Loading…

ELEKTRYK SAMOCHODOWY

Mobilny elektryk samochodowy Warszawa - Mechanika Samochodowa, Dojazd do klienta, mechanik przyjedzie do ciebie i naprawi auto pod domem.
Kontakt

Paraliż CAN – 9 modułów uszkodzonych

Mobilny Mechanik i Elektryk Warszawa i okolice – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk
+48 512 149 689



Historia Mercedesa S klasy W220 w którym diagnozowałem usterki CAN-u wnętrza.
Usterki CAN były wywołane przez 9 modułów: moduły foteli 3 szt., moduł parktronic, stacyjka, audio gateway, moduły drzwi przednich 2 szt., panel obsługi w dachu, w których był uszkodzony transceiver TJA1054T.

00:00 Wstęp
00:42 Intro
00:52 Objawy usterki
02:18 CAN wnętrza połączenie sieciowe
04:30 Diagnoza i pomiary Can transceivera TJA1054T
09:02 Pomiary rezystancji CAN wnętrza
11:37 Omówienie oscylogramu CAN wnętrza
22:07 Pozostałe usterki
24:11 Podsumowanie

Jeżeli interesuje Cię diagnostyka przy użyciu oscyloskopu zajrzyj na dostępne szkolenia:
https://autonomis.pl/sklep/

Youtube Naprawa elektroniki samochodowej, naprawy komputerów, liczników, airbag, immobilizerów, korekta liczników, cb radio serwis. Naprawa elektryki samochodowej Warszawa mazowieckie, stan elektryki i elektroniki auta, nie ma co zaczynać większości napraw, nawet mechanicznych! Podłączenie i programowanie sterownika ECU, Jak diagnozować i naprawiać sprzęt elektroniczny w Samochodzie, mechanika pojazdów w Warszawie.

Naprawa i serwis elektryki samochodów osobowych i dostawczych marki Audi, Toyota, Mercedes, Kia lub Skoda

Naprawa – Magistrala CAN w samochodzie, naprawa elektryki samochodowej, naprawa elektroniki samochodowej, Elektryk samochodowy Warszawa.

Konserwacja i serwis samochodów osobowych i dostawczych marki Mercedes-Benz
AM-Serwis istnieje od około 21 lat, choć jej założyciele pracują w swoich dziedzinach od ponad 23 lat.
Super inteligentny MB

Dysponujemy jedną czterokolumnową windą, która może pomieścić pojazdy o masie do 3,5 tony i wysokości 4,3 metra na wjazd oraz pięć dwukolumnowych wind do obsługi samochodów osobowych.

Wspólnie z naszym zespołem zdobyliśmy wieloletnie doświadczenie w oficjalnej obsłudze MB i Bosch. W AM-Serwis pracuje dwunastu pracowników. Resztę zespołu tworzy zespół mechaników, elektryk specjalizujący się w elektronice samochodowej, dostawca niezbędnych podzespołów oraz kierowcy. Dzięki temu możemy szybko i skutecznie naprawić każdy powierzony nam pojazd, nawet flotowy. Stali Klienci mogą liczyć na nas w zakresie obsługi „od drzwi do drzwi”.

Mercedes Benz W201(190), W123, A-Class, B-Class, C-Class, E-Class, G-Class, M-Class, S-Class, V-Class, Sprinter, Vito naprawy elektryczne i elektroniczne są wykonane.

Serwisowane są tu zarówno pojazdy napędzane benzyną, jak i olejem napędowym.

Aby diagnozować i naprawiać pojazdy marki Mercedes zgodnie ze specyfikacją fabryczną, dużo zainwestowaliśmy w wyposażenie techniczne.

Elektryk Samochodowy z Dojazdem

Możemy dostarczyć oryginalny artykuł lub tańszą alternatywę wykonaną przez godnego zaufania producenta.

Wszystkie dostarczane przez nas nowe komponenty i usługi są objęte 12-miesięczną gwarancją bez dodatkowych kosztów.

Testowanie elektroniki za pomocą diagnoskopu dedykowanego do mercedesa

Nasza organizacja wykorzystuje tylko najnowocześniejszy sprzęt diagnostyczny do przeprowadzania testów diagnostycznych podzespołów elektronicznych pojazdów marki Mercedes zobacz artykuł >. Nasze narzędzia pozwalają nam na naprawę pojazdów nawet z 2018 roku, jak i tych z lat 80-tych, w tym zarówno nowych Mercedesów, jak i klasyków.

Oddając swojego Mercedesa na serwis elektryczny i elektroniczny możesz liczyć na kompleksową analizę komputerową elektroniki Twojego pojazdu, a także na jej wymianę lub naprawę.
Silniki: benzyna i olej napędowy
automatyczne skrzynie biegów, w tym stosowane w modelach 140, 202, 203, 210, 211 i 220
– Systemy zapobiegające blokowaniu się kół podczas hamowania i kontroli stabilności
Przełączniki dźwigniowe do takich rzeczy, jak poduszki powietrzne, centralny zamek, immobilizery i inne (komputery)
Mercedes S211 i W211 SBC Programowanie pompy hamulcowej więcej informacji >
garaże parkingowe stabilizacja wysokości pojazdu
Obsługa sterownika Mercedes W169 i W245 EGS 722.8 dodatkowe szczegóły >
Elektryka w samochodach, sprawdzanie sond lambda i ich wymiana w razie potrzeby, abyśmy mogli sprawdzić, czy nasze samochody z rocznika 1998 i późniejsze podają prawdziwy przebieg Bez zdejmowania głowicy silnika można odkręcić uszkodzone świece żarowe.

Filtry DPF są przez nas czyszczone. Filtr cząstek stałych, znany również jako filtr DPF (skrót od Diesel Particulate Filter), to filtr służący do usuwania cząstek sadzy ze spalin w silnikach Diesla. Od 1996 roku są standardem w elektrowniach samochodowych. Czarny dym nie był już produkowany po ich wdrożeniu.

Mobilny Mechanik i Elektryk Warszawa i okolice – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk
+48 512 149 689

31 thoughts on “Paraliż CAN – 9 modułów uszkodzonych

  1. Najprawdopodobniej ten samochod byl dawca modulow dla innych aut, a dostal te popsute. Nastepnie auto zostalo po "okazyjnej" cenie sprzedane.

  2. Mam Mercedesa Vito i już drugi raz wysiadł moduł drzwi – załóżmy ze wymiennie ten transmiter to powinno ruszyć czy trzba programować moduł? Jeśliby nie ruszyło i odkupiłbym starszy sprawny ale trzabyłoby go zaprogramować czym to najtaniej zaprogramować i jak . Z góry dziękuję za pomoc – sam sobie chce podłubać w samochodzie bo to kolejny raz co sie pali moduł a już mam dość usług mechaników tak zwanych wymieniaczy za grubą kasę.

  3. chwile zeszło zanim podłączyłeś/pokazałeś oscyloskop, całe szczęście, sytuacja uratowana…

    Nie rzadko widuje się takie pięknie błyszczące autka na stercie auto złomu, a regularnie zakurzone przed warsztatami.
    Fajnie byłoby, gdybyś wspomniał o przyczynach takich problemów z elektroniką i szansach na pełną sprawność po naprawach:
    – fachowych (czyli na chybił trafił, ale z oscyloskopem i porządną lutownicą)
    – stodołowych (wymieniany po kolei, jak nie rusza to usuwamy – z auta i opisu na otomoto)

  4. Świetny materiał, brakowało mi tak fajnie skompresowanej wiedzy na tematu can i to na przykładzie. Zastanawiam się jak to się stało ze w tylu modułach uszkodziły się kontrolery can

  5. Kupno auta z tego typu usterkami może pociągnąć mocno po kieszeni, ktoś kto się nie zna pomyśli że pewnie moduł komfortu do wymiany a w rzeczywistości może być dużo więcej tym bardziej że moduł dzieli się na odrębne sekcje a nawet odrębne komputery które mogą być spalone przez zwarcie.
    Jednak stare czasy i lata 90 były lepsze.

  6. Znalazłem niechcący ten kanał ale opis usterek, jak je wykryć szczegółowo krok po kroku mistrzostwo, kultura osób oglądających i komentujących, zostaje i oglądam inne, coś czuje nieprzespaną noc 🙂 pozdrawiam i już czekam na nowe 🙂

  7. Normalnie aż jestem w szoku że to się opłaciło naprawiać. Przy sprzęcie jakimkolwiek AGD/RTV to bym słyszał panie tego się nie opłaci naprawiać. Wniosek jaki? Samochody jeszcze są za drogie.

  8. Matko bosko, co to się stanęło z tym samochodem? Piorun w niego pie*dolnął, że tak moduły popadały?
    Jeśli tak ma wyglądać nowoczesna motoryzacja, to ja zostanę przy moim starym aucie…

  9. Te transceivery są zrobione tak by były odporne na zwarcia do plusa i masy. Mają też sporą tolerancję napięć. Takie efekt domina musiało spowodować wysokie napięcie (zasilanie ksenonów, układ zapłonowy, może spawanie?)

  10. Autonomis z nieba mi spadasz nigdzie w internecie nie moge znaleść info dla czego stracilem komunikacje w audi b8 ze sterownikiem silnika i skrzyni (w trakcie odczytu bledow zawiesil sie vcds od tamtej pory jest problem z komunikacja). Moge sie na pare sekund podlaczyc do sterownika przy pomocy sztuczki klikam polacz w programie(na kazdym programie i interfejsie tak samo) wyłączam zaplon i laczy sie na pare sekund. Zaden serwis nie mial takiej usterki nikt nic nie wie co z tym zrobic?

  11. Ale Sajgon! Jedna z najgorszych awarii obstawiam, sam mało dlube przy elektronice samochodowej ale przy takim natłoku usterek bez rozbebeszenia wszystkiego praktycznie nie da się tego zdiagnozować…

  12. No to mam wyzwanie 🙂 audi a4b6 nie dziala abs, auto delikatnie zalało. Szukając modułu który został uszkodzony "brak świateł kierunkowskazy oraz wycieraczek" dobrałem się do modułu komfortu 🙂 … niestety moduł komfortu okazał się suchy, po złożeniu samochodu przestała działać prędkość, przebieg się nie nalicza.
    Auto trafiło do pseudo elektryka, naprawił wycieraczki, światła "moduł mce" ale prędkościomierza nie zrobił, nie w jego zakresie…

Dodaj komentarz

Call Now ButtonZadzwoń!