Loading…

ELEKTRYK SAMOCHODOWY

Mobilny elektryk samochodowy Warszawa - Mechanika Samochodowa, Dojazd do klienta, mechanik przyjedzie do ciebie i naprawi auto pod domem.
Kontakt

TURBO BMW podłączenie ecumaster det3 do silników 1.6, 1.8, 1.9 E36 sterownik bosch – DIY

Mobilny Mechanik i Elektryk Warszawa i okolice – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk
+48 512 149 689



*Poradnik* W jaki sposób podłączyć det’a do silnika przedliftowego z bmw e36 o kodzie silnika m43b16
Silnik przedliftowy ma wtrysk półsekwencyjny, w polifcie oraz w 1.8 i 1.9 (m43b18/b19) jest pełna sekwencja, podłączenie deta wygląda tak samo, jedynie wtryskiwacze należy połączyć parami (do odszukania dwa piny więcej po schemacie) tak jak to jest seryjnie w 1.6 przedlift ponieważ det3 ma tylko dwa wyjścia, nie ma możliwości uzyskania pełnej sekwencji w r4, pełna sekwencja tylko na ecumaster classic/black
Wszystko podąża w dobrym kierunku, za miesiąc powinna pojawić się możliwość zamówienia gotowego zestawu turbo do silników m43b16, b18, b19
Ta seria filmików pomoże wam samodzielnie uruchomić takowy zestaw w własnym garażu 🙂

Schematy :
m43b161
m43b162

Zestaw budujemy razem z DK CUSTOMS
https://www.youtube.com/channel/UCVr06R7V164mZLA-jQqS8JQ

INSTAGRAM:
https://www.instagram.com/zgrywusgarage/
Nasz fanpage :
https://www.facebook.com/ZgrYwus-Gara…
zrzutka na wszystko co zepsujemy w imię nauki :
https://zrzutka.pl/uburg3

#ecumaster #bmw #uturbiamy

Youtube Naprawa elektroniki samochodowej, naprawy komputerów, liczników, airbag, immobilizerów, korekta liczników, cb radio serwis. Naprawa elektryki samochodowej Warszawa mazowieckie, stan elektryki i elektroniki auta, nie ma co zaczynać większości napraw, nawet mechanicznych! Podłączenie i programowanie sterownika ECU, Jak diagnozować i naprawiać sprzęt elektroniczny w Samochodzie, mechanika pojazdów w Warszawie.

Naprawa i serwis elektryki samochodów osobowych i dostawczych marki Audi, Toyota, Mercedes, Kia lub Skoda

Naprawa – Magistrala CAN w samochodzie, naprawa elektryki samochodowej, naprawa elektroniki samochodowej, Elektryk samochodowy Warszawa.

Konserwacja i serwis samochodów osobowych i dostawczych marki Mercedes-Benz
AM-Serwis istnieje od około 21 lat, choć jej założyciele pracują w swoich dziedzinach od ponad 23 lat.
Super inteligentny MB

Dysponujemy jedną czterokolumnową windą, która może pomieścić pojazdy o masie do 3,5 tony i wysokości 4,3 metra na wjazd oraz pięć dwukolumnowych wind do obsługi samochodów osobowych.

Wspólnie z naszym zespołem zdobyliśmy wieloletnie doświadczenie w oficjalnej obsłudze MB i Bosch. W AM-Serwis pracuje dwunastu pracowników. Resztę zespołu tworzy zespół mechaników, elektryk specjalizujący się w elektronice samochodowej, dostawca niezbędnych podzespołów oraz kierowcy. Dzięki temu możemy szybko i skutecznie naprawić każdy powierzony nam pojazd, nawet flotowy. Stali Klienci mogą liczyć na nas w zakresie obsługi „od drzwi do drzwi”.

Mercedes Benz W201(190), W123, A-Class, B-Class, C-Class, E-Class, G-Class, M-Class, S-Class, V-Class, Sprinter, Vito naprawy elektryczne i elektroniczne są wykonane.

Serwisowane są tu zarówno pojazdy napędzane benzyną, jak i olejem napędowym.

Aby diagnozować i naprawiać pojazdy marki Mercedes zgodnie ze specyfikacją fabryczną, dużo zainwestowaliśmy w wyposażenie techniczne.

Elektryk Samochodowy z Dojazdem

Możemy dostarczyć oryginalny artykuł lub tańszą alternatywę wykonaną przez godnego zaufania producenta.

Wszystkie dostarczane przez nas nowe komponenty i usługi są objęte 12-miesięczną gwarancją bez dodatkowych kosztów.

Testowanie elektroniki za pomocą diagnoskopu dedykowanego do mercedesa

Nasza organizacja wykorzystuje tylko najnowocześniejszy sprzęt diagnostyczny do przeprowadzania testów diagnostycznych podzespołów elektronicznych pojazdów marki Mercedes zobacz artykuł >. Nasze narzędzia pozwalają nam na naprawę pojazdów nawet z 2018 roku, jak i tych z lat 80-tych, w tym zarówno nowych Mercedesów, jak i klasyków.

Oddając swojego Mercedesa na serwis elektryczny i elektroniczny możesz liczyć na kompleksową analizę komputerową elektroniki Twojego pojazdu, a także na jej wymianę lub naprawę.
Silniki: benzyna i olej napędowy
automatyczne skrzynie biegów, w tym stosowane w modelach 140, 202, 203, 210, 211 i 220
– Systemy zapobiegające blokowaniu się kół podczas hamowania i kontroli stabilności
Przełączniki dźwigniowe do takich rzeczy, jak poduszki powietrzne, centralny zamek, immobilizery i inne (komputery)
Mercedes S211 i W211 SBC Programowanie pompy hamulcowej więcej informacji >
garaże parkingowe stabilizacja wysokości pojazdu
Obsługa sterownika Mercedes W169 i W245 EGS 722.8 dodatkowe szczegóły >
Elektryka w samochodach, sprawdzanie sond lambda i ich wymiana w razie potrzeby, abyśmy mogli sprawdzić, czy nasze samochody z rocznika 1998 i późniejsze podają prawdziwy przebieg Bez zdejmowania głowicy silnika można odkręcić uszkodzone świece żarowe.

Filtry DPF są przez nas czyszczone. Filtr cząstek stałych, znany również jako filtr DPF (skrót od Diesel Particulate Filter), to filtr służący do usuwania cząstek sadzy ze spalin w silnikach Diesla. Od 1996 roku są standardem w elektrowniach samochodowych. Czarny dym nie był już produkowany po ich wdrożeniu.

Mobilny Mechanik i Elektryk Warszawa i okolice – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk
+48 512 149 689

33 thoughts on “TURBO BMW podłączenie ecumaster det3 do silników 1.6, 1.8, 1.9 E36 sterownik bosch – DIY

  1. Szacun Panowie. Mam to was pytanie czy ten schemat jest taki sam dla silnika M40B16 e36 ? jestem po montażu kompresora i czekam teraz na ecumaster. Tylko nigdzie nie mogę dorwać schematu.

  2. Duży szacunek za dzielenie się wiedzą. Od razu widać że jesteście zgraną ekipą bystrych i inteligętnych młodych ludzi. Brawo. Kibicuję i życzę rozwoju kanału jak i warsztatu. Brawo
    Ps może jakieś Subaru na warsztat? Ogarniamy DET 3 w GTku i liczę że zrobi dobrą robotę więc bedzie okazja sprawdzić nabytą wiedzę
    Pozdrawiam

  3. Jak zabezpieczacie deta przed wilgocią i czynnikami atmosferycznymi?
    Seryjne ecu siedzące pod maską jest hermetyczne, ale det obok niego już nie.
    Jaki macie pomysł na rozwiązanie?

Dodaj komentarz

Call Now ButtonZadzwoń!