Loading…

ELEKTRYK SAMOCHODOWY

Mobilny elektryk samochodowy Warszawa - Mechanika Samochodowa, Dojazd do klienta, mechanik przyjedzie do ciebie i naprawi auto pod domem.
Kontakt

Najtańsze elektryki w 2022 roku!

Oto zestawienie najtańszych elektryków w salonach w 2022 roku do 130 tysięcy złotych. Z końcem zeszłego roku rząd na białym koniu wjechał z drugą odsłoną programu dopłat, który ma zmienić Polskę. Dla osób fizycznych i przedsiębiorców przewidziano dofinansowanie w kwocie 18 750 lub 27 tysięcy złotych. O warunkach dopłaty dowiecie się z tego odcinka. Zapraszam do oglądania zestawienia najtańszych elektryków na rynku.

P.S Przy upload’owaniu zorientowałem się, że zapomniałem jeszcze o Smarcie i kilku chińskich dziwadłach. Jak się Wam spodoba to zrobię następną część i tam przyznam się do błędu 🙂

Youtube Naprawa elektroniki samochodowej, naprawy komputerów, liczników, airbag, immobilizerów, korekta liczników, cb radio serwis. Naprawa elektryki samochodowej Warszawa mazowieckie, stan elektryki i elektroniki auta, nie ma co zaczynać większości napraw, nawet mechanicznych! Podłączenie i programowanie sterownika ECU, Jak diagnozować i naprawiać sprzęt elektroniczny w Samochodzie, mechanika pojazdów w Warszawie.

Naprawa i serwis elektryki samochodów osobowych i dostawczych marki Audi, Toyota, Mercedes, Kia lub Skoda

Naprawa – Magistrala CAN w samochodzie, naprawa elektryki samochodowej, naprawa elektroniki samochodowej, Elektryk samochodowy Warszawa.

Konserwacja i serwis samochodów osobowych i dostawczych marki Mercedes-Benz
AM-Serwis istnieje od około 21 lat, choć jej założyciele pracują w swoich dziedzinach od ponad 23 lat.
Super inteligentny MB

Dysponujemy jedną czterokolumnową windą, która może pomieścić pojazdy o masie do 3,5 tony i wysokości 4,3 metra na wjazd oraz pięć dwukolumnowych wind do obsługi samochodów osobowych.

Wspólnie z naszym zespołem zdobyliśmy wieloletnie doświadczenie w oficjalnej obsłudze MB i Bosch. W AM-Serwis pracuje dwunastu pracowników. Resztę zespołu tworzy zespół mechaników, elektryk specjalizujący się w elektronice samochodowej, dostawca niezbędnych podzespołów oraz kierowcy. Dzięki temu możemy szybko i skutecznie naprawić każdy powierzony nam pojazd, nawet flotowy. Stali Klienci mogą liczyć na nas w zakresie obsługi „od drzwi do drzwi”.

Mercedes Benz W201(190), W123, A-Class, B-Class, C-Class, E-Class, G-Class, M-Class, S-Class, V-Class, Sprinter, Vito naprawy elektryczne i elektroniczne są wykonane.

Serwisowane są tu zarówno pojazdy napędzane benzyną, jak i olejem napędowym.

Aby diagnozować i naprawiać pojazdy marki Mercedes zgodnie ze specyfikacją fabryczną, dużo zainwestowaliśmy w wyposażenie techniczne.

Elektryk Samochodowy z Dojazdem

Możemy dostarczyć oryginalny artykuł lub tańszą alternatywę wykonaną przez godnego zaufania producenta.

Wszystkie dostarczane przez nas nowe komponenty i usługi są objęte 12-miesięczną gwarancją bez dodatkowych kosztów.

Testowanie elektroniki za pomocą diagnoskopu dedykowanego do mercedesa

Nasza organizacja wykorzystuje tylko najnowocześniejszy sprzęt diagnostyczny do przeprowadzania testów diagnostycznych podzespołów elektronicznych pojazdów marki Mercedes zobacz artykuł >. Nasze narzędzia pozwalają nam na naprawę pojazdów nawet z 2018 roku, jak i tych z lat 80-tych, w tym zarówno nowych Mercedesów, jak i klasyków.

Oddając swojego Mercedesa na serwis elektryczny i elektroniczny możesz liczyć na kompleksową analizę komputerową elektroniki Twojego pojazdu, a także na jej wymianę lub naprawę.
Silniki: benzyna i olej napędowy
automatyczne skrzynie biegów, w tym stosowane w modelach 140, 202, 203, 210, 211 i 220
– Systemy zapobiegające blokowaniu się kół podczas hamowania i kontroli stabilności
Przełączniki dźwigniowe do takich rzeczy, jak poduszki powietrzne, centralny zamek, immobilizery i inne (komputery)
Mercedes S211 i W211 SBC Programowanie pompy hamulcowej więcej informacji >
garaże parkingowe stabilizacja wysokości pojazdu
Obsługa sterownika Mercedes W169 i W245 EGS 722.8 dodatkowe szczegóły >
Elektryka w samochodach, sprawdzanie sond lambda i ich wymiana w razie potrzeby, abyśmy mogli sprawdzić, czy nasze samochody z rocznika 1998 i późniejsze podają prawdziwy przebieg Bez zdejmowania głowicy silnika można odkręcić uszkodzone świece żarowe.

Filtry DPF są przez nas czyszczone. Filtr cząstek stałych, znany również jako filtr DPF (skrót od Diesel Particulate Filter), to filtr służący do usuwania cząstek sadzy ze spalin w silnikach Diesla. Od 1996 roku są standardem w elektrowniach samochodowych. Czarny dym nie był już produkowany po ich wdrożeniu.

23 thoughts on “Najtańsze elektryki w 2022 roku!

  1. Od 3 miesięcy jestem właścicielem auta elektrycznego. Stwierdzam ,że ładownie auta to jakieś wielkie nieporozumienie. Stacje tylko w większych miastach. Stacje należą do różnych podmiotów i aby podładować samochód trzeba mieć telefon z aplikacją, konto bankowe i dużo czasu. Szybkie ładowarki są często zajęte przez innych użytkowników i ładowanie może trwać do 2-3 godzin. Mało tego na niektórych aplikacjach trzeba płacić miesięczny abonament i nieważne że przez pół roku nie korzystasz z ładowania. Płać. Powinno być tak, że podpinam samochód do ładowarki i naciskam przycisk START. Po naładowaniu STOP. Stacja pyta czy płacę kartą czy blikiem. Płacę. Stacja zwalnia kabel i w drogę. Proste ? Inna sprawa to zasięg. Mam nowy samochód i po przejechaniu 2/3 zasięgu zapala się czerwona kontrolka ŁADUJ. Jak tu zaplanować wyjazd ? Na szczęście ładuję w 90 % w swoim garażu i mam fotowoltaikę. Inna sprawa to wysokość opłat za energię (nawet 2,47 zł/kWh). To koszt jest porównywalny do 8 litrów benzyny na 100 km. Taka jest prawda.

  2. Za tę samą cenę mamy używaną Teslę Model S z zasięgiem średnio 400 km, mocą 520 kM i darmowym dożywotnim ładowaniem vs wymienione wyżej nowe samochody z zasięgami poniżej 300 km, mocą 136 kM i bez darmowego ładowania.

  3. Dacia Spring już za 90 tys… Niestety, nawet z dofinansowaniem, elektryki wychodzą zbyt drogo. Nawet jeśli nowy 500 kosztuje 107 tys, wrzucając mu jakieś sensowne wyposażenie to robię 150 tys.

  4. sorki ale to porównanie jest straszne … przejechanie 200/300 km na 1-ładowaniu…tyle da się na elektrycznym skuterze za 9K ale oczywiście nie wygląda jak samochód…

  5. ostatnio jezdzilem wprawie wszystkimi modelami z tego zestawienia,kto nie jezdzil to radze najpierw sie przejechac a potem krytykowac,podejscie sie szybko zmienia po przejechaniu kliku kilometrow.Problem jest tylko taki ze nie wszystkie firmy lisingowe chca brac na siebie ta doplate i generalnie po pierwszej wtopie z doplatami jest male zufanie czy sa realne na to pieniadze .Jest jeszcze jeden problem,przy zamowieniu nowego samochodu elektrycznego czas oczekiwania na np kia ev6 czy e soul to okolo 10 miesiecy,dopiero po odebraniu samochodu mozna zlozyc wniosek o doplaty a nie wiadomo czy przez ten okres dopaty jeszcze beda -takie ryzyko

  6. Ehhh
    Dobra daję moje 50k dostaje 27k i co to zmienia?
    Znajdzie się elektryk z zasięgiem 700 km na już gdy dostanę o 22 telefon że o 6 mam być na drugim końcu Polski?
    No chyba nie
    No mogę kupić używane tylko do miasta ale jak będzie zakaz poruszania się spalinowym to będę tłukł się 2 dni 600 km?
    Żenada

  7. Świetny film przez posiadanie elektryka od kilkunastu lat widzę jak zmienia się podeście „przeciętnego Kowalskiego” do samochodów EV kiedyś czytając komentarze widziałem tylko negatywne opinie i Hejt a teraz ku mojej radości widzę coraz więcej pozytywnych opinii ❤️

Dodaj komentarz