Loading…

ELEKTRYK SAMOCHODOWY

Mobilny elektryk samochodowy Warszawa - Mechanika Samochodowa, Dojazd do klienta, mechanik przyjedzie do ciebie i naprawi auto pod domem.
Kontakt

KIA EV6 GT-Line AWD 77,4 kWh 325 TEST Najlepsze auto elektryczne?



2021 KIA EV6

Kia EV6, TEST / recenzja. Ten wygląd, to ładowanie, ta wygoda, rewelacja! Ale to NIE jest większa Kia e-Niro



Youtube Naprawa elektroniki samochodowej, naprawy komputerów, liczników, airbag, immobilizerów, korekta liczników, cb radio serwis. Naprawa elektryki samochodowej Warszawa mazowieckie, stan elektryki i elektroniki auta, nie ma co zaczynać większości napraw, nawet mechanicznych! Podłączenie i programowanie sterownika ECU, Jak diagnozować i naprawiać sprzęt elektroniczny w Samochodzie, mechanika pojazdów w Warszawie.

Naprawa i serwis elektryki samochodów osobowych i dostawczych marki Audi, Toyota, Mercedes, Kia lub Skoda

Naprawa – Magistrala CAN w samochodzie, naprawa elektryki samochodowej, naprawa elektroniki samochodowej, Elektryk samochodowy Warszawa.

Konserwacja i serwis samochodów osobowych i dostawczych marki Mercedes-Benz
AM-Serwis istnieje od około 21 lat, choć jej założyciele pracują w swoich dziedzinach od ponad 23 lat.
Super inteligentny MB

Dysponujemy jedną czterokolumnową windą, która może pomieścić pojazdy o masie do 3,5 tony i wysokości 4,3 metra na wjazd oraz pięć dwukolumnowych wind do obsługi samochodów osobowych.

Wspólnie z naszym zespołem zdobyliśmy wieloletnie doświadczenie w oficjalnej obsłudze MB i Bosch. W AM-Serwis pracuje dwunastu pracowników. Resztę zespołu tworzy zespół mechaników, elektryk specjalizujący się w elektronice samochodowej, dostawca niezbędnych podzespołów oraz kierowcy. Dzięki temu możemy szybko i skutecznie naprawić każdy powierzony nam pojazd, nawet flotowy. Stali Klienci mogą liczyć na nas w zakresie obsługi „od drzwi do drzwi”.

Mercedes Benz W201(190), W123, A-Class, B-Class, C-Class, E-Class, G-Class, M-Class, S-Class, V-Class, Sprinter, Vito naprawy elektryczne i elektroniczne są wykonane.

Serwisowane są tu zarówno pojazdy napędzane benzyną, jak i olejem napędowym.

Aby diagnozować i naprawiać pojazdy marki Mercedes zgodnie ze specyfikacją fabryczną, dużo zainwestowaliśmy w wyposażenie techniczne.

Elektryk Samochodowy z Dojazdem

Możemy dostarczyć oryginalny artykuł lub tańszą alternatywę wykonaną przez godnego zaufania producenta.

Wszystkie dostarczane przez nas nowe komponenty i usługi są objęte 12-miesięczną gwarancją bez dodatkowych kosztów.

Testowanie elektroniki za pomocą diagnoskopu dedykowanego do mercedesa

Nasza organizacja wykorzystuje tylko najnowocześniejszy sprzęt diagnostyczny do przeprowadzania testów diagnostycznych podzespołów elektronicznych pojazdów marki Mercedes zobacz artykuł >. Nasze narzędzia pozwalają nam na naprawę pojazdów nawet z 2018 roku, jak i tych z lat 80-tych, w tym zarówno nowych Mercedesów, jak i klasyków.

Oddając swojego Mercedesa na serwis elektryczny i elektroniczny możesz liczyć na kompleksową analizę komputerową elektroniki Twojego pojazdu, a także na jej wymianę lub naprawę.
Silniki: benzyna i olej napędowy
automatyczne skrzynie biegów, w tym stosowane w modelach 140, 202, 203, 210, 211 i 220
– Systemy zapobiegające blokowaniu się kół podczas hamowania i kontroli stabilności
Przełączniki dźwigniowe do takich rzeczy, jak poduszki powietrzne, centralny zamek, immobilizery i inne (komputery)
Mercedes S211 i W211 SBC Programowanie pompy hamulcowej więcej informacji >
garaże parkingowe stabilizacja wysokości pojazdu
Obsługa sterownika Mercedes W169 i W245 EGS 722.8 dodatkowe szczegóły >
Elektryka w samochodach, sprawdzanie sond lambda i ich wymiana w razie potrzeby, abyśmy mogli sprawdzić, czy nasze samochody z rocznika 1998 i późniejsze podają prawdziwy przebieg Bez zdejmowania głowicy silnika można odkręcić uszkodzone świece żarowe.

Filtry DPF są przez nas czyszczone. Filtr cząstek stałych, znany również jako filtr DPF (skrót od Diesel Particulate Filter), to filtr służący do usuwania cząstek sadzy ze spalin w silnikach Diesla. Od 1996 roku są standardem w elektrowniach samochodowych. Czarny dym nie był już produkowany po ich wdrożeniu.

40 thoughts on “KIA EV6 GT-Line AWD 77,4 kWh 325 TEST Najlepsze auto elektryczne?

  1. Zamiast narzekać na oczywiste rzeczy jak brak stacji ładujących, powiedz czy ma Apple car czy android auto i czy ma ładowarkę indukcyjną. Serio oglądam film o 5 samochodzie elektrycznym 4 twórcy i wszędzie to samo. Brak stacji dokujących jako minus i zasięg w trasie jako minus. Panie to już jest tak oczywiste, że o zasięg w trasie do diesla to elektryk jeszcze nie będzie miał z 50 lat. Argument zasięgu na minus? Ale bo najmniejszy spośród elektryków? Czy w stosunku do samochodów spalinowych? Niech pan zacznie porównuje samochody elektryczne z elektrycznymi. Czy używa Pan argumentu zasięgu porshe 911 do skody octavia? Zacznij Pan porównywać zasiegi z innymi elektrykami. Chciałbym wiedzieć, który z elektryków ma większy zasięg. Ile udało się Panu odzyskać energii podczas rekuperacji, który elektryk ma pod tym względem najlepsze osiągi. Który elektryk najwięcej traci energii kiedy jest obciążony mocną utratą energii (podłączone telefony, radio itp). To są tematy i testy dotyczące elektryków. Pozdrawiam

  2. Królu złoty, jak przytrzymasz jedną z dwóch ikon na dolnym panelu to masz wybór tego do czego ma wrócić ekranik na dole po określonym czasie. To nieco zmniejsza ryzyko zmiany temperatury zamiast stacji radiowej.

  3. jak nie widzisz roznicy w wygladzie, to na 100% jest to lelektryk.
    kupujcie, kupujcie. po 1-2latach zobaczycie w co wdepnęliscie….
    onanizm gnojkow przy szybkim ruszaniu spod swiatel szybko zmieni sie w trwały brak erekcji,
    gdy za kilka lat gnojek zobaczy ze juz nie jest pierwszy bo wyprzedzily go 2 nowsze elektryki….
    https://www.youtube.com/watch?v=UgJJsRg07n4
    https://www.youtube.com/watch?v=BDbXinfMAkU&t=1347s
    https://www.youtube.com/watch?v=kYkQDLJMSu8&t=831s
    https://www.youtube.com/watch?v=OT8Fx4iGnys

  4. A teraz najważniejsze pytanie co z tą kiłom zrobić np. po pięciu latach kto ją kupi żeby sobie za cenę połowy wartości auta sprezentować nową baterię bo raczej po pięciu latach szybkie ładowarki szybko zrobią z niej śmieć do recyklingu

  5. Test super jednak po obejrzeniu samochodu w salonie doszedłem do wniosku że to ogromny kloc, to auto jest naprawdę duże a we wnętrzu tego zupełnie nie widać, wystarczy stanąć z tyłu samochodu i porównać dół nadwozia i jego górę, tragedia, miało byc tak pięknie a wyszło jak zawsze.

  6. Podoba mi się ten samochód i w sumie mógłbym sobie na taki pozwolić. Mieszkam w domu i mam fotowoltaikę. Garaż ze stacją ładowania tez nie problem. Pytanie inne. Mieszkańcy miast . Co z miastowymi ? Borykają się z miejscami parkingowymi a gdzie będą ladowac te samochody ? Żebyśmy się na takie auta przesiedli to wymaga mnóstwo nakladu finansowego i rewolucji w infrastrukturze oraz produkcji energii.

  7. Piękne auto. Jak czytam opinie elektrykosceptykow to się nawet cieszę. Nie będą nam ładowarek zajmować i podatek drogowy będzie miał kto płacić.

  8. Widać postępy w technologii i dizajnie aut ale uważam że w pl na masowa skalę nie ma to jesscze sensu. Ograniczenie to dostęp do ładowania, czas ładowania i koszty ładowania, nie wspominając o cenie takich aut. Gdzie ti ekologia….?

  9. Przeraża mnie ta żałosna, nachalnie wprowadzana elektryfikacja motoryzacji. Nic nie zwycięży spalinowych silników. Dźwięk V8 tego nie da się zastąpić. Tankuję w minutkę i jadę.

  10. Dodałbym jeszcze jeden paradoks elektryków:
    Najlepiej elektryki sprawują się w mieście, ale ekolodzy (którzy notabene lobbują za elektrykami) i aktywiści miejscy chcą wyrzucić z miasta wszystkie samochody, nawet elektryki, i pozwężać ulice, więc elektryk jako samochód do miasta też przestaje mieć sens.

  11. bądźmy realistami: jeżeli chodzi o zasięg przy 140km/h i zużyciu energii 27-28 to co najwyżej przejedzie 220-250km, 3:34 minuta – prosta matematyka 77kWh/27kWh = 285km, ale z tego co wiem szczytem możliwości jest wydobycie z baterii 70kWh i to od 100% do zera co przy zużyciu energii na poziomie 27,5kWh daje: 254km. Tyle z prostej matematyki, w realnym życiu trzeba liczyć postój na autostradzie przy tej prędkości co 200km, jestem za elektrykami ale lepiej żeby nie żyć złudzeniami..

  12. Powiem szczerze, że to jeden z niewielu elektryków, którym z chęcią bym się przejechał ( jeszcze Taycan jest interesujący). Do tego świetnie wygląda i ma bardzo dobre osiągi

  13. Auta elektryczne bedą dobre jak beda miały zasięg tysiaca(1000) km bez tankowania. Tyle ile mój…Dlaczego tyle? warunki atmosferyczne, korki, objazdy……..Nie jestem sceptyczny ale ….za duzo tych ale.
    Test ok.Pozdrawiam

  14. A blacha w ocynku albo ocynowana ????bardzo drogo by było pozdrowoenia z darłowa emeryt PASIONAT HYDRO aktv i ogrodów 26letni BEŻ wycieków luzów rudy I plywa ot 2004r 143tys dokument 2020r po200tys km tumiki po 22lat Były oryginał LINKI hamulec ręczny poleć rozdzie…kopułką PLASTYK co owinięta linka do opuszczenia szyby wyrobiona noi zeby nie było tak uchwalony to elektryka od KODU SILNIKA badał przekaźnik dóbr i odpowiednik elektryk jest OKEJ ale co wymagać od 26letniego

  15. Mam KIA Ceed z nawigacją. Więc chętnie podzielę się moją opinią.

    Jeżeli sam samochód po ponad roku użytkowania oceniam na 9/10 to zarówno nawigacji i jak w ogóle całemu systemowi (oprogramowaniu) KIA daję 3/10.

    Nawigacja kompletnie nie rozróżnia ulic jednokierunkowych czy zakazów skrętu i potrafi wyprowadzić na drogę gruntową – trzeba się pilnować (niby jak przy każdej nawigacji ale wydaje mi się że przy tej szczególnie. Już teraz dla bezpieczeństwa i porównania używam drugiej która na rynku jest stosunkowo od niedawna (b. popularna w Polsce 😉 i nie robi tylu błędów co nawigacja KIA.

    Kiedyś chciałem się dostać na jedną z głównych ulic w Karpaczu (Karkonoska). Wprowadziłem w nawigację miejscowość i ulicę i dojechałem na jakąś wieś obok Karpacza. Ponownie wprowadziłem dane i KIA dalej twierdziła że jestem na miejscu.

    KIA daje 6 aktualizacji gratis więc przy pierwszej wizycie serwisowej poprosiłem o aktualizację map – myślałem, że to poprawi działanie nawigacji. Niestety nikt mi nie powiedział, że aktualizacja wiąże się z wgraniem całkowicie nowego oprogramowania – i to moim zdaniem położyło system KIA.

    Nie tylko działanie nawigacji nie poprawiło się ale jest teraz cała masa innych błędów, które serwis KIA wyjaśnia w jeden sposób: czekać na kolejną aktualizację, może coś się poprawi! Brawo!!! Może? Spisałem listę błędów, każdy udokumentowałem zdjęciami i wysłałem do centrali KIA. Niestety odpowiedź taka sama jak serwisu: to jest oprogramowanie więc nie da się go naprawić zostanie sporządzony protokół i …???

    Auto naprawdę fajne, po roku użytkowania bez żadnych zarzutów ale system, to niestety porażka!

    To tylko kilka przykładów:
    1. Na głównym ekranie nawigacja jest kompletnie nieczytelna – tylko schemat ulic przy widoku szczegółowym nie poprawia się to za bardzo.
    2. Podczas cofania w nowym systemie z ekranu zniknął rzut samochodu z góry z widocznymi polami czujników, zamiast tego mam teraz prognozę pogody albo mapę nawigacji (losowo),
    3. Ostatnio system zawiesił się do tego stopnia, że musiałem wyłączyć silnik i uruchomić wszystko od nowa.
    4. System nie potrafi utrzymać zadanych ustawień: przełączam widoki na ekranie na stację radiową a za chwilę mam prognozę pogody albo mapę nawigacji (znowu – losowo)

    5. Zniknęła możliwość wprowadzania adresu w nawigacji, teraz jest wyszukiwanie po haśle więc gdy wpisałem Zakopianka Kraków, KIA wytyczyła mi trasę do Ełku!
    6. Niektóre funkcje mam … w języku tureckim.

    Nie chcę zniechęcać bo to naprawdę fajne auto ale takie błędy? Może nie zagrażają bezpieczeństwu i da się do nich przyzwyczaić ale irytują!

    Pozdrawiam!

  16. W poprzednim odcinku była dyskusja czy można się sprzedać za wycieczkę. Można jak najbardziej… Udanej współpracy z Kia. Tylko tak dalej to może na premierę kolejnego modelu zrobią Ci darmową wycieczkę do Korei…

  17. No niestety z tymi elektrykami jeszcze lipa.Każdą podróż planować,analizować dojadę nie dojadę ,będzie wolna ładowarka lub nie .Nie dla mnie szlak by mie trafił.A test auta jak zwykle profeska.

Dodaj komentarz