Loading…

ELEKTRYK SAMOCHODOWY

Mobilny elektryk samochodowy Warszawa - Mechanika Samochodowa, Dojazd do klienta, mechanik przyjedzie do ciebie i naprawi auto pod domem.
Kontakt

SOKÓŁ 4X4. Polska elektryczna terenówka w Terenwizji



Sokół 4×4 – pierwszy polski w pełni elektryczny pojazd stworzony metodą ekokonwersji, polegającej na elektryfikacji samochodu terenowego z napędem 4×4. Zaprojektowany i skonstruowany przez firmę Innovation AG ze Zgorzelca. Pomysłodawcą projektu jest polski innowator, rajdowiec Albert Gryszczuk

Ekokonwersja, E-mobilność

#terenwizja
#offroad
#sokol4x4

Youtube Naprawa elektroniki samochodowej, naprawy komputerów, liczników, airbag, immobilizerów, korekta liczników, cb radio serwis. Naprawa elektryki samochodowej Warszawa mazowieckie, stan elektryki i elektroniki auta, nie ma co zaczynać większości napraw, nawet mechanicznych! Podłączenie i programowanie sterownika ECU, Jak diagnozować i naprawiać sprzęt elektroniczny w Samochodzie, mechanika pojazdów w Warszawie.

Naprawa i serwis elektryki samochodów osobowych i dostawczych marki Audi, Toyota, Mercedes, Kia lub Skoda

Naprawa – Magistrala CAN w samochodzie, naprawa elektryki samochodowej, naprawa elektroniki samochodowej, Elektryk samochodowy Warszawa.

Konserwacja i serwis samochodów osobowych i dostawczych marki Mercedes-Benz
AM-Serwis istnieje od około 21 lat, choć jej założyciele pracują w swoich dziedzinach od ponad 23 lat.
Super inteligentny MB

Dysponujemy jedną czterokolumnową windą, która może pomieścić pojazdy o masie do 3,5 tony i wysokości 4,3 metra na wjazd oraz pięć dwukolumnowych wind do obsługi samochodów osobowych.

Wspólnie z naszym zespołem zdobyliśmy wieloletnie doświadczenie w oficjalnej obsłudze MB i Bosch. W AM-Serwis pracuje dwunastu pracowników. Resztę zespołu tworzy zespół mechaników, elektryk specjalizujący się w elektronice samochodowej, dostawca niezbędnych podzespołów oraz kierowcy. Dzięki temu możemy szybko i skutecznie naprawić każdy powierzony nam pojazd, nawet flotowy. Stali Klienci mogą liczyć na nas w zakresie obsługi „od drzwi do drzwi”.

Mercedes Benz W201(190), W123, A-Class, B-Class, C-Class, E-Class, G-Class, M-Class, S-Class, V-Class, Sprinter, Vito naprawy elektryczne i elektroniczne są wykonane.

Serwisowane są tu zarówno pojazdy napędzane benzyną, jak i olejem napędowym.

Aby diagnozować i naprawiać pojazdy marki Mercedes zgodnie ze specyfikacją fabryczną, dużo zainwestowaliśmy w wyposażenie techniczne.

Elektryk Samochodowy z Dojazdem

Możemy dostarczyć oryginalny artykuł lub tańszą alternatywę wykonaną przez godnego zaufania producenta.

Wszystkie dostarczane przez nas nowe komponenty i usługi są objęte 12-miesięczną gwarancją bez dodatkowych kosztów.

Testowanie elektroniki za pomocą diagnoskopu dedykowanego do mercedesa

Nasza organizacja wykorzystuje tylko najnowocześniejszy sprzęt diagnostyczny do przeprowadzania testów diagnostycznych podzespołów elektronicznych pojazdów marki Mercedes zobacz artykuł >. Nasze narzędzia pozwalają nam na naprawę pojazdów nawet z 2018 roku, jak i tych z lat 80-tych, w tym zarówno nowych Mercedesów, jak i klasyków.

Oddając swojego Mercedesa na serwis elektryczny i elektroniczny możesz liczyć na kompleksową analizę komputerową elektroniki Twojego pojazdu, a także na jej wymianę lub naprawę.
Silniki: benzyna i olej napędowy
automatyczne skrzynie biegów, w tym stosowane w modelach 140, 202, 203, 210, 211 i 220
– Systemy zapobiegające blokowaniu się kół podczas hamowania i kontroli stabilności
Przełączniki dźwigniowe do takich rzeczy, jak poduszki powietrzne, centralny zamek, immobilizery i inne (komputery)
Mercedes S211 i W211 SBC Programowanie pompy hamulcowej więcej informacji >
garaże parkingowe stabilizacja wysokości pojazdu
Obsługa sterownika Mercedes W169 i W245 EGS 722.8 dodatkowe szczegóły >
Elektryka w samochodach, sprawdzanie sond lambda i ich wymiana w razie potrzeby, abyśmy mogli sprawdzić, czy nasze samochody z rocznika 1998 i późniejsze podają prawdziwy przebieg Bez zdejmowania głowicy silnika można odkręcić uszkodzone świece żarowe.

Filtry DPF są przez nas czyszczone. Filtr cząstek stałych, znany również jako filtr DPF (skrót od Diesel Particulate Filter), to filtr służący do usuwania cząstek sadzy ze spalin w silnikach Diesla. Od 1996 roku są standardem w elektrowniach samochodowych. Czarny dym nie był już produkowany po ich wdrożeniu.

38 thoughts on “SOKÓŁ 4X4. Polska elektryczna terenówka w Terenwizji

  1. Bo który baran, promujący elektryki, zastanowił się nad całościowymi kosztami środowiskowymi? Po durnych wypowiedziach widzę,że nawet 1 tego nie zrobił…Bardzo przepraszam ludzkość za "ekologów", to doprawdy żenujące, a jeszcze bardziej o ludzkiej głupocie świadczy, że politycy wierzą w takie bzdury. To jest dopiero przerażające. Oni naprawdę nie widzą, jak ich się w kanał wpuszcza? Tacy durni są? cZY TO SIĘ IM OPŁACA?>

  2. Czemu politycy nie słuchają wypowiedzi prawdziwych fachowców od środowiska, tylko słuchają pseudoekologów, którzy głośno ryja drą? Jak się zastanowić, to takie rozdazderciuchy walczą wyłącznie o wyrwanie kasy, prawdziwa ekologia i dobro środowiska zwisa im jak kilo kitu na agrafce.

  3. Bardzo głupi odcinek, przykro mi za promocję etektyków, co tak naprawdę jest gwoździem do trumny sensownie pojętej ekologii. 3 x bardziej ekologiczne jest kupić/eksploatować/utylizować diesla niż elektryka. Chuja tam bezemisyjne, elektrownia za nich emituje, jedno wielkie kłamstwo.To nie jest myślenie ekologiczne.

  4. Takie gówno nijak nie jest ekologiczne, owszem jeździ fajniej niż spalinówka, ale koszta twojej , heheh innowacji poniosą twoje dzieci/wnuki.I co z tego,że wydajność elektryków jest większa, skoro gęstość energii "w baku" jest kilkadziesiąt razy mniejsza? I trujesz bardziej niż dizel, taka jest prawda.

  5. Chuja ze słońca, wiesz baranie, jaki jest ślad węglowy elektrowni słonecznej? Podejrzewam, że nie wiesz… wyższy niż elektrowni wiatrowej, wodnej i atomowej.Nie jest zerowy, dupku.

  6. I pytam się, czy autor tego projektu jest po prostu głupi, czy jest tak perfidny,że własnym dzieciom/wnukom chce zostawić totalnie zatrutą przez "elektryki"planetę? Bo ja się na to nie zgadzam.

  7. Zastanawia mnie, czy debil mówiący,że to samochód ekologiczny, zdaje sobie sprawę ,że w całym cyklu życia to gówno truje środowisko 2X niż disel przez ten czas eksploatacji?
    Nie wie, głupi, jakie są koszta środowiskowe wydobycia wszystkiego, co potrzebne do elektryka, jazdy w Polsce na węglu, a potem jeszcze utylizacji tego całego szajsu. Gówno, nie ekologia, jedno wielkie kłamstwo, służące tym, co na tym zarobią. Powiedzmy sobie szczerze, że nie chodzi wcale o ekologię , ale o to by napchać sobie kabzę (jak z żarówkami "energooszczędnymi". Nie mam wątpliwości, że to jeżdzi, ale nie kłamcie,że to jest ekologiczne, bo to kłamstwo.

  8. domontować do elektryka głośniki z dzwienkiem silnika to bendzie dobrze ale nie tak jak w spalinowym a w elektryku bateria szybko się kończy 🚙a suzuki fajne i

  9. Mam tylko jeden problem z tym filmem, a dokładnie przez jeden zielony napis "Ekologiczny". Wszyscy dobrze wiemy ile śladu węglowego po sobie zostawiają samochody elektryczne w rzeczywistości i jak wiele szkód w środowisku naturalnym powodują firmy wydobywające potrzebne do produkcji baterii pierwiastki. To nie jest ekologia i radzę nie pokazywać tak zafałszowanej informacji, bo tak jak rządzącym pasuje tak sobie wpisują co jest ekologicznym paliwem typu gaz czy drewno opałowe.

  10. Pierdzielenie że Eko ja jeżdżę samochodem 20 letnim i jestem Eko. Ile energii i surowców trzeba do przerobienia takiego auta to nawet nie chce myśleć

  11. Jak w terenie zabraknie prundu to nie pójdzie z karnistrem po kilowaty.
    Jak w terenie sie zajara (a elektryki sie ostatnio lubią jarać) to będzie wielkie ognisko antyekologiczne.
    Elektryki jak na razie to zabawki dla chcących poudawać że są ekologiczni.

  12. Niech budują, kombinują, szukają alternatyw – to akurat jest dobre. Ale auto elektryczne nie jest ekologiczne bo przy jego produkcji bardzo cierpi środowisko a zurzyte akumulatory są wręcz toksyczne dla środowiska. Dochodzi jeszcze zasięg i zakłamanie firm kupujących hybrydy dla przedstawicieli handlowych (bo niby dbają przez to o środowisko) a tak na prawdę, ta hybryda przejedzie 60 km na prądzie po czym następne 600 z dniówki przedstawiciela na paliwie a z silnikiem 1.2 litra i 400 kg baterii spali to więcej niż stary uaz v8!

Dodaj komentarz