Loading…

ELEKTRYK SAMOCHODOWY

Mobilny elektryk samochodowy Warszawa - Mechanika Samochodowa, Dojazd do klienta, mechanik przyjedzie do ciebie i naprawi auto pod domem.
Kontakt

Jak programujemy sterownik silnika.



Strona WWW: https://elektrobip.pl
Zamów usługę: https://elektrobip.pl/index.php?page=before_query_service
Zamów produkt: https://elektrobip.pl/index.php?page=before_query_product
Kontakt: https://elektrobip.pl/index.php?page=contact
Telefon: +48 504 102 103

Firma Elektro Bip od lat zajmuje się wysyłkową naprawą elektroniki samochodowej. Jeśli twój sterownik jest uszkodzony, wyślij go do nas. Zaufaj naszemu doświadczeniu. Po naprawie zwiększa się jego trwałość.

Informacje o sterowniku:
Producent: SIEMENS
Symbole: Simtec71
Marka: Opel
Model: Astra G
Rok produkcji: 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007
Oznaczenie silnika: Z18XE, Z18XE1, Z18XEL
Pojemność silnika: 1.8 16V
Numery katalogowe: 55351703 5WK91721, 55351753 5WK91728, 55351752 5WK91727, 24454392 5WK1712, 24443879 5WK9196, 09158689 5WK9154, 09158670 5WK9153, 09158726 5WK9157, 09115113 5WK9155, 55351751 5WK1726, 55354446 5WK91732, 24454393 5WK91713
Objawy uszkodzenia:
– Silnik gaśnie samoczynnie
– Silnik nie reaguje na wciśnięcie pedału gazu
– Silnik pracuje nierówno
– Komputer wskazuje awarie przepustnicy
– Silnik przechodzi do trybu awaryjnego
– Brak wyzwalania cewki zapłonowej
– Brak sterowania dyszami wtryskowymi
– Brak sterowania siłownikiem biegu jałowego
– Brak komunikacji CAN BUS
– Brak możliwości komunikacji z jednostką sterującą (sterownikiem silnika)
– Silnik pracuje nieprzerwanie na trzech cylindrach itp.
– Zapala się lampka kontrolna CHECK ENGINE
Błędy:
– P0201 – Wtryskiwacz 1 zwarcie / przerwa w obwodzie
– P0202 – Wtryskiwacz 2 zwarcie / przerwa w obwodzie
– P0203 – Wtryskiwacz 3 – zwarcie / przerwa w obwodzie
– P0204 – Wtryskiwacz 1 zwarcie / przerwa w obwodzie
– P0220 – Obwód czujnika 2 potencjometru przepustnicy za wysokie napięcie
– P1550 – Elektroniczny ustawnik przepustnicy zmniejszony wydajność E-gaz w trybie awaryjnym, -ograniczona wydajność
– P0325 – Czujnik stukowy – Awaria obwodu
– C0256 – Usterka redukcji momentu obrotowego silnika
– P0340 – Uszkodzony czujnik wałka rozrządu
– P0351 – Napięcie cewki zapłonowej A za niskie
– P0351 – Napięcie cewki zapłonowej A za wysokie
– P0352 – Napięcie cewki zapłonowej B za niskie
– P0352 – Napięcie cewki zapłonowej B za wysokie
– P0335 – Uszkodzony czujnik wału korbowego
– P0500 – Sygnał prędkości pojazdu poza zakresem wartości docelowej (74) – Niedostępny

Youtube Naprawa elektroniki samochodowej, naprawy komputerów, liczników, airbag, immobilizerów, korekta liczników, cb radio serwis. Naprawa elektryki samochodowej Warszawa mazowieckie, stan elektryki i elektroniki auta, nie ma co zaczynać większości napraw, nawet mechanicznych! Podłączenie i programowanie sterownika ECU, Jak diagnozować i naprawiać sprzęt elektroniczny w Samochodzie, mechanika pojazdów w Warszawie.

Naprawa i serwis elektryki samochodów osobowych i dostawczych marki Audi, Toyota, Mercedes, Kia lub Skoda

Naprawa – Magistrala CAN w samochodzie, naprawa elektryki samochodowej, naprawa elektroniki samochodowej, Elektryk samochodowy Warszawa.

Konserwacja i serwis samochodów osobowych i dostawczych marki Mercedes-Benz
AM-Serwis istnieje od około 21 lat, choć jej założyciele pracują w swoich dziedzinach od ponad 23 lat.
Super inteligentny MB

Dysponujemy jedną czterokolumnową windą, która może pomieścić pojazdy o masie do 3,5 tony i wysokości 4,3 metra na wjazd oraz pięć dwukolumnowych wind do obsługi samochodów osobowych.

Wspólnie z naszym zespołem zdobyliśmy wieloletnie doświadczenie w oficjalnej obsłudze MB i Bosch. W AM-Serwis pracuje dwunastu pracowników. Resztę zespołu tworzy zespół mechaników, elektryk specjalizujący się w elektronice samochodowej, dostawca niezbędnych podzespołów oraz kierowcy. Dzięki temu możemy szybko i skutecznie naprawić każdy powierzony nam pojazd, nawet flotowy. Stali Klienci mogą liczyć na nas w zakresie obsługi „od drzwi do drzwi”.

Mercedes Benz W201(190), W123, A-Class, B-Class, C-Class, E-Class, G-Class, M-Class, S-Class, V-Class, Sprinter, Vito naprawy elektryczne i elektroniczne są wykonane.

Serwisowane są tu zarówno pojazdy napędzane benzyną, jak i olejem napędowym.

Aby diagnozować i naprawiać pojazdy marki Mercedes zgodnie ze specyfikacją fabryczną, dużo zainwestowaliśmy w wyposażenie techniczne.

Elektryk Samochodowy z Dojazdem

Możemy dostarczyć oryginalny artykuł lub tańszą alternatywę wykonaną przez godnego zaufania producenta.

Wszystkie dostarczane przez nas nowe komponenty i usługi są objęte 12-miesięczną gwarancją bez dodatkowych kosztów.

Testowanie elektroniki za pomocą diagnoskopu dedykowanego do mercedesa

Nasza organizacja wykorzystuje tylko najnowocześniejszy sprzęt diagnostyczny do przeprowadzania testów diagnostycznych podzespołów elektronicznych pojazdów marki Mercedes zobacz artykuł >. Nasze narzędzia pozwalają nam na naprawę pojazdów nawet z 2018 roku, jak i tych z lat 80-tych, w tym zarówno nowych Mercedesów, jak i klasyków.

Oddając swojego Mercedesa na serwis elektryczny i elektroniczny możesz liczyć na kompleksową analizę komputerową elektroniki Twojego pojazdu, a także na jej wymianę lub naprawę.
Silniki: benzyna i olej napędowy
automatyczne skrzynie biegów, w tym stosowane w modelach 140, 202, 203, 210, 211 i 220
– Systemy zapobiegające blokowaniu się kół podczas hamowania i kontroli stabilności
Przełączniki dźwigniowe do takich rzeczy, jak poduszki powietrzne, centralny zamek, immobilizery i inne (komputery)
Mercedes S211 i W211 SBC Programowanie pompy hamulcowej więcej informacji >
garaże parkingowe stabilizacja wysokości pojazdu
Obsługa sterownika Mercedes W169 i W245 EGS 722.8 dodatkowe szczegóły >
Elektryka w samochodach, sprawdzanie sond lambda i ich wymiana w razie potrzeby, abyśmy mogli sprawdzić, czy nasze samochody z rocznika 1998 i późniejsze podają prawdziwy przebieg Bez zdejmowania głowicy silnika można odkręcić uszkodzone świece żarowe.

Filtry DPF są przez nas czyszczone. Filtr cząstek stałych, znany również jako filtr DPF (skrót od Diesel Particulate Filter), to filtr służący do usuwania cząstek sadzy ze spalin w silnikach Diesla. Od 1996 roku są standardem w elektrowniach samochodowych. Czarny dym nie był już produkowany po ich wdrożeniu.

Dodaj komentarz