Zobacz jak namierzyć uszkodzoną sondę lambda! #Samochód_Marzeń_Klimka
Oglądaj „Samochód Marzeń Adama Klimka” w niedziele o 11:45 w TVN Turbo oraz Player.pl: https://player.pl/playerplus/programy-online/samochod-marzen-adama-klimka-odcinki,27464/odcinek-8,S01E08,185456 Subskrybuj kanał TVN Turbo: https://www.youtube.com/channel/UCfsSoUSQzUimrjKhAKmshDQ?sub_confirmation=1
Adam Klimek jest znany z zamiłowania do samochodów z duszą, produkowanych w niewielkich seriach i posiadających ciekawa historię. Dając drugie życie wybranym modelom, spełnia swoje marzenia. Teraz postawił sobie nowy cel – chce wyremontować samochód, który osiągnie cenę miliona złotych i będzie nie lada gratką dla kolekcjonerów. W swoim nowym programie Adam postanowi znaleźć kultowe auto, które samodzielnie sprowadzi zza granicy, odnowi i spróbuje sprzedać z jak największym zyskiem.
#tvn #tvnturbo #samochódmarzeń
Youtube Naprawa elektroniki samochodowej, naprawy komputerów, liczników, airbag, immobilizerów, korekta liczników, cb radio serwis. Naprawa elektryki samochodowej Warszawa mazowieckie, stan elektryki i elektroniki auta, nie ma co zaczynać większości napraw, nawet mechanicznych! Podłączenie i programowanie sterownika ECU, Jak diagnozować i naprawiać sprzęt elektroniczny w Samochodzie, mechanika pojazdów w Warszawie.
Naprawa i serwis elektryki samochodów osobowych i dostawczych marki Audi, Toyota, Mercedes, Kia lub Skoda
Naprawa – Magistrala CAN w samochodzie, naprawa elektryki samochodowej, naprawa elektroniki samochodowej, Elektryk samochodowy Warszawa.
Konserwacja i serwis samochodów osobowych i dostawczych marki Mercedes-Benz
AM-Serwis istnieje od około 21 lat, choć jej założyciele pracują w swoich dziedzinach od ponad 23 lat.
Super inteligentny MB
Dysponujemy jedną czterokolumnową windą, która może pomieścić pojazdy o masie do 3,5 tony i wysokości 4,3 metra na wjazd oraz pięć dwukolumnowych wind do obsługi samochodów osobowych.
Wspólnie z naszym zespołem zdobyliśmy wieloletnie doświadczenie w oficjalnej obsłudze MB i Bosch. W AM-Serwis pracuje dwunastu pracowników. Resztę zespołu tworzy zespół mechaników, elektryk specjalizujący się w elektronice samochodowej, dostawca niezbędnych podzespołów oraz kierowcy. Dzięki temu możemy szybko i skutecznie naprawić każdy powierzony nam pojazd, nawet flotowy. Stali Klienci mogą liczyć na nas w zakresie obsługi „od drzwi do drzwi”.
Mercedes Benz W201(190), W123, A-Class, B-Class, C-Class, E-Class, G-Class, M-Class, S-Class, V-Class, Sprinter, Vito naprawy elektryczne i elektroniczne są wykonane.
Serwisowane są tu zarówno pojazdy napędzane benzyną, jak i olejem napędowym.
Aby diagnozować i naprawiać pojazdy marki Mercedes zgodnie ze specyfikacją fabryczną, dużo zainwestowaliśmy w wyposażenie techniczne.
Elektryk Samochodowy z Dojazdem
Możemy dostarczyć oryginalny artykuł lub tańszą alternatywę wykonaną przez godnego zaufania producenta.
Wszystkie dostarczane przez nas nowe komponenty i usługi są objęte 12-miesięczną gwarancją bez dodatkowych kosztów.
Testowanie elektroniki za pomocą diagnoskopu dedykowanego do mercedesa
Nasza organizacja wykorzystuje tylko najnowocześniejszy sprzęt diagnostyczny do przeprowadzania testów diagnostycznych podzespołów elektronicznych pojazdów marki Mercedes zobacz artykuł >. Nasze narzędzia pozwalają nam na naprawę pojazdów nawet z 2018 roku, jak i tych z lat 80-tych, w tym zarówno nowych Mercedesów, jak i klasyków.
Oddając swojego Mercedesa na serwis elektryczny i elektroniczny możesz liczyć na kompleksową analizę komputerową elektroniki Twojego pojazdu, a także na jej wymianę lub naprawę.
Silniki: benzyna i olej napędowy
automatyczne skrzynie biegów, w tym stosowane w modelach 140, 202, 203, 210, 211 i 220
– Systemy zapobiegające blokowaniu się kół podczas hamowania i kontroli stabilności
Przełączniki dźwigniowe do takich rzeczy, jak poduszki powietrzne, centralny zamek, immobilizery i inne (komputery)
Mercedes S211 i W211 SBC Programowanie pompy hamulcowej więcej informacji >
garaże parkingowe stabilizacja wysokości pojazdu
Obsługa sterownika Mercedes W169 i W245 EGS 722.8 dodatkowe szczegóły >
Elektryka w samochodach, sprawdzanie sond lambda i ich wymiana w razie potrzeby, abyśmy mogli sprawdzić, czy nasze samochody z rocznika 1998 i późniejsze podają prawdziwy przebieg Bez zdejmowania głowicy silnika można odkręcić uszkodzone świece żarowe.
Filtry DPF są przez nas czyszczone. Filtr cząstek stałych, znany również jako filtr DPF (skrót od Diesel Particulate Filter), to filtr służący do usuwania cząstek sadzy ze spalin w silnikach Diesla. Od 1996 roku są standardem w elektrowniach samochodowych. Czarny dym nie był już produkowany po ich wdrożeniu.
Tu raczej katalizator umarł.
Czy nie można sprawdzić rezystancji sondy tak jak świecy żarowej?
Fachowiec
Nie wąskopasmowa tylko dwustanowa😀
To faktyczniej taniej wyszlo swiece itp I dopiero sonda.
A co ma druga za Katem do swiec.
Hmmm… A mi się też zaświecił czek i się okazało że to nie żadna sonda a katalizator.
Już myślałem że ktoś był przed nim XD
Z doświadczenia wiem że najlepiej wymienić od razu 4 i spokój
Faktycznie wydac te 2 kola na sondy przy furze tej wartości to majatek…
taki komputer do diagnostyki by mi się przydał
Wszędzie jest mowa o napięciu sondy sprawdzającej do 0.9v. mam autko opel Meriva 1.6 , jeździ dobrze a z ciekawości sprawdziłem jakie sondy mają wykresy i o ile pierwsza sonda pokazuje piękna sinusoidę do wartości 0.9v to sonda sprawdzająca jest w górnym zakresie ale na poziomie 1.2v
A co jesli pokazuje mi błąd sondy lambda a check engine sie nie swieci? Wyskoczył błąd P0134. Problemem są falujące obroty – astra j 1.7cdti
kto te auto zarejestrował po ingerencji w ścianę grodziową ??? lewizna
Kupil auto za 50k a narzeka na potwornie drogie sondy lambda. Po 200zl. Aha to polak
No, przecież to są drugie sondy, za katalizatorami. One nie sterują silnikiem. Zazwyczaj są wąskopasmowe, są tanie i służą jedynie do kontroli katalizatora i do generowania błędów.
Pomysl z odpieciem wiazki zeby sie nie pomylic ktora nr. 1 a ktora nr. 2 dobry (sam go czesto stosuje) ale zmierzyl bym jescze opornosc (rezystancje) grzalki sondy bo co jesli by sie okazalo ze wiazka w aucie jest przerwana a nowa sonda juz kupiona XD – blad obwodu grzalki by nadal wyskakiwal pomimo wymiany sondy na nowa.
Dlatego zrobil remont za 5 koła niż sondę za 500 zł
Jezu ja na czek engine od 2 lat
Wie kto co to za muza na pocztaku
Powiem ci ze jak check ci się swiecil to odrazu myślałem że to sonda lambda
jpdl dawno nie było takiej głupoty. rzędy za katalizatorem oznaczają układy wydechowe cylindrow. kolektory wydechowe z katami są dwa i dlatego jest rząd 1 i rząd 2. po h* rozpinać czujniki jak komputer pokazuje rząd 2 nwm. lubię oglądać te odcinki ale takie głupoty to juz przesada
i sprawny przepływomierz , szczelnosc ukladu dolotowego tj odma trochę dziwne żeby nagle padły 3 sondy , proponował bym sprawdzić na jakich zakresach pracują sondy
3:05 i Cyk błędy same się kasujo 😀
Ale osiwiałeś🤯
Drugie sondy to tak na prawde wymysł ekologiczny i często gęsto silnik przez to jest przyduszony. Ja zawsze to wykodowuje ze sterownika i zostawiam przednie a tylne są emulowane i po temacie