Naprawa wiązki elektrycznej tylnej klapy Sharan
Youtube Naprawa elektroniki samochodowej, naprawy komputerów, liczników, airbag, immobilizerów, korekta liczników, cb radio serwis. Naprawa elektryki samochodowej Warszawa mazowieckie, stan elektryki i elektroniki auta, nie ma co zaczynać większości napraw, nawet mechanicznych! Podłączenie i programowanie sterownika ECU, Jak diagnozować i naprawiać sprzęt elektroniczny w Samochodzie, mechanika pojazdów w Warszawie.
Naprawa i serwis elektryki samochodów osobowych i dostawczych marki Audi, Toyota, Mercedes, Kia lub Skoda
Naprawa – Magistrala CAN w samochodzie, naprawa elektryki samochodowej, naprawa elektroniki samochodowej, Elektryk samochodowy Warszawa.
Konserwacja i serwis samochodów osobowych i dostawczych marki Mercedes-Benz
AM-Serwis istnieje od około 21 lat, choć jej założyciele pracują w swoich dziedzinach od ponad 23 lat.
Super inteligentny MB
Dysponujemy jedną czterokolumnową windą, która może pomieścić pojazdy o masie do 3,5 tony i wysokości 4,3 metra na wjazd oraz pięć dwukolumnowych wind do obsługi samochodów osobowych.
Wspólnie z naszym zespołem zdobyliśmy wieloletnie doświadczenie w oficjalnej obsłudze MB i Bosch. W AM-Serwis pracuje dwunastu pracowników. Resztę zespołu tworzy zespół mechaników, elektryk specjalizujący się w elektronice samochodowej, dostawca niezbędnych podzespołów oraz kierowcy. Dzięki temu możemy szybko i skutecznie naprawić każdy powierzony nam pojazd, nawet flotowy. Stali Klienci mogą liczyć na nas w zakresie obsługi „od drzwi do drzwi”.
Mercedes Benz W201(190), W123, A-Class, B-Class, C-Class, E-Class, G-Class, M-Class, S-Class, V-Class, Sprinter, Vito naprawy elektryczne i elektroniczne są wykonane.
Serwisowane są tu zarówno pojazdy napędzane benzyną, jak i olejem napędowym.
Aby diagnozować i naprawiać pojazdy marki Mercedes zgodnie ze specyfikacją fabryczną, dużo zainwestowaliśmy w wyposażenie techniczne.
Elektryk Samochodowy z Dojazdem
Możemy dostarczyć oryginalny artykuł lub tańszą alternatywę wykonaną przez godnego zaufania producenta.
Wszystkie dostarczane przez nas nowe komponenty i usługi są objęte 12-miesięczną gwarancją bez dodatkowych kosztów.
Testowanie elektroniki za pomocą diagnoskopu dedykowanego do mercedesa
Nasza organizacja wykorzystuje tylko najnowocześniejszy sprzęt diagnostyczny do przeprowadzania testów diagnostycznych podzespołów elektronicznych pojazdów marki Mercedes zobacz artykuł >. Nasze narzędzia pozwalają nam na naprawę pojazdów nawet z 2018 roku, jak i tych z lat 80-tych, w tym zarówno nowych Mercedesów, jak i klasyków.
Oddając swojego Mercedesa na serwis elektryczny i elektroniczny możesz liczyć na kompleksową analizę komputerową elektroniki Twojego pojazdu, a także na jej wymianę lub naprawę.
Silniki: benzyna i olej napędowy
automatyczne skrzynie biegów, w tym stosowane w modelach 140, 202, 203, 210, 211 i 220
– Systemy zapobiegające blokowaniu się kół podczas hamowania i kontroli stabilności
Przełączniki dźwigniowe do takich rzeczy, jak poduszki powietrzne, centralny zamek, immobilizery i inne (komputery)
Mercedes S211 i W211 SBC Programowanie pompy hamulcowej więcej informacji >
garaże parkingowe stabilizacja wysokości pojazdu
Obsługa sterownika Mercedes W169 i W245 EGS 722.8 dodatkowe szczegóły >
Elektryka w samochodach, sprawdzanie sond lambda i ich wymiana w razie potrzeby, abyśmy mogli sprawdzić, czy nasze samochody z rocznika 1998 i późniejsze podają prawdziwy przebieg Bez zdejmowania głowicy silnika można odkręcić uszkodzone świece żarowe.
Filtry DPF są przez nas czyszczone. Filtr cząstek stałych, znany również jako filtr DPF (skrót od Diesel Particulate Filter), to filtr służący do usuwania cząstek sadzy ze spalin w silnikach Diesla. Od 1996 roku są standardem w elektrowniach samochodowych. Czarny dym nie był już produkowany po ich wdrożeniu.
super robota pozdrawiam
🤣 zrób to bez lutów https://www.youtube.com/watch?v=qHoyF4yKhjU
Ko ko ko ko 🙂
W ofercie są dostępne całe wiązki z firmy Sencom ( SEN1512511 indeks towaru ). Ja właśnie takiej użyłem do Forda Galaxy i wymiana zajęła mi około godziny,chociaż nie jestem ani elektrykiem samochodowym ani mechanikiem.
Witam od wczoraj szukam odpowiedzi i jakoś są podzielone info czy kable elektryczne muszą być skręcane miedziane czy mógłbym użyć drutu bo planuje łączenie z kostką elektryczną? Bo wcześniej używałem zwykłych kabli miedzianych z allegro najtańszych ale co 3 miesiące musiałem rozwijać bo się utleniały bez przerwy nawet różne specyfiki nie pomagały dlatego pomyślałem o drucie takim jak np w kontakcie ale przekrój 1mm lub 2mm prosił bym o radę.
Kur…wa tydzień się męcze z lutowaniem wiązki w lewej tylnej klapie vw golf 5, narobiłem zimnych lutów i po kilku dniach jakiej takiej jazdy, ciągle mi komputer pokazuje przerwe w układzie, potem znowu lutuje i tak w kółko macieju – Twój sposób z owinięciem przewodów przed lutowaniem jest rewelacyjny ! – dzięki 🙂
A jak by to zrobić na szybko złączki?
Witam.
Właśnie jestem po identycznej operacji. Podzielę się swoim pomysłem który zaoszczędził połowy roboty i naprawa była mniej inwazyjna.
Ogólnie chciałem zrobić identycznie jak autor filmu i miałem już pocięte przewody żeby przylutować z jednej i drugiej strony. Podczas planowania dalszych działań nagle włączyło mi się myślenie.
Przyznam że jestem z tych co lubią najpierw przemyśleć i zaplanować robotę bez robienia na hura.
Nie potrzeba przewodów na przedłużkę 😳😳😳😳😳. Łączenie zrobiłem na klapie w miejscu szyby i kawałek wszedł w środek klapy od strony zawiasu. Otóż dolna wiązka jest połączona z wiązką klapy czterema wtyczkamai które znajdują się w schowku na lewarek , co i tak zobaczycie. Wiązkę przeciąłem w miejscu uszkodzenia ( łączenie klapy z samochodem ) odciołem sztywne kawałki.
Następnie rozłączyłem owe cztery koski i odcinek od kostek do miejsca przecięcia przesunąłem maksymalnie w górę aby koski zostały ok 15 cm pod górną krawędzią końca ścianki ze schowkiem w miejscu którędy przebiega oryginalnie wiązka przed zabudową słupka z pasem, a górna odcięta spokała się ze skróconą w miejscu szyby koło czarnego przewodu od ogrzewania tylnej szyby.W ten oto sposób uzyskałem brakującą długość przewodów. Następnie polutowałem przewody jak autor filmu na mijankę .Było o połowę mniej lutowania ponieważ przewody były w oryginalnych średnicaach i kolorach. W miejscu zagięcia mamy całe oryginalne przewody.
Na koniec trzeba jeszcze zmodyfikować dolną wiązkę z wtyczkami. Wymonowujemy ją z oryginalnaego miejsca na dole aż do przewodu na nadkolu który idzie do zamka klapki wlewu paliwa I montujemy w dowolnym miejscu wyżej tak aby sięgnąć do przesuniętych kostek. Ja wypiąłem wtyczki z oryginalnej klapki i wpiołem je luźno do czerech gniazad przewodów które umieściłem jak pisałem 15 cm od górnej krawędzi obudowy schowka przed słupkiem z pasem. trzeba jeszcze przedłużyć dwie masy przykręcone do śruby w schowku oraz granatowy przewód który u mnie był na trzech złączkach ( bardzo zaśniedziałaych ) polutowałem go jako jeden przewód.
Myślę że pomogłem i zaoszczędziłem nieporzebnej pracy.
Pozdrawiam.
Całe wiązki idzie wymienić bez problemu we wszystkich VW
Witam dzis robilem kable w galaxy nie udalo mi sie jeszcze skonczyc ja lacze kable wsowkami typu damska meska i na to koszulka termo kurczliwa czy jest to dobry pomysl
Panie elektryku amatorze… Końcówki kabli przed zlutowaniem powinno się zabielić (pokryć cieniutką warstwą cyny) daje to taki efekt że łatwiej zlutować te końcówki… Pozdrawiam serdecznie. Film mi się podoba…
Mondziaka masz jeszcze czy poszedł na przetop a jeśli jest to kiedy składanie silnika? 🙂
Zacznij używać proszę lateksowych BIAŁYCH rękawiczek – dają super kontrast, gdy dotykasz jakiś części samochodowych – i ręce się nie brudzą 🙂
Dzięki za film,zrobiłeś to solidnie.Pozdrawiam.
volkswagen tak mają że tam takie rzeczy. Brawo za cierpliwość , też to przerabialem w podobny patent ale z moimi trzesacymi rękoma troszkę zeszło, pomysł z drucikiem rozwiązany sprawę…coz-nie jestem tak pomysłowy 🤔