Loading…

ELEKTRYK SAMOCHODOWY

Mobilny elektryk samochodowy Warszawa - Mechanika Samochodowa, Dojazd do klienta, mechanik przyjedzie do ciebie i naprawi auto pod domem.
Kontakt

Sprawdzanie elementów elektronicznych zwykłym miernikiem; Jak rozpoznać elementy uszkodzone?



W tym filmie opowiadam Wam o tym, jak sprawdzić najpopularniejsze elementy elektroniczne, takie jak rezystory, kondensatory, diody, tranzystory i mosfety, zwykłym miernikiem. Nie potrzeba do tego żadnej zaawansowanej wiedzy, w pokazywany przeze mnie sposób nawet początkujący elektronik bez problemu posprawdza różne elementy.

Nie chcesz przegapić nowych filmów? Subskrybuj kanał!

Moje najciekawsze filmy:
Przetwornica step-up/down:

Prosty zasilacz regulowany:

Przetwornica 100W z 12V na 230 lub 325V:

Regulator barwy dźwięku:

Prosta ładowarka do różnych baterii:

Jak naprawić zasilacz impulsowy:

Oscyloskop LED:

Przetwornica step-up:

Prosty i wydajny wzmacniacz audio:

Zasilacz transformatorowy dużej mocy:

Nagrzewnica indukcyjna, wysokie napięcia na ZVS:

Regulator prędkości wentylatora:

Sterownik PWM do silników i żarówek:

Cewka Tesli:

Przetwornica z 12V na 230V:

Najprostszy miernik częstotliwości:

Zapalniczka plazmowa:

Wykrywacz kabli w ścianach:

Playlisty:

Podstawy elektroniki:

Zrób to sam:

Świetlówki:

Cewka Tesli:

Inne rzeczy związane z elektroniką:


Youtube Naprawa elektroniki samochodowej, naprawy komputerów, liczników, airbag, immobilizerów, korekta liczników, cb radio serwis. Naprawa elektryki samochodowej Warszawa mazowieckie, stan elektryki i elektroniki auta, nie ma co zaczynać większości napraw, nawet mechanicznych! Podłączenie i programowanie sterownika ECU, Jak diagnozować i naprawiać sprzęt elektroniczny w Samochodzie, mechanika pojazdów w Warszawie.

Naprawa i serwis elektryki samochodów osobowych i dostawczych marki Audi, Toyota, Mercedes, Kia lub Skoda

Naprawa – Magistrala CAN w samochodzie, naprawa elektryki samochodowej, naprawa elektroniki samochodowej, Elektryk samochodowy Warszawa.

Konserwacja i serwis samochodów osobowych i dostawczych marki Mercedes-Benz
AM-Serwis istnieje od około 21 lat, choć jej założyciele pracują w swoich dziedzinach od ponad 23 lat.
Super inteligentny MB

Dysponujemy jedną czterokolumnową windą, która może pomieścić pojazdy o masie do 3,5 tony i wysokości 4,3 metra na wjazd oraz pięć dwukolumnowych wind do obsługi samochodów osobowych.

Wspólnie z naszym zespołem zdobyliśmy wieloletnie doświadczenie w oficjalnej obsłudze MB i Bosch. W AM-Serwis pracuje dwunastu pracowników. Resztę zespołu tworzy zespół mechaników, elektryk specjalizujący się w elektronice samochodowej, dostawca niezbędnych podzespołów oraz kierowcy. Dzięki temu możemy szybko i skutecznie naprawić każdy powierzony nam pojazd, nawet flotowy. Stali Klienci mogą liczyć na nas w zakresie obsługi „od drzwi do drzwi”.

Mercedes Benz W201(190), W123, A-Class, B-Class, C-Class, E-Class, G-Class, M-Class, S-Class, V-Class, Sprinter, Vito naprawy elektryczne i elektroniczne są wykonane.

Serwisowane są tu zarówno pojazdy napędzane benzyną, jak i olejem napędowym.

Aby diagnozować i naprawiać pojazdy marki Mercedes zgodnie ze specyfikacją fabryczną, dużo zainwestowaliśmy w wyposażenie techniczne.

Elektryk Samochodowy z Dojazdem

Możemy dostarczyć oryginalny artykuł lub tańszą alternatywę wykonaną przez godnego zaufania producenta.

Wszystkie dostarczane przez nas nowe komponenty i usługi są objęte 12-miesięczną gwarancją bez dodatkowych kosztów.

Testowanie elektroniki za pomocą diagnoskopu dedykowanego do mercedesa

Nasza organizacja wykorzystuje tylko najnowocześniejszy sprzęt diagnostyczny do przeprowadzania testów diagnostycznych podzespołów elektronicznych pojazdów marki Mercedes zobacz artykuł >. Nasze narzędzia pozwalają nam na naprawę pojazdów nawet z 2018 roku, jak i tych z lat 80-tych, w tym zarówno nowych Mercedesów, jak i klasyków.

Oddając swojego Mercedesa na serwis elektryczny i elektroniczny możesz liczyć na kompleksową analizę komputerową elektroniki Twojego pojazdu, a także na jej wymianę lub naprawę.
Silniki: benzyna i olej napędowy
automatyczne skrzynie biegów, w tym stosowane w modelach 140, 202, 203, 210, 211 i 220
– Systemy zapobiegające blokowaniu się kół podczas hamowania i kontroli stabilności
Przełączniki dźwigniowe do takich rzeczy, jak poduszki powietrzne, centralny zamek, immobilizery i inne (komputery)
Mercedes S211 i W211 SBC Programowanie pompy hamulcowej więcej informacji >
garaże parkingowe stabilizacja wysokości pojazdu
Obsługa sterownika Mercedes W169 i W245 EGS 722.8 dodatkowe szczegóły >
Elektryka w samochodach, sprawdzanie sond lambda i ich wymiana w razie potrzeby, abyśmy mogli sprawdzić, czy nasze samochody z rocznika 1998 i późniejsze podają prawdziwy przebieg Bez zdejmowania głowicy silnika można odkręcić uszkodzone świece żarowe.

Filtry DPF są przez nas czyszczone. Filtr cząstek stałych, znany również jako filtr DPF (skrót od Diesel Particulate Filter), to filtr służący do usuwania cząstek sadzy ze spalin w silnikach Diesla. Od 1996 roku są standardem w elektrowniach samochodowych. Czarny dym nie był już produkowany po ich wdrożeniu.

26 thoughts on “Sprawdzanie elementów elektronicznych zwykłym miernikiem; Jak rozpoznać elementy uszkodzone?

  1. Mam pytanie.
    Na płycie głównej komputera w sekcji zasilania procesora uszkodzony został tranzystor NIKOS P0903BDG GN14J1201 jaki zamiennik mogę dawać.
    Zrób proszę film jak szukać awarii na płycie głównej komputera i jak wymienić domowym sposobem gniazdo ładowania w telefonie micro USB.

  2. Co jeśli dioda smd ma spadek napiecia 0.423v w dwie strony? Jakich elementów nie powinno się sprawdzać, gdy sa wlutowane na płytce ze względu na przekłamanie wyniku?

  3. A pytanko mam, jestem amatorem domowych napraw, więc litości jeśli coś dowalę.. Ale jak potencjalnie szczelnego elektrolita będziemy sprawdzać omomierzem tak jak zwykły rezystor, to czy nie powinno nam to też dać informacji dobrej, o tym czy jest całkowicie zniszczony czy nie? Jeśli dobrze rozumiem, prąd tam powinien płynąc do momentu naładowania. Pytam, bo mam multimetr z pomiarem pojemności, ale czekałem i czekałem, żeby coś pokazało i się nie doczekałem. Jeśli rozumiem dobrze, że jest w multimetrach referencyjne źródło prądu i też bada napięcie na kondensatorze i oblicza w jakim czasie się naładował..Więc jeśli nic nie pokazuje, to może oznaczać, że albo w ogóle kondensator przestał funkcjonować, albo też, że rezystancja szeregowa znacznie wzrosła?

  4. Witam mam pytanie sprawdzałem tranzystor bipolarny 13007 testerem elementów elektronicznych i na wyświetlaczu było oznaczenie NPNp i pomiędzy kolektorem a emiterem ma on diodę czy to NPNp oznacza tranzystor z diodą pomiędzy kolektorem a emiterem zwykły tranzystor bez diody na wyświetlaczu testera ma oznaczenie NPN proszę o odpowiedź

  5. Mam taki miernik za 15 zł i przy pomiarze poboru prądu (np w zakresie do 10 Amperów) w instalacji samochodowej napięcie spada z 12.5 do 11 Voltów. Zaznaczam że mierzone wartości nie przekraczają 1 Ampera. Czy miernik jest uszkodzony czy po prostu to normalne w tak taniej konstrukcji?

  6. Witam, rankiem. Dzieki za wszystkie filmiki i wiedze przekazywana. Mam pytanie: czy do tego miernika za o. 15 zl da sie "wstawic" brzeczyk/ buzek aby informowal w polozeniu Dioda o zwarciu?? Obecnie pokazuje 000, co wymaga sledzenia wyswietlacza; dzwiek bylby bardziej przyjazny. Bede wdzieczny za odpowiedz i raz jeszcze gratuluje kanalu i zyczenia kontynuacji i powodzenia.

Dodaj komentarz