Ładowanie samochodu elektrycznego – łopatologicznie. Jak ładować elektryka?
Jak ładować elektryka? Czy można użyć przedłużacza do ładowania elektryka? akie prądy, moce, zabezpieczenia, przekroje? Wszystko o ładowaniu auta elektrycznego typ2 3 fazy
Więcej o mojej „ładowarce”: https://youtu.be/9Th-VRd2adc
Sprawdź mój EKWIPUNEK: https://testhub.pl/ekwipunek/
Moje REKOMENDACJE ZAKUPOWE: https://testhub.pl/rekomendacje
Strona: http://testhub.pl
Facebook: http://www.facebook.com/TestHubPL
Twitter: https://twitter.com/TestHubPL
Mój drugi kanał: https://www.youtube.com/user/MocnyVlog
#SamochodyElektryczne #EV #ŁadowanieElektryka
Youtube Naprawa elektroniki samochodowej, naprawy komputerów, liczników, airbag, immobilizerów, korekta liczników, cb radio serwis. Naprawa elektryki samochodowej Warszawa mazowieckie, stan elektryki i elektroniki auta, nie ma co zaczynać większości napraw, nawet mechanicznych! Podłączenie i programowanie sterownika ECU, Jak diagnozować i naprawiać sprzęt elektroniczny w Samochodzie, mechanika pojazdów w Warszawie.
Naprawa i serwis elektryki samochodów osobowych i dostawczych marki Audi, Toyota, Mercedes, Kia lub Skoda
Naprawa – Magistrala CAN w samochodzie, naprawa elektryki samochodowej, naprawa elektroniki samochodowej, Elektryk samochodowy Warszawa.
Konserwacja i serwis samochodów osobowych i dostawczych marki Mercedes-Benz
AM-Serwis istnieje od około 21 lat, choć jej założyciele pracują w swoich dziedzinach od ponad 23 lat.
Super inteligentny MB
Dysponujemy jedną czterokolumnową windą, która może pomieścić pojazdy o masie do 3,5 tony i wysokości 4,3 metra na wjazd oraz pięć dwukolumnowych wind do obsługi samochodów osobowych.
Wspólnie z naszym zespołem zdobyliśmy wieloletnie doświadczenie w oficjalnej obsłudze MB i Bosch. W AM-Serwis pracuje dwunastu pracowników. Resztę zespołu tworzy zespół mechaników, elektryk specjalizujący się w elektronice samochodowej, dostawca niezbędnych podzespołów oraz kierowcy. Dzięki temu możemy szybko i skutecznie naprawić każdy powierzony nam pojazd, nawet flotowy. Stali Klienci mogą liczyć na nas w zakresie obsługi „od drzwi do drzwi”.
Mercedes Benz W201(190), W123, A-Class, B-Class, C-Class, E-Class, G-Class, M-Class, S-Class, V-Class, Sprinter, Vito naprawy elektryczne i elektroniczne są wykonane.
Serwisowane są tu zarówno pojazdy napędzane benzyną, jak i olejem napędowym.
Aby diagnozować i naprawiać pojazdy marki Mercedes zgodnie ze specyfikacją fabryczną, dużo zainwestowaliśmy w wyposażenie techniczne.
Elektryk Samochodowy z Dojazdem
Możemy dostarczyć oryginalny artykuł lub tańszą alternatywę wykonaną przez godnego zaufania producenta.
Wszystkie dostarczane przez nas nowe komponenty i usługi są objęte 12-miesięczną gwarancją bez dodatkowych kosztów.
Testowanie elektroniki za pomocą diagnoskopu dedykowanego do mercedesa
Nasza organizacja wykorzystuje tylko najnowocześniejszy sprzęt diagnostyczny do przeprowadzania testów diagnostycznych podzespołów elektronicznych pojazdów marki Mercedes zobacz artykuł >. Nasze narzędzia pozwalają nam na naprawę pojazdów nawet z 2018 roku, jak i tych z lat 80-tych, w tym zarówno nowych Mercedesów, jak i klasyków.
Oddając swojego Mercedesa na serwis elektryczny i elektroniczny możesz liczyć na kompleksową analizę komputerową elektroniki Twojego pojazdu, a także na jej wymianę lub naprawę.
Silniki: benzyna i olej napędowy
automatyczne skrzynie biegów, w tym stosowane w modelach 140, 202, 203, 210, 211 i 220
– Systemy zapobiegające blokowaniu się kół podczas hamowania i kontroli stabilności
Przełączniki dźwigniowe do takich rzeczy, jak poduszki powietrzne, centralny zamek, immobilizery i inne (komputery)
Mercedes S211 i W211 SBC Programowanie pompy hamulcowej więcej informacji >
garaże parkingowe stabilizacja wysokości pojazdu
Obsługa sterownika Mercedes W169 i W245 EGS 722.8 dodatkowe szczegóły >
Elektryka w samochodach, sprawdzanie sond lambda i ich wymiana w razie potrzeby, abyśmy mogli sprawdzić, czy nasze samochody z rocznika 1998 i późniejsze podają prawdziwy przebieg Bez zdejmowania głowicy silnika można odkręcić uszkodzone świece żarowe.
Filtry DPF są przez nas czyszczone. Filtr cząstek stałych, znany również jako filtr DPF (skrót od Diesel Particulate Filter), to filtr służący do usuwania cząstek sadzy ze spalin w silnikach Diesla. Od 1996 roku są standardem w elektrowniach samochodowych. Czarny dym nie był już produkowany po ich wdrożeniu.
Majster jak się nazywa ta ładowarka co ogranicza do 80% ? Chwaliłeś się że masz taką.
Czy w lifie da się ograniczyć do 80% pojemności baterii ?
yyy… słuchaj, a ile kosztuje realnie na obecny moment naładowanie Tesli od 0 do 100% ? 💰🤕
Jeszcze jest opcja założenia PV i korzystania z "dodatkowego" prądu do ładowania auta, nie zwiększając mocy przyłączeniowej 😉
Super film
A jak wyglada sytuacja jak masz gniazdo silowe 3 fazowe, podlaczasz ten sprzecior ale np 1 fazowa ladowarke 7.4 ke…to z ktorej fazy bedzie pobieralo prąd?
czy niższy prąd ładowania ma znaczący wpływ na żywotność baterii w aucie? jak ma się więcej czasu to lepiej ładować sobie powoli np. z jednej fazy?
3 rodzaje wtyczek do ładowania. Standaryzacja po wuju :/ Skąd na końcu te 3600W z 1 fazy?
Świetny pomysł z ringiem świetlnym na ramiaku drzwi garażowych, sam film naprawdę dobry, jest kilka drobnych wpadek technicznych które warto by sprecyzować ale generalnie super dla ludzików którzy nie mają pojęcia o elektryce. Serdecznie polecam ten film wszystkim
Testowałem wallbox Tesli i przenośny evse 11 kW Tesli
ładuje:
Mercedes EQC
Hyundai Kona Elektric
Kia E-niro
Natomiast nie chciały odpalić z
Porsche Taycan
Skoda City go e iv
wszędzie złącze type 2
nie zlinkowałes flimu do ładowarki
Ale bieda z tym ładowaniem AC. Po nissanie można było się tego spodziewać, ale że Tesla ma tylko 11kW AC to straszna lipa. Renault Zoe pozwala na ładowanie AC od 22kW do nawet 43kW. Łapa w górę za odcinek!
Elektryka prąd nie tyka. A jak tylnie to pierdyknie .😜Fajny materiał.
Dzięki za solidne przygotowanie się do tematu.
Dzięki za materiał. Po prawdzie myślałem , że będzie materiał z ładowania z każdego z gniazd i ich możliwości, podane czasy i moce. Ale i tak mam wyobrażenie dzięki temu.
Szafa zrobisz jakiś poradnik dla osób poszukujących agregatów prądotwórczych do zastosowań domowych? Jak wygląda teoria, co można zasilić, co wybrać itp. Coraz częściej straszą teraz blackoutami, więc pewnie dla wielu osób będzie to przydatny materiał.
Jakość dźwięku tragiczna, podgloszenie w postprodukcji nic nie da.
Iście naukowa metoda (7:45), której nawet amator by nie polecił!
Wiem, za PRL było ciężko ale jaki problem kupić miernik i sprawdzić rezystancję przewodów?
Dalsza część filmu tylko potwierdza NIEKOMPETENCJE autora i szkodliwe, wręcz niebezpieczne porady!
Odradzam stosowanie zaleceń z tego filmu!
Prokurator powinien się tm zając!
po co inwestować w drogie i nieekologiczne samochody elektryczne zwłaszcza, że nasz rząd praktycznie nie wspiera samochodów o napędzie elektrycznym?
Drogie hobby?
Swietny wyklad 🙂
Napewno wielu osobom ktora mialy maly kontakt z elektryka lub slabe oceny w szkole to bardzo pomoze 🙂
Ale że nie wziołeś pokładowej 22kW to jestem zaskoczony.
🤔🤗🤔🤗
2 gi🤣🤣