Loading…

ELEKTRYK SAMOCHODOWY

Mobilny elektryk samochodowy Warszawa - Mechanika Samochodowa, Dojazd do klienta, mechanik przyjedzie do ciebie i naprawi auto pod domem.
Kontakt

Zepsuty komputer Najdroższej maszyny z jaką kiedykolwiek miałem do czynienia – Laser Przemysłowy



Formularz do zgłoszenia naprawy urządzenia: https://tiny.pl/r5mgg
🔥 Wakacyjne raty 10×0% na wszystko! https://ktr.fan/3A1jJbf
🤯 Stacjonarka Komputronik Pro X511 [J2] w super cenie: https://ktr.fan/3A2SBbP
🏖 Wakacyjna wyprzedaż w Komputroniku: https://ktr.fan/3O1LtjI

Urządzenie zostanie przyjęte w serwisie z którym ściśle współpracuję, część z tych napraw trafi na kanał YT.
Aby móc swobodnie tworzyć treści na YT, przeniosłem obsługę klienta i część napraw do partnerskiego serwisu.
——————————————————————————————————————————————————-Naprawa sprzętu audio, oświetlenia scenicznego i instrumentów klaw: https://tiny.pl/r5mtn
——————————————————————————————————————————————————-
INFORMACJE O MNIE:
Wchodźcie na moją grupę Facebookową „Naprawa Laptopów i sprzętu Apple – grupa wsparcia technicznego” aby otrzymać wsparcie https://tiny.pl/7rhjp

drako4service@gmail.com – preferowany kontakt do mnie w celu biznesowym.
PATRONITE: https://patronite.pl/rakowiecki
Instagram: https://www.instagram.com/srubokret_i_spolka/
——————————————————————————————————————————————————-
SPRZĘT NA KTÓRYM PRACUJĘ:
– stacja bazowa lutownicy kolbowej + szczypce: https://tiny.pl/r5mr9
– kolba: https://tiny.pl/r5m98
– grot cienki SMD: https://tiny.pl/r5m93
– grot gruby SMD: https://tiny.pl/r5mwg
– grot minifala: https://tiny.pl/r5mw9
– grot do zdejmowania KBC: https://tiny.pl/r5mwc
– grot do BGA szeroki: https://tiny.pl/r5mw5
– szczypce: https://tiny.pl/r5mw1
– Hot Air na którym pracuję: https://tiny.pl/r5mw2
– Hot Air który polecam ze względu na cenę/jakość: https://tiny.pl/r5mcq
– automat. czyścik grotów: https://tiny.pl/r5mcn
– multimetr: https://tiny.pl/r5mcz
– rozlutownica https://tiny.pl/r59vt
– precyzyjny miernik LCR https://www.lcrresearch.com/product-page/lcr-pro1-plus

– stół warsztatowy: https://tiny.pl/9lf4t
– fotel biurowy „Shine”: https://tiny.pl/9lf49
– stabilny regał: https://tiny.pl/9lf4f

Youtube Naprawa elektroniki samochodowej, naprawy komputerów, liczników, airbag, immobilizerów, korekta liczników, cb radio serwis. Naprawa elektryki samochodowej Warszawa mazowieckie, stan elektryki i elektroniki auta, nie ma co zaczynać większości napraw, nawet mechanicznych! Podłączenie i programowanie sterownika ECU, Jak diagnozować i naprawiać sprzęt elektroniczny w Samochodzie, mechanika pojazdów w Warszawie.

Naprawa i serwis elektryki samochodów osobowych i dostawczych marki Audi, Toyota, Mercedes, Kia lub Skoda

Naprawa – Magistrala CAN w samochodzie, naprawa elektryki samochodowej, naprawa elektroniki samochodowej, Elektryk samochodowy Warszawa.

Konserwacja i serwis samochodów osobowych i dostawczych marki Mercedes-Benz
AM-Serwis istnieje od około 21 lat, choć jej założyciele pracują w swoich dziedzinach od ponad 23 lat.
Super inteligentny MB

Dysponujemy jedną czterokolumnową windą, która może pomieścić pojazdy o masie do 3,5 tony i wysokości 4,3 metra na wjazd oraz pięć dwukolumnowych wind do obsługi samochodów osobowych.

Wspólnie z naszym zespołem zdobyliśmy wieloletnie doświadczenie w oficjalnej obsłudze MB i Bosch. W AM-Serwis pracuje dwunastu pracowników. Resztę zespołu tworzy zespół mechaników, elektryk specjalizujący się w elektronice samochodowej, dostawca niezbędnych podzespołów oraz kierowcy. Dzięki temu możemy szybko i skutecznie naprawić każdy powierzony nam pojazd, nawet flotowy. Stali Klienci mogą liczyć na nas w zakresie obsługi „od drzwi do drzwi”.

Mercedes Benz W201(190), W123, A-Class, B-Class, C-Class, E-Class, G-Class, M-Class, S-Class, V-Class, Sprinter, Vito naprawy elektryczne i elektroniczne są wykonane.

Serwisowane są tu zarówno pojazdy napędzane benzyną, jak i olejem napędowym.

Aby diagnozować i naprawiać pojazdy marki Mercedes zgodnie ze specyfikacją fabryczną, dużo zainwestowaliśmy w wyposażenie techniczne.

Elektryk Samochodowy z Dojazdem

Możemy dostarczyć oryginalny artykuł lub tańszą alternatywę wykonaną przez godnego zaufania producenta.

Wszystkie dostarczane przez nas nowe komponenty i usługi są objęte 12-miesięczną gwarancją bez dodatkowych kosztów.

Testowanie elektroniki za pomocą diagnoskopu dedykowanego do mercedesa

Nasza organizacja wykorzystuje tylko najnowocześniejszy sprzęt diagnostyczny do przeprowadzania testów diagnostycznych podzespołów elektronicznych pojazdów marki Mercedes zobacz artykuł >. Nasze narzędzia pozwalają nam na naprawę pojazdów nawet z 2018 roku, jak i tych z lat 80-tych, w tym zarówno nowych Mercedesów, jak i klasyków.

Oddając swojego Mercedesa na serwis elektryczny i elektroniczny możesz liczyć na kompleksową analizę komputerową elektroniki Twojego pojazdu, a także na jej wymianę lub naprawę.
Silniki: benzyna i olej napędowy
automatyczne skrzynie biegów, w tym stosowane w modelach 140, 202, 203, 210, 211 i 220
– Systemy zapobiegające blokowaniu się kół podczas hamowania i kontroli stabilności
Przełączniki dźwigniowe do takich rzeczy, jak poduszki powietrzne, centralny zamek, immobilizery i inne (komputery)
Mercedes S211 i W211 SBC Programowanie pompy hamulcowej więcej informacji >
garaże parkingowe stabilizacja wysokości pojazdu
Obsługa sterownika Mercedes W169 i W245 EGS 722.8 dodatkowe szczegóły >
Elektryka w samochodach, sprawdzanie sond lambda i ich wymiana w razie potrzeby, abyśmy mogli sprawdzić, czy nasze samochody z rocznika 1998 i późniejsze podają prawdziwy przebieg Bez zdejmowania głowicy silnika można odkręcić uszkodzone świece żarowe.

Filtry DPF są przez nas czyszczone. Filtr cząstek stałych, znany również jako filtr DPF (skrót od Diesel Particulate Filter), to filtr służący do usuwania cząstek sadzy ze spalin w silnikach Diesla. Od 1996 roku są standardem w elektrowniach samochodowych. Czarny dym nie był już produkowany po ich wdrożeniu.

38 thoughts on “Zepsuty komputer Najdroższej maszyny z jaką kiedykolwiek miałem do czynienia – Laser Przemysłowy

  1. O elektronice nie mam zielonego pojęcia. Zepsute urządzenie, którego wg "fachowca" nie da się lub nie warto naprawiać, bo "jest nienaprawialne" okazuje się być absolutnie naprawialne. To jakieś czary. Bardzo mi się to podoba.

  2. Dużo laserów tej firmy instalowałem komputer to bzdeta sam laser o jego zawieszenia można jednym stuknięciem uszkodzić, ale w jednej maszynie po 3miesiącach sterownik razem w kabinie z laserem na płycie głównej pełno pyłu alu na padach i komponętach, gdybym się nie zoriętował wyleciał by sterownik w powietrze na 100%. Wprowadzono dodatkowe filtry itp.

  3. Pan Daniel fantastycznie lutuje – tylko po co tego LM317 ruszał to nie wiem. 400 mW mocy rozprasza takie maleństwo to musi sie grzać – fizyki sie nie da oszukać.

  4. juz widze, ze firma oddaje losowemu typowi na youtube sprzet warty 1,5mm zl zamiast poczekac na oficjalny serwis. to tak nie dziala. no way, fake. sprzet ktory juz nie dziala na produkcji

  5. Prosta karta z lasera trumpf.. Gdzieś 7 tys Euro a wy się podniecacie ze maszyna za 2mln. Poza tym to jest tylko jeden z podzespołów.
    Jak padnie rezonator co2 lub źródło fiber to są koszty a nie taka pierdółki.
    Po gwarancji to się takie raz w roku wymienia, jeszcze falowniki, albo diasy…

  6. Jakiś czas temu naprawiałem układ chłodzenia osprzętu sterującego pracą lasera przemysłowego i skubany miał normalnie chłodzenie wodne wymiennik woda/gaz i odbiór ciepła na układzie freonowym. Też ciekawie wspominam przygodę dwie sztuki wróciły na produkcje i działają do dziś. Pozdro

Dodaj komentarz