Loading…

ELEKTRYK SAMOCHODOWY

Mobilny elektryk samochodowy Warszawa - Mechanika Samochodowa, Dojazd do klienta, mechanik przyjedzie do ciebie i naprawi auto pod domem.
Kontakt

Zanim wydasz 900zł na akumulator NAŁADUJ GO !

Mobilny Mechanik i Elektryk Warszawa i okolice – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk
+48 512 149 689



Do jednego z moich sklepów w Szczecinie ( ul. Santocka 42 ) trafił Klient których chciał zakupić akumulator 95Ah wykonany w technologii AGM. Akumulator okazał się rozładowany do 5V co w wielu wypadkach oznacza trwałe uszkodzenie akumulatora. Jednak w przypadku tego akumulatora BOSCH 95AH S5 A13 AGM, wyszło na jaw że akumulator ma niespełna dwa lata od wyprodukowania, zaś klient użytkuje go niewiele ponad rok.
Dobrą wiadomością było również to, że klient miał kilka dni czasu aby podjąć próbę ratowania tego akumulatora. Co z tej próby wyszło przekonacie się na filmie.

Zapraszam i pozdrawiam
Robert Mazurek

Vlog firmy: https://www.youtube.com/channel/UCy_mwxUyHJY91Ba3vcTnF9w
Vlog english: https://www.youtube.com/channel/UCetBPKIA6MEb3ds9KgonyaQ

🙏 Wsparcie dla @mrAkumulator:
☕ KUBEK za WSPARCIE: https://www.sklep.akubiz.biz/pl/p/Darowizna-na-wsparcie-kanalu-mrAkumulator/605

🏪 Moje sklepy z akumulatorami
„Świat Akumulatorów”
Szczecin ul. Gryfińska 106
Szczecin ul. Santocka 42

🛒 Moje sklepy internetowe z akumulatorami:
Sklep internetowy: www.e-moto.pl/
Sklep Internetowy: www.sklep.akubiz.biz/
Elektryka do kamperów: www.mrKapitan.pl
💟 Moje media społecznościowe:
Instagram: https://www.instagram.com/mrakumulator/
Facebook: https://www.facebook.com/mrAkumulator/
Twitter: https://twitter.com/mrakumulator

Robert Mazurek, twórca kanały @mrAkumulator i firmy Świat Akumulatorów oraz portalu AKUBIZ a także jednego z pierwszych sklepów internetowych z akumulatorami w Europie www.e-moto.pl

#BOSCH #AkumulatorAGM #ŁadowanieAkumulatora #RobertMazurek #ŚwiatAkumulatorów

Youtube Naprawa elektroniki samochodowej, naprawy komputerów, liczników, airbag, immobilizerów, korekta liczników, cb radio serwis. Naprawa elektryki samochodowej Warszawa mazowieckie, stan elektryki i elektroniki auta, nie ma co zaczynać większości napraw, nawet mechanicznych! Podłączenie i programowanie sterownika ECU, Jak diagnozować i naprawiać sprzęt elektroniczny w Samochodzie, mechanika pojazdów w Warszawie.

Naprawa i serwis elektryki samochodów osobowych i dostawczych marki Audi, Toyota, Mercedes, Kia lub Skoda

Naprawa – Magistrala CAN w samochodzie, naprawa elektryki samochodowej, naprawa elektroniki samochodowej, Elektryk samochodowy Warszawa.

Konserwacja i serwis samochodów osobowych i dostawczych marki Mercedes-Benz
AM-Serwis istnieje od około 21 lat, choć jej założyciele pracują w swoich dziedzinach od ponad 23 lat.
Super inteligentny MB

Dysponujemy jedną czterokolumnową windą, która może pomieścić pojazdy o masie do 3,5 tony i wysokości 4,3 metra na wjazd oraz pięć dwukolumnowych wind do obsługi samochodów osobowych.

Wspólnie z naszym zespołem zdobyliśmy wieloletnie doświadczenie w oficjalnej obsłudze MB i Bosch. W AM-Serwis pracuje dwunastu pracowników. Resztę zespołu tworzy zespół mechaników, elektryk specjalizujący się w elektronice samochodowej, dostawca niezbędnych podzespołów oraz kierowcy. Dzięki temu możemy szybko i skutecznie naprawić każdy powierzony nam pojazd, nawet flotowy. Stali Klienci mogą liczyć na nas w zakresie obsługi „od drzwi do drzwi”.

Mercedes Benz W201(190), W123, A-Class, B-Class, C-Class, E-Class, G-Class, M-Class, S-Class, V-Class, Sprinter, Vito naprawy elektryczne i elektroniczne są wykonane.

Serwisowane są tu zarówno pojazdy napędzane benzyną, jak i olejem napędowym.

Aby diagnozować i naprawiać pojazdy marki Mercedes zgodnie ze specyfikacją fabryczną, dużo zainwestowaliśmy w wyposażenie techniczne.

Elektryk Samochodowy z Dojazdem

Możemy dostarczyć oryginalny artykuł lub tańszą alternatywę wykonaną przez godnego zaufania producenta.

Wszystkie dostarczane przez nas nowe komponenty i usługi są objęte 12-miesięczną gwarancją bez dodatkowych kosztów.

Testowanie elektroniki za pomocą diagnoskopu dedykowanego do mercedesa

Nasza organizacja wykorzystuje tylko najnowocześniejszy sprzęt diagnostyczny do przeprowadzania testów diagnostycznych podzespołów elektronicznych pojazdów marki Mercedes zobacz artykuł >. Nasze narzędzia pozwalają nam na naprawę pojazdów nawet z 2018 roku, jak i tych z lat 80-tych, w tym zarówno nowych Mercedesów, jak i klasyków.

Oddając swojego Mercedesa na serwis elektryczny i elektroniczny możesz liczyć na kompleksową analizę komputerową elektroniki Twojego pojazdu, a także na jej wymianę lub naprawę.
Silniki: benzyna i olej napędowy
automatyczne skrzynie biegów, w tym stosowane w modelach 140, 202, 203, 210, 211 i 220
– Systemy zapobiegające blokowaniu się kół podczas hamowania i kontroli stabilności
Przełączniki dźwigniowe do takich rzeczy, jak poduszki powietrzne, centralny zamek, immobilizery i inne (komputery)
Mercedes S211 i W211 SBC Programowanie pompy hamulcowej więcej informacji >
garaże parkingowe stabilizacja wysokości pojazdu
Obsługa sterownika Mercedes W169 i W245 EGS 722.8 dodatkowe szczegóły >
Elektryka w samochodach, sprawdzanie sond lambda i ich wymiana w razie potrzeby, abyśmy mogli sprawdzić, czy nasze samochody z rocznika 1998 i późniejsze podają prawdziwy przebieg Bez zdejmowania głowicy silnika można odkręcić uszkodzone świece żarowe.

Filtry DPF są przez nas czyszczone. Filtr cząstek stałych, znany również jako filtr DPF (skrót od Diesel Particulate Filter), to filtr służący do usuwania cząstek sadzy ze spalin w silnikach Diesla. Od 1996 roku są standardem w elektrowniach samochodowych. Czarny dym nie był już produkowany po ich wdrożeniu.

Mobilny Mechanik i Elektryk Warszawa i okolice – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk
+48 512 149 689

36 thoughts on “Zanim wydasz 900zł na akumulator NAŁADUJ GO !

  1. PS. Zawsze pod koniec ładowania włączam doładowanie jak najmniejszym prądem. W Kulonie 912 on ma tylko 0,6 A a powinien mieć choć 0,4A do mniejszych aku. Robię to po to by wszystkie cele miały takie same napięcie ,inaczej kiedy w każdej celi będzie inne napięcie akumulator będzie się rozładowywać! I nie trzymać parametrów.Jak wam taki AKU się trafi musicie to robić aż do skutku ,bo przeważnie plusowa i minusowa cela odstaje od pozostałych można to sprawdzić areometrem tam gdzie korki są wykręcane a w Varcie ładować dotąd kiedy napięcie będzie trzymać 12,8V do 12,9V wtedy to będzie oznaczać że cele są zbalansowane. A jak będzie spadać do 12,5V dalej ładować małym prądem 0,6A Kulon 912 aż do skutku kiedy AKU będzie trzymać 12,8 V wtedy gęstość w tych krańcowych celach wzrośnie jest to długi i marudny proces w którym zbija się sulfatację nawet techniczną i gęstość elektrolitu może wzrosnąć nawet do 1,30 a nawet więcej.Pozdrawiam!

  2. Trzeba było puścić tryb serwisowy z asymetrycznym ładowaniem gdzie jest 3 razy rozładowany do 12,2 V i ładowany 14,8 po takim ładowaniu może dojść nawet do 100%. Na mojej żony aku Varta Blue Dynamic 680A od Diesla 6-cio letni w trybie serwisowym zawsze przywracam do 100% a ma już 6 lat. Ja natomiast miałem Varta Silwer 770A i ten typ to wielki niewypał ,pierwszy chodził 3 lata i 10 miesięcy a drugi taki sam chodził niecałe 2 lata i nigdy nie mogłem w trybie serwisowym jego przywrócić na 100% nawet nowy doładowywałem i tych parametrów po odstaniu 8 godzin nie uzyskałem. A więc z Varty zrezygnowałem.Kupiłem Ukraiński 780A prąd rozruchowy z odlewanymi płytami CA/CA i o dziwo ten po doładowaniu miał o 100A więcej zapasu i 3 z hakiem mOhmy no no rewelacja. Życie pokaże jak to będzie działać. Zawsze przywracam pojemność AKU przed zimą i po zimie bo dostają w kość.Kulona mam już chyba z 5 lat i korzystałem z ruskiego YT jak z nim pracować. Wy dopiero chyba po 2 latach to dostaliście i dopiero wtedy zacząłem oglądać wasz kanał jak pojawiło się coś o Kulonie. Jeszce jego nie rozbierałem i nie przerabiałem ale po tylu latach trzeba na pewno wymienić wentylator i dodać radiatory na YT ruskiej są filmy jak to zrobić. Pozdrawiam i tak trzymać!

  3. Niestety niezgadzam się w moim przypadku akumulator agm po sprawdzaniu w Sosnowieckim oddziale na mierniku kontrolnym pokazywał że jest OK po 2dniach po naładowaniu padł całkiem naszczęście w moim Phaetonie przełączył się na drugi akumulator i odpalił i dojechałem do domku bez lawety kupiłem drugi agm i jest OK .

  4. Pytanko takie czy akumulator TAB Polar 110ah 1000amper czy to dobra marka bo mi niespełna po 1,5 roku przestał działać elektrolit po naładowaniu nie przekroczył aerometrem czerwonej skali
    Zakodowany zgodnie z wytycznymi
    Poprzednio tez był 110ah Varty

  5. od strony formalnej to po prostu mógł złożyć reklamację u sprzedawcy, nie minęły nawet 24mce
    a od strony technicznej, bardzo ciekawy materiał

  6. Czy ktoś pomoże?

    Aku 110Ah z Audi A8, stał 6 lat, nie można go naładować, ładowarka nawet się nie włącza. Dolano elektrolitu. Tester pokazuje 2%

    Jakieś sugestie?

  7. U mnie podczas ładowania aku syczy (jest to zwykły aku kwasowo ołowiowy) – czyli paruje kwas – czy to jest normalne i czy należy przy tym poprzestać ładowanie? Ładowanie wynosiło na automatycznym prostowniku 100%, ale jeszcze nie max. Ostatnia przedziałka do max.

  8. A jak wygląda sprawa z zasilaniem nie fabrycznego Webasto? Warto kombinować z dodatkowym akumulatorem czy lepiej przygotować się na częstszą wymianę klasycznego akumulatora?

  9. "Mega mega mega zły pomysł?" A może peta eksa zetta zły? Jak lepiej brzmi? Może nader kiepskim i nie do końca przemyślanym pomysłem było skomentowanie powyższego filmu, ale zżera mnie ciekawość ile kosztowała taka usługa "ożywienia" akumulatora. Bo jeśli np. 200zł i ma mi posłużyć pół roku, to ja wolałbym kupić nowy.

  10. Bezobsługowy – nie oznacza że nie ładujemy go prostownikiem, a wielu klientów z takiego wychodzi założenia że jak bezobsługowy to nic z nim nie robimy, tylko jak nie odpala to przynosimy na reklamację.
    Sam sprzedaję wiele lat akumulatory, każdemu klientowi należałoby przedstawić kurs podstaw obsługi akumulatora, zdecydowana większość nie ma pojęcia o tym że akumulator należy prawidłowo dobrać do auta, jeżeli jeździmy w cyklu miejskim, częściej go ładować porządnym prostownikiem.
    Kolejna sprawa to pobór prądu w samochodzie przez jego niewygaszone podzespoły, w wyniku czego rozładowuje się bateria, zasiarcza.

  11. Dziś większość firm robi wszystko tak, żeby wytrzymało do końca gwarancji..
    To okradanie klienta!..
    13 lat temu miałem V.. tę, która wytrzymała w bdb stanie przez 6 lat!!
    "Ekoterroryści" okradają ludzi…

  12. Mam do Pana pytanie. Potrzebuje zasilić z akumulatora przetwornicę na 230 volt. Odbiornik pobiera 50 Watt. Jak długo mogę zasilać taki odbiornik jeżeli akumulator ma 88Ah?

Dodaj komentarz

Call Now ButtonZadzwoń!