Jak sprawdzić przerwany przewód elektryczny miernikiem | ForumWiedzy
Miernik to naprawdę super sprawa. Warto mieć w mieszkaniu. A Ty masz jakiś inny sposób na sprawdzenie przewodów elektrycznych?
👊 SUBSKRYBUJ FORUMWIEDZY ► https://bit.ly/2XSLq36 oraz kliknij 🔔
👀 OGLĄDAJ INSTAGRAM FORUMWIEDZY ► https://bit.ly/3aqY3oC
🔴 PINTEREST ► https://bit.ly/2KlMHrk
🔵 FACEBOOK ► https://bit.ly/2RQXiOX
⭐️ TWITTER ► https://bit.ly/2wUQ8SN
💡 Pytania, uwagi, wątpliwości, propozycje pisze w komentarzu pod filmem. 😀
❗️ Subskrybuj kanał „ForumWiedzy”, by nie przegapić nowych filmów 👀
🎥 Udostępnij ten film swoim znajomym w mediach społecznościowych 👨👩👦👦
👊 Pozdrawiam
——————
#Elektryka #Elektryczność #230V #JakPodłączyć #Poradnik #ElektrykaPrądNieTyka #PoradnikElektryczny #Elektro #Manual #Tutorial #ForumWiedzy #Informacja #YouTube
Youtube Naprawa elektroniki samochodowej, naprawy komputerów, liczników, airbag, immobilizerów, korekta liczników, cb radio serwis. Naprawa elektryki samochodowej Warszawa mazowieckie, stan elektryki i elektroniki auta, nie ma co zaczynać większości napraw, nawet mechanicznych! Podłączenie i programowanie sterownika ECU, Jak diagnozować i naprawiać sprzęt elektroniczny w Samochodzie, mechanika pojazdów w Warszawie.
Naprawa i serwis elektryki samochodów osobowych i dostawczych marki Audi, Toyota, Mercedes, Kia lub Skoda
Naprawa – Magistrala CAN w samochodzie, naprawa elektryki samochodowej, naprawa elektroniki samochodowej, Elektryk samochodowy Warszawa.
Konserwacja i serwis samochodów osobowych i dostawczych marki Mercedes-Benz
AM-Serwis istnieje od około 21 lat, choć jej założyciele pracują w swoich dziedzinach od ponad 23 lat.
Super inteligentny MB
Dysponujemy jedną czterokolumnową windą, która może pomieścić pojazdy o masie do 3,5 tony i wysokości 4,3 metra na wjazd oraz pięć dwukolumnowych wind do obsługi samochodów osobowych.
Wspólnie z naszym zespołem zdobyliśmy wieloletnie doświadczenie w oficjalnej obsłudze MB i Bosch. W AM-Serwis pracuje dwunastu pracowników. Resztę zespołu tworzy zespół mechaników, elektryk specjalizujący się w elektronice samochodowej, dostawca niezbędnych podzespołów oraz kierowcy. Dzięki temu możemy szybko i skutecznie naprawić każdy powierzony nam pojazd, nawet flotowy. Stali Klienci mogą liczyć na nas w zakresie obsługi „od drzwi do drzwi”.
Mercedes Benz W201(190), W123, A-Class, B-Class, C-Class, E-Class, G-Class, M-Class, S-Class, V-Class, Sprinter, Vito naprawy elektryczne i elektroniczne są wykonane.
Serwisowane są tu zarówno pojazdy napędzane benzyną, jak i olejem napędowym.
Aby diagnozować i naprawiać pojazdy marki Mercedes zgodnie ze specyfikacją fabryczną, dużo zainwestowaliśmy w wyposażenie techniczne.
Elektryk Samochodowy z Dojazdem
Możemy dostarczyć oryginalny artykuł lub tańszą alternatywę wykonaną przez godnego zaufania producenta.
Wszystkie dostarczane przez nas nowe komponenty i usługi są objęte 12-miesięczną gwarancją bez dodatkowych kosztów.
Testowanie elektroniki za pomocą diagnoskopu dedykowanego do mercedesa
Nasza organizacja wykorzystuje tylko najnowocześniejszy sprzęt diagnostyczny do przeprowadzania testów diagnostycznych podzespołów elektronicznych pojazdów marki Mercedes zobacz artykuł >. Nasze narzędzia pozwalają nam na naprawę pojazdów nawet z 2018 roku, jak i tych z lat 80-tych, w tym zarówno nowych Mercedesów, jak i klasyków.
Oddając swojego Mercedesa na serwis elektryczny i elektroniczny możesz liczyć na kompleksową analizę komputerową elektroniki Twojego pojazdu, a także na jej wymianę lub naprawę.
Silniki: benzyna i olej napędowy
automatyczne skrzynie biegów, w tym stosowane w modelach 140, 202, 203, 210, 211 i 220
– Systemy zapobiegające blokowaniu się kół podczas hamowania i kontroli stabilności
Przełączniki dźwigniowe do takich rzeczy, jak poduszki powietrzne, centralny zamek, immobilizery i inne (komputery)
Mercedes S211 i W211 SBC Programowanie pompy hamulcowej więcej informacji >
garaże parkingowe stabilizacja wysokości pojazdu
Obsługa sterownika Mercedes W169 i W245 EGS 722.8 dodatkowe szczegóły >
Elektryka w samochodach, sprawdzanie sond lambda i ich wymiana w razie potrzeby, abyśmy mogli sprawdzić, czy nasze samochody z rocznika 1998 i późniejsze podają prawdziwy przebieg Bez zdejmowania głowicy silnika można odkręcić uszkodzone świece żarowe.
Filtry DPF są przez nas czyszczone. Filtr cząstek stałych, znany również jako filtr DPF (skrót od Diesel Particulate Filter), to filtr służący do usuwania cząstek sadzy ze spalin w silnikach Diesla. Od 1996 roku są standardem w elektrowniach samochodowych. Czarny dym nie był już produkowany po ich wdrożeniu.
Wago jakoś rok temu wypuściła fajne przelotowe inline 221 złączki specjalnie na takie ewentualnosci
Przy szukaniu przerwy w przewodach pomyślałem o Master mind.
Pozdrawiam
Wystarczy tester Fazer 777 i po śmiesznych kombinacjach.
Chciałem się podzielić jednym pomysłem o Bateriach Zwykłycz i Alkalicznych. Jestem zadowolony z obydwuch Baterii Zwykłych i Alkalicznych, moim zdaniem Baterie zwykłe te tajsze powinny być stosowane np: do różnych swioch zabaw Testów i swoich doświadczeń, Baterie Alkaliczne te droższe powinny być stosowane: Samochodzikach, Dedektorach, Miernikach.
Super filmik ale jeżeli kabel ma 50 czy 100 metrów to niestety w multimetrze zabraknie kabelków 🤭🤭🤭🤭🤭jak np sprawdzić ciągłość kabla w samochodzie bo muszę sprawdzić ciągłość kabla od lampki bagażnika w audi a4b5 kombi i chcę sprawdzić od lampki bagażnika aż do bezpiecznika odpowiedzialnego za tą lampkę ale kable w multimetrze są za krótkie i nie sięgnie mógłbyś zrobić taki filmik i na przykładzie pokazać jak to sprawdzić 🙂🙂
Dziękuję, że szybko i wystarczająco opisowo i praktycznie wyjaśniłeś mi jak mogę sobie pewne rzeczy sprawdzić samemu zanim udam się do fachowca. … a może sam naprawię 😉 THX
Dlaczego !! dlaczego dopiero teraz został przeze mnie znaleziony ten kanał …. Dzięki wielkie dobra robota 🙂
Fajny materiał ale jak znaleźć miejsce przerwanego przewodu np. przedłużacz gdzie nie widać żeby izolacja była gdzieś uszkodzona?
kurwa zajebiste serio
Fajnie się to słuchalo i ze zrozumieniem. Ja mianowicie mam pytanie troszkę z innej beczki – Elektryk robił mi instalację w mieszkaniu i gdy chciałem za jakiś dzień podłączyć kuchenkę elektryczno-gazową w kuchni to przy przyłożeniu wtyczki do kontaktu, wywala mi różnicówkę. On powiedział mi, że to wina rury gazowej, robi niby uziemienie, co wywala na różnicówce. Kolega powiedział mi, żebym w kablu od kuchenki zamienił miejscami L z N. Wtyczka odczywiście z bolcem, gniazdko na bolec. Jest to jakaś różnica, gdy niebieski z brążowym się dotknie, że wywala mi prąd? Nie wiem teraz komu wierzyć. Dzięki.
Witam a proszę powiedziec jak sprawdzic w wiazce kabli gdzie jest ich az 20 i ktorys mi robi zwarcie bo pali bezpiecznik odrazu dodam ze to jest w motorze z gory dziekuje
Niestety negatyw. Ta metoda nie lokalizuje miejsca uszkodzenia. Która z żył jest uszkodzona można sprawdzić przy pomocy żarówki mając dostęp do obu końców przewodu.
Ostatnio miałem taki dziwne doświadczenie które zostało rozwiązane. Ale może mi pan powiedzieć dlaczego w instalacji elektrycznej (230volt) pokazywało 70 volt gdy zabrakło prądu przez to że połączenie przewodów było zbyt mało do siebie przylegające i za bardzo obciążone? Bywało że po jakimś czasie znowu działało wszystko ale jak sie obciążyło za bardzo to przestawało ?
To może tak dla odmiany pokażesz jak sprawdzić w którym miejscu jest przerwa i jak ją znaleźć. Z całym szacunkiem dla laików ale podziel się wiedzą też z bardziej zaawansowanymi
Klaczek
Szukam porady. Ktoś w moim Moto zrobił żarówkę H4 jakiś wynalazek bo na dwa przewody. I nie ma długich świąteł. Jak teraz kupię H4 to oczywiście będzie na krótkie i dlugie. Na szybko podłącze te dwa przewody aby byly krótkie światła. Ale przymierzam się do znalezienia przewodu od długich świateł. I teraz pytanie jak mam podłączać multimetr do przewodu abym wiedział że to ten od długich świateł? Powiedzmy że znajduje ten przewód. I teraz podłączam multimetr jeden do plusa na aku a drugi do tego przewodu i włączam dlugie i patrzę czy piszczy? Czy raczej robie cos innego?
Kłaczek jak u puszka ze shreka 🙂 anogolnie filmik jest przydatny i dzieki 😉
Neo… największy chinski szajs
Facet! To ty jeszcze żyjesz (z takim kaszlem)?
a moze ktos polecic w przystepnej cenie miernik dlugosci przewodu elektrycznego (np taki, ktory pokaze gdzie uszkodzony jest przewod zasilajacy 3×1,5mm) ?
Robię tak samo
Dzięki za wyjaśnienie, ale potrzebuję dodatkowej porady. Podłączyłem w pokoju pod gniazdo piłę wpiętą w odkurzacz (razem 3100W), prócz tego piętro wyżej był podpięty tylko piecyk gazowy do ogrzewania. No i po dosłownie 5s użycia piły zgasło wszystko prócz parteru bo ma osobny obwód. Wymieniłem automat 16A jeden z 3 na piętra i po włączeniu znowu go wybiło. Rozłączyłem zatem wszystkie kable w puszkach felernego pokoju i wtedy wszystko działa prócz pokoju rzecz jasna. Spr w tej sposób wszystkie przewody z gniazdek i włącznika i żaden nie ma zwarcia i daje oporność 🤷🏻♂️ wtf. Czy możliwe, że przewód mógł się przepalić w innym obwodzie niż w tym pokoju? Czy jeśli podłączyłem pod dany kontakt zawsze przepali się na tej linii?
Pozdro od dzika
Dzięki Bogdan.
Kaszel bezcenny 😀
proszę o podanie jak sprawdzić miernikiem czy przewód ochronny ( zerowy) spełnia swoje zadanie innymi słowy czy nie wisi w ''powietrzu'' jaki odczyt powinien być na mierniku w przypadku gdy jest OK. lub nie
Dobrze się Ciebie słucha, łatwo wchodzi wiedza
chciałbym powiedzieć że sklep mam bardzo daleko od domu więc skonstruowałem swój własny stojak na kable do lutu
Jak zmierzyć warty na wyjściu miernikiem
do dupy ten tutorial… dziecko w przedszkolu mogłoby to sprawdzić językiem! grunt to gdzie on jest przerwany!
dla wszystkich, co szukali odpowiedzi na realny problem:
miernikiem pojemności (w wielu multimetrach masz taką funkcję) zmierz pojemność przerwanej żyły w stosunku do połączonych pozostałych przewodów, dokonując pomiaru raz z jednego końca, raz z drugiego. Zmierzone pojemności są proporcjonalne do długości przewodu, więc np. dostaniesz wynik:
I – 2340 pF,
II- 5670 pF.
Teraz obliczenie: sumaryczna pojemność jest 2340+5670=8010pF, przerwa jest po 2340/8010=29% od I końca czyli w odległości 50*0,29=14,5m.
Proste?
Tworzył, cudował i nic nie pokazał. A takie to proste i bezpieczne i z dokładnością kilku centymetrów w ścianie idzie określić przerwę zwykłym przyrządem.
A jak znaleźć miejsce, w którym w żyły się zwarły (2 żyłowy przewód) oczywiście bez cięcia go co jakiś odcinek?
7:13 KoronaVirus? xD
Taki kit.to dla dzieci w przedszkolu,ale lepiej byłoby użyć baterii i żarówki,coś by świeciło.
Jeżeli mam w motocyklu przerwany kabelek od krotkich świateł to sprawdzam tam że czarny przewód od miernika daje do masy a czerwonym dotykam tego kabelka od krótkich?
Witam A jak sprawdzic w ktorym metrze przewodu ,jest zerwanau linka ,ze 100 metrowego przewodu ( jak zlokalizowac
Gratuluje autotowi wciskanie glupot o sprawdzeniu uszkodzenia przewodu za pomoca taniego multimetra. Sa specjalne urzadzenia do tego, i jest cos takiego jak pomiar rezystancji izolacji przewodu. Samo sprawdzenie ciaglosci to za malo aby srwierdzuc stan przewodu
Jak już to żółto zielony.
No to teraz wiem, jak sprawdzić, czy mój przewód zerowy od kosiarki jest przepalony 🙂
Witam
Jaki Pana zdaniem jest najlepszy sposób hermetycznego połączenia dwóch
płaskich przewodów 3×2,5. W piwnicy u mojej babci ktoś połączył taki
przewód zwykłą kostką i tak pozostawił na podłodze.. Wiadomo w piwnicy
jest wilgoć a czasem może ją zalać woda.
Witam
Jaki Pana zdaniem jest najlepszy sposób hermetycznego połączenia dwóch
płaskich przewodów 3×2,5. W piwnicy u mojej babci ktoś połączył taki
przewód zwykłą kostką i tak pozostawił na podłodze.. Wiadomo w piwnicy
jest wilgoć a czasem może ją zalać woda.
Amator 😀
Ale suby szybko rosną
Lubie Cię 👍
7:15 Aż iskry poszły. Efekt zwarcia? 🙂
Jaką masz pralkę, u mnie padł wybór na Samsunga.
No to teraz jak naprawić przerwane paski w ogrzewaniu tylnej szyby w astrze 🙂