Loading…

ELEKTRYK SAMOCHODOWY

Mobilny elektryk samochodowy Warszawa - Mechanika Samochodowa, Dojazd do klienta, mechanik przyjedzie do ciebie i naprawi auto pod domem.
Kontakt

Ile można zarobić na stacji ładowania samochodów elektrycznych?

Mobilny Mechanik i Elektryk Warszawa i okolice – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk
+48 512 149 689



Naładowani weekly update #14, w nim m.in.:
– uniwersalny kabel do ładowania samochodów elektrycznych od Bosch;
– ile stacji ładowania samochodów elektrycznych chce mieć Orlen?;
– ilu użytkowników ładuje swoje samochody w sieci Elocity?;
– tańsze baterie do samochodów elektrycznych od Toyoty;
– i wiele innych ciekawych tematów!

Naładowani weekly update to cotygodniowy przegląd wybranych newsów ze świata elektromobilności. Wszystko skomentowane przez eksperta z branży – Michała Baranowskiego.

Prowadzący: Paweł Kacperek
Ekspert: Michał Baranowski, CEO Elocity

Jeśli rozmowa Cię zainteresowała, daj łapkę w górę i zostaw komentarz!

Naładowane social media: https://linktr.ee/naladowanitv
Program napędza Elocity: https://www.elo.city

Youtube Naprawa elektroniki samochodowej, naprawy komputerów, liczników, airbag, immobilizerów, korekta liczników, cb radio serwis. Naprawa elektryki samochodowej Warszawa mazowieckie, stan elektryki i elektroniki auta, nie ma co zaczynać większości napraw, nawet mechanicznych! Podłączenie i programowanie sterownika ECU, Jak diagnozować i naprawiać sprzęt elektroniczny w Samochodzie, mechanika pojazdów w Warszawie.

Naprawa i serwis elektryki samochodów osobowych i dostawczych marki Audi, Toyota, Mercedes, Kia lub Skoda

Naprawa – Magistrala CAN w samochodzie, naprawa elektryki samochodowej, naprawa elektroniki samochodowej, Elektryk samochodowy Warszawa.

Konserwacja i serwis samochodów osobowych i dostawczych marki Mercedes-Benz
AM-Serwis istnieje od około 21 lat, choć jej założyciele pracują w swoich dziedzinach od ponad 23 lat.
Super inteligentny MB

Dysponujemy jedną czterokolumnową windą, która może pomieścić pojazdy o masie do 3,5 tony i wysokości 4,3 metra na wjazd oraz pięć dwukolumnowych wind do obsługi samochodów osobowych.

Wspólnie z naszym zespołem zdobyliśmy wieloletnie doświadczenie w oficjalnej obsłudze MB i Bosch. W AM-Serwis pracuje dwunastu pracowników. Resztę zespołu tworzy zespół mechaników, elektryk specjalizujący się w elektronice samochodowej, dostawca niezbędnych podzespołów oraz kierowcy. Dzięki temu możemy szybko i skutecznie naprawić każdy powierzony nam pojazd, nawet flotowy. Stali Klienci mogą liczyć na nas w zakresie obsługi „od drzwi do drzwi”.

Mercedes Benz W201(190), W123, A-Class, B-Class, C-Class, E-Class, G-Class, M-Class, S-Class, V-Class, Sprinter, Vito naprawy elektryczne i elektroniczne są wykonane.

Serwisowane są tu zarówno pojazdy napędzane benzyną, jak i olejem napędowym.

Aby diagnozować i naprawiać pojazdy marki Mercedes zgodnie ze specyfikacją fabryczną, dużo zainwestowaliśmy w wyposażenie techniczne.

Elektryk Samochodowy z Dojazdem

Możemy dostarczyć oryginalny artykuł lub tańszą alternatywę wykonaną przez godnego zaufania producenta.

Wszystkie dostarczane przez nas nowe komponenty i usługi są objęte 12-miesięczną gwarancją bez dodatkowych kosztów.

Testowanie elektroniki za pomocą diagnoskopu dedykowanego do mercedesa

Nasza organizacja wykorzystuje tylko najnowocześniejszy sprzęt diagnostyczny do przeprowadzania testów diagnostycznych podzespołów elektronicznych pojazdów marki Mercedes zobacz artykuł >. Nasze narzędzia pozwalają nam na naprawę pojazdów nawet z 2018 roku, jak i tych z lat 80-tych, w tym zarówno nowych Mercedesów, jak i klasyków.

Oddając swojego Mercedesa na serwis elektryczny i elektroniczny możesz liczyć na kompleksową analizę komputerową elektroniki Twojego pojazdu, a także na jej wymianę lub naprawę.
Silniki: benzyna i olej napędowy
automatyczne skrzynie biegów, w tym stosowane w modelach 140, 202, 203, 210, 211 i 220
– Systemy zapobiegające blokowaniu się kół podczas hamowania i kontroli stabilności
Przełączniki dźwigniowe do takich rzeczy, jak poduszki powietrzne, centralny zamek, immobilizery i inne (komputery)
Mercedes S211 i W211 SBC Programowanie pompy hamulcowej więcej informacji >
garaże parkingowe stabilizacja wysokości pojazdu
Obsługa sterownika Mercedes W169 i W245 EGS 722.8 dodatkowe szczegóły >
Elektryka w samochodach, sprawdzanie sond lambda i ich wymiana w razie potrzeby, abyśmy mogli sprawdzić, czy nasze samochody z rocznika 1998 i późniejsze podają prawdziwy przebieg Bez zdejmowania głowicy silnika można odkręcić uszkodzone świece żarowe.

Filtry DPF są przez nas czyszczone. Filtr cząstek stałych, znany również jako filtr DPF (skrót od Diesel Particulate Filter), to filtr służący do usuwania cząstek sadzy ze spalin w silnikach Diesla. Od 1996 roku są standardem w elektrowniach samochodowych. Czarny dym nie był już produkowany po ich wdrożeniu.

Mobilny Mechanik i Elektryk Warszawa i okolice – Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk
+48 512 149 689

4 thoughts on “Ile można zarobić na stacji ładowania samochodów elektrycznych?

  1. Kupiłem citroena e-c4 2 września, złożyłem wniosek o mój elektryk 9 erześnia. czekam do dzisiaj a jest 8 listopada i nic. Żadnej kasy. A ładowarki np. na Orlenie – masakra.

  2. Dla mnie wynajem długoterminowy to wielkie zło. W ogóle dążenie, do wynajmowania wszystkiego, zamiast posiadania pachnie niestety mocno socjalizmem – dla klienta. Nie wiem, co jest fajnego w płaceniu grubo ponad 1000zł. miesięcznie za samochód, któremu wolno miesięcznie przejechać maksymalnie 1250km i nigdy nie będzie mój. No normalnie interes życia.

  3. Rozwój elektromobilności prowadzi do jednego paradoksu :d, otóż każdy chce mieć szybką ładowarkę AC na pokładzie auta, jednak jak auto chcę zostawić auto gdzieś na dłużej podłączone do AC i pójść sobie ( w końcu nie jestem niewolnikiem auta) to chciałbym aby się ładowało długo bo zawsze na ładowarce jest informacja "miejsce tylko dla EV podczas ładowania" I co z tym fantem? Piszę to osoba która zostawiła auto na AC, w restauracji pobyt się przedłużył o 40 min bo mieli ekstra zamówienie i musieliśmy czekać, zanim dotarłem do auta zostałem obsmarowany za "blokowanie ładowarki, buractwo itp". Dlatego jak widzę gdzieś AC co jest dodatkiem to ciesze się że jest 10A na jednej fazie maks 🙂

Dodaj komentarz

Call Now ButtonZadzwoń!