Loading…

ELEKTRYK SAMOCHODOWY

Mobilny elektryk samochodowy Warszawa - Mechanika Samochodowa, Dojazd do klienta, mechanik przyjedzie do ciebie i naprawi auto pod domem.
Kontakt

JAK WYKRYĆ ZWARCIE W INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ? – OMÓWIENIE METOD

Mobilny Mechanik i Elektryk Warszawa i okolice – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk
+48 512 149 689



Film omawiający metody lokalizacji zwarć w instalacji elektrycznej począwszy od metod z wykorzystaniem testera ciągłości i polegajacych na kolejnym odłączaniu poszczególnych obwodów i ich części a kończąc na użyciu reflektometru czy pirometru lub kamery termowizyjnej. Film zawiera pokazy praktyczne oraz omówione zostały ograniczenia poszczególnych metod.
W filmie omówione zostały kolejno:
– użycie testera ciągłości (+ pokaz)
– użycie miernika rezystancji izolacji (+ pokaz)
– dopalanie celem precyzyjnej lokalizacji uszkodzenia (+pokaz)
– użycie lokalizatora uszkodzeń (+ pokaz)
– użycie pirometru (+pokaz)
– omówienie zastosowania reflektometru

Zacznij wspierać ten kanał, a dostaniesz te bonusy:
https://www.youtube.com/channel/UCqjBH6IyXbW_7SRenr4PYDg/join
https://zrzutka.pl/z/jacekh07elektryk – stanowisk odo obróbki filmów

Youtube Naprawa elektroniki samochodowej, naprawy komputerów, liczników, airbag, immobilizerów, korekta liczników, cb radio serwis. Naprawa elektryki samochodowej Warszawa mazowieckie, stan elektryki i elektroniki auta, nie ma co zaczynać większości napraw, nawet mechanicznych! Podłączenie i programowanie sterownika ECU, Jak diagnozować i naprawiać sprzęt elektroniczny w Samochodzie, mechanika pojazdów w Warszawie.

Naprawa i serwis elektryki samochodów osobowych i dostawczych marki Audi, Toyota, Mercedes, Kia lub Skoda

Naprawa – Magistrala CAN w samochodzie, naprawa elektryki samochodowej, naprawa elektroniki samochodowej, Elektryk samochodowy Warszawa.

Konserwacja i serwis samochodów osobowych i dostawczych marki Mercedes-Benz
AM-Serwis istnieje od około 21 lat, choć jej założyciele pracują w swoich dziedzinach od ponad 23 lat.
Super inteligentny MB

Dysponujemy jedną czterokolumnową windą, która może pomieścić pojazdy o masie do 3,5 tony i wysokości 4,3 metra na wjazd oraz pięć dwukolumnowych wind do obsługi samochodów osobowych.

Wspólnie z naszym zespołem zdobyliśmy wieloletnie doświadczenie w oficjalnej obsłudze MB i Bosch. W AM-Serwis pracuje dwunastu pracowników. Resztę zespołu tworzy zespół mechaników, elektryk specjalizujący się w elektronice samochodowej, dostawca niezbędnych podzespołów oraz kierowcy. Dzięki temu możemy szybko i skutecznie naprawić każdy powierzony nam pojazd, nawet flotowy. Stali Klienci mogą liczyć na nas w zakresie obsługi „od drzwi do drzwi”.

Mercedes Benz W201(190), W123, A-Class, B-Class, C-Class, E-Class, G-Class, M-Class, S-Class, V-Class, Sprinter, Vito naprawy elektryczne i elektroniczne są wykonane.

Serwisowane są tu zarówno pojazdy napędzane benzyną, jak i olejem napędowym.

Aby diagnozować i naprawiać pojazdy marki Mercedes zgodnie ze specyfikacją fabryczną, dużo zainwestowaliśmy w wyposażenie techniczne.

Elektryk Samochodowy z Dojazdem

Możemy dostarczyć oryginalny artykuł lub tańszą alternatywę wykonaną przez godnego zaufania producenta.

Wszystkie dostarczane przez nas nowe komponenty i usługi są objęte 12-miesięczną gwarancją bez dodatkowych kosztów.

Testowanie elektroniki za pomocą diagnoskopu dedykowanego do mercedesa

Nasza organizacja wykorzystuje tylko najnowocześniejszy sprzęt diagnostyczny do przeprowadzania testów diagnostycznych podzespołów elektronicznych pojazdów marki Mercedes zobacz artykuł >. Nasze narzędzia pozwalają nam na naprawę pojazdów nawet z 2018 roku, jak i tych z lat 80-tych, w tym zarówno nowych Mercedesów, jak i klasyków.

Oddając swojego Mercedesa na serwis elektryczny i elektroniczny możesz liczyć na kompleksową analizę komputerową elektroniki Twojego pojazdu, a także na jej wymianę lub naprawę.
Silniki: benzyna i olej napędowy
automatyczne skrzynie biegów, w tym stosowane w modelach 140, 202, 203, 210, 211 i 220
– Systemy zapobiegające blokowaniu się kół podczas hamowania i kontroli stabilności
Przełączniki dźwigniowe do takich rzeczy, jak poduszki powietrzne, centralny zamek, immobilizery i inne (komputery)
Mercedes S211 i W211 SBC Programowanie pompy hamulcowej więcej informacji >
garaże parkingowe stabilizacja wysokości pojazdu
Obsługa sterownika Mercedes W169 i W245 EGS 722.8 dodatkowe szczegóły >
Elektryka w samochodach, sprawdzanie sond lambda i ich wymiana w razie potrzeby, abyśmy mogli sprawdzić, czy nasze samochody z rocznika 1998 i późniejsze podają prawdziwy przebieg Bez zdejmowania głowicy silnika można odkręcić uszkodzone świece żarowe.

Filtry DPF są przez nas czyszczone. Filtr cząstek stałych, znany również jako filtr DPF (skrót od Diesel Particulate Filter), to filtr służący do usuwania cząstek sadzy ze spalin w silnikach Diesla. Od 1996 roku są standardem w elektrowniach samochodowych. Czarny dym nie był już produkowany po ich wdrożeniu.

Mobilny Mechanik i Elektryk Warszawa i okolice – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk
+48 512 149 689

12 thoughts on “JAK WYKRYĆ ZWARCIE W INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ? – OMÓWIENIE METOD

  1. Jak zwykle zero praktyki a sama filozofia a prawda taka że czasami są takie usterki że można się po głowie drapać i nie dowierzać co się dzieje że brak prądu

  2. Brawa za pokazanie prób wykrycia miejsca zwarcia różnymi sposobami, choć najłatwiej byłoby powiedzieć "kupcie sobie reflektometr lub jakiś wielofunkcyjny wypasiony miernik zawierający taki pomiar" 🙂

  3. Fachowca oceniam po narzędziach i porządku na stanowisku pracy. Dużo różnych i czystych przyrządów pomiarowych, szanuje. Masz taki ładny, stół wiec czemu pokazujesz doświadczenia na podłodze?

  4. Do wykrywania zwarć z jednoczesną lokalizacją jej na odcinku badanych obwodów, wykorzystuje się techniki częstotliwościowe. Coś takiego mieli już naziści prawie 100 lat temu, gdy wykrywali miejsca sabotażu na swoich przewodowych liniach łączności. Nazywa się to fachowo pelengacją uszkodzeń. Jacuś H07 coś tam słyszał, coś tam wie, czegoś tam się nauczy. Ale jednak daleko jeszcze, daleko, żeby imponować. Można, co najwyżej, cwaniakować laikom.

Dodaj komentarz

Call Now ButtonZadzwoń!