Loading…

ELEKTRYK SAMOCHODOWY

Mobilny elektryk samochodowy Warszawa - Mechanika Samochodowa, Dojazd do klienta, mechanik przyjedzie do ciebie i naprawi auto pod domem.
Kontakt

Największe problemy elektryków – o tym się nie mówi!



Jeszcze sporo wody w Wiśle upłynie nim uda się normalizować sytuację, ale UE wskazuje że nie ma innej drogi i koncerny motoryzacyjne podążają za trendem.

Sprawdź numer VIN z tym kodem 10% rabatu : https://motodoradca.tv/carvertical

Zapisz się na szkolenie do Akademii Moto Doradcy :
– WWW : https://motodoradca.tv/szkolenia/

Zajrzyj do mnie na sociale :
– INSTAGRAM : http://motodoradca.tv/instagram
– FACEBOOK : http://motodoradca.tv/facebook

Subskrybuj kanał :
– MOTO DORADCA : http://motodoradca.tv/subskrybuj

Wszelkie pytania związane z poradami, zakupem auta i eksploatacją proszę kierować w komentarzach pod filmem, lub poprzez stronę : https://motodoradca.tv/zakupauta/

Komercyjne działania : wspolpraca@motodoradca.tv

Youtube Naprawa elektroniki samochodowej, naprawy komputerów, liczników, airbag, immobilizerów, korekta liczników, cb radio serwis. Naprawa elektryki samochodowej Warszawa mazowieckie, stan elektryki i elektroniki auta, nie ma co zaczynać większości napraw, nawet mechanicznych! Podłączenie i programowanie sterownika ECU, Jak diagnozować i naprawiać sprzęt elektroniczny w Samochodzie, mechanika pojazdów w Warszawie.

Naprawa i serwis elektryki samochodów osobowych i dostawczych marki Audi, Toyota, Mercedes, Kia lub Skoda

Naprawa – Magistrala CAN w samochodzie, naprawa elektryki samochodowej, naprawa elektroniki samochodowej, Elektryk samochodowy Warszawa.

Konserwacja i serwis samochodów osobowych i dostawczych marki Mercedes-Benz
AM-Serwis istnieje od około 21 lat, choć jej założyciele pracują w swoich dziedzinach od ponad 23 lat.
Super inteligentny MB

Dysponujemy jedną czterokolumnową windą, która może pomieścić pojazdy o masie do 3,5 tony i wysokości 4,3 metra na wjazd oraz pięć dwukolumnowych wind do obsługi samochodów osobowych.

Wspólnie z naszym zespołem zdobyliśmy wieloletnie doświadczenie w oficjalnej obsłudze MB i Bosch. W AM-Serwis pracuje dwunastu pracowników. Resztę zespołu tworzy zespół mechaników, elektryk specjalizujący się w elektronice samochodowej, dostawca niezbędnych podzespołów oraz kierowcy. Dzięki temu możemy szybko i skutecznie naprawić każdy powierzony nam pojazd, nawet flotowy. Stali Klienci mogą liczyć na nas w zakresie obsługi „od drzwi do drzwi”.

Mercedes Benz W201(190), W123, A-Class, B-Class, C-Class, E-Class, G-Class, M-Class, S-Class, V-Class, Sprinter, Vito naprawy elektryczne i elektroniczne są wykonane.

Serwisowane są tu zarówno pojazdy napędzane benzyną, jak i olejem napędowym.

Aby diagnozować i naprawiać pojazdy marki Mercedes zgodnie ze specyfikacją fabryczną, dużo zainwestowaliśmy w wyposażenie techniczne.

Elektryk Samochodowy z Dojazdem

Możemy dostarczyć oryginalny artykuł lub tańszą alternatywę wykonaną przez godnego zaufania producenta.

Wszystkie dostarczane przez nas nowe komponenty i usługi są objęte 12-miesięczną gwarancją bez dodatkowych kosztów.

Testowanie elektroniki za pomocą diagnoskopu dedykowanego do mercedesa

Nasza organizacja wykorzystuje tylko najnowocześniejszy sprzęt diagnostyczny do przeprowadzania testów diagnostycznych podzespołów elektronicznych pojazdów marki Mercedes zobacz artykuł >. Nasze narzędzia pozwalają nam na naprawę pojazdów nawet z 2018 roku, jak i tych z lat 80-tych, w tym zarówno nowych Mercedesów, jak i klasyków.

Oddając swojego Mercedesa na serwis elektryczny i elektroniczny możesz liczyć na kompleksową analizę komputerową elektroniki Twojego pojazdu, a także na jej wymianę lub naprawę.
Silniki: benzyna i olej napędowy
automatyczne skrzynie biegów, w tym stosowane w modelach 140, 202, 203, 210, 211 i 220
– Systemy zapobiegające blokowaniu się kół podczas hamowania i kontroli stabilności
Przełączniki dźwigniowe do takich rzeczy, jak poduszki powietrzne, centralny zamek, immobilizery i inne (komputery)
Mercedes S211 i W211 SBC Programowanie pompy hamulcowej więcej informacji >
garaże parkingowe stabilizacja wysokości pojazdu
Obsługa sterownika Mercedes W169 i W245 EGS 722.8 dodatkowe szczegóły >
Elektryka w samochodach, sprawdzanie sond lambda i ich wymiana w razie potrzeby, abyśmy mogli sprawdzić, czy nasze samochody z rocznika 1998 i późniejsze podają prawdziwy przebieg Bez zdejmowania głowicy silnika można odkręcić uszkodzone świece żarowe.

Filtry DPF są przez nas czyszczone. Filtr cząstek stałych, znany również jako filtr DPF (skrót od Diesel Particulate Filter), to filtr służący do usuwania cząstek sadzy ze spalin w silnikach Diesla. Od 1996 roku są standardem w elektrowniach samochodowych. Czarny dym nie był już produkowany po ich wdrożeniu.

37 thoughts on “Największe problemy elektryków – o tym się nie mówi!

  1. Fajnie opowiedziałeś to wszystko , obiektywnie i trafnie! Co do elektryków moje zdanie jest jedno . PRĄD DO ŻARÓWEK! W moim przypadku ML 63 Amg. Pozdrawiam oraz suba zostawiam

  2. trzeba byc idiotą zeby kupic elektryka jako podstawowe auto, albo sluzbowe/firmowe. to mozna zonie kupic zeby po kefir jezdzila, a nie w trasy. ciekaw jestem kiedy pojawią sie zakazy wjazdow dla tych aut na parkingi wielopoziomowe lub podziemne. tego auta nie da sie zgasic gdy ono zaplonie..

  3. mieszkam w uk od 18 lat. w uk jest coraz wiecej elektrykow i stacji ladowania, wolniejszych do 100kw/h jak i szybkich powyrzej 150kw/h. dotacje na zakup elektrykow zmiejszyly sie z 5000 funtow na 3000 funtow. auta elektryczne sa znacznie drozsze. prad podrozal o 54% wiec elektryk nawet tutaj, gdzie zarobki sa znacznie wyzsze nie oplaca sie kupowac elektryka. ja mam 3 auta: 2009 jaguar xf 2.7 diesel, 2009 skoda fabia 1.4 tdi to sa auta na codzien oraz weekendowe auto 1973 dodge charger 7.2L V8. o moim dodgu mozna znalesc wiecej informacji na moim kanale youtube #dodgesomsiada

  4. Człowieku każesz sprawdzać auta co do chistori w jakim ty świecie żyjesz tu chodzi o pieniądze a nie o stan on woli wydać 100tysi okupić kupę złomu bo jest tańszy o 5koła i śmieje się ile zarobił łudzie kupują okazje otrzymają wgarazach bo nawet felgi nie pasują typowe wraki no tanio

  5. Ten odcinek jest przykładem że jak się chce o czymś opowiedzieć rzetelnie to nie wystarczy trzy dni testów. Gratulacje świetny merytoryczny materiał. Elektryk codziennie do pracy, w trasę 3 litrowy diesel. Na przejażdżkę V8 HEMI 🙂

  6. Ja jeżdżę Zafira B 1.8 benzyna a w pracy Mercedes Actros zastanawiają mnie 2 rzeczy.
    Co będzie gdy w zimę mając 10% zapasy zasięgu staniemy w 10 km korku i tam spędzimy 3 godziny przy -10°C co wtedy nas czeka jak zabraknie prądu (pewnie laweta).
    Drugie wyobraźcie sobie elektryczne ciężarówki bo ja nie będzie ciągnąć przyczepę z ładunkiem i to niewielką bo większość masy zajmie bateria.
    A teraz jaka to ekologia jak najwięcej CO2 wytwarzają samoloty statki transport kolejowy oraz ciężarówki nie zapominając o elektrowniach na paliwa kopalne.
    Czepiają się samochodów osobowych a reszta ich nie interesuje widocznie chcą wyciągać jak najwięcej kasy z ludzi.

  7. Podoba mi się stwierdzenie: 12:49 – są firmy zajmujące się utylizacją baterii, ale jest to nie opłacalne…. Czyli te wyspecjalizowane firmy robią to dla idei? w ramach wolontariatu? Wg mnie tych baterii jednak się nie utylizuje!
    Szkoda, że nikt nie mówi o ewentualnej kolizji, która może się każdemu zdarzyć (nie z własnej winy). Nawet strażacy PSP (nie mówiąc o OSP) nie bardzo wiedzą jak postępować z elektrykiem podczas wypadku. A groźba porażenia i pożaru jest spora…

  8. UE. ..zrobia tak, ze Niemcy beda dalej jezdzic autami spalinowymi. …Ciekawe skad UE wezmie surowce do produkcji I wode. ..do wytworzenia1tony lithium potrzeba 2mln.litr wody, jednej baterii 88000 l wody. …Auta wodorwe. ..do 1l H trzeba wygenerowac 9l CO2 PRZY PRODUKCJI. !!!OTO CALA EKOLOGIA nie wspomne o wyzysku dzieci przy wydobywaniu kobaltu I lithium. ..ksiezycowy krajobraz. ..

  9. Volvo V60 3.0 T6 AWD. Przy obecnych cenach paliw cenię swój silnik za możliwość założenia instalacji LPG co rozszerzyło pole innych zalet, które do tej pory ostatni prawdziwy silnik z oferty Volvo oferował 🙂

  10. Naj częściej jeden kupuje potem następny i następny i podobnie z pieniędzmi 1właściciel wraca mu się część pieniędzy dokłada i kupuje nowy niewielu stać aby kupić drogie auto i potem za 6lat go zutylizować i wyłożyć znów całą sumę.

  11. Dlaczego nikt nie mówi o oddziaływaniu pola elektromagnetycznego na kierowcę? Czy prowadzono takie badania? Może się okazać, że właściciele elektryków częściej i szybciej będą chorować na raka …

  12. Elektryki to fanaberia . jest zima wszystkie auta elektryczne . jedziemy zakopianka zdążył sie wypadek . na zewnątrz- 10 stopni . usuwanie ciężarówki potrwa kilka godzin . po kilku godzinach wszystkie elektryki padły bo ogrzewanie wyzarło prąd. Jak je teraz usunąć z autostrady? Gdzie maja udać sie ludzie żeby sie ogrzac i przenocować? Ile potrwa ściągnięcie kilku tysięcy elektrykow z drogi ?

  13. Taka przyszłość: jedziesz na wakacje nad morze A1, kończy się prąd to cyk na stację. Tylko że tam ktoś się ładuje, a w kolejce 6 aut do jednej wtyczki. Po 4 kolejnych autach przegrzewa się trafo bo na dworze 35 stopni. Wakacje przyszłości!

  14. Nikt nikogo nie zmusi do jazdy bombą energetyczną. Wcześniej wyjdziemy z UŁee, niż nas zmuszą do wprowadzenia jakiś zakazów. Strefy Czystego Transportu? Fikcja! Jeżdżąc elektrykiem narażasz swój organizm na ogromny wpływ pola elektromagnetycznego. Efekty tego działania mogą wyjść po wielu latach. Nikt normalny nie montuje sobie ogromnych akumulatorów w domu. No chyba, że chce się pozbawić szybko życia. Tak, oczywiście. Serwis pomoże pozbyć się, przy kupnie auta, 500zł banknotu. Tak naprawdę kupując auto używane możemy pewne rzeczy sprawdzić, które są widoczne na nadwoziu, wnętrzu, podwoziu, ale im lepiej to ktoś ukrył, tym bardziej żaden mechanik, nawet profesjonalista nie pomoże. Także wystarczy ścieżka diagnostyczna w punkcie diagnostycznym. W Rzeszy to koszt 30-50Euro. Kupujcie zatem auta z północy, z zachodu Europy, byle nie z południa, kierując się intuicją. W jakim celu mam czekać na ładowanie samochodu, skoro mogę spalinowym, w tym czasie jeździć?? :oD Poza tym pokaż mi elektryka, który ma zasięg 1200km na jednym "tankowaniu". A ja się nigdy nie przesiądę ze spalinowego (zarejestruję jako zabytkowy) i nikt i nic mnie do tego badziewnego i niezdrowego elektryka nie zmusi. hahaha!
    I żeby jeszcze przybić ostatni gwóźdź do trumny elektryków (przyznam tylko, że to taki sam ślepy zaułek cywilizacji, jak auta spalinowe, to prawda) to podam, że jak się elektryk zapali to nie ugasisz tego samochodu niczym. Oto dowód:
    https://www.facebook.com/kmpspwarszawa/posts/199463562361993
    Także jak ktoś ceni swoje zdrowie, życie i majątek, czyli dom z garażem itd. to w życiu nie podda się fałszywej i kłamliwej retoryce, że elektryka mieć "musisz", bo to racjonalne. Jest irracjonalne, niezdrowe dla organizmów żywych i niebezpieczne dla życia. Koniec i kropka.

Dodaj komentarz