Loading…

ELEKTRYK SAMOCHODOWY

Mobilny elektryk samochodowy Warszawa - Mechanika Samochodowa, Dojazd do klienta, mechanik przyjedzie do ciebie i naprawi auto pod domem.
Kontakt

Samochody elektryczne bez cenzury

Mobilny Mechanik i Elektryk Warszawa i okolice – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk
+48 512 149 689



Ile przejadę autem elektrycznym? Jak wygląda ładowanie elektryka? Jakie są koszty ładowaniania samochodu elektrycznego? Czy elektrykiem da się pojechać w trasę? Czy mogę naładować auto z gniazdka? Ile to wszystko trwa?

A dodatkowo – od sponsora – jak naładować całkowicie rozładowany akumlator?

4:10 – mięsko dla tych, co nie chcą słuchać o prostownikach

https://allegro.pl/oferta/noco-genius-5-eu-6v-12v-5a-ladowarka-inteligentna-9424913835

https://allegro.pl/uzytkownik/SMA_NOCO?bmatch=cl-dict210105-ctx-uni-1-2-0112

https://no.co/genius5

Youtube Naprawa elektroniki samochodowej, naprawy komputerów, liczników, airbag, immobilizerów, korekta liczników, cb radio serwis. Naprawa elektryki samochodowej Warszawa mazowieckie, stan elektryki i elektroniki auta, nie ma co zaczynać większości napraw, nawet mechanicznych! Podłączenie i programowanie sterownika ECU, Jak diagnozować i naprawiać sprzęt elektroniczny w Samochodzie, mechanika pojazdów w Warszawie.

Naprawa i serwis elektryki samochodów osobowych i dostawczych marki Audi, Toyota, Mercedes, Kia lub Skoda

Naprawa – Magistrala CAN w samochodzie, naprawa elektryki samochodowej, naprawa elektroniki samochodowej, Elektryk samochodowy Warszawa.

Konserwacja i serwis samochodów osobowych i dostawczych marki Mercedes-Benz
AM-Serwis istnieje od około 21 lat, choć jej założyciele pracują w swoich dziedzinach od ponad 23 lat.
Super inteligentny MB

Dysponujemy jedną czterokolumnową windą, która może pomieścić pojazdy o masie do 3,5 tony i wysokości 4,3 metra na wjazd oraz pięć dwukolumnowych wind do obsługi samochodów osobowych.

Wspólnie z naszym zespołem zdobyliśmy wieloletnie doświadczenie w oficjalnej obsłudze MB i Bosch. W AM-Serwis pracuje dwunastu pracowników. Resztę zespołu tworzy zespół mechaników, elektryk specjalizujący się w elektronice samochodowej, dostawca niezbędnych podzespołów oraz kierowcy. Dzięki temu możemy szybko i skutecznie naprawić każdy powierzony nam pojazd, nawet flotowy. Stali Klienci mogą liczyć na nas w zakresie obsługi „od drzwi do drzwi”.

Mercedes Benz W201(190), W123, A-Class, B-Class, C-Class, E-Class, G-Class, M-Class, S-Class, V-Class, Sprinter, Vito naprawy elektryczne i elektroniczne są wykonane.

Serwisowane są tu zarówno pojazdy napędzane benzyną, jak i olejem napędowym.

Aby diagnozować i naprawiać pojazdy marki Mercedes zgodnie ze specyfikacją fabryczną, dużo zainwestowaliśmy w wyposażenie techniczne.

Elektryk Samochodowy z Dojazdem

Możemy dostarczyć oryginalny artykuł lub tańszą alternatywę wykonaną przez godnego zaufania producenta.

Wszystkie dostarczane przez nas nowe komponenty i usługi są objęte 12-miesięczną gwarancją bez dodatkowych kosztów.

Testowanie elektroniki za pomocą diagnoskopu dedykowanego do mercedesa

Nasza organizacja wykorzystuje tylko najnowocześniejszy sprzęt diagnostyczny do przeprowadzania testów diagnostycznych podzespołów elektronicznych pojazdów marki Mercedes zobacz artykuł >. Nasze narzędzia pozwalają nam na naprawę pojazdów nawet z 2018 roku, jak i tych z lat 80-tych, w tym zarówno nowych Mercedesów, jak i klasyków.

Oddając swojego Mercedesa na serwis elektryczny i elektroniczny możesz liczyć na kompleksową analizę komputerową elektroniki Twojego pojazdu, a także na jej wymianę lub naprawę.
Silniki: benzyna i olej napędowy
automatyczne skrzynie biegów, w tym stosowane w modelach 140, 202, 203, 210, 211 i 220
– Systemy zapobiegające blokowaniu się kół podczas hamowania i kontroli stabilności
Przełączniki dźwigniowe do takich rzeczy, jak poduszki powietrzne, centralny zamek, immobilizery i inne (komputery)
Mercedes S211 i W211 SBC Programowanie pompy hamulcowej więcej informacji >
garaże parkingowe stabilizacja wysokości pojazdu
Obsługa sterownika Mercedes W169 i W245 EGS 722.8 dodatkowe szczegóły >
Elektryka w samochodach, sprawdzanie sond lambda i ich wymiana w razie potrzeby, abyśmy mogli sprawdzić, czy nasze samochody z rocznika 1998 i późniejsze podają prawdziwy przebieg Bez zdejmowania głowicy silnika można odkręcić uszkodzone świece żarowe.

Filtry DPF są przez nas czyszczone. Filtr cząstek stałych, znany również jako filtr DPF (skrót od Diesel Particulate Filter), to filtr służący do usuwania cząstek sadzy ze spalin w silnikach Diesla. Od 1996 roku są standardem w elektrowniach samochodowych. Czarny dym nie był już produkowany po ich wdrożeniu.

Mobilny Mechanik i Elektryk Warszawa i okolice – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk
+48 512 149 689

28 thoughts on “Samochody elektryczne bez cenzury

  1. Od 3 miesięcy jestem właścicielem auta elektrycznego. Stwierdzam ,że ładownie auta to jakieś wielkie nieporozumienie. Stacje tylko w większych miastach. Stacje należą do różnych podmiotów i aby podładować samochód trzeba mieć telefon z aplikacją, konto bankowe i dużo czasu. Szybkie ładowarki są często zajęte przez innych użytkowników i ładowanie może trwać do 2-3 godzin. Mało tego na niektórych aplikacjach trzeba płacić miesięczny abonament i nieważne że przez pół roku nie korzystasz z ładowania. Płać. Powinno być tak, że podpinam samochód do ładowarki i naciskam przycisk START. Po naładowaniu STOP. Stacja pyta czy płacę kartą czy blikiem. Płacę. Stacja zwalnia kabel i w drogę. Proste ? Inna sprawa to zasięg. Mam nowy samochód i po przejechaniu 2/3 zasięgu zapala się czerwona kontrolka ŁADUJ. Jak tu zaplanować wyjazd ? Na szczęście ładuję w 90 % w swoim garażu i mam fotowoltaikę. Inna sprawa to wysokość opłat za energię (nawet 2,47 zł/kWh). To koszt jest porównywalny do 8 litrów benzyny na 100 km. Taka jest prawda.

  2. 1. Wodor? Jak dla mnie cos jak LPG, tylko bardziej wybuchowy material (gaz). Do tego specjalne zbiorniki, auta do przewozu, z powietrza sie wodor nie bierze, tez trzeba energi. A transport pradu (po wybudowaniu sieci), jest tanszy i bardziej oplacalny niz wodoru (dowiezienie paliwa na stacje cysternami, bo raczej nie rurociagiem). Dlatego uwazam, ze sie nie przyjmie.
    2. Jezdze na LPG, wiec czy zatankuje LPG co 300-400km, czy zatrzymam sie na ladowanie (chodzi o zasieg) to na jedno wyjdzie. Tankowanie LPG (tak popularne u nas w PL) z 15-20 min (lacznie z tankowaniem, droga do kasy i placeniem w kasie, powrot do auta). Auta elektryczne (szybka ladowarka) schodza juz ponizej 30 min zeby taki zasieg uzupelnic, wiec zaraz czas ladowania i tankowania (LPG) bedzie podobny a zasieg ten sam. Ale tutaj zgadzam sie w 100% Diesel bije na glowe.
    3. Wtyczki…. Europa ujednolicila do CCS (type 2) i nawet Tesla zaczela je stosowac na swoich ladowarkach.
    4.I jeszcze jedna sprawa. Coraz czesciej sie mowi o ograniczeniach predkosci na autostradach, nawet Niemcy chca wprowadzic u siebie do 120km (choc watpie czy to zrobia 😁 ) A przy nizszych predkosciach (jak slusznie zauwazyles) zuzycie energi sporo spada. Do tego dochodza drozsze mandaty za przekraczanie predkosci ktore juz w 2022 roku mamy.
    5. Ilosc ladowarek i w PL i w EU jest juz spora a bedzie jeszcze wiecej stawianych.
    6. Przyjezdzasz z pracy i w nocy (np.tania taryfa) spokojnie ladujac ze zwyklego gniazdka odzyskasz na tyle zasiegu, ze z nawiazka starczy na nastepny dzien. Telefon (smarfon) tez raczej sie codziennie, albo max co 2 dni podlacza do ladowania….
    7. Koszty zakupu elektryka juz sie zbliza do kosztu auta spalinowego (choc raczej spalinowe zdrozaly niz elektryk stanial)

    Ale szacun za ten film i wnioski. Ja tez z jedna teza sie zgodze, ELEKTRYK NIE JEST DLA KAZDEGO. Kazdy niech wybierze co Jemu pasuje.

    PS. Film nakrecony w 2021, moj komentarz listopad 2022, wiec wiele rzeczy z tego filmu jest malo aktualne. Ale powtarzam, w 80% zgadzam sie z wnioskami tworcy tego filmu. Pozdrawiam i zycze powodzenia.

  3. Jak sam mówisz to jest reklama produktu, a obiektywna ocena i reklama to oksymoron.
    Prostytutka za pieniądze też powie że byłeś świetny w łóżku. Więc na nic mi widok twojej facjaty i zapewnienia o jakości .(choć absolutnie nie twierdzę że produkt jest zły).
    Tylko litości jesteś kolejnym z tysięcy YT-berów ze zdaniem na ustach "Jak coś jest złe to o tym nie powiem ". Gówno Prawda i ani nie jestem pewny tego co mówisz ani nie wierzę w 100%.
    I jeszcze jedno dlaczego nieprzychylna ocena to zaraz musi być HEJT.

  4. Oglądałem do końca było lepiej niż się spodziewałem jednak z prawda to tak nie do końca było po drodze:(
    Mam tesle Y LR od roku i zrobiłem 25 tys km. Przejeździłem zimę -18 i gorące lato +33 wiec jakieś pojęcie i doświadczenie mam.
    Wspomina pan o tym ze gdybyśmy zastąpili teraz wszystkie diesele to było by gorzej jednak nie zrobimy tego za dotknięciem czarodziejskiej różdżki tylko to wymaga czasu co za tym idzie zwiększenie ilości zielonej energii w miksie energetycznym. Nie był tu pan zbyt szczery.
    Swoje doświadczenia z leaf 2 przenosi pan na wszystkie elektryki co jest krzywdzące bo to archaiczna konstrukcja z niewydajna pompa i bez chłodzenia baterii. Wynika z tego ze wrażenia są słabe. Dla każdego ev optymalna prędkość jest inna i wynika z masy oraz współczynnika oporu. Dla mnie prędkość 130 jest idealna a 140 zauważalnie rośnie zużycie. Objechałem Polskę i Chorwację (14h z ładowaniem) i mam wrażenie ze nie był pan za granica bo ciagle mówi pan o tej biednej pojedynczej ładowarce obleganej przez 10 ev a tymczasem dookoła polski są huby gdzie jest po 30 szybkie ładowarek po 2 miejsca przy każdej. Wraz ze wzrostem ilości ev będzie tez więcej ładowarek w PL. Cena za KW przy dzisiejszym szale cenowym to 2,10 zł na szybkiej. I 1.10 zł za kW przy wolnej 11kw. Mówi pan o braku unifikacji wtyczek to prostuje. Typ 2 to norma do pradu zmiennego ccs combo 2 to norma do pradu stałego chademo to odchodzący w niepamięć typ nie pojawia się już w nowych ładowarkach. Ja raz w tygodniu podpinam samochód na 4-5h do wolnej ładowarki pod blokiem i mam 90% baterii w domu u rodziców/teściów to samo bo wystarczy gniazdko z siła i po 5h pełna bateria.
    Nie stałem nigdy w Polsce na ładowarce dłużej niż 5 min i to jak wojna się rozpoczęła i była fala z Ukrainy
    Pozdrawiam i mimo to doceniam ze nie wszystko było chamska petro propaganda.

  5. Sporo w tym prawdy co mówisz, ale trochę nie prawdy. Auta z CCS mogą korzystać z Type 2 złącza, więc to nie jest tak że musisz czekać, po prostu ładujesz się wolniej. Szybkich ładowarek jest teraz o wiele więcej, i nawet jeśli zapierdzielasz i chcesz się załadować co 200km to zatrzymujesz się na 30 minut i jedziesz dalej. Te półtorej godziny to mocno naciągane, i mówię to z doświadczenia bo trochę elektrykiem w trasy jeżdzę. Inna kwestia to kolejka 12 osób do ładowarek. Jak się pojawią takie kolejki to pojawi się więcej ładowarek, maks jaki widziałem to jedna osoba, która się ładowała i wtedy albo jadę na kolejną albo czekam. Ale zazwyczaj jadę dalej, teraz przy drogach szybkiego ruchu jest tych ładowarek na prawdę dużo więc nie ma takiej tragedii jakby mogło się wydawać.

  6. Materiał bardzo wartościowy. Mam drobne sugestie dot. ogrzewania:

    Na ogrzewaniu, jeżeli jedziemy dynamicznie, możemy zajechać dalej niż przy „emeryckiej” jeździe! Po prostu – dynamiczna jazda skraca czas przemieszczania się, a więc krócej grzeją grzałki czy chłodzi klima (zasada ta sama).

    Po drugie, być może są modele, w których ogrzewanie rzeczywiście działa zerojedynkowo, jak tu powiedziano, ale nie przypuszczam, aby to była reguła.

    Regulację ogrzewania można zrobić montując więcej niż jedną grzałkę i – w razie potrzeby – włączać całość lub część grzałek.

    Można też regulować napięciem puszczonym na grzałki – dzisiaj nie ma problemu z regulatorami napięcia (czy prądu – bez znaczenia) o wydajności kilku kilowatów. Taki regulator kosztuje kilkadziesiąt zł, więc nie jest to kwota, która znacznie podwyższyłaby cenę końcową.

    Można też regulować ogrzewanie – cyklicznie (i automatycznie) włączając i wyłączając samą grzałkę, np. 3 sekundy pracy i 3 przerwy lub ustawiając inny interwał pracy czy przerwy, co spowoduje mniejszą temp. wewnątrz, jednocześnie nie powodując odczuwalnych skoków temperatury.

    Pewnie sposobów jest więcej, i – moim zdaniem – na pewno są wykorzystywane w autach elektrycznych.

  7. Akurat roślinki to by się ucieszyły z większej ilości CO2 😛
    A co do elektryków to na chwilę obecną jak nie możesz miesięcznie odłożyć tylko na auto 1000-1500zł miesięcznie (przy założeniu, że takie auto wytrzyma 10 lat bez wymiany baterii) to Cię na nie nie stać. Nie muszę chyba pisać ile się u nas przeciętnie zarabia i jakie są koszty życia. Według mnie jeżeli zakażą jazdy spalinowcami to jakieś 80-90% będzie zapier.. z buta albo rowerem tyle, że wtedy najtańsze rowery będą po 10 tys. zł 😛

  8. jak do czegos sie namawia na sile tzn ze to bubel a nie okazja. ekologia dla ubogich umyslowo. po co ludzie chodza do szkoly skoro pozniej wychodza z niej glupsi??????

  9. Dwa lata minęły (prawie i co)-
    Wszystkie złoża kobaltu posiadają Chiny lub mają nad nimi pieczę.
    Gdyby wyryć cały kobalt i przerobić go na baterie to zabraknie na samą zamianę obecnych samochodów spalinowych.
    Dziś Europie Zachodniej grozi brak prądu a w niektórych krajach jest on już racjonowany wciągu dnia.

  10. Czyli zaraz, w takim zajebistym, nowoczesnym elektryku nie da się ogrzewania w sposób cywilizowany ustawić? Bez jaj. PWM na grzałkę nie można puścić? Prosty sterownik na mosfetach. No ale sąsiad ma elektryka i żeby w zimę dojechać w wrócić z pracy założył webasto na diesel 😂

  11. Utwierdzasz mnie w przekonaniu ze elektryk nie nadaje sie na trase. Obserwuje jak wolno jadą elektryki po autostradzie i ile stoją na stacji benzynowej do ładowania….
    Jade sobie na LPG 120-130 i wyprzedzam spokojnie porsche elektryczne 🤣😅🤘
    Przy nowych cenach prądu ładowanie bedzie znacznie droższe.

  12. Pył z elektrowni nie leci. Klania się wiedza z dziedziny energetyki i tego jak obrabiane są spaliny z elektrowni. A co do energetyków to wyciągamy baterie i na jej miejsce ogniwo wodorowe. Więc energetyk to ogniwo pośrednie w motoryzacji.

  13. Z tym CO2 to histeria, mało go jest w atmosferze i nie ma nic wspólnego z ocieplaniem klimatu. Z tego co wiem to rośliny potrzebują CO2 bo przerabiają go na O2

  14. Ale ty się musisz facet nagimnastykować słownie i nabajerować, żeby wcisnąć pelikanom tę durną reklamę i utłuc "przy okazji" parę groszy.
    Przecież robisz to tak prymitywnie, że liczysz chyba na klientów z przedszkola …
    Troszkę mi to przypomina znane działanie "na wnuczka", tyle, że ubrane w mniej finezyjną socjotechnikę…
    PS. A tym prostownikiem, to ty sobie zwoje wyprostuj, bo to badziewie do niczego innego się nie nadaj..

  15. Niestety muszę Pana pogląd mocno zweryfikować, auta elektryczne nie są przyszłością nawet te na wodór. To tylko zabawki, stworzone do wyciągania pieniędzy z ludzi. Otóż wodór jest niesamowicie trudnym pierwiastkiem do przechowywania, jest bardzo ciężko go skompresować i łatwo ucieka nawet z najszczelniejszych zbiorników, wymaga stosowania bardzo ciężkich butli i musi być trzymany pod olbrzymim ciśnieniem. W przypadku wypadku, z rozszczelnionego zbiornika wodór szybko ucieka i zrobi mieszankę wybuchową z powietrzem. Na koniec najważniejsze, produkcja wodoru wymaga olbrzymich ilości energii, całkowite koszta jazdy auta z ogniwami paliwowymi mocno przewyższają zwykle elektryki na baterie, a do aut spalinowych nie ma podjazdu. Co więcej na horyzoncie nie widać nawet technologii, która umożliwiałaby nam tańsze i ekologiczne pozyskiwanie wodoru. Żadna przyszłość, era aut elektrycznych skończy się z dniem w którym, poziom frustracji społeczeństwa spowodowany obniżeniem standardu życia, przekroczy pewną granicę i ludzie się w końcu zbuntują przeciwko korporacjom i elitom. Cała ta agenda ma na celu zlikwidowanie prywatnej własności, samochód to jest coś co zapewnia wolność i niezależność, dlatego przerabia się je tak by generowały koszta to nie jest żadne dbanie o ekologię, tylko o to co mamy w portfelach.

Dodaj komentarz

Call Now ButtonZadzwoń!