Loading…

ELEKTRYK SAMOCHODOWY

Mobilny elektryk samochodowy Warszawa - Mechanika Samochodowa, Dojazd do klienta, mechanik przyjedzie do ciebie i naprawi auto pod domem.
Kontakt

Prosta naprawa silnika za 48.000zł ,,Tańczący w cylindrze''



,,Tańczący w cylindrze” Naprawa Audi za 47.500 tysięcy
Na moim kanale dowiecie się wielu ciekawych rzeczy z mechaniki samochodowej. Zapraszam do oglądania:)

Drodzy widzowie, ze względu na dużą liczbę zapytań w sprawach doradztwa mechaniki pojazdów nie zawsze jestem w stanie szybko odpisać, dlatego uruchamiam Patronite.
Osoby wspierające mój kanał zawsze otrzymają odpowiedź i pomoc w sprawie autka ; ]

Z góry dziękuje osobą wspierającym mój kanał, w końcu stać mnie na dobrego jabola ; ]

poczta: E-mail ytgaragepoland@gmail.com
https://www.instagram.com/garagepoland/
https://www.facebook.com/GaragePoland…
https://patronite.pl/profil/541136/ga… Zapraszam na PATRONITE ;]

Youtube Naprawa elektroniki samochodowej, naprawy komputerów, liczników, airbag, immobilizerów, korekta liczników, cb radio serwis. Naprawa elektryki samochodowej Warszawa mazowieckie, stan elektryki i elektroniki auta, nie ma co zaczynać większości napraw, nawet mechanicznych! Podłączenie i programowanie sterownika ECU, Jak diagnozować i naprawiać sprzęt elektroniczny w Samochodzie, mechanika pojazdów w Warszawie.

Naprawa i serwis elektryki samochodów osobowych i dostawczych marki Audi, Toyota, Mercedes, Kia lub Skoda

Naprawa – Magistrala CAN w samochodzie, naprawa elektryki samochodowej, naprawa elektroniki samochodowej, Elektryk samochodowy Warszawa.

Konserwacja i serwis samochodów osobowych i dostawczych marki Mercedes-Benz
AM-Serwis istnieje od około 21 lat, choć jej założyciele pracują w swoich dziedzinach od ponad 23 lat.
Super inteligentny MB

Dysponujemy jedną czterokolumnową windą, która może pomieścić pojazdy o masie do 3,5 tony i wysokości 4,3 metra na wjazd oraz pięć dwukolumnowych wind do obsługi samochodów osobowych.

Wspólnie z naszym zespołem zdobyliśmy wieloletnie doświadczenie w oficjalnej obsłudze MB i Bosch. W AM-Serwis pracuje dwunastu pracowników. Resztę zespołu tworzy zespół mechaników, elektryk specjalizujący się w elektronice samochodowej, dostawca niezbędnych podzespołów oraz kierowcy. Dzięki temu możemy szybko i skutecznie naprawić każdy powierzony nam pojazd, nawet flotowy. Stali Klienci mogą liczyć na nas w zakresie obsługi „od drzwi do drzwi”.

Mercedes Benz W201(190), W123, A-Class, B-Class, C-Class, E-Class, G-Class, M-Class, S-Class, V-Class, Sprinter, Vito naprawy elektryczne i elektroniczne są wykonane.

Serwisowane są tu zarówno pojazdy napędzane benzyną, jak i olejem napędowym.

Aby diagnozować i naprawiać pojazdy marki Mercedes zgodnie ze specyfikacją fabryczną, dużo zainwestowaliśmy w wyposażenie techniczne.

Elektryk Samochodowy z Dojazdem

Możemy dostarczyć oryginalny artykuł lub tańszą alternatywę wykonaną przez godnego zaufania producenta.

Wszystkie dostarczane przez nas nowe komponenty i usługi są objęte 12-miesięczną gwarancją bez dodatkowych kosztów.

Testowanie elektroniki za pomocą diagnoskopu dedykowanego do mercedesa

Nasza organizacja wykorzystuje tylko najnowocześniejszy sprzęt diagnostyczny do przeprowadzania testów diagnostycznych podzespołów elektronicznych pojazdów marki Mercedes zobacz artykuł >. Nasze narzędzia pozwalają nam na naprawę pojazdów nawet z 2018 roku, jak i tych z lat 80-tych, w tym zarówno nowych Mercedesów, jak i klasyków.

Oddając swojego Mercedesa na serwis elektryczny i elektroniczny możesz liczyć na kompleksową analizę komputerową elektroniki Twojego pojazdu, a także na jej wymianę lub naprawę.
Silniki: benzyna i olej napędowy
automatyczne skrzynie biegów, w tym stosowane w modelach 140, 202, 203, 210, 211 i 220
– Systemy zapobiegające blokowaniu się kół podczas hamowania i kontroli stabilności
Przełączniki dźwigniowe do takich rzeczy, jak poduszki powietrzne, centralny zamek, immobilizery i inne (komputery)
Mercedes S211 i W211 SBC Programowanie pompy hamulcowej więcej informacji >
garaże parkingowe stabilizacja wysokości pojazdu
Obsługa sterownika Mercedes W169 i W245 EGS 722.8 dodatkowe szczegóły >
Elektryka w samochodach, sprawdzanie sond lambda i ich wymiana w razie potrzeby, abyśmy mogli sprawdzić, czy nasze samochody z rocznika 1998 i późniejsze podają prawdziwy przebieg Bez zdejmowania głowicy silnika można odkręcić uszkodzone świece żarowe.

Filtry DPF są przez nas czyszczone. Filtr cząstek stałych, znany również jako filtr DPF (skrót od Diesel Particulate Filter), to filtr służący do usuwania cząstek sadzy ze spalin w silnikach Diesla. Od 1996 roku są standardem w elektrowniach samochodowych. Czarny dym nie był już produkowany po ich wdrożeniu.

43 thoughts on “Prosta naprawa silnika za 48.000zł ,,Tańczący w cylindrze''

  1. Robota lux tylko ten reinz tak wysmarowany 😛 Osobiście zamiast walić tyle masy uszczelniającej polecam wałeczek i loctite 574 🙂 na pewno wytrzyma 😉 Używałem do składania pokryw w silniku K4M 700 Renault 🙂 trzyma elegancko 🙂

  2. Przez 15lat nie wydałem na naprawę auta 3600zl a tutaj jedna część tyle, robię rocznie około 20tys km tutaj ten silnik jest chory jak jego właściciel

  3. Szanowni Państwo. Poradźcie proszę lub powiedzcie jakiego czorta używacie do mycia tych wspaniałych silników? Na jednej klatce syf straszny na drugiej ja nowe. Ja pożyczyłem od żony na wieczne nie oddanie Cilit bang do czyszczenia tłuszczu radzi sobie zacnie, mam też takie odtłuszczacze z marketu ale to nadal nie ta liga. Może jest coś co poradzi sobie zacniej i jest dostępne dla zwykłego śmiertelnika. Człek dla resetu mózgo-jada czasem robi coś przy swoim śmigaczu, Smart Fortwo 450 600cc całe 45 kucyków 🙂 i tu bez pogardy bo w parkowaniu na mieście to istny kozak 🙂 Pozdrowienia z Krakowa 🙂

  4. Wujek Ptyś powinien być na każdym szanującym się warsztacie! U nas był tylko modlitwę trzeba było zmówić przed użyciem żeby się śruba nie urwała 😉 film mega robota jak zawsze pełen profesjonalizm pozdrawiam.

  5. Mam pytanko. Przymierzam się do zakupu albo A6 C6 4.2 albo S4 b6/b7 , jak wygląda sprawa z "zadbaniem" silników w tych pojazdach, czy Ty jako mechanik który robi przy tych autach widzisz różnicę w stanach tych silników między A6 a S4 ? Chodzi Mi bardziej o to które Twoim zdaniem auto z tym silnikiem wybrać. Mam dylemat bo z jednej strony A6 to limuzyna, więc mało kto kupuje takie auto żeby je katować, no i wychodziły tylko automaty które jak wiadomo są leniwe i nie bardzo pozwalają katować. A z drugiej strony kupując eSke traktujesz ją bardziej jak oczko w głowie i dbasz, tak mi się wydaje. A teraz czekam na Twoją opinie. Pozdro

  6. Tak samo bardzo jak głodujących i bezdomnych ludzi szkoda mi też i tych, którzy są tutaj, subskrybują ale totalnie nie czują tego humoru ze szczególnym wskazaniem na intro – świat byłby piękniejszy bez kija w d***e.
    Robota super, mechaniorem nie jestem ale doceniam skrupulatność i przykładność w pracy – odwieczna prawda, że to oszczędza mnóstwo czasu w przyszłości (tak, czasu).
    pzdr

  7. Tarcze widzę Zimmermann sportz. Też zakładałem te tarcze w zeszłym tygodniu. Przez pierwsze 150km dziwnie stukają przy mocniejszym hamowaniu, później się docierają i hałas znika. Dziwne zjawisko, myślałem na początku że są krzywe ale mechanik sprawdził bicie przy montażu i było 1,5 setki więc w normie. Bardziej hałasowała lewa strona, na Brembo nawiercanych lub ATE power discach nie miałem takiego efektu. Z zaciskami nie było żadnego problemu, piasta też prosta a stukało tylko przy hamowaniu ewidentnie z hamulców

Dodaj komentarz