Loading…

ELEKTRYK SAMOCHODOWY

Mobilny elektryk samochodowy Warszawa - Mechanika Samochodowa, Dojazd do klienta, mechanik przyjedzie do ciebie i naprawi auto pod domem.
Kontakt

Objawy uszkodzenia sterownika silnika ECU w Opel Astra G II Vauxhall | ForumWiedzy

Mobilny Mechanik i Elektryk Warszawa i okolice – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk
+48 512 149 689



Masz problem z silnikiem, podmień sterownik silnika i sprawdź, czy problem nie zniknie. Warto! Regeneracja sterownika lub też jego naprawa w przypadku drogich sterowników jest opłacalna, ale w przypadku tanich, gdzie sprzedawca sprzedaje sterownik np. za 50 zł i daje gwarancję, to już raczej w ogóle. Taniej kupić sterownik za np. 50 zł, skorzystać z usługi wymiany i programowania za ok 150-250 zł i sprawa często jest załatwiona expresem. Zaś regeneracja często nic nie da, jeśli nie widać uszkodzeń, błędów nie ma, a silnik pracuje niepoprawnie.

Do dziwnych zachowań, braku błędów, polecam albo pojechać z problemem do elektronika samochodowego w okolicy, który ma sprzęt i doświadczenie, albo kupić sterownik silnika i podjechać, by tylko podmienił, ew. kupić sterownik/immo/ew. licznik i podmienić samodzielnie. Zalecam pierwsze dwie opcje.

👊 SUBSKRYBUJ FORUMWIEDZY ► https://bit.ly/2XSLq36 oraz kliknij 🔔
👀 OGLĄDAJ INSTAGRAM FORUMWIEDZY ► https://bit.ly/3aqY3oC
🔴 PINTEREST ► https://bit.ly/2KlMHrk
🔵 FACEBOOK ► https://bit.ly/2RQXiOX
⭐️ TWITTER ► https://bit.ly/2wUQ8SN

💡 Pytania, uwagi, wątpliwości, propozycje pisze w komentarzu pod filmem. 😀
❗️ Subskrybuj kanał „ForumWiedzy”, by nie przegapić nowych filmów 👀
🎥 Udostępnij ten film swoim znajomym w mediach społecznościowych 👨‍👩‍👦‍👦

👊 Pozdrawiam
———
#OpelAstraG #OpelAstra #AstraG #Opel #Vauxhall #Astra #Motoryzacja #Auto #Poradnik #Manual #Tutorial #Instrukcja #NaprawSam #SamNaprawiam #DIY #DoItYourself #ZróbToSam #ForumWiedzy #JakNaprawić #JakWymienić #Wymiana #Naprawa #ForumWiedzy #Informacja #YouTube #Opel #Astra #AstraG #Ecotec #16v #ZróbToSam #OpelAstraG

Youtube Naprawa elektroniki samochodowej, naprawy komputerów, liczników, airbag, immobilizerów, korekta liczników, cb radio serwis. Naprawa elektryki samochodowej Warszawa mazowieckie, stan elektryki i elektroniki auta, nie ma co zaczynać większości napraw, nawet mechanicznych! Podłączenie i programowanie sterownika ECU, Jak diagnozować i naprawiać sprzęt elektroniczny w Samochodzie, mechanika pojazdów w Warszawie.

Naprawa i serwis elektryki samochodów osobowych i dostawczych marki Audi, Toyota, Mercedes, Kia lub Skoda

Naprawa – Magistrala CAN w samochodzie, naprawa elektryki samochodowej, naprawa elektroniki samochodowej, Elektryk samochodowy Warszawa.

Konserwacja i serwis samochodów osobowych i dostawczych marki Mercedes-Benz
AM-Serwis istnieje od około 21 lat, choć jej założyciele pracują w swoich dziedzinach od ponad 23 lat.
Super inteligentny MB

Dysponujemy jedną czterokolumnową windą, która może pomieścić pojazdy o masie do 3,5 tony i wysokości 4,3 metra na wjazd oraz pięć dwukolumnowych wind do obsługi samochodów osobowych.

Wspólnie z naszym zespołem zdobyliśmy wieloletnie doświadczenie w oficjalnej obsłudze MB i Bosch. W AM-Serwis pracuje dwunastu pracowników. Resztę zespołu tworzy zespół mechaników, elektryk specjalizujący się w elektronice samochodowej, dostawca niezbędnych podzespołów oraz kierowcy. Dzięki temu możemy szybko i skutecznie naprawić każdy powierzony nam pojazd, nawet flotowy. Stali Klienci mogą liczyć na nas w zakresie obsługi „od drzwi do drzwi”.

Mercedes Benz W201(190), W123, A-Class, B-Class, C-Class, E-Class, G-Class, M-Class, S-Class, V-Class, Sprinter, Vito naprawy elektryczne i elektroniczne są wykonane.

Serwisowane są tu zarówno pojazdy napędzane benzyną, jak i olejem napędowym.

Aby diagnozować i naprawiać pojazdy marki Mercedes zgodnie ze specyfikacją fabryczną, dużo zainwestowaliśmy w wyposażenie techniczne.

Elektryk Samochodowy z Dojazdem

Możemy dostarczyć oryginalny artykuł lub tańszą alternatywę wykonaną przez godnego zaufania producenta.

Wszystkie dostarczane przez nas nowe komponenty i usługi są objęte 12-miesięczną gwarancją bez dodatkowych kosztów.

Testowanie elektroniki za pomocą diagnoskopu dedykowanego do mercedesa

Nasza organizacja wykorzystuje tylko najnowocześniejszy sprzęt diagnostyczny do przeprowadzania testów diagnostycznych podzespołów elektronicznych pojazdów marki Mercedes zobacz artykuł >. Nasze narzędzia pozwalają nam na naprawę pojazdów nawet z 2018 roku, jak i tych z lat 80-tych, w tym zarówno nowych Mercedesów, jak i klasyków.

Oddając swojego Mercedesa na serwis elektryczny i elektroniczny możesz liczyć na kompleksową analizę komputerową elektroniki Twojego pojazdu, a także na jej wymianę lub naprawę.
Silniki: benzyna i olej napędowy
automatyczne skrzynie biegów, w tym stosowane w modelach 140, 202, 203, 210, 211 i 220
– Systemy zapobiegające blokowaniu się kół podczas hamowania i kontroli stabilności
Przełączniki dźwigniowe do takich rzeczy, jak poduszki powietrzne, centralny zamek, immobilizery i inne (komputery)
Mercedes S211 i W211 SBC Programowanie pompy hamulcowej więcej informacji >
garaże parkingowe stabilizacja wysokości pojazdu
Obsługa sterownika Mercedes W169 i W245 EGS 722.8 dodatkowe szczegóły >
Elektryka w samochodach, sprawdzanie sond lambda i ich wymiana w razie potrzeby, abyśmy mogli sprawdzić, czy nasze samochody z rocznika 1998 i późniejsze podają prawdziwy przebieg Bez zdejmowania głowicy silnika można odkręcić uszkodzone świece żarowe.

Filtry DPF są przez nas czyszczone. Filtr cząstek stałych, znany również jako filtr DPF (skrót od Diesel Particulate Filter), to filtr służący do usuwania cząstek sadzy ze spalin w silnikach Diesla. Od 1996 roku są standardem w elektrowniach samochodowych. Czarny dym nie był już produkowany po ich wdrożeniu.

Mobilny Mechanik i Elektryk Warszawa i okolice – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk
+48 512 149 689

48 thoughts on “Objawy uszkodzenia sterownika silnika ECU w Opel Astra G II Vauxhall | ForumWiedzy

  1. U mnie wszystkie błędy ostateczność sterownik silnika
    PO220
    PO700
    PO1550
    PO1700 błędy które nie można skasować. Przepustnica wymieniona kolejne błędy które można kasować PO340
    PO420 nie ma mocy początku jedzie ok automat prawidło zmienia biegi potem kolejne ruszenie zamula ciężko wyjechać rusza na automacie z 3

  2. mam Merivę 2003 1.6 8v 5 razy sterownik naprawiany a teraz gdy silnik się rozgrzeje do 90 stopni wpada w tryb awaryjny i pali się samochód z kluczem oczywiście wtedy robi się słabszy wymieniłem EGR nic to nie dało na razie nie wiem czy ten sterownik nadaje się do zrobienia jeszcze a pokazuje błąd czujnika położenia walu

  3. Tanie sterowniki na allegro są niestety oferowane bez pin. Więc pozostaje problem kosztu odczytu tego pinu. Na stacji Opla można to odczytać ale podobno koszt 250 zł. Czy jest jakaś tania metoda zrobienia klonu naszego sterownika na nowy?

  4. Bogdan a co jak sterownik wymieniony a auto dalej chodzi jak chodziło, wymienione zostało sterownik silnika listwa dis, świece i czujnik położenia wałka rozrzadu. Ale błąd czujnika dalej wychodzi….

  5. Cały czas wypada mi zapłon na wszystkich cylindrach w 1.6 twinport. Ile rzeczy wymieniłem głowa mała, ale chyba znalazłem prawdziwą przyczynę. Dzięki za wideo. 😀

  6. Geniuszu te sterowniki w Astrach gubiły masę. Wystarczy ją "poprowadzić" osobno było to opisane na forum Astry G. Nie wprowadzaj ludzi w błąd bo ludziska będą kupować te sterowniki bez końca…

  7. Witam Bogdan, w mojej astrze j 1,6 benzyna 115km pojawił się taki problem, że auto zaczyna szarpać przy ruszaniu po przejechaniu około 30/40km, na innych biegach żadnego problemu nie ma. Na zimnym silniku wszystko śmiga idealnie. Wymiana sprzęgła nie pomogła. Czy mógłbyś się jakoś wypowiedzieć na temat tej usterki? Haribol

  8. U mnie kilka lat temu sterownik zaczął się sypać. Pierwszym problemem było gaśniecie silnika po nagrzaniu i poprawna praca po ochłodzeniu i tak w kółko. Błąd diagnostyki – brak masy na pompie paliwa. Rozwiązaniem było spięcie przewodem minusa akumulatora z minusem przekaźnika pompy paliwa. Całkowicie rozwiązało to problem. Niedawno pojawił się nowy problem bardziej podstępny występujący głównie po nagrzaniu ale nie tylko czasami w trakcie jazdy na chłodnym silniku czasami wytrzymuje dłużej. Czasami jest tak że po dłuższej trafie jest wszystko dobrze a pojawia się po wyłączeniu i ponownym uruchomieniu. Błędy jakie pokazuje to błąd przepustnicy i błąd położenia pedału gazu. Wchodzi w losowych momentach wchodzi w tryb serwisowy i jest znacznie słabszy, po trzech uruchomieniach błąd znika i tak do następnego razu, ale głównie po nagrzaniu silnika. Samochód służy głównie do krótkich dojazdów więc nie robię z tym nic. W tych Astrach jest błąd konstrukcyjny że umieścili sterownik na bloku silnika i on nagrzewa się razem z nim. Ile może tak wytrzymać? Po pewnym czasie przerywają się ścieżki do różnych czujników i robią się tego typu jaja, sugerujące błędy różnych czujników.

  9. Kurcze mi po rozgrzaniu 80 stopni i załączeniu pokrętłem wentylatora dmuchawy na 4 falują mi obroty od 500 do 1000 raczej tak nie powinno być. Po wyłączeniu dmuchawy obroty się ustabilizowują.

  10. Witam, Panie Bogdanie.
    W moim przypadku pacjent Astra F classic x14nz. Objawy to duszenie, dławienie na PB na Lpg wszystko ok.
    Podejrzewałem że mapy się rozjeżdżają po resetach ECU i odpalaniu na PB ledwo odpala, gaśnie, bez wciśnięcia gazu nie dało się utrzymac by silnik nie zgasł, uczucie jakby brakowało mu powietrza,
    Po kilku próbach odpalania próbuje coś utrzymać wolne obroty jednak przy dodawaniu gazu jest uczucie jakby całkowicie nie miał mocy. Kilkukrotnie mialem przypadek że po przekręceniu zapłonu nie było słychać pompki paliwa "buczenia" oczywiście nie odpalił wtedy.
    Błędy to uboga mieszanka.
    wymienione 2x pompa paliwa (bez poprawy), map sensor, przepustnica z wtryskiem który podejrzewałem ze "leje"
    Krokowiec, TPS, czujnik temp, map sensor, cewka, moduł zapłonowy, kable świece zapłonowe, kopułka palec itp.
    Sonda lambda, planowana była też głowica i naprawa gniazd zaworowych,
    Oczywiście wymieniane też były wszystkie filtry i oleje.
    Męczę się z tym już ponad rok,
    OP-COM nie widzi nic poza uboga mieszanka.
    Na myśl przychodzi mi jeszcze winny czujnika Halla bądź ECU. Doradzi Pan coś?

  11. Masz święta chlopie racje, byłem w kilku warsztatch z moim citroenem skasowali mnie w cholere pieniędzy bo wymieniali po kolei wszystko od wtrysków po EGR a okazało się że sterownik jest walnięty a dokładnie procesor sterownika silnika, teraz czekam na termin u elektronika i czeka mnie przeprogramowanie, pozdrawiam

  12. Witam mam pytanie jadąc stałą prędkością 90 samochód zwalnia i zaczyna delikatnie szarpać dodając gazu na max samochód przyśpiesza i objawy przechodzą na jakiś czas. Mój samochód to Mitsubishi Colt 1.3 95 koni 2006 wymieniłem zawór zmiennych faz kupiony niestety w aso bo tak o nie jest dostępny.
    Zero błędów na desce a po podpięciu tylko EGR którego nie ma fabrycznie pisze niskie napięcie egr

  13. Witam ,byc moze nie trafilem na wlasciwy dzial ,ale sprawa tyczy sie plynu chlodzącego,Wiadomosc jaką dostalem od przedstawicieli Toyota jest taka ,ze nie mają aktulanych danych 10 lat wstecz jaki mam Płyn zastosowac i jakiego koloru w swojej Totoyota Celica Ts 2003 rok. Dlatego moje pytanie kieruje do Ciebie, i jak tu nie byc wkurw ……… y, skoro Osioł w Wielkiej Brytanii sprzedający i reperezentujący produkty dla Toyoty, nic nie wie.
    Tak jak powyzej taką dostalem odpwowiedz.Czyli wynika, że z tego ze posiadaczy starszego modelu Celica ma dziesięć, poprostu najlepiej kup nową smieszną Hybrydę 🙂 Ju poruszylem ten temat i chcialbym tez zeby ten drazliwy temat byly poruszony u Ciebie na specjalnym kanale i zeby wiadomosc dotarla do koncernu Toyota, jak mają w powazaniu i braku kompetencji ,oraz ignorancji uzytkowników starszych pojazdów.Rozmawialem juz nawet z kolesiami z Usa od Celica na jednym z kanalów youtube.ale oni chyba tam wiecej zielonego palą: O) 🙂 🙂 🙂 zartuje .Na rynku jest teraz rózowy jakis Mix Toyotowski oraz czerwony mix, i badz tu mądry 🙂 Moje auto to Toyota Celica TS 190KM
    rok 2003
    Dziękuje pozdrawiam 🙂

  14. Tobie autotronik płaci za to że ich reklamujesz? Bo ja przez twoje reklamę straciłem 1500zl za podpięcie sterownika i wygranie oprogramowania . Właściciel autotronik to złodziej i oszust. Odradzam tam jeździć.

  15. Czy astra g 1.6 , 16v może mieć zepsuty sterownik i objawem są ciągle błędy zaworu EGR mimo nowych zaworów . ? Wczoraj wymieniłem EGR i dziś znowu check się świeci i na przeglądzie wyszło zbyt duża emisja spalin

  16. Witam mam audi 80 b4 avant 1.9tdi i przy przyspieszaniu na wyższych obrotach szarpie ale przy wkręcaniu na pół gazu normalnie się rozpędza nawet do 120 ale jak depnę to wtedy szarpie, czy może to być sterownik silnika, pali ze strzała chodzi równo

  17. Astrze H to samo. Deszcz i już sterownik wariuje. Zmieniłem na inny używany. Do tej pory nic ale wiem że to kwestia czasu że jebnie. Na razie nie pada to nic się nie dzieje

  18. Proszę O jedną odpowiedz krotką, mi faluję na na ciepłym i Zimnym, na biegu jałowym delikatnie co nie słychać nawet silniku, i dużo pali.
    Czyli delikatne falowanie i nadmierne spalanie . Zero błędów, powiedzieli że uszkodzone wtryski wymieniłem i dalej nie pomogło .Czy jak by bym miał uszkodzone ten sterownik może auto wiecej palić?

  19. Mam pytanie, odnośnie opla astry 1.7 isuzu diesel po nagrzaniu klekotanie dlawi się nierówna pracą silnika przyczyny po wielu razach nie ustalono czyszczony był egr , temperatury pokazuje na – brak błędów wiesz co może być?

  20. Prawda jest taka ze gazniki byly cudowne ale trzeba pchac komputery we wszystko i do nich jeszcze duzo innego gowna z tym zwiazanego po to zeby kierowca niczego nie dal rady naprawic sam. Syf syf i syf.

  21. Witam. Czy możliwe jest, że jeśli silnik nie pali na jeden cylinder to uszkodzony może być sterownik silnika? Dodam, że świece i przewody sprawne, cewka również.

  22. Nigdy w życiu nie słyszałem, żeby sterownik silnika padł. A mam już duże doświadczenie. Jednak ta opinia nie dotyczy opla. Tam najlepiej kupić se ze dwa sterowniki i wozić w bagażniku, bo można z trasy nie wrócić.

Dodaj komentarz

Call Now ButtonZadzwoń!