Loading…

ELEKTRYK SAMOCHODOWY

Mobilny elektryk samochodowy Warszawa - Mechanika Samochodowa, Dojazd do klienta, mechanik przyjedzie do ciebie i naprawi auto pod domem.
Kontakt

NAJLEPSZE ZABEZPIECZENIE TWOJEGO AUTA | KEYLESS GO CZĘŚĆ DRUGA!

Mobilny Mechanik i Elektryk Warszawa i okolice – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk
+48 512 149 689



🚗 Bohaterem odcinka „AUTODYŻURU” jest KEYLESS GO! 🚗

W ostatnim odcinku o KEYLESS GO mogliście się dowiedzieć, jak ten system działa i jakie są jego zalety oraz jakie są metody kradzieży samochodów współcześnie. Teraz przyszedł czas na kolejną porcję wiedzy o KEYLESS GO!

Dzisiaj posłuchacie o ochronie komponentów, czyli o zabezpieczeniu elementów elektroniki samochodowej, a później dowiecie się, jakie są modele i rodzaje zabezpieczeń oraz jak je dołożyć do Waszych samochodów. Na koniec nie zabraknie też podsumowania dwóch odcinków!

📢 EKG Auto Serwis znajdziesz na:
Facebooku: https://www.facebook.com/EKGAutoSerwis
WWW: https://ekgautoserwis.pl/
Instagramie: https://www.instagram.com/auto_dyzur
Tiktoku: https://www.tiktok.com/@autodyzur

📍 EKG AUTO SERWIS
Skórzewska 14A
62-081 Wysogotowo
Email – biuro@ekgautoserwis.pl

#AUTODYŻUR #EKGAUTOSERWIS #KEYLESSGO

Youtube Naprawa elektroniki samochodowej, naprawy komputerów, liczników, airbag, immobilizerów, korekta liczników, cb radio serwis. Naprawa elektryki samochodowej Warszawa mazowieckie, stan elektryki i elektroniki auta, nie ma co zaczynać większości napraw, nawet mechanicznych! Podłączenie i programowanie sterownika ECU, Jak diagnozować i naprawiać sprzęt elektroniczny w Samochodzie, mechanika pojazdów w Warszawie.

Naprawa i serwis elektryki samochodów osobowych i dostawczych marki Audi, Toyota, Mercedes, Kia lub Skoda

Naprawa – Magistrala CAN w samochodzie, naprawa elektryki samochodowej, naprawa elektroniki samochodowej, Elektryk samochodowy Warszawa.

Konserwacja i serwis samochodów osobowych i dostawczych marki Mercedes-Benz
AM-Serwis istnieje od około 21 lat, choć jej założyciele pracują w swoich dziedzinach od ponad 23 lat.
Super inteligentny MB

Dysponujemy jedną czterokolumnową windą, która może pomieścić pojazdy o masie do 3,5 tony i wysokości 4,3 metra na wjazd oraz pięć dwukolumnowych wind do obsługi samochodów osobowych.

Wspólnie z naszym zespołem zdobyliśmy wieloletnie doświadczenie w oficjalnej obsłudze MB i Bosch. W AM-Serwis pracuje dwunastu pracowników. Resztę zespołu tworzy zespół mechaników, elektryk specjalizujący się w elektronice samochodowej, dostawca niezbędnych podzespołów oraz kierowcy. Dzięki temu możemy szybko i skutecznie naprawić każdy powierzony nam pojazd, nawet flotowy. Stali Klienci mogą liczyć na nas w zakresie obsługi „od drzwi do drzwi”.

Mercedes Benz W201(190), W123, A-Class, B-Class, C-Class, E-Class, G-Class, M-Class, S-Class, V-Class, Sprinter, Vito naprawy elektryczne i elektroniczne są wykonane.

Serwisowane są tu zarówno pojazdy napędzane benzyną, jak i olejem napędowym.

Aby diagnozować i naprawiać pojazdy marki Mercedes zgodnie ze specyfikacją fabryczną, dużo zainwestowaliśmy w wyposażenie techniczne.

Elektryk Samochodowy z Dojazdem

Możemy dostarczyć oryginalny artykuł lub tańszą alternatywę wykonaną przez godnego zaufania producenta.

Wszystkie dostarczane przez nas nowe komponenty i usługi są objęte 12-miesięczną gwarancją bez dodatkowych kosztów.

Testowanie elektroniki za pomocą diagnoskopu dedykowanego do mercedesa

Nasza organizacja wykorzystuje tylko najnowocześniejszy sprzęt diagnostyczny do przeprowadzania testów diagnostycznych podzespołów elektronicznych pojazdów marki Mercedes zobacz artykuł >. Nasze narzędzia pozwalają nam na naprawę pojazdów nawet z 2018 roku, jak i tych z lat 80-tych, w tym zarówno nowych Mercedesów, jak i klasyków.

Oddając swojego Mercedesa na serwis elektryczny i elektroniczny możesz liczyć na kompleksową analizę komputerową elektroniki Twojego pojazdu, a także na jej wymianę lub naprawę.
Silniki: benzyna i olej napędowy
automatyczne skrzynie biegów, w tym stosowane w modelach 140, 202, 203, 210, 211 i 220
– Systemy zapobiegające blokowaniu się kół podczas hamowania i kontroli stabilności
Przełączniki dźwigniowe do takich rzeczy, jak poduszki powietrzne, centralny zamek, immobilizery i inne (komputery)
Mercedes S211 i W211 SBC Programowanie pompy hamulcowej więcej informacji >
garaże parkingowe stabilizacja wysokości pojazdu
Obsługa sterownika Mercedes W169 i W245 EGS 722.8 dodatkowe szczegóły >
Elektryka w samochodach, sprawdzanie sond lambda i ich wymiana w razie potrzeby, abyśmy mogli sprawdzić, czy nasze samochody z rocznika 1998 i późniejsze podają prawdziwy przebieg Bez zdejmowania głowicy silnika można odkręcić uszkodzone świece żarowe.

Filtry DPF są przez nas czyszczone. Filtr cząstek stałych, znany również jako filtr DPF (skrót od Diesel Particulate Filter), to filtr służący do usuwania cząstek sadzy ze spalin w silnikach Diesla. Od 1996 roku są standardem w elektrowniach samochodowych. Czarny dym nie był już produkowany po ich wdrożeniu.

Mobilny Mechanik i Elektryk Warszawa i okolice – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk
+48 512 149 689

32 thoughts on “NAJLEPSZE ZABEZPIECZENIE TWOJEGO AUTA | KEYLESS GO CZĘŚĆ DRUGA!

  1. Witam, mega super materiał jak zawsze wiedza nie samowita cenię za szczerość i profesjonalizm. Jaka jest cena zamontowania takiego zabezpieczenia mazda cx5 2019, dodatkowo chciałbym zamontować hak holowniczy jestem z lubelskiego pozdrawiam 😉👍

  2. Czyli wystarczyłoby, aby każde auto miało takie coś seryjnie montowane. Każdy komputer powinien mieć taką możliwość ustawienia hasła na odpalenie w postaci kombinacji przycisków.

  3. Wszystko super póki sie nie uwali i nie ma masy błędów na magistrali… a serwis za szukanie przyczyny skasuje właściciela auta mase kasy… i średnio fajne jest za każdym razem wciskanie klawiszy żeby odpalic auto, to po to ludzie płacą tyle kasy kupując auto z keyless żeby pozniej klikac w np.podnosniki szyb? Dla mnie wiocha, to już wolę zwykły pilot i wyłączyć keyless.

  4. Swietnie to wytlumaczyles duzo ciekawych rzeczy sie dowiedzialem. Inne kanaly powinny brac z ciebie przyklad… (a nie gledzic o jakichs konkursach) Szkoda ze EKG tak daleko od Krakowa bo chetnie bym zalozyl cos takiego w swoim A8 😁 Za tak przekazana wiedze dalbym kilka lapek gdyby byla mozliwosc… Pozdrawiam 👍

  5. Od dawna szukam po necie informacji na ten temat i właśnie czegoś takiego brakowało. Nawet producenci bądź sprzedawcy takich programatorów jak np : VVDI2 nie potrafią zrobić jakiegoś ciekawego filmu instruktażowego . Niby coś tam może jest ale takie które i tak ci za wiele nie wyjaśnią . A jak też ktoś wcześniej napisał, taką wiedzą za bardzo dzielić się nie chcą .

  6. Wszystko pięknie opowiadasz ale tak zanieczyszczona polszczyzną, że uszy więdną. Podam przykład: jadom zamiast jadą, som zamiast są, funkcjom zamiast funkcją, metalowom puszkom zamiast metalową puszką, drugom zamiast drugą to tylko i aż tyle w pierwszych 5 minutach. MASAKRA!!!
    obsługom/obsługą, rodzinom /rodziną, deskom rozdzielczom…. I tak dalej.

  7. Mam ML z 2004 roku ,który "przyjechał" ze stanów i po drodze "szwendał" się po Polsce ,aż niestety wylądował u mnie. Ma zabezpieczenie prawie identyczne jak w prezentowanym przez Pana S klasie. Różnica polega na tym, że dwa "piknięcia" robi się pilotem po włączeniu zapłonu i …..? Tego nie mogę powiedzieć. Nie mogę też powiedzieć jakim przyciskiem pilota robi się dwa piknięcia. Najciekawszy jest "numer" taki ,że jak nie odpali w pierwszej opcji jest druga – nieco inna, ale też z pilotem. Inaczej tego auta nie odpali. Moje pytanie brzmi. Czy jest to możliwe aby tak stare auto miało już tego typu zabezpieczenia???

  8. Jeżeli auto jest fabrycznie wyposażone w system start stop czyli gaszenia silnika na światłach gdy silnik zgaśnie to za każdym razem trzeba odblokować je naszym kodem?
    To jest nieco bez sensu. Gdyby ono zbroilo sie np po kilku minutach to jeszcze do przyjęcia ale nie przy każdym gaszeniu. Można to inaczej ustawić ?

Dodaj komentarz

Call Now ButtonZadzwoń!