Loading…

ELEKTRYK SAMOCHODOWY

Mobilny elektryk samochodowy Warszawa - Mechanika Samochodowa, Dojazd do klienta, mechanik przyjedzie do ciebie i naprawi auto pod domem.
Kontakt

Naprawa wiązki elektrycznej tylnej klapy Sharan

Mobilny Mechanik i Elektryk Warszawa i okolice – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

DOSKONAŁA
138 opinii na

Agnieszka Gańska
Agnieszka Gańska
2023-02-16

Miałam problem z przednią szybą, nie chciała się otwierać. Mobilny mechanik naprawił usterkę szybko i za rozsądną cenę. Polecam!

Kamil Pppo
Kamil Pppo
2023-02-16

Polecam, świetny fachowiec. Zna się na tej pracy

JOHNDEERE team
JOHNDEERE team
2023-02-16

świetny mechanik, zawsze korzystam tylko tutaj, bez wad

Gabriela Żywica
Gabriela Żywica
2023-02-16

Najlepszy mechanik, jakiego do tej pory spotkałam, a ceny są zadowalające. Gorąco polecam.

Wiktor Lisicki
Wiktor Lisicki
2023-02-15

Usługa wykonana bardzo dobrze i szybko. Cena tez bardzo dobra.Polecam

Eryk Witkowski
Eryk Witkowski
2023-02-15

Jestem bardzo zadowolony z wykonanej usługi naprawy. Miła obsługa. Napewno tam wrócę..

Wiktoria Liczba
Wiktoria Liczba
2023-02-15

Wyskoczył mi błąd w samochodzie zadzwoniłem przyjechał pan naprawił usterkę w pare minut polecam wszystkim

wiktor wicek
wiktor wicek
2023-02-15

Przyjechałem wymienić akumulator pracownik mi wszystko fajnie doradził polecam ten warsztat

Paweł Lewandowski
Paweł Lewandowski
2023-02-15

Polecam ten warsztat szybko i sprawnie wymienili mi elektrykę w samochodzie

Emil Kornalewski
Emil Kornalewski
2023-02-14

Skorzystałem z usług Mobilnego Mechanika i jestem bardzo zadowolony. Znają się na swojej pracy i potrafili szybko i skutecznie rozwiązać mój problem. Polecam tę firmę każdemu, kto potrzebuje fachowej pomocy przy naprawie samochodu.

Warsztat Samochodowy
Mechanika

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk
+48 512 149 689

Youtube Naprawa elektroniki samochodowej, naprawy komputerów, liczników, airbag, immobilizerów, korekta liczników, cb radio serwis. Naprawa elektryki samochodowej Warszawa mazowieckie, stan elektryki i elektroniki auta, nie ma co zaczynać większości napraw, nawet mechanicznych! Podłączenie i programowanie sterownika ECU, Jak diagnozować i naprawiać sprzęt elektroniczny w Samochodzie, mechanika pojazdów w Warszawie.

Naprawa i serwis elektryki samochodów osobowych i dostawczych marki Audi, Toyota, Mercedes, Kia lub Skoda

Naprawa – Magistrala CAN w samochodzie, naprawa elektryki samochodowej, naprawa elektroniki samochodowej, Elektryk samochodowy Warszawa.

Konserwacja i serwis samochodów osobowych i dostawczych marki Mercedes-Benz
AM-Serwis istnieje od około 21 lat, choć jej założyciele pracują w swoich dziedzinach od ponad 23 lat.
Super inteligentny MB

Dysponujemy jedną czterokolumnową windą, która może pomieścić pojazdy o masie do 3,5 tony i wysokości 4,3 metra na wjazd oraz pięć dwukolumnowych wind do obsługi samochodów osobowych.

Wspólnie z naszym zespołem zdobyliśmy wieloletnie doświadczenie w oficjalnej obsłudze MB i Bosch. W AM-Serwis pracuje dwunastu pracowników. Resztę zespołu tworzy zespół mechaników, elektryk specjalizujący się w elektronice samochodowej, dostawca niezbędnych podzespołów oraz kierowcy. Dzięki temu możemy szybko i skutecznie naprawić każdy powierzony nam pojazd, nawet flotowy. Stali Klienci mogą liczyć na nas w zakresie obsługi „od drzwi do drzwi”.

Mercedes Benz W201(190), W123, A-Class, B-Class, C-Class, E-Class, G-Class, M-Class, S-Class, V-Class, Sprinter, Vito naprawy elektryczne i elektroniczne są wykonane.

Serwisowane są tu zarówno pojazdy napędzane benzyną, jak i olejem napędowym.

Aby diagnozować i naprawiać pojazdy marki Mercedes zgodnie ze specyfikacją fabryczną, dużo zainwestowaliśmy w wyposażenie techniczne.

Elektryk Samochodowy z Dojazdem

Możemy dostarczyć oryginalny artykuł lub tańszą alternatywę wykonaną przez godnego zaufania producenta.

Wszystkie dostarczane przez nas nowe komponenty i usługi są objęte 12-miesięczną gwarancją bez dodatkowych kosztów.

Testowanie elektroniki za pomocą diagnoskopu dedykowanego do mercedesa

Nasza organizacja wykorzystuje tylko najnowocześniejszy sprzęt diagnostyczny do przeprowadzania testów diagnostycznych podzespołów elektronicznych pojazdów marki Mercedes zobacz artykuł >. Nasze narzędzia pozwalają nam na naprawę pojazdów nawet z 2018 roku, jak i tych z lat 80-tych, w tym zarówno nowych Mercedesów, jak i klasyków.

Oddając swojego Mercedesa na serwis elektryczny i elektroniczny możesz liczyć na kompleksową analizę komputerową elektroniki Twojego pojazdu, a także na jej wymianę lub naprawę.
Silniki: benzyna i olej napędowy
automatyczne skrzynie biegów, w tym stosowane w modelach 140, 202, 203, 210, 211 i 220
– Systemy zapobiegające blokowaniu się kół podczas hamowania i kontroli stabilności
Przełączniki dźwigniowe do takich rzeczy, jak poduszki powietrzne, centralny zamek, immobilizery i inne (komputery)
Mercedes S211 i W211 SBC Programowanie pompy hamulcowej więcej informacji >
garaże parkingowe stabilizacja wysokości pojazdu
Obsługa sterownika Mercedes W169 i W245 EGS 722.8 dodatkowe szczegóły >
Elektryka w samochodach, sprawdzanie sond lambda i ich wymiana w razie potrzeby, abyśmy mogli sprawdzić, czy nasze samochody z rocznika 1998 i późniejsze podają prawdziwy przebieg Bez zdejmowania głowicy silnika można odkręcić uszkodzone świece żarowe.

Filtry DPF są przez nas czyszczone. Filtr cząstek stałych, znany również jako filtr DPF (skrót od Diesel Particulate Filter), to filtr służący do usuwania cząstek sadzy ze spalin w silnikach Diesla. Od 1996 roku są standardem w elektrowniach samochodowych. Czarny dym nie był już produkowany po ich wdrożeniu.

Mobilny Mechanik i Elektryk Warszawa i okolice – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

DOSKONAŁA
138 opinii na
Agnieszka Gańska
Agnieszka Gańska
2023-02-16
Miałam problem z przednią szybą, nie chciała się otwierać. Mobilny mechanik naprawił usterkę szybko i za rozsądną cenę. Polecam!
Kamil Pppo
Kamil Pppo
2023-02-16
Polecam, świetny fachowiec. Zna się na tej pracy
JOHNDEERE team
JOHNDEERE team
2023-02-16
świetny mechanik, zawsze korzystam tylko tutaj, bez wad
Gabriela Żywica
Gabriela Żywica
2023-02-16
Najlepszy mechanik, jakiego do tej pory spotkałam, a ceny są zadowalające. Gorąco polecam.
Wiktor Lisicki
Wiktor Lisicki
2023-02-15
Usługa wykonana bardzo dobrze i szybko. Cena tez bardzo dobra.Polecam
Eryk Witkowski
Eryk Witkowski
2023-02-15
Jestem bardzo zadowolony z wykonanej usługi naprawy. Miła obsługa. Napewno tam wrócę..
Wiktoria Liczba
Wiktoria Liczba
2023-02-15
Wyskoczył mi błąd w samochodzie zadzwoniłem przyjechał pan naprawił usterkę w pare minut polecam wszystkim
wiktor wicek
wiktor wicek
2023-02-15
Przyjechałem wymienić akumulator pracownik mi wszystko fajnie doradził polecam ten warsztat
Paweł Lewandowski
Paweł Lewandowski
2023-02-15
Polecam ten warsztat szybko i sprawnie wymienili mi elektrykę w samochodzie
Emil Kornalewski
Emil Kornalewski
2023-02-14
Skorzystałem z usług Mobilnego Mechanika i jestem bardzo zadowolony. Znają się na swojej pracy i potrafili szybko i skutecznie rozwiązać mój problem. Polecam tę firmę każdemu, kto potrzebuje fachowej pomocy przy naprawie samochodu.
Warsztat Samochodowy
Mechanika

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk
+48 512 149 689

15 thoughts on “Naprawa wiązki elektrycznej tylnej klapy Sharan

  1. W ofercie są dostępne całe wiązki z firmy Sencom ( SEN1512511 indeks towaru ). Ja właśnie takiej użyłem do Forda Galaxy i wymiana zajęła mi około godziny,chociaż nie jestem ani elektrykiem samochodowym ani mechanikiem.

  2. Witam od wczoraj szukam odpowiedzi i jakoś są podzielone info czy kable elektryczne muszą być skręcane miedziane czy mógłbym użyć drutu bo planuje łączenie z kostką elektryczną? Bo wcześniej używałem zwykłych kabli miedzianych z allegro najtańszych ale co 3 miesiące musiałem rozwijać bo się utleniały bez przerwy nawet różne specyfiki nie pomagały dlatego pomyślałem o drucie takim jak np w kontakcie ale przekrój 1mm lub 2mm prosił bym o radę.

  3. Kur…wa tydzień się męcze z lutowaniem wiązki w lewej tylnej klapie vw golf 5, narobiłem zimnych lutów i po kilku dniach jakiej takiej jazdy, ciągle mi komputer pokazuje przerwe w układzie, potem znowu lutuje i tak w kółko macieju – Twój sposób z owinięciem przewodów przed lutowaniem jest rewelacyjny ! – dzięki 🙂

  4. Witam.
    Właśnie jestem po identycznej operacji. Podzielę się swoim pomysłem który zaoszczędził połowy roboty i naprawa była mniej inwazyjna.
    Ogólnie chciałem zrobić identycznie jak autor filmu i miałem już pocięte przewody żeby przylutować z jednej i drugiej strony. Podczas planowania dalszych działań nagle włączyło mi się myślenie.
    Przyznam że jestem z tych co lubią najpierw przemyśleć i zaplanować robotę bez robienia na hura.
    Nie potrzeba przewodów na przedłużkę 😳😳😳😳😳. Łączenie zrobiłem na klapie w miejscu szyby i kawałek wszedł w środek klapy od strony zawiasu. Otóż dolna wiązka jest połączona z wiązką klapy czterema wtyczkamai które znajdują się w schowku na lewarek , co i tak zobaczycie. Wiązkę przeciąłem w miejscu uszkodzenia ( łączenie klapy z samochodem ) odciołem sztywne kawałki.
    Następnie rozłączyłem owe cztery koski i odcinek od kostek do miejsca przecięcia przesunąłem maksymalnie w górę aby koski zostały ok 15 cm pod górną krawędzią końca ścianki ze schowkiem w miejscu którędy przebiega oryginalnie wiązka przed zabudową słupka z pasem, a górna odcięta spokała się ze skróconą w miejscu szyby koło czarnego przewodu od ogrzewania tylnej szyby.W ten oto sposób uzyskałem brakującą długość przewodów. Następnie polutowałem przewody jak autor filmu na mijankę .Było o połowę mniej lutowania ponieważ przewody były w oryginalnych średnicaach i kolorach. W miejscu zagięcia mamy całe oryginalne przewody.
    Na koniec trzeba jeszcze zmodyfikować dolną wiązkę z wtyczkami. Wymonowujemy ją z oryginalnaego miejsca na dole aż do przewodu na nadkolu który idzie do zamka klapki wlewu paliwa I montujemy w dowolnym miejscu wyżej tak aby sięgnąć do przesuniętych kostek. Ja wypiąłem wtyczki z oryginalnej klapki i wpiołem je luźno do czerech gniazad przewodów które umieściłem jak pisałem 15 cm od górnej krawędzi obudowy schowka przed słupkiem z pasem. trzeba jeszcze przedłużyć dwie masy przykręcone do śruby w schowku oraz granatowy przewód który u mnie był na trzech złączkach ( bardzo zaśniedziałaych ) polutowałem go jako jeden przewód.
    Myślę że pomogłem i zaoszczędziłem nieporzebnej pracy.
    Pozdrawiam.

  5. Panie elektryku amatorze… Końcówki kabli przed zlutowaniem powinno się zabielić (pokryć cieniutką warstwą cyny) daje to taki efekt że łatwiej zlutować te końcówki… Pozdrawiam serdecznie. Film mi się podoba…

  6. volkswagen tak mają że tam takie rzeczy. Brawo za cierpliwość , też to przerabialem w podobny patent ale z moimi trzesacymi rękoma troszkę zeszło, pomysł z drucikiem rozwiązany sprawę…coz-nie jestem tak pomysłowy 🤔

Dodaj komentarz