Loading…

ELEKTRYK SAMOCHODOWY

Mobilny elektryk samochodowy Warszawa - Mechanika Samochodowa, Dojazd do klienta, mechanik przyjedzie do ciebie i naprawi auto pod domem.
Kontakt

Elektryki? Tak wygląda dziura za 147 tys zł



Wiem, że lubicie samochody elektryczne. Oto Jaguar I-Pace, który trafił do serwisu w Norwegii z uszkodzonym poszyciem podłogi. Żeby była jasność – wszystko działa – Baterie „najprawdopodoiniej” nie zostały uszkodzone. Naprawić trzeba samo poczycie. Wycena? 147 tys. zł… Elektromobilność w praktyce!
Tutaj po polsku, gdyby ktoś chciał poczytać:

Dziura w dolnej części pojemnika baterii Jaguara I-Pace. Koszt naprawy? Równowartość około 150 tys. złotych! [Motor.no]



Youtube Naprawa elektroniki samochodowej, naprawy komputerów, liczników, airbag, immobilizerów, korekta liczników, cb radio serwis. Naprawa elektryki samochodowej Warszawa mazowieckie, stan elektryki i elektroniki auta, nie ma co zaczynać większości napraw, nawet mechanicznych! Podłączenie i programowanie sterownika ECU, Jak diagnozować i naprawiać sprzęt elektroniczny w Samochodzie, mechanika pojazdów w Warszawie.

Naprawa i serwis elektryki samochodów osobowych i dostawczych marki Audi, Toyota, Mercedes, Kia lub Skoda

Naprawa – Magistrala CAN w samochodzie, naprawa elektryki samochodowej, naprawa elektroniki samochodowej, Elektryk samochodowy Warszawa.

Konserwacja i serwis samochodów osobowych i dostawczych marki Mercedes-Benz
AM-Serwis istnieje od około 21 lat, choć jej założyciele pracują w swoich dziedzinach od ponad 23 lat.
Super inteligentny MB

Dysponujemy jedną czterokolumnową windą, która może pomieścić pojazdy o masie do 3,5 tony i wysokości 4,3 metra na wjazd oraz pięć dwukolumnowych wind do obsługi samochodów osobowych.

Wspólnie z naszym zespołem zdobyliśmy wieloletnie doświadczenie w oficjalnej obsłudze MB i Bosch. W AM-Serwis pracuje dwunastu pracowników. Resztę zespołu tworzy zespół mechaników, elektryk specjalizujący się w elektronice samochodowej, dostawca niezbędnych podzespołów oraz kierowcy. Dzięki temu możemy szybko i skutecznie naprawić każdy powierzony nam pojazd, nawet flotowy. Stali Klienci mogą liczyć na nas w zakresie obsługi „od drzwi do drzwi”.

Mercedes Benz W201(190), W123, A-Class, B-Class, C-Class, E-Class, G-Class, M-Class, S-Class, V-Class, Sprinter, Vito naprawy elektryczne i elektroniczne są wykonane.

Serwisowane są tu zarówno pojazdy napędzane benzyną, jak i olejem napędowym.

Aby diagnozować i naprawiać pojazdy marki Mercedes zgodnie ze specyfikacją fabryczną, dużo zainwestowaliśmy w wyposażenie techniczne.

Elektryk Samochodowy z Dojazdem

Możemy dostarczyć oryginalny artykuł lub tańszą alternatywę wykonaną przez godnego zaufania producenta.

Wszystkie dostarczane przez nas nowe komponenty i usługi są objęte 12-miesięczną gwarancją bez dodatkowych kosztów.

Testowanie elektroniki za pomocą diagnoskopu dedykowanego do mercedesa

Nasza organizacja wykorzystuje tylko najnowocześniejszy sprzęt diagnostyczny do przeprowadzania testów diagnostycznych podzespołów elektronicznych pojazdów marki Mercedes zobacz artykuł >. Nasze narzędzia pozwalają nam na naprawę pojazdów nawet z 2018 roku, jak i tych z lat 80-tych, w tym zarówno nowych Mercedesów, jak i klasyków.

Oddając swojego Mercedesa na serwis elektryczny i elektroniczny możesz liczyć na kompleksową analizę komputerową elektroniki Twojego pojazdu, a także na jej wymianę lub naprawę.
Silniki: benzyna i olej napędowy
automatyczne skrzynie biegów, w tym stosowane w modelach 140, 202, 203, 210, 211 i 220
– Systemy zapobiegające blokowaniu się kół podczas hamowania i kontroli stabilności
Przełączniki dźwigniowe do takich rzeczy, jak poduszki powietrzne, centralny zamek, immobilizery i inne (komputery)
Mercedes S211 i W211 SBC Programowanie pompy hamulcowej więcej informacji >
garaże parkingowe stabilizacja wysokości pojazdu
Obsługa sterownika Mercedes W169 i W245 EGS 722.8 dodatkowe szczegóły >
Elektryka w samochodach, sprawdzanie sond lambda i ich wymiana w razie potrzeby, abyśmy mogli sprawdzić, czy nasze samochody z rocznika 1998 i późniejsze podają prawdziwy przebieg Bez zdejmowania głowicy silnika można odkręcić uszkodzone świece żarowe.

Filtry DPF są przez nas czyszczone. Filtr cząstek stałych, znany również jako filtr DPF (skrót od Diesel Particulate Filter), to filtr służący do usuwania cząstek sadzy ze spalin w silnikach Diesla. Od 1996 roku są standardem w elektrowniach samochodowych. Czarny dym nie był już produkowany po ich wdrożeniu.

21 thoughts on “Elektryki? Tak wygląda dziura za 147 tys zł

  1. Człowieku,coś ty zrobił,popłakałem się ze śmiechu jak powiedziałeś o naprawie samolotów …..A tak serio,wyobraźcie sobie Kowalskiego,kiedy dostaje info że beknie sto pision koła za dziurkę 🙂 Przecie to czysty psychiatryk z cyrkiem na kołach 🙂

  2. Jako spawacz mieliśmy proste testy zgniatania elementów które były uszkodzone. Jedne naprawione tak jak wydawało by się ze jest dobrze drugie zgodnie z kierunkiem plastyczności i usztywnień jakie nadaje "łata". Wynik jest oczywisty. Takie pęknięcie po lekkim szczale w bok przebije akumulatory bo jest inne naprężnie a to doprowadzi do pożaru baterii. Dlatego procedury aso są po testach naprężen, plastyczności itp i są naprawiane tak aby po naprawie element zachował się tak jak przewiduje strefa zgniotu. Dlatego po garażowej naprawie tak jak pan opisuje pasażerowie aut wychodzą z połamani, pokaleczeni itp. Na zachodzie ceni się bardziej zdrowie więc auto po lekkiej stłuczce jest nie opłacalne bo przywrócenie strf zgniotu jest za drogie.
    Ta pasta komputerowa w razie pożaru jest tak szkodliwa ze udusi nawet strażaków.

  3. serio… od biedy by to umiejętnie silikonem zalepił i też by dało radę. Umiejętnie, czyli kilka warstw do zastygnięcia między warstwami.
    Chcesz być eko to musisz bulić. A taki jesteś eko jeżdżąc elektrykiem że ja pierdziu.

Dodaj komentarz