa nowe czujniki podcisnienia sa uszkodzone tak jak sadzi to muj mechanik

  2. Ło kurnia, klemy pirotechniczne, rygle, trochę się zmieniło od w211…
    Co konkretnie wydaje ten dźwięk trochę powyżej 1kHz, który pojawia się po wymianie 1 bezpiecznika ?
    On występuje w większości silników wysokoprężnych w Mercedesach.

  3. Fajny odcinek, dużo ciekawych informacji.
    Ale muszę przyczepić się do jednej rzeczy, 100 w zabudowanym, w zimę to bardzo zły pomysł, spotkanie z drzewem/latarnią nawet w mercedesie kończy się fatalnie.

  4. Dobra robota – ulubiony sport to poprawki po blacharzach. Szacunek za podejście do wymiany klemy PIR i jaśka, a bywa różnie. Lutowanie chyba na warkocz – więc spoko.Pochwal się chociaż ile roboczogodzin +/- całość?

  5. Zawsze interesował mnie temat kodowań w samochodach. Wiadoma sprawa ze nie możesz tez wszystkiego pokazać sam pewnie gdy zaczynałeś z kodowaniami w pojazdach żeby czegoś się dowiedzieć trzeba było zapłacić za taką wiedzę. Fajnie jak gdy byś w przyszłości pomyślał o płatnym szkoleniu z kodowań. Super materiał pozdrawiam

  6. Witaj. Super materiał. Widać że diagnozuje Pan mercedesy ponieważ kto wiedziałby że czujniki są od innej wersji. To że kodowania nie było to nic, i tak materiał oceniam na 6+. Czekam na kolejne. Pozdrawiam

  7. Kocham takie roboty, namieszane w instalacji, niewłaściwe czujniki, pozamieniane wtyczki, sztukowane kable, klient narzeka na drogie części, przywozi używane, niewłaściwe lub uszkodzone. A na koniec wychodzi jeszcze jakaś gruba usterka której nie robiąc mechaniki sam nie ogarnę. I o ile mam dobry tester do danej marki, dobre schematy i dostęp do EPC to mogę je naprawiać. Zastanawiam się czy problem złego VINu w ABSie dał się ogarnąć metodami serwisowymi czy potrzebna była jakaś sztuczka poza serwisowa.

  8. Dobra praca. Sam na okrągło składam powypadki. Ale takimi klamizerami i papudrokami jak w tym przypadku byli wcześniej, to gardzę. No na wymioty się zbiera.

  9. Mielismy przypadek w w204 om651, bledy zwiazane z doladowaniem, jazdy testowe po miescie wszystko bylo git ale 10km autostrada i wieksza predkoscia zapalalo checka, testy dmuchania powietrza nic nie pokazaly, (moze za slabo dmuchalismy😜)— uszkodzony intercooler

  10. Świetnie jak zawsze. Małe pytanie czy słyszałeś że w instalacji samochodowej nie powinno się stosować połączeń lutowanych? Pozdrawiam. P.S. Brak reakcji rozrusznika po wymianie akumulatora w C63 2016 rok. Mógł ktoś uszkodzić klemę przy próbie odpalania i odwrotnym podłączeniu boostera?

Dodaj komentarz