Loading…

ELEKTRYK SAMOCHODOWY

Mobilny elektryk samochodowy Warszawa - Mechanika Samochodowa, Dojazd do klienta, mechanik przyjedzie do ciebie i naprawi auto pod domem.
Kontakt

Jak znaleźć przewód w instalacji elektrycznej.



Z materiału dowiesz się jak przy użyciu trackera przyspieszyć pracę w odnajdywaniu przewodów w instalacji elektrycznej samochodu.

00:00 Wstęp
00:30 Intro
00:45 Jak działa tracker przewodów
02:30 Przykład wykorzystania trackera
05:50 Podsumowanie

Szkolenia z diagnostyki samochodowej są dostępne pod linkiem: https://autonomis.pl/sklep

Link do produktu został przeze mnie usunięty ze względu na nieuczciwe działanie sklepu Amazon na rzecz klientów wchodzących w link. Przepraszam za zaistniałą sytuację, sprawę będę wyjaśniał z obsługą sklepu.

Youtube Naprawa elektroniki samochodowej, naprawy komputerów, liczników, airbag, immobilizerów, korekta liczników, cb radio serwis. Naprawa elektryki samochodowej Warszawa mazowieckie, stan elektryki i elektroniki auta, nie ma co zaczynać większości napraw, nawet mechanicznych! Podłączenie i programowanie sterownika ECU, Jak diagnozować i naprawiać sprzęt elektroniczny w Samochodzie, mechanika pojazdów w Warszawie.

Naprawa i serwis elektryki samochodów osobowych i dostawczych marki Audi, Toyota, Mercedes, Kia lub Skoda

Naprawa – Magistrala CAN w samochodzie, naprawa elektryki samochodowej, naprawa elektroniki samochodowej, Elektryk samochodowy Warszawa.

Konserwacja i serwis samochodów osobowych i dostawczych marki Mercedes-Benz
AM-Serwis istnieje od około 21 lat, choć jej założyciele pracują w swoich dziedzinach od ponad 23 lat.
Super inteligentny MB

Dysponujemy jedną czterokolumnową windą, która może pomieścić pojazdy o masie do 3,5 tony i wysokości 4,3 metra na wjazd oraz pięć dwukolumnowych wind do obsługi samochodów osobowych.

Wspólnie z naszym zespołem zdobyliśmy wieloletnie doświadczenie w oficjalnej obsłudze MB i Bosch. W AM-Serwis pracuje dwunastu pracowników. Resztę zespołu tworzy zespół mechaników, elektryk specjalizujący się w elektronice samochodowej, dostawca niezbędnych podzespołów oraz kierowcy. Dzięki temu możemy szybko i skutecznie naprawić każdy powierzony nam pojazd, nawet flotowy. Stali Klienci mogą liczyć na nas w zakresie obsługi „od drzwi do drzwi”.

Mercedes Benz W201(190), W123, A-Class, B-Class, C-Class, E-Class, G-Class, M-Class, S-Class, V-Class, Sprinter, Vito naprawy elektryczne i elektroniczne są wykonane.

Serwisowane są tu zarówno pojazdy napędzane benzyną, jak i olejem napędowym.

Aby diagnozować i naprawiać pojazdy marki Mercedes zgodnie ze specyfikacją fabryczną, dużo zainwestowaliśmy w wyposażenie techniczne.

Elektryk Samochodowy z Dojazdem

Możemy dostarczyć oryginalny artykuł lub tańszą alternatywę wykonaną przez godnego zaufania producenta.

Wszystkie dostarczane przez nas nowe komponenty i usługi są objęte 12-miesięczną gwarancją bez dodatkowych kosztów.

Testowanie elektroniki za pomocą diagnoskopu dedykowanego do mercedesa

Nasza organizacja wykorzystuje tylko najnowocześniejszy sprzęt diagnostyczny do przeprowadzania testów diagnostycznych podzespołów elektronicznych pojazdów marki Mercedes zobacz artykuł >. Nasze narzędzia pozwalają nam na naprawę pojazdów nawet z 2018 roku, jak i tych z lat 80-tych, w tym zarówno nowych Mercedesów, jak i klasyków.

Oddając swojego Mercedesa na serwis elektryczny i elektroniczny możesz liczyć na kompleksową analizę komputerową elektroniki Twojego pojazdu, a także na jej wymianę lub naprawę.
Silniki: benzyna i olej napędowy
automatyczne skrzynie biegów, w tym stosowane w modelach 140, 202, 203, 210, 211 i 220
– Systemy zapobiegające blokowaniu się kół podczas hamowania i kontroli stabilności
Przełączniki dźwigniowe do takich rzeczy, jak poduszki powietrzne, centralny zamek, immobilizery i inne (komputery)
Mercedes S211 i W211 SBC Programowanie pompy hamulcowej więcej informacji >
garaże parkingowe stabilizacja wysokości pojazdu
Obsługa sterownika Mercedes W169 i W245 EGS 722.8 dodatkowe szczegóły >
Elektryka w samochodach, sprawdzanie sond lambda i ich wymiana w razie potrzeby, abyśmy mogli sprawdzić, czy nasze samochody z rocznika 1998 i późniejsze podają prawdziwy przebieg Bez zdejmowania głowicy silnika można odkręcić uszkodzone świece żarowe.

Filtry DPF są przez nas czyszczone. Filtr cząstek stałych, znany również jako filtr DPF (skrót od Diesel Particulate Filter), to filtr służący do usuwania cząstek sadzy ze spalin w silnikach Diesla. Od 1996 roku są standardem w elektrowniach samochodowych. Czarny dym nie był już produkowany po ich wdrożeniu.

36 thoughts on “Jak znaleźć przewód w instalacji elektrycznej.

  1. Co w sytuacji kiedy mam do sprawdzenia wiązkę z elektronicznej pompy wspomagania polo/Ibiza/fabia w tym dwa przewody komunikacyjne CAN H, L i +12 po stacyjce, plus coś idzie do zegarów… Po odłączeniu akumulatora i podaniu napięcia z testera nie uszkodzę sterownika albo zegarów?

  2. Kurde może jak jest sam przewód i nie łączy sie z innymi albo nie jest nigdzie podpięty to działa ale jak jest gdzieś łączony i wspólny z innymi odbiornikami to jakoś nie bardzo sie daje namierzyc

  3. witam, bardzo prosze o sprecyzowanie, słyszałem opinie ze ww urządzeniem, lub podobnym ect3000, można spalić sterownik? czy jest to możliwe teoretycznie, albo czy słyszał pan o takich przypadkach?

  4. Nie mam takiego urządzenia w ręku, ale na moje oko powiano być coś takiego jak ustawienie czułości odbiornika luba sygnału nadawania, bo w tej chwili jak widzę na filmie jest ustawione na maksa i sieje z daleka.

  5. Nie jestem przekonany . Tak od bateri biegnie jeden kabel i rozgalezia sie wiecej i wiecej .
    az dochodzi iz izolacja zwiazane jest 40 kabli niesamowicie ciasno ze nie maja nawet 1 cm luzu . Odbiornik piszczy – no i co dalej ?

  6. Faktycznie to byla niesamowita okazja zaraz po prezentacji sprzętu na filmie zaplacilem tylko 70,49 zł teraz 218 zł. Także zrobiłem złoty interes. Dzięki za info.

  7. Super używam często, ale jest lepsza opcja Power Probe ect3000 pokazuje moc sygnału i kierunek w którym należy przesuwać odbiornik. Niestety cena ok 1000 zł, ale warto

  8. Mam to urzadzonko od kilku lat. Kilkanascie razy próbowałem, raz mi pomogło realnie. Chyba muszę dać mu jeszcze raz szansę. Brakuje mi na tym filmiku jednak pokazania, jak odnajdujesz przerwę w obwodzie. Np. podejść do kierunkowskazu i pokazać, że bie piszczy. Nastepnie szukać wzdłuż rzekomej wiązki. Moje spostrzeżenia były takie, że piszczy zawsze. No nic, spróbuję raz jeszcze

  9. Urzadzenie warte tyle ile poswiecono czasu na jego prezentację. Acha, nie tnij przewodów igłą bo wystarczy kropla rosy i bedzie po przewodzie.
    Czasami zdarza się że sygnał z przewodu jest wszedzie i pod kierownicą, i pod deską rozdzielczą, czasami i gdzieś z boku – nie jest to sprawa prosta gdy sygnał rozpływa sie przez rezystancje, kable zasilajace będące w rozgałęzieni przez sruby lub bezpieczniki, czy indykcyjnosci cewek. Urzadzenie kosztuje ponad 100zł i tyle jedt warte. Inna sprawa że wiązki czasami lecą w bardzo dziwny sposób i nie można dokladnie zobaczyć bo sa zabudowane, a dodakowo rozgałęziają się i sygnał pipa w każdym kierunku. Ale czasem warto skorzystać aby sprawdzić czy nie przyspieszy diagnozy.

Dodaj komentarz